فیلم برای یادگیری زبان انگلیسی

16 بهترین فیلم های تاریخ برای تقویت زبان انگلیسی (مبتدی-پیشرفته)

گاما

یادگیری زبان انگلیسی از طریق سرگرمی و با کمک فیلم و سریال بسیار راحت تر می باشد. اما اینکه کدام فیلم ها یا سریال ها برای یادگیری بهتر هستند تفاوت زیادی ایجاد می کند. در این مطلب به کمک معتبرترین وب سایت های آموزش زبان و کمک گرفتن از نظرات کاربران مختلف در فضای جهانی وب، حدود ۲۰ فیلم و سریال عالی جهت یادگیری یا تقویت زبان انگلیسی برای سطح مقدماتی تا متوسط به شما پیشنهاد می کنیم.

نکته مهم: دقت کنید که اگر می خواهید زبان انگلیسی را برای صحبت و مکالمه های پرکاربرد یاد بگیرید، بسیاری از فیلم های جدید به کار شما نخواهند آمد، زیرا پر از اصطلاحات غیرکاربردی و نامرسوم هستند. در فیلم ها و سریال های قدیمی تر اما، اکثر مکالمات نه تنها به زبان انگلیسی رایج بلکه بسیار ساده و قابل فهم تر می باشند، در عین اینکه به دلیل سرعت پایین تر اتفاقاتی که در فیلم ها می افتد یادگیری آنها راحت تر است.

حتما بخوانید: ۱۵ وب سایت هوشمند برای یادگیری زبان از طریق فیلم‌ و سریال

نکات مهم قبل از یادگیری با کمک فیلم:

در واقع باید گفت سطح این فیلم ها را متناسب با سطح شما انتخاب کرده ام و  با دیدن آن ها اذیت نمی شوید و حتما تا آخر فیلم را تماشا خواهید کرد. با دیدن این فیلم ها علاوه بر این که تعداد زیادی واژه و اصطلاح یاد می گیرید، با نکات ریز اخلاقی و فرهنگی کشورهای انگلیسی زبان آشنا می شوید. بهتر است بگویم اگر می خواهید مهارت شنیداری خود را تقویت کنیدو به نوعی خودتان را به انگلیسی ها متصل کنید بهترین راه این است که به تماشای فیلم های انگلیسی بنشینید.

  • این فیلم ها را فقط با زیرنویس زبان انگلیسی ببینید (اگر واقعا مبتدی هستید بار اول با زیرنویس فارسی ببینید)
  • هر فیلم را حداقل ۲ بار تماشا کنید. برای بار دوم فیلم را بدون زیرنویس ببینید (اگر واقعا مبتدی هستید بار دوم با زیرنویس انگلیسی ببینید)
  • واژه ها و جملاتی که بیشتر استفاده می شود را یادداشت کنید و بعدا مطالعه نمایید
  • به زبان بدن و نحوه ادای کلمات و آواها دقت کنید. سعی کنید قسمت هایی از فیلم را pause کنید و جملاتی که در فیلم گفته شده را خودتان با صدای بلند تکرار کنید
  • به زبان شخصیت ها دقت کنید: به روشی که واژگان، دستور و عبارات به کار گرفته می‌شوند گوش دهید.
  • به افراد دقت کنید: به لهجه‌ها و زبان عامیانه به‌دقت گوش دهید. تفاوت را میان روشی که مردم حرف می‌زنند تشخیص دهید، و در مورد جایگاهشان در جامعه چه چیزی به شما می‌گویند. به‌بیان‌دیگر، چه کسی انگلیسی به‌صورت حرفه‌ای حرف می‌زند؟ چه کسی عامیانه صحبت می‌کند؟ این می‌تواند به شما در مورد خیلی چیزها از مردم و فرهنگشان یاد بدهد.
  • فیلم های ساده تر و جذاب تر را انتخاب کنید: اگر فیلم ها و دیالوگ های آنها دشوار باشد، یادگیری شما با مشکل مواجه می شود زیرا به دلیل سرعت بالای صحبت، لغات و عبارات ناآشنا و عدم یادگیری، دلسرد خواهید شد.
  • ترجیحا یک دیکشنری داشته باشید: روی گوشی خود، یک دیکشنری آفلاین (پیشنهاد ما گوگل ترنسلیت آفلاین) نصب کنید و لغات یا جملاتی که بیشتر استفاده می شوند و شما معنای آنها را متوجه نمی شوید جستجو کنید (اگر آنها را روی کاغذ بنویسید که چه بهتر!)

اگر هیچ کدام از موارد بالا را هم انجام ندهید اشکالی ندارد چون این فیلم ها بصورت ناخودآگاه مطالب مهمی را به شما آموزش می دهند؛ اما رعایت موارد بالا میزان یادگیری تان را افزایش می دهند.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

۱- فیلم The King’s Speech

 

این فیلم قطعا در رده اول لیست قرار می گیرد. علت این است که در این فیلم جذاب، دیالوگ ها بصورت بریده و غیرپیوسته ادا می شوند و تاکید بسیاری بر انتقال مناسب تلفظ شده است. فیلم پیرامون اتفاقات و مشکلاتی است که برای پادشاه جورج ششم اتفاق می افتد و فیلم نامه فوق العاده قوی دارد. برای یادگیری زبان انگلیسی، چه فیلمی از این بهتر که یک نفر در حال یادگیری زبان انگلیسی می باشد؟ (داستان فیلم هم همین است). این فیلم در imdb امتیاز عالی ۸ را کسب کرده است.

download   لینک دانلود با زیرنویس

download   لینک دانلود جایگزین (در صورتیکه لینک بالا کار نکرد)

۲- فیلم پارک ژوراسیک

 

این فیلم که در دهه ۹۰ ساخته شده و در زمان خود جزو بهترین فیلم های سینمایی محسوب می شده است کمک زیادی به شما در زمینه یادگیری لغات و عبارات علمی می کند، عباراتی که کاربرد فراوانی در تمامی آزمون های زبان انگلیسی دارند، ضمن این که بسیار سرگرم کننده است.

download   لینک دانلود با زیرنویس

download   لینک دانلود جایگزین (در صورتیکه لینک بالا کار نکرد)

۳- فیلم هری پاتر

 

همه ما این فیلم تخیلی  را می شناسیم. این فیلم برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی عالی است، چرا؟ چون با تم کودکان ساخته شده و به گونه ای تلفظ ها و لغات ادا می شوند که یک کودک ۸-۱۲ ساله متوجه آنها بشود. هری پاتر سری های مختلفی دارد و حتما پیشنهاد می کنیم که قسمت های مختلف آن را به روش گفته شده در بالا تماشا کنید.

download  لینک دانلود همه قسمت ها با زیرنویس

download   لینک دانلود جایگزین (در صورتیکه لینک بالا کار نکرد)

buy  برای دریافت بهترین پکیج آموزش با فیلم و انیمیشن اینجا کلیک کنید

۴- فیلم The Hunger Games

 

یک فیلم ۲۰۱۲ عالی که نقش اول آن جنیفر لاورنس می باشد و تلفظ بسیار روان و واضح آمریکایی دارد. ژانر فیلم از نوع اکشن و عاشقانه است و در جریان یک داستان پرتنش، عبارات زیادی از زبان انگلیسی را یاد خواهید گرفت.

download   لینک دانلود با زیرنویس

download   لینک دانلود جایگزین (در صورتیکه لینک بالا کار نکرد)

۵- فیلم The Queen

 

این فیلم ۲۰۰۵ یک تم پادشاهانه دارد و شما را با لهجه بریتیش آشنا می کند. موضوع کلی فیلم، واکنش خانواده ی پادشاهی انگلستان به مرگ پرنسس دیانا میباشد. عبارات این فیلم بسیار رسمی و کاربردی می باشند و با لهجه کامل ادا می شوند.

download   لینک دانلود با زیرنویس

download   لینک دانلود جایگزین (در صورتیکه لینک بالا کار نکرد)

۶- فیلم هابیت

 

هابیت که همان بخش دوم از سری ارباب حلقه هاست، نسبت به بخش اول The lord of rings از عبارات به روزی استفاده می کند که چون کاملا قابل فهم و شمرده ادا می شوند، همراه با داستان تخیلی و جذاب فیلم، در ذهن شما میخکوب خواهند شد!

download  لینک دانلود با زیرنویس

download   لینک دانلود جایگزین (در صورتیکه لینک بالا کار نکرد)

۷- فیلم دزدان دریای کارائیب

فیلم دزدان دریای کارائیب

این فیلم که در سه قسمت مختلف ارائه شده است نه تنها بسیار سرگرم کننده بلکه با یک لهجه بریتیش ولی شمرده، عباراتی روزمره را استفاده می کند که شما قطعا در مکالمات روزمره زبان انگلیسی به آنها نیاز پیدا خواهید کرد.

download  لینک دانلود با زیرنویس

download   لینک دانلود جایگزین (در صورتیکه لینک بالا کار نکرد)

۸- فیلم The imitation game

فیلم The imitation game

این فیلم که توسط بهترین بازیگران معروفی مثل Benedict Cumberbatch, Keira Knightley, Matthew Goode بازیگری می شود، جریان نابغه ای ست که در جریان جنگ جهانی، بدنبال یافتن رمز کدگذاری آلمانی ها در یک محیط آکادمیک و با دوستانی وفادار است. بازیگر نقش اول در این فیلم دارای لکنت زبان است بهمین خاطر در میان عبارات و مکالمات، وقفه هایی وجود دارد که شما کاملا مکالمات و عبارات کاربردی آن را متوجه خواهید شد.

download  لینک دانلود با زیرنویس

download   لینک دانلود جایگزین (در صورتیکه لینک بالا کار نکرد)

۹- فیلم Aliens invasion

فیلم Aliens invasion

این فیلم محصول سال ۲۰۱۷ یک فیلم تخیلی-اکشن است که در آن دوران آخر الزمان تداعی می شود. تم فیلم بسیار آرام ولی پرهیجان دنبال می شود، مکالمات آن بدلیل تمرکز بالا در ارائه، باعث ماندگاری کامل در ذهن شما می شوند. حتما این فیلم را تماشا کنید.

download  لینک دانلود با زیرنویس

download   لینک دانلود جایگزین (در صورتیکه لینک بالا کار نکرد)

۱۰- فیلم The Hateful Eight

فیلم The Hateful Eight

فیلم هشت نفرت انگیز، محصول سال ۲۰۱۵ از کارگردان نابغه تاریخ Quentin Tarantino می باشد. نه تنها عاشق فیلم نامه گیرای این فیلم اکشن-معمایی می شوید، که مثل همه فیلم های کوینتین تارانتینو، با محوریت مکالمات بین دونفر ارائه شده و تاثیر مستقیمی بر یادگیری شما خواهد داشت. بطور کلی فیلم های تارانتینو برای یادگیری زبان انگلیسی بسیار مفید هستند در حالیکه در آنها عمدتا اصطلاحات بومی های آمریکایی-انگلیسی ارائه می شود.

download  لینک دانلود با زیرنویس

download   لینک دانلود جایگزین (در صورتیکه لینک بالا کار نکرد)

۱۱- فیلم  Sherlock Holmes

فیلم  Sherlock Holmes

یک فیلم معروف کاراگاهی سال ۲۰۱۱ که نه تنها جذابیت زیادی دارد، بلکه دیالوگ های شسته رفته، مرتب، کاربردی و روزمره آن، عبارات و کلمات کاربردی زیادی به شما یاد خواهند داد تا در انگلیسی از آن استفاده کنید. در این فیلم، داستان ماجراهای معروفی را که شرلوک هلمز و دوست و همکارش دکتر واتسون را در تحقیق و حل معماهای جنایی هدایت می‌کند، مشاهده می‌کنید. دیالوگ‌های فیلم، شخصیت‌های جذاب و جریان داستانی پیچیده، این فیلم را برای تماشا و یادگیری زبان انگلیسی جذاب می‌کند.

download  لینک دانلود با زیرنویس

download  لینک دانلود سریال شرلوک هولمز با زیرنویس

۱۲- فیلم The Hangover Part II

فیلم The Hangover Part II

این فیلم را برای کسانی پیشنهاد می کنیم که دوست دارند اصطلاحات بومی یا slang های انگلیسی بامزه یاد بگیرند. این فیلم کمدی فوق العاده زیبا که ما سری دوم آن را پیشنهاد میکنیم، با لهجه آمریکن، سرشار از عبارات بامزه زبان انگلیسی در قالب یک فیلم فوق العاده سرگرم کننده است.

download  لینک دانلود با زیرنویس

download   لینک دانلود جایگزین (در صورتیکه لینک بالا کار نکرد)

۱۳- فیلم The Remains of the Day

فیلم The Remains of the Day

این فیلم کمدی-هیجانی در سال ۱۹۹۳ ساخته شده است و نوع گرامر استفاده شده در آن بسیار ساده و قابل فهم است و از این جهت به تقویت گرامر شما در انگلیسی روزمره کمک خواهد کرد. این فیلم، داستان روابط پیچیده و پر تلاطمی را بین دو خدمتکار در یک خانه اشرافی در انگلستان در دهه 1930 و 1940 روایت می‌کند. با مشاهده این فیلم، شما می‌توانید به بهبود مهارت‌های شنیداری و درک مطلب خود در زبان انگلیسی کمک کنید. همچنین، این فیلم شامل دیالوگ‌های غنی و جملات پیچیده‌ای است که می‌تواند به بهبود دایره واژگان و درک عمیق‌تر ساختارهای زبانی شما کمک کند.

download  لینک دانلود با زیرنویس

download   لینک دانلود جایگزین (در صورتیکه لینک بالا کار نکرد)

حتما بخوانید: بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم و سریال- راهنمای کامل

نکته مهم: لینک های دانلود به علت تغییرات سایت ها ممکن است گاهی فعال نباشند. در این صورت نام فیلم را در گوگل سرچ بفرمایید

۱۴- سایر فیلم های عالی

دنبال سریال هستید؟ اگر به دنبال بهترین سریال ها برای تقویت و یادگیری زبان انگلیسی هستید این لیست را تماشا کنید. لینک های دانلود هر یک در همان صفحه وجود دارند.

چه زمانی این مهارت را پیدا می کنید تا فیلم ها را بدون زیرنویس تماشا کنید؟

از نظر من زبان آموزی نوعی مهارت مثل شنا یا دوچرخه سواری می باشد؛ و همانطور که برای شنا کردن یا دوچرخه سواری باید تمرین های زیادی داشته باشید در زمینه زبان انگلیسی نیز باید آن قدر تلاش و پشتکار داشته باشید که بتوانید فیلم ها را بدون زیرنویس ببینید و متوجه شوید.

می توانید خودتان را امتحان کنید؛ یعنی این که زیرنویس یک صحنه را بردارید و ببینید که آیا می توانید بشنوید و معانی را درک می کنید یا نه. اگر توانستید، این روش را برای صحنه بعدی نیز تکرار کنید و اگر نتوانستید، دوباره آن را ببینید و این بار از زیرنویس انگلیسی استفاده کنید. این روش را بارها و بارها تکرار کنید. اگر می خواهید زبان انگلیسی را با کمک کارتون یاد بگیرید این انیمیشن ها برایتان مناسب هستند!

مهم تر از همه باید بدانید که هیچ کس مهارت شنیداری عالی برای زبان انگلیسی ندارد. زبان چیز عجیبی است. کسانی که در یک فیلم بازی می کنند، ممکن است همه بومی آن زبان نباشند، در نتیجه هریک لهجه و تن صدای مخصوص به خود را دارند در نتیجه شنیدن واژه ها از زبان آن ها دشوار می شود.

هرگونه سوالی در زمینه فیلم ها و سریال های آموزش زبان انگلیسی دارید، یا اگر فیلم بهتری برای یادگیری می شناسید، در بخش نظرات با ما مطرح بفرمایید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

74 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • واقعا ممنونم به خاطر راهنمایی هاتون

    پاسخ
  • ممنون از راهنمایتون ب نظر بنده باید زبان انگلیسی را خوب اموزش دیده باشه و تمام مراحل اموزش را پشت سر گذاشته باشه و پر اخر برای روغنکاری و روانکاری ب فیلم مراجعه کنند چون بدون اموزش مقدماتی فیلمها کلافه کننده مبشه فیلم فقط روان کننده ژبان هست ک ب نظر و تجربه من ۳۰فیلم هر کدام پنجاه بار باید دیده و تمرین و تکرار بشه و مدت یکسال وقت برای روانکاری احتیاج است ولی خیلی جواب میده من اموزش دیده بودم ولی فهمیدن برام خیلی سخت بود و زمان بر ک با دیدن تعداد زیادی فیلم و روزی چهار مرتبه کاملا الان اماده ام و لازم ذکر است این فیلمها رو باید همیشه بازبینی شود چون اگه تکرار نشود کمی افت خواهید کرد

    پاسخ
    • کاملا با دیدگاه شما موافقم دوست عزیز

      پاسخ
      • من فیلم هری پاتر رو بار ها دیدم و همه میدونن که عالیه اما با اینکه در مدرسه هست و تم کودکانه ای داری اما تشخیص گفتار شخصیت ها بسیار سخت میباشد و بنظرم برای سطح حرفه ای هست

        پاسخ
    • برعکس من،
      با مبتدی ترین سطح از زبان انگلیسی فقط با دیدن فیلم همراه با زیرنویس انگلیسی تونستم خودم رو به سطح بچه هایی برسونم که سالها توی آموزشگاه ها پول و وقت صرف کرده بودن
      بعدش برای بقول شما روغنکاری، واسه سطح ادونس(با تعیین سطح) رفتم آموزشگاه

      پاسخ
    • باز به نطر من الان ما زبا فارسی رو چگونه یادگرفتیم .
      در ژن ما برنامه ریزی که نشده بوده در جامعه بودیم که همه زبان فارسی صحبت میکردن اگر یک مبتدی واقعا بچسبه به فیلم و تلاش کن و خودشو در جامعه آنها ببینه ، خیلی حرفه ای تر از کسی که الان آیلتس و تافل داره میتونه انگلیسی رو صحبت کنه و جمله سازی که چون انگار در جامعه آنها بزرگ شده.

      پاسخ
    • منم با بهار خانم موافقم
      حس میکنم حرفاتون یکم اغراق آمیزه یا این شرایط برای همه نیست و برای شما انقدر طول کشیده.

      پاسخ
  • با سلام وخسته نباشید کار خوبی رو شروع کردین ولی زیر نویس فارسی میخواد بدون زیر نویس فارسی که به درد نمیخوره

    پاسخ
    • عرض ادب. زیرنویس فارسی تمام این فیلم ها در وب سایت های فارسی موجود هست

      پاسخ
      • اسماعیل صالحی
        دی 2, 1401 3:14 ب.ظ

        سلام اميد که عافیت داشته باشيد .
        ببخشید میشه فیلم های رو معرفي کنيد که زیر نویسش هم نگلسی باشه

        پاسخ
  • با سلام و وقت بخیر
    بنده در حوزه تخصصیم ویدیوهای رو تحت عنوان دوره های آموزشی مربوط به تخصصم مشاهده میکنم ولی زیر نویس نداره ، اما چون دوره تخصصی هست متوجه عملکرد کارهایی که انجام میشه در دوره هستم ولی بعضی لغات رو متوجه نمیشم ، آیا این روند کمک به بنده میکنه
    تاا زبان تخصصیم بهتر بشه یا اگه راهکار درستی وجود داره ممنون میشم راهنمایی کنید.

    پاسخ
  • سلام فیلم LITTLE RASCALS 2014 هم بد نیست.

    پاسخ
  • سلام و عرض ادب .ببخشید فیلمهارو باید با زیر نویسی انگلیسی دید یا بدون زیر نویس .یا باید با زیر نویس فارسیم دید.کدام روش بهتر نتیجه خواهد داد.با فیلم کوتاه بابد شروع کرد یا بلند .مرسی .

    پاسخ
  • با عرض سلام و تشکر فراوان

    به نظر من هر کسی که زبان رو از سطح مبتدی شروع میکنه فیلم دیدن در مرحله اول بسیار تاثیر گذار هستش چون به مرور زمان روی حافظه و یادگیری سریع تاثیر میزاره.من خودم تجربه کردم.واقعا عالیه و نیاز به کلاس رفتن هم نیست.

    پاسخ
  • یکی از بهترین سایت های اموزش زبان
    واقعا از زحماتتون ممنون
    خیلی دمتون گرم

    پاسخ
  • من دنبال همین فیلم ها ولی با زیر نویس انگلیسی هستم چون میخوام بفهمم که انگلیسی چی میگن لطفا کمکم کنید از کجا تهیه کنم

    پاسخ
  • mrc

    پاسخ
  • فیلم های خوبی هستنتد.Imitation game هم از لحاظ داستانی و هم از لحاظ تلفظ و آموزش زبان عالی هستند و به همه توصیه می کنم

    پاسخ
  • بهتره که فیلم ما هیچ گونه زیر نویسی نداشته باشه

    پاسخ
    • دقیقا

      پاسخ
      • من از الان شروع کردم

        پاسخ
      • سلام عزیزان من نظرات شمارو خوندم بین یک دوگانگی گیر کردم 42 سال سنم هست بازنشست شدم جون هستم علاقه زیادی به زبان از قبل داشتم ولی متاصفنه به علت مشغله کاری نتونستم حالا وقت زیادی دارم و بیکار هستم میخوام به روش خیلی خوب و سریع زبان انگلیسی یاد بگیرم خواهش میکنم دوستان عزیز منو راهنمایی کنن با چه روشی سریعتر به نتیجه میرسم پشت کار خوبی دارم منتظر نظر شما عزیزان هستم با تشکر

        پاسخ
  • مرسی، خیلی خوب بود. بازم ادامه بدین.

    پاسخ
  • واقعاکه نوشته بودید بازی نویس ولی اصلا هیچکدومشون بازیر نویس نبود

    پاسخ
    • سلام. داخل همون صفحات دانلود لینک دانلود زیرنویس ها هم هست

      پاسخ
      • سلام خیلی ممنون از مطالب خوبتون.
        میخواستم بپرسم اگر فیلمی رو بخواهیم با زیرنوبس انگلیسی ببینیم و پیدا نکنیم چطور چون بعضی وقت ها نمیتونیم بعضی فیلم هارو با زیرنویس انگلیسی پیدا کنیم اما برای زبان خوب هستن

        پاسخ
  • سلام،این فیلمها با لهجه امریکایی هستن؟ آخه میگن لهجه امریکایی آسونتر و قابل فهم تره از لهجه خود انگلیسیها،راهنمایی بفرمایید ممنون میشم.

    پاسخ
  • سلام عرض خسته نباشید
    به نظر من فیلم nerve هم میتواند در تقویت زبان کمک کرد .
    فیلم خوبی است .
    با تشکر از سایت بی نظیرتان .
    ☺☺☺☺☺☺☺☺☺

    پاسخ
  • ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ
  • سلام
    من رشته دانشگاهیم آموزش زبان انگلیسی جدیدا” دارم میرم هیچ کلاسی هم قبلش نرفته بودم استاد ها وارد میشن همه رو از دم انگلیسی درس میدن نمیدونم میتونم درسها رو پاس کنم هیچی متوجه نمیشم ب نظرتون چیکارباید بکنم؟

    پاسخ
    • سلام ببخشید میشه زیرنویس انگلیسی فیلم هری پاتر رو یجوری بفرستید به ایمیل من

      پاسخ
  • سلام .آیا این فیلم هایی که معرفی کردین زیرنویس انگلیسی دارن یا باید خودمون دانلود کنیم؟

    پاسخ
  • سلام دستتون درد نکنه واقعا زحمت کشیدین …لینک دانلود رو هم که قرار دادین دیگه خیلی زحمت کشیدین …ان شاءالله موفق باشین

    پاسخ
  • این اولین نظری هست که من دارم توی گوگل میزارم.
    و دارم تمام تجربیاتم رو در اختیارت میزارم
    سنم از تو خیلی کم تره ولی تجربیاتم خیلی خوبه
    ببین من چند ساله که دارم زبان انگلیسی میخونم.
    بهترین کار اینکه با هدف بخونی.
    و به جای اینکه همش فکر کنی وایییی استاد همش داره انگلیسی حرف میزنه و من هیچی نمیفهمم باید کتاب های زبان بخونی.فیلم های خارجی با زیر نویس انگلیسی ببینی و اول یک دور بدون اینکه هی بزنی جلو و عقب فقط فیلم رو ببینی و لذت ببری و سری بعد سعی کنی کلمات جدیدش رو یاد بگیری.مورد بعدی اینکه معنی کلمات جدید رو کنارشون بنویسی. چون این زبان رشته ی تحصیلیت هم هست میتونی خیلی براش وقت بزاری.ولی مهم ترین نکته اینکه هدف داشته باشی.
    نکته ای که یادم رفت بهت بگم اینکه تو باید روی تلفظت خیلی کار کنی .
    چون خارجیا برخلاف اینکه اگر اونا به ایرانی چیزی بگن و با اینکه خیلی دست و ما شکسته حرف میزنن ما می فهمیم.ما اگه بریم خارج اگر خیلی معمولی حرف بزنیم و تلفظ درستی نداشته باشیم اونا متوجه نمیشن .پس روی تلفظ خیلی باید کار کنی.

    پاسخ
  • سلام و عرض ادب
    با سپاس فراوان از مجموعه بسیار خوبتان برایتان بهترین ها را آرزو می کنم.
    من نتوانستم فیلم ها را دانلود کنم در صورت امکان راهنمایی بفرمایید. با تشکر

    پاسخ
  • سلام و سپاس از راهنمایی شما
    ولی هیچکدوم از لینک های دانلود کار نمیکنه به جز اونهایی که مارو به صفحه فیلم با دوبله فارسی راهنمایی میکنه. کاش لینک دانلود زبان اصلی رو بزارید

    پاسخ
    • سلام همه لینک ها برای دانلود زبان اصلی هستند. (اگر چه تیتر برخی صفحات شون دوبله هست ولی زبان اصلی ش هم کنارشون)

      پاسخ
  • سلام و ادب،
    راستش من خیلی طرفدار فیلم‌ نیستم مگر اینکه مطمئن بشم فیلمی واقعا خوب و مناسبی هست. چون، بیشتر این فیلم‌ها ضررشون از سودشون به‌مراتب بیشتره …

    پاسخ
  • سلام
    خسته نباشین
    پس چرا وقتی فیلم the king’s speech را دانلود میکنم زبان اصلی فیلم نیست و فقط دوبله هست؟؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • آموزش سوییچ بین صدای اصلی و دوبله رو توی همون سایت بخونید. ضمنا توصیه می کنیم اسم فیلم ها رو خودتون توی گوگل سرچ کنید و زبان اصلی شون رو پیدا کنید

      پاسخ
  • ممنون از سایت خوب و تاثیر گذارتون. به من که خیلی کمک کرد . سپاس بی کران.

    پاسخ
  • سلام
    خداقوت
    تشکر از سایت مفیدتون
    ببخشید من تمایل دارم فیلم های انگلیسی با زبان اصلی و ترجمه فارسی+انگلیسی ببینم.
    ولی راستش یکی از فیلم های بالا رو دانلود کردم زبانش فارسی بود….چه کنم؟
    من خیلی تو این زمینه ها اطلاعات ندارم چون اولین باره که میخوام یادگیری زبان رو با فیلم تجربه کنم و تاحالا خودم فیلمی دانلود نکردم تا حالا بیشتر کتاب میخوندم.
    قلق های دانلود زیرنویس فارسی و ….بلد نیستم.
    میشه کمکم کنید
    سپاس🌸🌸🌸🌸🌸🙏🙏🙏

    پاسخ
  • سلام وقتتون بخیر،من می‌خواهم یه فیلم ببینم که توش مثلاً با زبان اصلی و زیر نویس فارسی یا انگلیسی باشه،کدوم فیلم اینجوریه?

    پاسخ
  • ممنون حتما استفاده میکنم

    پاسخ
  • چرا فیلم the king’s speech دوبله فارسی شده ؟؟؟؟؟؟ من نمیخواستم دوبله فارسی باشه ولی شما توی سایتتون این مسئله ذکر نکرده بودید

    پاسخ
    • صفحات دانلود رو به دقت مطالعه بفرمایید. اون صفحات در انتهای مقاله هم ذکر شده که تغییر می کنند. قبل از دانلود مطمئن شوید نسخه زیرنویس دانلود می کنید

      پاسخ
  • سلام فیلم های بامحوریت پزشکی و درعین حال استفاده ازلغات پرکاربرد چی پیشنهاد می کنید؟

    پاسخ
  • بال بالی
    مهر 12, 1400 11:25 ق.ظ

    سلام
    من هنوز سطح مبتدیم یعنی فقط تا دبیرستان تو مدرسه خوندم و هیچ کلاسی نرفتم
    به نظرتون فیلم چارلی و کارخانه شکلات سازی با بازی جانی دپ چطوره؟ببینمش؟یا به درد سطح من نمیخوره؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز موقعیت شما دقیقا شبیه موقعیت من هست .اگر به نتیجه رسیدید وکسی کمکتون کرده لطفا من رو هم راهنمایی کنید

      پاسخ
  • سلام خسته نباشید فیلم هاتون بدون سانسور هستن؟؟

    پاسخ
  • مناسب نوجوانان‌هست؟سانسور شده هستن؟

    پاسخ
  • این فیلم ها مناسب نوجوانان هستن؟
    چون فیلم های زبان اصلی معمولا بدون سانسور هستن.

    پاسخ
  • خدایی هری پاترو با تم کودکانه معرفی کردین؟!!!!
    قطعا فقط دو فیلم اولو دیدین (لابد کتابشم نخوندین😏)
    چون هیچ جای فیلم کودکانه …اتفاقاتی که تو فیلم چهار تا هفتش میوفته رو نداره 🤣🤣🤣😏😏😏
    اما بابت بقیه معرفیا ممنون ..✋🏻

    پاسخ
  • سلام سایت دانلود فیلم زبان اصلی سانسور شده معرفی کنید

    پاسخ
  • عرض کنم خدمت دوستان که اگه علاقه باشه با همه چی میشه یاد گرفت اگه میخوای به زور یاد بگیری فقط باید تو محیط انگلیسی زبان قرار بگیری تا مجبور باشی بفهمی و بفهمونی کسی رو میشناسم که در سن ۵۵ سالگی فقط برای اینکه از ایران بره ۶ ماه وقت گذاشت و تمام مدت رو همه ابعاد زبان کار کرد و تونست آیلتس ۶ بگیره البته ۲ ماه آخر رو معلم آیلتس گرفت چون تکنیک های آیلتس یه مقداریش به زبان ربط نداره

    پاسخ
  • سلام جناب یک سوال زیر نویس انگلیسی برای لیسنینگ از کجا میتونم پیدا کنم؟

    پاسخ
  • سلام ،بچه ها فیلم عشق در ترجمه هم خیلی خوبه ها ببینید

    پاسخ
  • سلام چرا لیست سریال ها باز نمیشه

    پاسخ
  • سلام وقتتون بخیر میخاستم بپرسم حدودا چه تعداد فیلم سینمایی در هر سطح باید دیده بشه برای اینکه وارد سطح بعدی بشم؟؟

    پاسخ
  • سلام و وقت بخیر جناب من سطحم متوسطه،
    سریال Friends برای سطح من مناسب است؟ اگه نیست چه فیلمی رو پیشنهاد میکنید؟ ممنون میشم جواب بدید🙂

    پاسخ
  • کامنت هارو که میبینم چقدر سوالات بچگانه پرسیدن با یه سرچ ساده ده ها سایت دانلود فیلم براتون باز میشه که میتونید دانلود کنید هم با زیرنویس فارسی هم انگلیسی بعضیا انگار نمی‌خوان یه زحمتی به خودشون بدن و لقمه آماده میخوان همینجوری میخواید زبان یا بگیرید؟!!!؟ با همون سرچ های انگلیسی درمورد فیلم هم حتی میتونید زبانتون رو تقویت کنید تحقيق کنید . در ضمن هر قسمت رو که مببینید فرقی نمیکنه کوتاه باشه یا بلند خودتون میتونید به تایم های ۱۰ الی ۱۵ دقیقه ای هم تبدیل کنید که راحت تر تکرار بشه براتون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست