20 درس آموزش مکالمات زبان آلمانی (فیلم فارسی+PDF)

20 درس آموزش مکالمات زبان آلمانی (فیلم فارسی+PDF)

مهم ترین بخش در یادگیری زبان آلمانی برای اکثر زبان آموزان، مکالمه و speaking می باشد. دقت کنید که یادگیری مکالمات و عبارات بصورت تصویری، تا ۱۰ برابر بیشتر از حافظه نوشتاری (صرفا خواندن متن) پایدار می باشد. از این رو در این پست 20 ویدیوی آموزش مکالمات پرکاربرد زبان آلمانی را از سرتاسر وب آماده کرده ایم. و در ادامه هم ۲ اپلیکیشن برتر اندروید و آیفون (اپلیکیشن تقویت مکالمه زبان آلمانی) و  یک جزوه PDF تهیه شده شامل مکالمات کاربردی روزانه را برای دانلود رایگان قرار داده ایم.

دقت کنید که این واژگان برای سطح مقدماتی تا پیشرفته کاربرد دارند. خود بنده و ۲ تن از دوستانم که در آزمون های تافل و آیلتس بخصوص بخش گفتاری، بالاترین نمره ها را کسب کردیم از همین منابع (+بسته آموزشی نصرت) برای یادگیری مکالمه زبان استفاده کردیم (پس حاصل سال ها تجربه را در این پست در اختیار شما قرار داده ایم- هر سوال یا راهنمایی دیگری هم نیاز داشتید در بخش نظرات مطرح کنید)

نکته مهم! این پست جالب را هم از دست ندهید: ۳۰ درس آموزش ۴۰۰۰ واژه کاملا ضروری زبان آلمانی (فیلم فارسی+جزوه PDF)

۱- دانلود 20 درس آموزش مکالمات پرکاربرد زبان آلمانی

این ویدیوها را ممکن است در جای جای اینترنت ببینید، ما سعی کرده ایم که با توجه به تجربه در این زمینه، آنها را گلچین کنیم و در اختیارتان قرار دهیم. نمونه این درس ها را در زیر می بینید:

 

لینک های دانلود:

download   دانلود بخش اول

download   دانلود بخش دوم

نکته مهم: یادگیری مکالمات زبان انگلیسی موضوع بسیار مهمی است و اگر از منابع بی کیفیت و غیر استاندارد استفاده کنید، ممکن است روند یادگیری تان بسیار طولانی شود و اشتباهات زیادی در بدنتان جا بیفتد. لیست این بسته های آموزشی جدید، کاملا علمی و استثنایی را ببینید.

۲- دانلود رایگان ۲ اپلیکیشن برتر آموزش مکالمات زبان آلمانی

بعنوان مکمل ویدیوهای بالا و مکمل پی دی اف آخر صفحه، ۲ اپلیکیشن برتر موجود در سرتاسر اینترنت، برای یادگیری بهتر مکالمه زبان برای شما معرفی می کنیم. وارد صفحه دانلود شوید و بسته به گوشی خود آنها را دانلود کنید:

download  دانلود اپلیکیشن Learn German Phrasebook – 5000 Phrases ویژه اندروید 

German useful phrases app

download  دانلود اپلیکیشن Learn German: Language Course ویژه گوشی آیفون

German conversation

۳- دانلود بهترین PDF

این پی دی اف که توسط وب سایت ویکی مدیا تدوین شده، و در کنار برخی لغات مهم، عبارات روزمره را هم آموزش میدهد ولی زبان آن انگلیسی-آلمانی است. هیچ کتاب یا پی دی اف زبان فارسی پیدا نمی کنید که عاری از اشتباه باشد. این پی دی اف به زبان آلمانی می باشد و اگر معنای واژه ای را نمی دانید، از گوگل ترنسلیت استفاده کنید تا هم مترادف های آن کلمه را بیاموزید و هم تلفظ، همچنین گوگل ترنسلیت آن کلمه را در قالب جمله به شما نشان می دهد که بسیار بسیار به یادگیری شما کمک خواهد کرد.

pdf   دانلود پی دی اف آموزش جملات کاربردی در مکالمه زبان آلمانی

نکته مهم! دانلود رایگان ۳۸ درس ضروری آموزش گرامر زبان آلمانی (فیلم فارسی+جزوه PDF)

4-ترفندهای کاربردی برای تقویت مکالمه آلمانی

راحت ترین روش برای یادگیری مکالمه یا تقویت مکالمه آلمانی تهیه اپلیکیشن چرب زبان هست که ضروری ترین مکالمات در شرایط مختلف را طی 6 سال تجربه گلچین کرده و در قالب یک متد موثر همراه با نمایش همزمان ترجمه و تلفظ درست به شما نمایش میدهد انهم در یک تا یک و نیم ماه! در کل تقویت مکالمه در زبان آلمانی نیازمند تمرین مداوم و استفاده از روش‌های موثر است اما ترفندهای زیر برای تقویت مکالمه بسیار کمک کننده هستند:

  1. مکالمه صوتی یا تصویری با المانی زبانها در فضای مجازی: نه هزینه ای دارد نه مهارت خاصی میخواهد، فضای مجازی بخصوص شبکه های مجازی مثل یوتیوب و اینستاگرام پر از آلمان هاست، با یکی از انها دوست شوید و خیلی رک بگویید میخواهید المانی یاد بگیرید تا با شما تمرین کنند با علاقه خاصی این کار را می کنند! قبلش اما اگر صفر صفر هستید برنامه چرب زبان را تهیه و شروع به کار کنید بعد از یک ماه خواهید توانست با انها صحبت کنید.
  2. استفاده از اپلیکیشن‌های گفتگو: اپلیکیشن‌هایی مانند چرب زبان با محیط فارسی یا برنامه های با ترجمه المانی به انگلیسی مثل Tandem یا HelloTalk امکان گفتگو با افراد زبان محلی را فراهم می‌کنند.
  3. تقلید از فیلم‌ها و پادکست‌ها: گوش دادن به فیلم‌ها و پادکست‌های آلمانی و تقلید از لحن و اصطلاحات می‌تواند به بهبود مهارت مکالمه کمک کند بهترین فیلم ها و سریالها را اینجا معرفی کرده ایم اما شدیدا توصیه ما تماشای کارتونها و انیمیشن های کودکانه است که لحن ساده تر اهسته تر و واژگان کاربردی تری دارند. همه آنها را بصورت گلچین شده با زیرنویس فارسی المانی در اینجا می توانید خریداری کنید.
  4. پخش خبرها به زبان آلمانی: گوش دادن به خبرها به زبان آلمانی می‌تواند به شما کمک کند تا با لهجه‌ها و واژگان رسمی آشنا شوید.
  5. نقش‌آفرینی: بازیگری در نقش‌های مختلف و سناریوها می‌تواند به بهبود توانایی مکالمه کمک کند. می‌توانید این کار را با دوستان یا حتی تنها انجام دهید.
  6. سخنرانی با خود: در خلوت، سعی کنید درباره موضوعات مختلف صحبت کنید و به خود گوش دهید. این کمک می‌کند تا با تلفظ واژگان آشنا شوید و خودرا به چالش بکشید.
  7. تماشای کمدی‌ها و برنامه‌های طنز: کمدی‌ها و برنامه‌های طنز آلمانی می‌توانند به شما کمک کنند تا با لهجه‌ها و جذابیت‌های زبان آشنا شوید.
  8. آزمایش با اصطلاحات و عبارات روزمره: استفاده از اصطلاحات و عبارات روزمره در مکالمات خود می‌تواند شما را به سرعت به سطح بالاتری از مهارت مکالمه برساند.

اگر سوال یا نظری در این زمینه دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

10 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • رامین شریفی
    مرداد 20, 1397 7:08 ق.ظ

    لطفا پسوورد فایل زیپ رو بگین چی هست

    پاسخ
  • اقا اپلیکیشن چرب زبان تون خییییلی خفن بود به موقع هم ایمیل کردین. سه هفته س باهاش کار میکنم روزی 20 دقیقه هم بیشتر وقت نمیذارم اما بیشتر شبیه معجزه بوده براحتی میتونم مکالمه شروع کنم و خیلی از دیالوگ ها رو میفهمم. این اموزشای رایگانتون پیش پک تون خیلی داغونن :/ ملتو گذاشتین سرکار چی ن اینا؟؟؟؟؟

    پاسخ
    • خوشحالم مفید بوده بهرحال ساخت ها وقت صرف تهیه این برنامه شده و کاربردی ترین مکالمات رو گلچین کردیم. درباره این اموزشهای رایگان هم متاسفانه خیلی از کاربران عزیز توان خرید همین برنامه ارزان قیمت رو هم ندارن و میتونه براشون مفید باشه

      پاسخ
  • سلام

    از زحمات شما بسیار سپاسگزارم بخاطر همه مطالب بسیار مفید و سودمند

    پاسخ
  • سلام آقای حیدری من مشکلی که داشتم این بود که مطالب واسم فررار بود و اصلا مکالمه و جملات المانی تو مغزم نمیرفت! البته دو دوره کلاس انلاین رفته بودم یه پک سه میلیونی اموزش کامل آلمانی هم خریدم که چرت بودن انگار زورشون میاد یاد بدن. ماه پیش این اپلیکیشن چرب زبان خریدم و اون دو کتاب که پیشنهاد کردین بعنوان مکمل، توی یک ماه واااقعا زبانم زیر و رو شده هم صحبت می کنم هم براحتی درک اما هنوز رایتینگم اونطوری که نیاز دارم نشده چیکار کنم منبع خوبی سراغ دارین؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست