گرامر آلمانی

30 درس آموزش گرامر زبان آلمانی (فیلم فارسی+جزوه PDF)

German-gama-min

در سرتاسر اینترنت فارسی، خیلی کم می بینید که مجموعه ای ویدیویی بصورت فیلم و مدون و با زبان فارسی جهت آموزش قواعد یا دستور زبان آلمانی وجود داشته باشد. در این پست ما ۳۸ درس کاربردی آموزش گرامر زبان آلمانی(مقدماتی-پیشرفته) را با موضوعات مختلفی همچون گرامر افعال، زمان های مختلف فعل، ماضی، آینده، شرطی، قیدها، ضمایر، صفات، اسم ها و موضوعات متنوع دیگر برای دانلود رایگان قرار داده ایم. این پست در ادامه سری آموزش های کاربردی زبان آلمانی ما می باشد.

در کنار این ۳۸ درس ویدیویی، ما بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن آموزش گرامر زبان آلمانی اندروید و ios در تمام اینترنت، بهمراه یک جزوه کامل پی دی اف آموزش گرامر آلمانی را برای دانلود رایگان قرار داده ایم. (که البته زبان آن انگلیسی است، چون اصلا پی دی اف های حال حاضر با ترجمه فارسی پر از اشتباهات هستند و پیشنهاد می کنیم از خیرشان بگذرید!)

نکته مهم! این پست جالب را هم از دست ندهید: ۱۲ نکته بسیار مهم برای تقویت و یادگیری بهتر گرامر یک زبان خارجی

۱- دانلود رایگان ۳۸ ویدیوی آموزش گرامر زبان آلمانی (با لینک مستقیم)

این مجموعه توسط گروه آموزش آلمانی به فارسی تهیه شده است و در جای جای اینترنت آن را پیدا می کنید. ما فقط آنها را بصورت مدون و کامل در یک جا برای دانلود رایگان شما تهیه کرده ایم. این مجموعه راجب جملات پرسشی، جملات امری، ضمیرها، فعل های اصلی در آلمانی، صفت ها، فعل های زمان حال، گذشته و آینده، جملات وابسته، حروف ربط، قیدها، جملات پرکاربرد، جملات وابسته و … می باشد.

نمونه ای از این ویدیوی آموزشی را در زیر می بینید:

 


german

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی چرب زبان، آلمانی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان آلمانی مثل بلبل حرف بزن!


 

لینک های دانلود:

download   دانلود بخش اول

download   دانلود بخش دوم

download   دانلود بخش سوم

نکته مهم: یادگیری زبان آلمانی بسیار حساس است. حتما از نرم افزارهای جدید و باکیفیت (که حاصل سال ها تجربه و تحقیق هستند) استفاده کنید تا هم سریع تر یاد بگیرید و هم از اشتباهاتی که توسط منابع پراشتباه و بی کیفیت در بدن شما جا می افتد جلوگیری کنید! (پکیج های فوق العاده و حرفه ای ما را ببینید)

۲- بهترین اپلیکیشن اندروید و ios برای یادگیری گرامر آلمانی

در تکمیل ویدیوهای بالا،  اپلیکیشن برتر موجود در سرتاسر اینترنت، برای آموزش آسان گرامر زبان آلمانی را برای شما تهیه کرده ایم.

download   دانلود اپلیکیشن Learn German. Speak German ویژه اندروید (زبان اپلیکیشن انگلیسی است-آموزش گرامر آلمانی مقدماتی تا پیشرفته)

اپلیکیشن Learn German. Speak German ویژه اندروید

download   دانلود اپلیکیشن Mondly: Learn 33 Languages ویژه ios (زبان اپلیکیشن انگلیسی می باشد-آموزش گرامر آلمانی بهمراه تست)

 

اپلیکیشن Mondly: Learn 33 Languages ویژه ios 

۳- دانلود رایگان کتاب آموزش گرامر زبان آلمانی(PDF)

و اما قطعا یک کتاب بصورت پی دی اف که در بخش کتاب های رایگان، در نوع خودش بهترین باشد هم برای یادگیری گرامر زبان آلمانی کاملا ضروری است. برای همین هم ما پی دی اف A Student Grammar of German را برای دانلود رایگان شما قرار داده ایم که امیدواریم لذت ببرید:

download   دانلود پی دی اف آموزش گرامر زبان آلمانی

نکته مهم! مهارت های زبانی خود را با این ۵ کتاب صوتی آلمانی فوق العاده تقویت کنید

اگر سوال یا نظری در این زمینه دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

16 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • سلام
    اپلیکیشن اموزشی المانی تون عاااالی ه .حیف گرامر پیشرفته کار نمیکنه. یه سوال ویدیوی آموزش گرامر زبان آلمانی ۳تا
    بصورت زیپ هست و پسورد میخاد؟؟؟

    پاسخ
  • سلام و احترام
    آموزشگاهی هم هستش که بتوانیم آزمون بدهیم بعد از یادگیری مدرک بگیریم.؟؟
    لطفا پاسخ بنده ایمیل بفرمایید
    با تشکر

    پاسخ
  • سلام و عرض ادب
    من میخواستم از لطفتون تشکر کنم هم بخاطر برنامه المانی چرب زبان من از صفر صفر با این برنامه شروع کردم توی دوماه مکالمه رو تا متوسط یاد گرفتم هم بخاطر منایعی گرامری که رایگان برای اموزش زبان المانی در اختیارمون میگذارین واقعا عالی بودن.من مدتها بود دنبالش میگشتم خیلی ممنون

    پاسخ
  • سلام‌درس های اول کجاست چرا از درس شصت شروع میشه؟ ولی واقعا عالیه کلیپاش لطفا کمکم کنید از ابتدا ببینم و کجا اون درس های اول و‌میتونم پیدا کنم.ممنونم‌ازتون دوستان گرامی

    پاسخ
  • چرا اپلیکیشن تون گرامر نداره. حیفه اینقد مکالمه و عبارت و کلمه کاربردی داره نقطه ضعف بزرگیه

    پاسخ
  • روح الله نوری
    خرداد 21, 1398 9:25 ق.ظ

    باتشکر فراوان از دوستانی که فایلهارودراختیارعموم قرار دادن واقعابه دردم خورد وقت کم داشتم و نمیرسیدم برم کلاس زبان الان خیلی راحت شدم

    پاسخ
  • با سلام. یه پی دی اف تو سایت دارید که شامل ۱۰۰ درس هستش. از نظر محتوایی بسیار عالی و ریزبینانه انتخاب شده ولی از نظر طراحی بسیار بد کار شده. یعنی بعد از خواندن دو سه درس چشم به شدت خسته میشه. رنگ آبی کمرنگی که انتخاب شده (جملات آلمانی) در مقایسه با رنگ سیاه (فارسی) چشم رو خیلی خسته میکنه. واقعا پی دی اف مفیدی هست. عالی میشه اگه این نکات رو در نظر بگیرید

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید
    ویدیو هارو دانلود کردم درس های اول نیست از ۶۳ شروع میشه
    چرا؟

    پاسخ
  • باقی مطالب اموزشی رایگان قابل دانلود نیست ایا

    پاسخ
  • من تازه دانلود کردم ، هنوز رویت‌نشده‌ ، ولی خواستم ازتون پیشاپیش تشکر کنم. موفق و پیروز باشید .

    پاسخ
  • وقت بخیر ،ببخشید دروس مقدماتی نیست از 63 شروع میشه، ابتدای این دروس لینکشون کجا میتونم پیدا کنم

    پاسخ
  • سلام باید از چه منبعی برای آموزش سطح مبتدی برای زبان آلمانی استفاده بکنم برای مهاجرت

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست