learning-new-english-words

۲۰۰ تا از دشوارترین و پرکاربردترین کلمات آزمون تافل و آیلتس

گاما

یکی از پر چالش ترین بخش های آزمون های مختلف زبان انگلیسی بخصوص تافل و آیلتس، واژگان دشوار و فرار می باشد. دقیقا نقطه ای که طراحان آزمون های مختلف بر آن دست می گذارند. در این پست PDF دویست واژه دشوار ولی بسیار پرکاربرد زبان انگلیسی را جهت دانلود رایگان در اختیار شما قرار می دهیم. همچنین این پست مهم را از دست ندهید: ۶ کتاب واژگان فوق‌العاده برای یادگیری بهتر لغات زبان انگلیسی

? سطح پیشرفته- بدون معنای فارسی

? تجربه اساتید زبان و با کمک وب سایت موسسات آموزش زبان انگلیسی

۱- لغات پرکاربرد و دشوار مشترک در هر دو آزمون

به این موضوع مهم دقت بفرمایید که هیچ لیست مشخصی از واژگان برای آزمون های تافل و ایلتس وجود ندارد. تنها برخی کلمات هستند که تکرار بیشتری دارند و بعضی از آنها مشکل تر هستند. در پی دی اف زیر ما ۲۰۰ لغت بسیار رایج در آزمون های تافل و آیلتس را تدوین کرده ایم که می توانید دانلود کنید:

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

 دانلود لغات پرکاربرد و دشوار مشترک در هر دو آزمون

۲- لغات مهم آزمون آیلتس با ترجمه

همچنین در زیر بیش از ۵۰۰ واژه پرکاربرد آزمون آیلتس با دسته بندی موضوعی بصورت pdf جهت دانلود قرار داده شده است که همه آنها دارای ترجمه می باشند. حتما دقت کنید همانطور که در بخش یادگیری واژه های انگلیسی هم گفتیم، واژه ها را در قالب جمله بیاموزید و سعی کنید معنای فارسی آنها را خودتان از دیکشنری های آنلاین استخراج کنید:

  دانلود PDF بیش از ۵۰۰ واژه کاربردی آیلتس

۳- اپلیکیشن لغات مهم آزمون تافل

واژگان

اگر بطور اختصاصی واژگان آزمون تافل را نیاز دارید، پیشنهاد ما این است که در کنار ۶ کتاب واژگان زبان انگلیسی که معرفی کردیم، از اپلیکیشن زیر که چکیده ای از کتاب های ۵۰۴، ۱۱۰۰ و بارونز است استفاده کنید:

  دانلود اپلیکیشن واژگان مهم آزمون تافل

همچنین این پست را بخوانید: لیست ۵۰۰ کلمه مهم و پرکاربرد زبان انگلیسی با معنی فارسی شما هم اگر تجربه ای در این زمینه دارید در بخش نظرات با ما مطرح کنید.

ترفندهای کاربردی زبان انگلیسی

8 ترفند تقویت مهارت واژگان در این آزمونها

آزمون‌های تافل و آیلتس دو آزمون مهم برای اندازه‌گیری مهارت‌های زبان انگلیسی افراد غیر ‌زبان انگلیسی  هستند و برای ورود به دانشگاه‌ها یا کارهای بین‌المللی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر یک از این آزمون‌ها اهداف، ساختار، و محتوایی متفاوت دارند.یادگیری کلمات دشوارتر و پرکاربردتر در آزمون‌های تافل و آیلتس نیازمند تمرین و استراتژی‌های خاصی است. در ادامه چند راهنمایی برای یادگیری این کلمات ارائه شده است:

  1. لیست کلمات پرکاربرد
    • برای هر آزمون، لیست کلمات پرکاربرد واژه‌ها و اصطلاحات مختلف در منابع معتبر را بررسی کنید. برخی از منابع معروف می‌توانند شامل Word Power Made Easy، Barron’s Essential Words for the GRE، Vocabulary Builder و IELTS Vocabulary باشند.
  2. استفاده از کتاب‌ها و منابع تعلیمی
    • از کتاب‌ها و منابع آموزشی خاص برای آزمون‌های تافل و آیلتس استفاده کنید. این منابع به شما کمک می‌کنند تا با کلمات مهم و متداول در هر بخش از آزمون آشنا شوید.
  3. کار با کارت‌های خاطره
    • از کارت‌های خاطره برای یادگیری و تثبیت کلمات استفاده کنید. یک سمت کارت کلمه انگلیسی و سمت دیگر معانی آن را نوشته و آن را با خود حمل کنید.
  4. استفاده از نرم‌افزارهای یادگیری زبان
    • اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای یادگیری زبان معمولاً دارای بخش‌های واژگان مخصوص تافل و آیلتس هستند. از این نرم‌افزارها برای تمرین و تقویت دایره لغات خود استفاده کنید.
  5. تمرین با متون و مقالات تخصصی
    • خواندن مقالات و متون تخصصی مرتبط با حوزه‌های مختلف، به شما کمک می‌کند تا با لغات تخصصی و دشوار زبان مواجه شوید. این تمرین به شما کمک می‌کند تا لغات را در سیاق استفاده شان یاد بگیرید.
  6. مطالعه و گوش دادن به موسیقی و فیلم‌های انگلیسی
    • فیلم‌ها، موسیقی و پادکست‌های انگلیسی می‌توانند منبع خوبی برای یادگیری اصطلاحات روزمره و کلمات جدید باشند.
  7. شرکت در کلاس‌های زبان
    • شرکت در کلاس‌های زبان با معلم متخصص می‌تواند به شما کمک زیادی در یادگیری لغات دشوارتر و بهبود مهارات زبانی شما کند.
  8. نوشتن و استفاده از کلمات در جملات
    • برای به یاد سپردن لغات، آن‌ها را در جملات خود استفاده کنید و نوشتار خود را با آن‌ها تمرین دهید. این کمک می‌کند تا لغات بهتر وارد حافظه شوند.

مهمترین نکته این است که یادگیری یک فرآیند طولانی‌مدت است، پس صبور باشید و هر روز به تمرین و تکرار بپردازید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست