teacher parent communication app

۵ تا از ضروری ترین اپلیکیشن ها برای معلمان زبان انگلیسی

گاما

اگر میخواهید سبک آموزشتان را ارتقا دهید تا به دانشآموزان دوره ابتدایی یا متوسطه خود نزدیک شوید و علاقه و توجه آنها را جلب کنید، توصیه میکنیم برنامههای مربوط به مدرسه که برای معلمان به وجود آمده را جستجو کنید. این کار نه تنها به خود شما نیز کمک میکند بلکه باعث میشود در نگاه دانشآموزان جالبتر به نظر برسید. در ضمن میفهمید که ذهن نوجوانان چطور کار میکند.

اما در انجام این کار افراط نکنید، اگر خود را با انواع اپلیکیشنها و ابزار فناوری محاصره کنید ممکن است در نهایت، فراوانی شما را در به کارگیری آنها گیج کند.

۱- mondlyWORKS یکی از بهترین اپلیکیشنها برای معلمان زبانهای خارجی

این اپلیکشن را میتوان در گروه بهترین برنامهها برای آموزش نیز قرار داد، اما پلتفرم B2B هم آن را به یکی از بهترین اپلیکیشنهای آموزشی برای معلمان، به ویژه معلمان زبانهای خارجی تبدیل میکند.

قاعده کلی آن ساده است: همانطور که اپلیکیشنها را به اشتراک میگذاریم تا فیلم تماشا کنیم، اکنون میتوانیم Mondly را به اشتراک بگذاریم تا زبان بیاموزیم. به عنوان یک معلم، به داشبورد که قابل مدیریت است دسترسی دارید، میتوانید کاربران جدید را دعوت کنید، آمارشان را ببینید و پیشرفتشان را پیگیری کنید.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

این پلتفرم شامل تمام تجربیان یادگیری زبان است که Mondly تاکنون ایجاد کرده مثل: اپلیکیشن اصلی، ماژول واقعیت افزوده، VR Mondly که اپلیکیشن واقعیت مجازی برای یادگیری زبانهاست و Mondly Kids که اپلیکیشنی برای یادگیری زبان برای بچهها و کودکان نوپاست. بنابراین بسته به هدف شما که میتواند دوره ابتدایی یا دوره متوسطه باشد این اپلیکیشن راه حل اختصاصی برای یادگیری زبان در هر دوره سنی را ارائه میدهد. به علاوه میتوانید MondliWORKS را با اعضای خانواده و همکارانتان نیز شریک شوید.

حتما بخوانید

۲-Slack یک اپلیکیشن بینظیر برای ارتباط بین معلم و والدین

قطعا لازم است تا هم با دانشآموزان و هم والدین آنها ارتباط برقرار کنید و فیسبوک جای مناسبی برای این کار نیست. اخیرا، بیشتر شاهد آن هستیم که معلمان از گروه های فیسبوکی برای برقراری ارتباط استفاده میکنند، اما Slack نسبت به فیسبوک که در آن داستاها و عکسهای شخصی به اشتراک گذاشته میشوند جای مناسبتری است.

علاوه بر این اگر معلم دبیرستان نیستید، احتمالا به کانالی جز فیسبوک برای برقراری ارتباط با دانشآموزانتان نیاز دارید چرا که نوجوانان پس از ۱۳ سالگی مجاز به استفاده از فیسبوک هستند.

teacher parent communication app

با Slack میتوانید فضاهای کاری متفاوتی برای هر گروه از دانشآموزان و والدینشان جهت برقراری ارتباط با اعضای گروه به صورت انفرادی یا جمعی ایجاد کنید، نظر و بازخوردتان را انتقال دهید، تذکرها و تکالیف را جهت اطمینان از اینکه همه به روز هستند به اشتراک بگذارید یا از سرویسهایی مثل Google+ Hangouts برای ایجاد هماهنگی بین اعضا و از Google Docs و Google Calendar برای به اشتراکگذاری مستندات یا برقراری جلسات با والدین از طریق تماس ویدئویی بهره ببرید. ممکن است پیچیده به نظر برسد اما بسیار مفید و قابل یادگیری است.

۳-TrackCC، اپلیکیشنی جهت درجهبندی و حضور و غیاب برای معلمان

این اپلیکیشن خیلی برای معلمان لازم نیست اما به آنها در بهتر شدن عملکردشان کمک میکند. کار با آن اختیاری است. با وجود Slack که بیشتر در دسترس والدین هم هست، استفاده از این برنامه ضرورتی ندارد اما وقتی خوب بررسی میکنیم میبینیم که با وجود طراحی کسلکنندهاش هنوز هم از آن استفاده میشود. چند برنامه درجهبندی برای معلمان هست که شامل ویژگی حضور غیاب نمیشود و بالعکس. بنابراین TrackCC واقعا از این لحاظ که هر دو ویژگی را دارد و به معلم این امکان را میدهد که هم درجهبندی کند و هم حضور غیاب و نتیجه را با دانشآموزان و والدینشان به اشتراک بگذارد، عالیست.

attendance app for teachers

۴-Youtube اپلیکیشنی عالی برای ارزیابی گروهها و دروس تعاملی

احتمالا انتظار این را نداشتید اما اگر بدانید چطور از یوتیوب استفاده کنید، این اپلیکیشن میتواند عملا بهترین ابزار آموزشی برای معلمان باشد.

اگر در زمینه مورد علاقهتان جستجو کنید به زودی مطالب بسیار خوبی برای به اشتراک گذاشتن با دانشآموزانتان پیدا خواهید کرد. از آنها بخواهید در خانه یا در کلاس (البته اگر کوتاه هستند) ویدئوها را تماشا کنند و سپس درباره موضوع بحث کنند، سوال بپرسند، نظر دهند و ذهنشان را درگیر کنند. کافیست با یک جستجوی ساده در یوتیوب این روش را امتحان کنید!

educational apps for teachers

۵-Google Earth و تمام اپلیکیشنهای موضوع محور مربوط به مدرسه

موسسات آموزشی بیشماری در سراسر دنیا وجود دارند که هنوز هم از نقشه کاغذی برای آموزش استفاده میکنند. اینکار لزوما بد نیست اما گوگل ارث یک سرویس رایگان است که جالب هم به نظر میرسد. علاوه بر دانشآموزان، معلمان جغرافیا هم از کار با آن لذت میبرند. کوه اورست را روی نقشه کاغذی پیدا کنید بهتر است یا روی اپلیکیشن گوگل ارث که نمای سه بعدی هم دارد؟ تصویر زیر کاملا گویای این حرف است:

school apps for teachers

و این مسئله تنها مربوط به جغرافیا نیست بلکه برای درسهای دیگر مثل زیست یا فیزیک هم قابل اجراست. برنامه هایی مانند اطلس آناتومی انسان میتواند علاوه بر آموزش، شگفتیهای مباحث علمی را هم به دانش آموزان نشان دهد.

بهترین اپلیکیشنها برای یادگیری (برای دانش آموزان)

از برنامههای درسی مربوط به معلمان که بگذریم، برخی اپلیکیشنها هم هستند که برای مطالعه دقیق یا شخصی به دانش آموزان توصیه میشوند. بسته به استعداد یا علاقه شان میتوانید برای هر موضوع برنامه جالبی پیشنهاد کنید. در اینجا برخی از این برنامه ها را معرفی میکنیم:

۱-Mondly & Mondly VR: برای یادگیری سریع، سرگرم کننده و آسان زبان

۲-Elevate: برای ایجاد مهارتهای ریاضی، تحلیلی و ارتباطی

۳-NASA: برای دوستداران نجوم

۴-TED: برای سخنان الهام بخش درباره همه چیز

۵-Daily Art: برای داستانهای هنری تاریخی

۶-Oxford Dictionary of English: برای داشتن دایره لغات بهتر

۷-Masterclass: همه چیز از همه رشته ها از نابغه های جهان

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست