اپلیکیشن آلمانی

12 بهترین نرم افزار و اپلیکیشن آموزش آلمانی (گوشی و کامپیوتر)

یکی از بهترین راه های یادگیری هرزبانی استفاده از ابزار مدیا شامل نرم افزار (فیلم، کامپیوتر و اندروید) می باشد. به همین جهت در این پست، 12 تا از بهترین نرم افزارها و اپلیکشن های آموزش زبان آلمانی هم برای موبایل و هم کامپیوتر را به شما معرفی می کنیم و همزمان لینک خرید اینترنتی نسخه اورجینال آنها را برای تان قرار می دهیم.

یادگیری زبان آلمانی زمانی آسان و پایدار خواهد بود که یا بصورت مداوم با بهترین اساتید آموزش ببینید یا اینکه نرم افزارهای آموزشی اصولی را برای یادگیری انتخاب کنید. نکته بسیار مهم این است که انتخاب یکی از هزاران نرم افزار و اپلیکیشن غیراستاندارد موجود در بازار، فرآیند یادگیری شما را بسیار طولانی تر می کند و بسیاری از اشتباهات را در بدن شما جا خواهند انداخت که بعدها اصلاح کردن شان بسیار مشکل است. پس در انتخاب منابع آموزش زبان بسیار دقت کنید.

حتما بخوانید: ۶ درس آموزش مهم ترین جملات کاربردی زبان آلمانی (با تلفظ فارسی+فیلم)

برتری های استفاده از نرم افزار و اپلیکیشن

انسان دارای حواس ۵ گانه است. (بویایی، شنوایی …). زمانی که کتابی را می خوانید، تنها از حواس بینایی خود برای یادگیری استفاده می کنید. تصویر کنید وقتی حواس دیگر شما مثل شنوایی هم به فرآیند یادگیری افزوده شوند. سرعت و پایداری در یادگیری زبان با افزوده شدن یک حس، بیش از دوبرابر افزایش می یابد!! فکر می کنید چرا کسانی که در یکی از کشورهای آلمانی زبان هستند، زبان را خیلی راحت تر یاد می گیرند؟ چون از تمام حواس خود برای یادگیری استفاده می کنند. پس نرم افزارهای آموزشی حواس بیشتری از شما درگیر می کنند، سرعت یادگیری را بصورت چشمگیری افزایش می دهند. ضمن اینکه این نرم افزارها توسط موسسات معتبر داخلی و خارجی و تحت نظارت باتجربه ترین اساتید تهیه می شوند و حاصل سال ها تجربه و تحقیق هستند. پس توصیه اکید ما به شما استفاده از نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی برای یادگیری است.

نرم افزارها و اپلیکیشن های برتر آموزش زبان آلمانی

اگر بخواهید زبان آلمانی را راحت تر و سریع تر یاد بگیرید، بطور حتم باید از یک مجموعه آموزش مدون استفاده کنید.

ملاک ما برای تعیین این نرم افزار و اپلیکیشن ها، سه موسسه برتر جهانی در آموزش زبان آلمانی یعنی فلونت یو، رکت لنگویج و پی سی مگزین می باشند. همچنین این 12 نرم افزار در بیش از ۱۰ وب سایت معتبر آموزش زبان آلمانی دیگر هم جزو لیست برترین ها هستند. همچنین از سه موسسه معتبر در تهران و دو تا از اساتید باتجربه برای شناسایی بهترین نرم افزارهای ساخت داخل هم نظرخواهی کرده ایم.

و اما نتیجه…

1- اپلیکیشن چرب زبان

اپلیکیشن چرب زبان

نمی گوییم در بین اپلیکیشن های دنیا اولیم اما در اپلیکیشن های ایرانی (که محیط و معنای فارسی دارند) بهترین هستیم. 7 سال است که به طور تخصصی در زمینه زبان آلمانی فعالیت می کنیم. اگر دقت کرده باشید اکثر اپلیکیشن های فارسی اشتباهات معنایی یا تلفظی زیادی دارند. متد آنها قدیمی ست یا معایب زیادی دارد و همین امر باعث به تاخیر افتادن یادگیری شما می شود.

در این اپلیکیشن همه عیب های اپلیکیشن های مشابه رفع شده، بهترین و کاربردی ترین اصطلاحات، جملات و واژگان را با معنا و تلفظ و با بهترین متد روز یک جا جمع کرده ایم. ضمنا همه مطالب همین سایت چرب زبان که تقریبا همه رایگان هستند را یکجا در جیب خود خواهید داشت. به صورت ناخودآگاه هم حافظه شما تقویت خواهد شد، هم مکالمه، هم گرامر هم تلفظ و هم واژگان، شنیداری و گفتاری شما. از این بابت مطمئن باشید.

2-اپلیکیشن Drops

اپلیکیشن Drops

Drops روی یکی از جنبه های زبان (واژگان)، تمرکز دارد و البته این کار را به خوبی انجام می دهد. این برنامه صرفاً به دلیل طراحی زیبایی که دارد یکی از موارد مورد علاقه من است. Drops بازی های کلمه ای کوتاه و جذابی را ارائه می دهد که از طریق حفظ لغت به ساخت دایره واژگان غنی منتهی می شود. این بازی ها شامل وصل کردن تصاویر به ترجمه آنها یا مرتب کردن حروف درهم برای تمرین املا می شوند، اساسا این تمرین ها علاوه بر یادگیری، روی سرگرمی متمرکز هستند. هر بازی یک جلسه ۵ دقیقه ای هیجان انگیز است که می تواند به یادگیری زبان آلمانی کمک کند!

3- اپلیکیشن Memrise

اپلیکیشن Memrise

درست مانند Drops تمرکز Memrise نیز روی یادگیری لغت است، اما یکی دیگر از ویژگی های آن شامل یک راهنمای تلفظ است که به شما کمک می کند با ضبط و مقایسه تلفظ خود با افراد بومی مانند آنها صحبت کنید. ویژگی جالب Memrise تکرارهای فاصله دار آن است. الگوریتم Memrise زمان مرور هر واژه را محاسبه می کند و سپس برای شما یادآوری هایی را ارسال می کند. جالب به نظر می رسد، اینطور نیست؟

خرید اینترنتی بهترین سی دی های آموزشی زبان آلمانی (جدیدترین ها)

4- اپلیکیشن آموزش آلمانی با جملات صوتی (فقط اندروید)

اپلیکیشن آموزش آلمانی با جملات صوتی

در این نرم افزار برای فارسی زبانان صوتی ، زبان آلمانی را به رایگان یاد می گیرید و شما با تمرین کردن مطالبی که در این نرم افزار وجود دارند ، زبان آلمانی خود را تقویت می کنید. در این نرم افزار می توانید آموزش زبان آلمانی آفلاین را تجربه کنید.

در این اپلیکیشن بر روی یادگیری لغات آلمانی برای زبان فارسی و همچنین جملات آلمانی (پرکاربرد ترین جملات زبان آلمانی ) و ضرب المثل های آلمانی با ترجمه فارسی ، تمرکز شده است. اموزش مکالمه زبان آلمانی رایگان ، یکی از اهداف ساخت این نرم افزار بوده است.

5- اپلیکیشن For Farsi-German vocabulary trainer (فقط آیفون)

اپلیکیشن For Farsi-German vocabulary trainer

این اپلیکیشن آموزش واژگان آلمانی که امتیاز بسیار بالایی در بین کاربران کسب کرده است مخصوص فارسی زبانان توسعه یافته است و علاوه بر تلفظ واژگان، مثال ها و …، معنای فارسی آنها را نیز در کنار خود دارد. شامل کاربردی ترین واژگان می باشد.

6- رزتا استون آلمانی (موبایل+تبلت و کامپیوتر)

Rosetta stone آلمانی

قطعا همه شما نام رزتا استون زبان آلمانی را شنیده اید. مجموعه ای با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه آموزش زبان آلمانی. این نرم افزار در هزاران موسسه آموزش زبان آلمانی معتبر در حال استفاده است. با استفاده از «نرم افزار آموزش زبان آلمانی رزتا استون» میتوانید در منزل، محل کار یا حتی در هنگامی که در ماشین هستید، به آموزش زبان آلمانی با جدیدترین متد آموزشی بپردازید. فرآیند آموزشی بکار رفته در آن از آموزش نکات کلیدی و پایه آغاز شده و به صورت مرحله به مرحله به سمت آموز لغات و قواعد پیچیده تر پیشروی میکند. متد آموزشی رزتا استون براساس یادگیری زبان به شیوه آموختن زبان مادری است.

در کنار همه این موضوعات سعی کنید از کانال تلگرام زبان آلمانی ما هم استفاده کنید.

7- اپلیکیشن هوشمند Babbel

Babbel زبان آلمانی

این اپلیکیشن هوشمند و جدید، یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی در بازار است. تنوع دروس، دوره ها و سطوح آموزشی در آن بسیار بالاست و محیط نرم افزار به کمک سرگرمی، زبان را به شما یاد می دهد.

یکی از اشکالات اپلیکیشن این است که تنوع آن بیش از حد و عدم وجود وحدت دروس است و همچنین برای دسترسی به بسیاری از امکانات باید هزینه پرداخت کنید.

  • اهداف یادگیری مناسب
  • آموزش تلفظ خود با تکنولوژی تشخیص گفتار نرم افزار
  • ایده آل برای هر دو زبان آموزان مبتدی و پیشرفته
  •  نگه داری واژگان جدید در حافظه بلند مدت خود با Review Manager
  • پیشرفت یادگیری همزمان در سراسر دستگاه های آندروید و پلت فرم های وب سایت
  • تمرین های گوش دادن، نوشتن و صحبت کردن سرگرم کننده

8- آموزش زبان آلمانی نصرت (تاکید بر مکالمه-غیر رایگان)

نصرت

نام متد یا روش لایتنر را احتمالا شنیده اید. در متد زبان نصرت نیز از روش لایتنر استفاده می شود که معتقد است باعث پایداری بیشتر فراگیری می شود هر چند انتقادهایی هم به آن وارد است اما مجموعا برای تقویت مکالمه زبان آلمانی میتواند مفید باشد هر چند گاها اشتباهاتی در ان مشاهده میشود:

  • تقویت مکالمه در ۹۰ روز
  • بیش از ۵۰ ساعت آموزش
  • قابل اجرا بر روی رایانه، تلفن همراه، دستگاه پخش صوت و غیره
  • به همراه تمرین تقویت حافظه

9- اپلیکیشن بیاموز (فقط اندروید)

اپلیکیشن بیاموز

بر خلاف بیشتر واژه نامه های فارسی، در روند آموزشی و واژه نامه زبان بیاموز، معانی متفاوت واژه ها (با توجه به المان هایی مانند ساختار گرامری، نوع و نحوه کاربرد، تفاوت در معادل های فارسی و …) تفکیک شده و هر معنی با توجه به سطح آسانی یا مشکل بودن یا موضوعش در دسته مرتبط با خود قرار گرفته. جدا بودن معانی واژه ها به شما کمک می کند درک بهتری از ساختار گرامری و تفاوت های معنی واژه در کاربردهای متفاوت داشته باشید. گذشته از آن این تفکیک به شما کمک می کند بتوانید معانی اصلی و اولیه واژه را در ابتدا یاد گرفته و رفته رفته به عمق معنای آن برسید هر چند کم و بیش اشتباهاتی دارد که بعضا نارضایتی کاربران را در پی دارد.

اگر نرم افزار بهتری در زمینه آموزش زبان آلمانی می شناسید در بخش نظرات با چرب زبان مطرح کنید.

ترفندهای کاربردی زبان آلمانی

دانلود منابع مفید زبان آلمانی

حتما بخوانید!

8 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • اپلیکیشن دولینگو و چرب زبان برای یادگیری زبان آلمانی و زبانهای دیگه فوق العاده هستن هر دوشون. چرب زبان واسه اونایی که معنی میخوان دولینگو واسه کسایی که انگلیسی بلدن توصیه می کنم شدیدا

    پاسخ
  • یه نرم افزار که گرامر رو درست اموزش بده معرفی کنید

    پاسخ
  • پیشنهاد میکنم اپلیکیشن آموزشی زبان DW LERN GERMAN رو هم بررسی کنید .
    رایگان و کاربردی هستش. من این و چرب زبان با هم کار می کنم دو ماهه راحت دارم حرف میزنم.

    پاسخ
  • سلام
    آیا واقعا استفاده از نرم افزار برای یادگیری به تنهایی کافی هستش؟
    و بهترین app چیه؟

    پاسخ
    • سلام بستگی به خودتون داره معمولا به تنهایی کافی نیست. بهترین اپ هایی که معنای فارسی دارند هم در حال حاضر همین موارد معرفی شده در لیست هستند

      پاسخ
    • خیر. حتما کتاب در کنارش استفاده کنید. کتاب های آموزش زبان آلمانی در قسمت فروشگاه رو ببینید. البته اپلیکیشن چرب زبان شما رو از مبتدی تا متوسط به تنهایی می تونه پیش ببره

      پاسخ
  • من drops رو نصب کردم هر چند ساعت ۵ دقیقه قابل استفاده هست .کلا عملکردش همینه یا من بلد نیستم ؟

    پاسخ
  • اپ چرب زبان خیلی خفنه. 3 هفته س دارم کار می کنم قشنگ پیشرفتمو حس کردم. قبلا از زبانشناس استفاده می کردم همه ش اشتباه داشت. اما حتما حتما باید کنار اپ کتاب واژه هم استفداه کنید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست