spain-language

4 بهترین نرم افزار جدید یادگیری زبان اسپانیایی (خودآموز)

گاما

در این پست چند تا از بهترین بسته های نرم افزاری شامل دی وی دی و سی دی های آموزشی را برای یادگیری سریع، اصولی و بدون نیاز به کلاس زبان اسپانیایی را معرفی می کنیم.

در اینجا 4 تا از بهترین بسته های حال حاضر در ایران را معرفی خواهیم کرد:

۱- آموزش زبان اسپانیایی چرب زبان در 80 روز

آموزش زبان اسپانیایی چرب زبان در 80 روز

بر خلاف بسیاری از اپلیکیشن ها/پکیج های فارسی که سرشار از ایرادات و اشتباهات تلفظ و معنایی هستند یا متد استانداردی ندارند، برای تهیه این پکیج از تجربه و متدهای اپلیکیشن های معروف استفاده شده است. با کمک سالها تجربه، کاربردی ترین مکالمات روزمره اسپانیایی، کلمات و تلفظها را در کمترین زمان ممکن یاد می گیرید ضمن اینکه با کمک متد جدید و خاص، خودبخود حافظه شما نیز تقویت خواهد شد.

 


اسپانیایی

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش اسپانیایی چرب زبان، زبان اسپانیایی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان اسپانیولی رو مثل بلبل حرف بزن!


 

نکته جالب تر اینکه کل وبسایت چرب زبان (همین سایت حاضر) و مطالب، ترفندها، عبارات و اصطلاحات و هر چیزی که داخل سایت هست را نیز در جیب خود خواهید داشت. تلفظ ها، معنی ها و خود جملات نمایش داده می شوند آنهم بدون اشتباه یا ایراد. با کمترین قیمت ممکن می توانید بدون هیچ دردسری زبان اسپانیایی را شروع به یادگیری کنید. اما دقت کنید این پکیج برای سطوح پیشرفته مناسب نیست فقط مبتدی و متوسط.

2- آموزش زبان اسپانیایی پیمزلر در ۱۰۰ روز

آموزش زبان اسپانیایی پیمزلر در ۱۰۰ روز

این مجموعه آموزشی، یک بسته شامل چند دی وی دی می باشد که متد آن در حال حاضر، روشی موثر برای یادگیری زبان اسپانیایی است. اینکه در ۱۰۰ روز یاد بگیرید یا در ۲۰۰ روز، بستگی به پشتکار شما و وقتی که روزانه به یادگیری اختصاص می دهید دارد.

مجموعۀ پیمزلر اسپانیایی در ۱۰۰ روز یکی از معتبرترین و موثرترین روش های آموزش زبان در دنیا می باشد. مردم در سرتاسر دنیا از متد آموزشی پیمزلر برای درک یک زبان جدید و صحبت به آن زبان در کوتاه ترین زمان ممکن بهره می برند. اگر تجربه ای در این زمینه ندارید، ممکن است در ابتدا چنین امر ساده ای که در عین حال بسیار نتیجه بخش هم است، برای شما غیر قابل باور به نظر برسد؛ اما حقیقت آن است که هر شخص می تواند زبان های خارجی را با استفاده از یک سیستم آموزشی درست، فرا بگیرد. با استفاده از متد آموزشی پیمزلر، شما از سال ها تلاش و پژوهش در امر آموزش زبان بهره خواهید برد.

۳-آموزش زبان اسپانیایی با نرم افزار قدرتمند رزتا استون

آموزش زبان اسپانیایی با نرم افزار قدرتمند رزتا استون

رزتااستون هم که جای خود را در میان بسته های آموزشی زبان دارد. نرم افزار آموزش زبان اسپانیایی رزتا استون در دنیا طرفداران بسیاری دارد . این نرم افزار هوشمند در ایران نیز روز به روز پرطرفدار تر میشود زیرا که شما یک استاد تمام عیار را به خانه میبرد و قدم به قدم زبان اسپانیایی را به شما شرح میدهد و به راحتی با هزینه ای ناچیز زبان اسپانیایی را می آموزید.

رزتا استون نرم‌ افزاری قدرتمند و تعاملی برای آموزش زبان با استفاده از تصویر، صدا و ویدیو و بهترین و ساده‌ترین راه حل برای یادگیری یک زبان دوم و بخشهای مختلف آن نظیر خواندن، نوشتن، مکالمه، تلفظ و گرامر می‌‌باشد.

4-آموزش زبان اسپانیایی با تل می مور

زبان اسپانیایی تل می مور

آموزشی فوق العاده و هوشمند زبان اسپانیایی با بهترین روشهای دنیا. پکیج تل می مور مانند یک استاد شما را قدم به قدم و مو به مو با زبان اسپانیایی آشنا میکند به طوری که هیچ نیازی به کلاسهای آموزشی و صرف هزینه های سنگین نخواهید داشت.

تل می مور اسپانیایی نرم افزاری فوق حرفه ای و قدرتمند در زمینه آموزش زبان اسپانیایی است که از سوی اکثر منتقدان نرم افزار دنیا، لقب برترین نرم افزار آموزش زبان اسپانیایی را از آن خود کرده است که نمونه بارزآن جایگیری در رتبه اول و کسب مدال طلای برترین نرم افزار آموزش زبان دنیا برای چندمین سال پیاپی در وب سایت نقد نرم افزاری دنیا TopTenReviews است.

5- سایر منابع خوب برای یادگیری

اپلیکیشن های موبایل:

۱-اپلیکیشن Spanish class

اپلیکیشن زبان اسپانیایی

دانلود برای اندروید

دانلود برای ios

۲-اپلیکیشن Learn Spanish Vocabulary – 6,000 Words

اپلیکیشن یادگیری اسپانیایی

دانلود برای اندروید

دانلود برای ios

سایر منابع شامل کتاب های بدردبخور و باکیفیت در زمینه یادگیری اسپانیایی هستند. برای دیدن همه منابع اینجا را کلیک کنید!

مطالب بسیار کاربردی

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست