کتاب صوتی

5 بهترین کتاب صوتی آلمانی برای تقویت زبان (و دانلود رایگان)

German-gama-min

در ادامه سری جذاب آموزش های کاربردی زبان آلمانی، ۵ کتاب صوتی را که برخی از آنها را برای دانلود رایگان قرار داده ایم معرفی می کنیم. در واقع در اینجا بعضی از کتابهای صوتی آلمانی هستند که واقعا ارزش بررسی را دارند و این کتاب ها توسط موسسات معتبر خارجی معرفی شده اند.

نکته مهم! این کتاب ها بهترین و مفیدترین کتاب های صوتی برای یادگیری آلمانی هستند که توسط ۴ موسسه معتبر اموزش زبان آلمانی در سطح جهان بعنوان بهترین و اصولی ترین کتاب ها پیشنهاد شده اند. بعضی از این کتاب های صوتی را باید از وب سایت آمازون خریداری کنید. اما بعضی از آنها رایگان هستند و ما لینک دانلود آن را برای شما قرار داده ایم.

نکته مهم! معرفی و دانلود رایگان ۶ کتاب بسیار کاربردی برای یادگیری افعال زبان آلمانی

6 نکته استفاده از کتاب های صوتی برای تقویت زبان آلمانی

  1. انتخاب مناسب کتاب: ابتدا کتابی را که به سطح زبانی شما مناسب باشد انتخاب کنید. اگر سطحتان مبتدی است، با کتاب‌هایی با سطح مبتدی شروع کنید و به تدریج به سطوح بالاتر پیش روید.
  2. گوش دادن با تمرکز: وقتی کتاب را گوش می‌دهید، تمرکز کامل خود را به محتوا اختصاص دهید. سعی کنید همزمان با گوینده به متن گوش دهید و درک کاملی از معنی و ساختار جملات پیدا کنید.
  3. تکرار و تمرین: می‌توانید بخش‌های مختلف کتاب را چندین بار گوش دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا لغات و عبارات جدید را بهتر یاد بگیرید و تلفظ خود را بهبود بخشید.
  4. فهم محتوا: سعی کنید به محتوای کتاب دقت کنید و از موضوعات و واژگان مهم آن آگاه شوید. این کار به شما کمک می‌کند تا دایره لغات خود را گسترش دهید و بهبود مهارت شنیداری خود را تجربه کنید.
  5. استفاده از زمان‌های خالی: از کتاب‌های صوتی در زمان‌های خالی خود مانند وقت رانندگی، ورزش، یا کارهای روزمره استفاده کنید. این کار می‌تواند به شما کمک کند تا زمان خالی خود را به فرصتی برای یادگیری تبدیل کنید.
  6. تعامل با کتاب‌های صوتی: در صورت امکان، از ویژگی‌های تعاملی کتاب‌های صوتی مانند تکرار، توقف و پخش مجدد استفاده کنید. این ویژگی‌ها به شما امکان می‌دهند تا بهتر با محتوای کتاب درگیر شوید و مهارت‌های زبانی خود را بهبود بخشید.

1-کتاب صوتی “Der Wald” (جنگل)

download  دانلود یک کتاب پی دی اف هری پاتر

-کتاب صوتی "Der Wald

“Der Wald” بخشی از مجموعه کتاب هایی است که برای زبان اموزان مبتدی بومی است تا زبان المانی خود را تقویت کنند. در حال حاضر نیز در فرمت کتاب صوتی قابل دسترسی است. این یک گزینه عالی برای هر زبان آموز مبتدی آلمانی است. از انجایی که این کتاب برای کودکان کم سن و سال است، می توانید درک کنید که لغات و ساختار جملات بسیار ساده را بکار گرفته است. این کتاب را نتوانستیم برای دانلود رایگان پیدا کنیم ولی می توانید از آمازون آن را تهیه کنید.

 


german

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی چرب زبان، آلمانی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان آلمانی مثل بلبل حرف بزن!


 

نکته مهم! ۱۰ عبارت عامیانه آلمانی برای آنکه مانند یک بومی به نظر برسید

2-کتاب صوتی “Die Verwandlung” (متامورفوس)

download  دانلود این کتاب صوتی

کتاب صوتی "Die Verwandlung"

رمان کوتاه فرانتس کافکا یکی ازمشهورترین آثارآلمانی است. این کتاب اغلب در کلاسهای آلمانی وادبیات استفاده می شود، بنابراین شما قادرخواهید بود منابع زیادی را بیابید که به شما کمک می کنند.

از انجایی که کتاب حاضر تجربه ی بیش از صد سال است، شما نگاه اجمالی ویژه ای به نحوه استفاده از زبان در گذشته خواهید داشت.که باید به شما یک ایده ای را در مورد چگونگی توسعه زبان در طی چندین دهه، القا کند.  این کتاب صوتی بیشتر برای زبان آموزان متوسط و پیشرفته مناسب است، زیرا ممکن است درک برخی از واژگان و ساختارهای گرامری، در ابتدا دشوار باشد.

3-کتاب صوتی “Sturmhöhe” -Wuthering Heights-

download   تماشا و دانلود این کتاب صوتی

کتاب صوتی "Sturmhöhe" -Wuthering Heights-

یکی دیگر از مشهورترین رمان ها “Wuthering Heights” است که توسط نویسنده ی بریتانیایی، امیلی برونته نوشته شده است و این شانس خوبی است که شما میتوتنید یکی از فیلم های اخیریا فیلم تلویزیونی را ببینید.

ایده خوبی است که با طرح این کتاب،قبل ازشروع ترجمه ی نسخه ی کتاب صوتی ،اشناشوید. این کتاب برای آلمانی سطح پیشرفته مناسب تر می باشد هر چند می توانید در سطوح متوسط هم از آن استفاده کنید.

نکته مهم! معرفی ۸ فیلم عالی برای یادگیری و تقویت زبان آلمانی شما

4-کتاب صوتی “Der Sandmann” -The Sandman

download   دانلود فایل پی دی اف این کتاب

کتاب صوتی "Der Sandmann" -The Sandman

“Sandman” یک داستان کوتاه نوشته شده توسط E.T.A. هافمن، که یکی از بزرگترین آثار آلمانی است. این کتاب برای زبان آموزان سطح متوسط ​​و پیشرفته آلمانی مناسب است. این یک کتاب آلمانی دیگر برای کاربرد گسترده درمدارس و کالج ها (در نسخه های آلمانی و انگلیسی) تدریس می شود.

حتما بخوانید: ۵ تا از بهترین نرم افزار و اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی (کامپیوتر+موبایل)

اگر این کتاب ها برای شما کافی نبود، از اینجا، صدها کتاب صوتی استاندارد زبان آلمانی را می توانید تماشا یا دانلود کنید. پس منتظر چی هستید؟ کتاب ها را دانلود کنید و شروع به یادگیری کنید. اگر سوالی در این زمینه داشتید در بخش نظرات مطرح کنید تا به آن پاسخ دهیم.

دانلود منابع مفید زبان آلمانی

زبانمهر

حتما بخوانید!

5 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست