یادگیری

12 بهترین اپلیکیشن برای تقویت زبان انگلیسی+ دانلود

گاما

اگر هم اکنون در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، توصیه می کنم اپلیکیشن های زیر را بررسی کنید. دانلود این اپلیکیشن ها به تنهایی کافی نیست. شما باید از آنها بر حسب نیاز خود استفاده کنید. آنچه برای شما مفید است ممکن است برای دیگران کار نکند. با توجه به این نکته، در اینجا بیش از 12 اپلیکیشن مورد علاقه ام را (بدون هیچ ترتیب خاصی) معرفی می کنم:

8 نکته استفاده از اپ برای تقویت زبان

  1. انتخاب اپلیکیشن مناسب: پیش از هر چیز، انتخاب یک اپلیکیشن زبان مطمئن و مطابق با سطح شما از اهمیت بالایی برخوردار است. از نظر تعداد کاربر، اپلیکیشن‌هایی مانند Duolingo، Babbel، Rosetta Stone، Memrise، و FluentU از جمله پرکاربرترین اپلیکیشن‌های زبان انگلیسی هستند منتها معنی و ترجمه فارسی ندارند. تقریبا همه اپ هایی که ترجمه یا محیط فارسی دارند پولی هستند و بعضا اشتباه هم زیاد دارند بنابراین انتخاب اپلیکیشن باکیفیت بسیاااار مهم هست. در این لیست بهترین ها معرفی شدند.
  2. تنظیم اهداف: قبل از استفاده از اپلیکیشن، اهداف خود را مشخص کنید. آیا می‌خواهید مهارت‌های شنیداری، گفتاری، خوانداری یا نوشتاری خود را تقویت کنید؟
  3. تعیین زمان مشخص: برنامه‌ریزی کنید که هر روز یا در بازه‌های زمانی مشخصی از اپلیکیشن استفاده کنید. پایبندی به یک برنامه زمانی باعث پیشرفت سریع‌تر شما خواهد شد.
  4. مطالعه منظم: اپلیکیشن‌های زبان معمولاً شامل تمرین‌های مختلفی از جمله کوییزها، بازی‌ها، فیلم‌ها، و مکالمات می‌شوند. از همه این ابزارها به طور متناوب و منظم استفاده کنید.
  5. مشارکت فعال: در برخی اپلیکیشن‌ها، می‌توانید در گروه‌ها یا انجمن‌های زبان شرکت کنید و با سایر کاربران ارتباط برقرار کنید تا مکالمات و تمرین‌های اضافی داشته باشید.
  6. پیگیری پیشرفت: اکثر اپلیکیشن‌های زبان قابلیت پیگیری پیشرفت شما را فراهم می‌کنند. از این قابلیت بهره‌مند شده و به طور مداوم پیشرفت خود را مورد بررسی قرار دهید.
  7. تنوع محتوا: از تنوع محتوای ارائه شده در اپلیکیشن‌ها بهره‌برداری کنید، این امر می‌تواند از خستگی جلوگیری کرده و انگیزه شما را افزایش دهد.
  8. مرور منظم: محتوای جدید را به مرور مرور کنید و به مرور آنها را تثبیت کنید تا از فراموشی آنها جلوگیری شود. توصیه می شود حتما هر مطلب جدیدی یاد میگیرید، یک ماه بعد ان را مرور کنید تا از فراموشی جلوگیری گردد.

۱-Grammarly (تقویت نوشتن)

grammarly

من از این برنامه استفاده می کنم و آن را به شدت توصیه می کنم. این برنامه صرفا املا را بررسی نمی کند بلکه اشتباهات گرامری را پیدا کرده و توضیحی درباره آنها در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه فوق العاده مفید است!

choose  برای همه سطوح- ترجیحا مکالمه و تلفظ- امتیاز کاربران ۴٫۳

ios  دانلود برای آیفون

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

android  دانلود برای اندروید

۲- نصرت (یادگیری سریع با تاکید بر مکالمه)

نصرت

دروس در این سیستم به صورت فایلهای تصویری آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش کردن و دیدن این فایلهای تصویری دارید. در این آموزش با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت هر چند ایراد و اشکال هم دارد طبق گفته کاربران. ما شماره 4 که نسخه اصلاح و بهبود یافته این برنامه هست پیشنهاد می کنیم.

شنیدن و دیدن همزمان دروس این مجموعه بسیار لذت بخش و پر انرژی است و به طور مداوماز شما تمریناتی می خواهد ‏(‏تکرار برخی از جملات و لغات‏)‏که خود این مسآله برای شما لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود.

choose  برای همه سطوح- ترجیحا مکالمه و تلفظ- امتیاز کاربران ۴٫۳

ios  خرید و دانلود برای آیفون

android  خرید و دانلود برای اندروید

۹ تا از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان برای فارسی زبانان (اندروید و آیفون)

۳-بهترین برنامه مبتنی بر بازی: Duolingo

بهترین برنامه مبتنی بر بازی: Duolingo

یکی از محبوب ترین برنامه های آموزش زبان، Duolingo است که ۲۶ زبان از جمله فرانسوی را تحت پوشش قرار می دهد. سازندگان این نرم افزار ادعا می کنند شما می توانید زبان را در عرض پنج دقیقه در روز بیاموزید. آنچه Duolingo را منحصر به فرد می کند، روش بازی مانند آن است که تعامل و سرگرمی ایجاد می کند.

چندین روش و گزینه برای سفارشی کردن برنامه با سبک یادگیری و نیازهای خاص شما وجود دارد، و برای حفظ انگیزه جوایزی به شما اهدا می شود. سایر ویژگی های ارائه شده توسط Duolingo عبارتند از: خواندن، نوشتن، صحبت کردن، گوش دادن و مکالمه.

ios  دانلود نسخه آیفون

android  دانلود نسخه اندروید

۴- چرب زبان (بهترین در میان فارسی زبانان)

چرب-زبان

این برنامه بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی ساخته شده برای  فارسی زبانان می باشد که از مدل نصرت بالا الهام گرفته، ایرادات آن را رفع کرده است چه در ترجمه چه تلفظ و با تاکید بر یادگیری مکالمه و جملات، بصورت تصویری نه تنها زبان انگلیسی تان را تقویت می کند بلکه کلی جمله و واژه جدید رو یاد خواهید گرفت. در واقع نرم افزار چرب زبان رو هفت سال تمام وقت گذاشتیم، کار کردیم، متدهای مختلف را تست نمودیم و باید گفت یک نرم افزار تخصصی و بسیار گسترده برای یادگیری زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی و ترکی استانبولی و چند زبان رایج دیگر است است. این نرم افزار دارای حجم شگفت آوری از محتوای طبقه بندی شده برای یادگیری زبان است. هم برای اندروید هم ایفون موجود است.

choose  برای همه سطوح- ترجیحا مکالمه و تلفظ- امتیاز کاربران ۴٫۶

ios  دانلود برای آیفون 

android  دانلود برای اندروید

۵- Hello Talk (تمرین صحبت کردن و نوشتن با انگلیسی زبانان)

hello talk

اگر تاکنون از این اپلیکیشن استفاده نکرده اید، حتما از آن لذت خواهید برد! این برنامه به شما اجازه می دهد تا با افراد از سراسر جهان مکالمه واقعی داشته باشید. در واقع به شما امکان تمرین صحبت کردن که خیلی به آن نیاز دارید را می دهد.

این برنامه شامل تماس های ویدیویی و صوتی، پیام کوتاه، ابزار ترجمه، چت های گروهی و یک ویژگی جستجوی عالی است به گونه ای که می توانید دوستان خود را پیدا کنید. همین امروز آن را دانلود کنید و تمرین صحبت کردن و نوشتن را شروع کنید.

choose  برای همه سطوح- ترجیحا مکالمه و تلفظ- امتیاز کاربران ۴٫۹

ios  دانلود برای آیفون

android  دانلود برای اندروید

۱۰ پادکست انگلیسی برای یادگیری سریع زبان انگلیسی (کاملا رایگان)

۶- اپلیکیشن لرنیت (فارسی)

لرنیت

این اپلیکیشن ایرانی نیز جزو اپلیکیشن های فارسی زبانان در زمینه آموزش زبان انگلیسی است. شامل آموزش واژگان، گرامر، مکالمه و … است و کار کردن با آن بسیار راحت می باشد. متاسفانه این اپلیکیشن نیز در حال حاضر فقط برای دستگاه های اندرویدی موجود می باشد. بلافاصله بعد از انتشار در همین مطلب قرار می گیرد هر چند کاربران نسبت به وجود ایراد در این اپلیکیشن اظهار نارضایتی کرده اند که در خیلی از اپلیکیشن های فارسی متاسفانه رایج هست.

choose  فقط برای سطح مبتدی – برای همه ۴ بخش زبان- امتیاز کاربران ۴٫۷

ios  دانلود برای آیفون (ندارد!)

android  دانلود برای اندروید

۷- BBC Learning English (دروس انگلیسی مبتنی بر اخبار)

bbc

اگر درسهای سازماندهی شده را ترجیح می دهید، این برنامه برای شما مناسب خواهد بود. واژگان جدید را بیاموزید، درس های گرامر را بگیرید و با آموختن درس هایی بر اساس اخبار، تلفظ خود را بهبود بخشید. سازندگان این برنامه مرتبا خود را به روز می کنند و اخیراً به فیلم های خود زیرنویس اضافه کرده اند.

choose  برای همه سطوح- برای یادگیری واژه- امتیاز کاربران ۴٫۶

ios  دانلود برای آیفون

android  دانلود برای اندروید

۵ تا از ضروری ترین اپلیکیشن ها برای معلمان زبان انگلیسی

۸- اپلیکیشن واژه آموز

تصویری از محیط نرم افزار

تصویری از محیط نرم افزار

واژه آموز برنامه‌ای ساده و کوچکی است که لغات کلیدی زبان انگلیسی را به صورت درس به درس و به کمک نمودارهای یادگیری و فلش‌کارت آموزش می‌دهد. منابع استفاده شده برای این برنامه دو کتاب ۵۰۴ و ۱۱۰۰ هستند. کسانی که در زمینه آموزش انگلیسی قدمی برداشته‌اند، حتما نام این دو کتاب را شنیده و با شهرت آنها آشنا هستند. با یادگیری لغات اصلی موجود در کتاب ۵۰۴ شما قادر خواهید بود که به راحتی محاورات روزمره را انجام داده و در موقع لزوم کلمه‌ی مناسب را به خاطر آورده و به کار ببندید.

choose  برای همه سطوح- برای یادگیری واژه- امتیاز کاربران ۴٫۶

ios  دانلود برای آیفون

android  دانلود برای اندروید

۲۵۰ تا از کاربردی ترین اختصارات در انگلیسی مدرن که باید بلد باشید

۹- اپلیکیشن آموزش انگلیسی با موسیقی چکامه

تصویری از محیط نرم افزار

تصویری از محیط نرم افزار

این اپلیکیشن ایرانی یکی از نرم افزارهای بدردبخور در زمینه آموزش موسیقی است که با پخش آهنگ های مختلف و متن همچنین ترجمه فارسی، کمک مناسبی برای تقویت زبان انگلیسی می باشد و امتیاز بالایی در گوگل پلی هم بدست آورده است. متاسفانه نسخه آیفون آن هنوز وارد بازار نشده است.

choose  برای همه سطوح- ترجیحا تکمیلی در کنار سایر روشهای یادگیری- امتیاز کاربران ۴٫۷

ios  دانلود برای آیفون (ندارد!)

android  دانلود برای اندروید

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی +لینک دانلود رایگان منابع

۱۰- اپلیکیشن Hello English (پیشنهاد ویژه ما)

اپلیکیشن انگلیسی

که یکی از بالاترین امتیازات را در گوگل استور و اپ استور بدست آورده است. اپلیکیشن فوق العاده ای برای تقویت شنیداری و گفتاری زبان انگلیسی می باشد و جالب اینجاست که این اپلیکیشن جهانی از زبان فارسی نیز پشتیبانی کرده و هیچ نیازی به اینترنت ندارد. این اپلیکیشن را حتما دانلود کنید.

choose  برای همه سطوح- برای یادگیری همه ۴ جنبه زبان- امتیاز کاربران ۴٫۹

ios  دانلود برای آیفون

android  دانلود برای اندروید

زبانمهر

حتما بخوانید!

19 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • عالی

    پاسخ
    • حمید واله
      مرداد 7, 1401 4:19 ب.ظ

      درود. گوگل پلی برای دانلود نرم افزار hello english:learn English پیام در کشور شما در دسترس نیست می‌دهد. گوشی من psmart2019 است، لطفاً اگر راه حل دانلود این نرم افزار را به شماره گوشی من پیامک کنید بینهایت سپاسگذار شما خواهم شد چون بالاترین امتیاز را در بین نرم افزارها دارد و من بشدت نیاز به یادگیری انگلیسی دارم. باتوجه باینکه نمی‌دانم جواب شما را در کجا میتوانم ببینم

      پاسخ
      • درود هیچ توجهی به امتیاز اپلیکیشن ها نکنید! تقریبا همه به امتیاز فیک رو اوردن از این بابت به اپ نگاه نکنید!

        پاسخ
      • نرم افزار تست کنید بعد پیشنهاد بدید . اکثرا کاربرد ندارن ‌ مثلا hello english یا duolingo اول باید زبانی که بهش صحبت میکنیم انتخاب کنیم و بعد زبانی که میخوایم یاد بگیرم . زبان فارسی تو لیست اول نیست . یعنی من عربی انتخاب کنم و بخوام از طریق عربی انگلیسی یاد بگیرم ؟درسته آخه؟ بر اساس لایک و کامنت پلی استور نرم افزار پیشنهاد بدید . ما به سختی نصب کنیم بعد ببینم دو زار کارایی نداره

        پاسخ
  • مطلب خوبی بود. من برای انگلیسی از بیاموز و دهکده زبان استفاده میکنم. خیلی خوبن متاسفانه چون انگلیسیم هنوز خوب نشده نمی تونم از برنامه های زبان اصلی استفاده کنم

    پاسخ
  • سلام
    گوشی من اندرویید۱۰هستش وبرای نصب خطا میده..ممکنه این برنامه هنوز برای اندرویید۱۰آپدیت نشده؟

    پاسخ
  • سلام
    من ایپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی هما رو نصب کردم خیلی جالب بود

    پاسخ
  • امینو گل مینو
    شهریور 9, 1400 1:07 ب.ظ

    خودم تست کردم فارسی داخلش نبود

    پاسخ
  • آخری نیس داخل گوگل پلی

    پاسخ
  • سلام برنامه‌ hello English نوشتید برا فارسی هم هست من پیدا نکردم تو لیست زبان هاش نبود

    پاسخ
    • متاسفانه خودشون هم این برنامه ها رو تاحالا چک نکردن. حداقل یه بار خودتون نصب می کردین تا متوجه بشین زبان فارسی نداره و الکی بقیه رو پیشنهاد شما نصبش نکنن. اون چیزی که داخل اسکرین شات هاش دیدین و فکر کردین زبون فارسیه، زبان اردو هست که فقط شکل نوشتاریش مثل همه و یه زبون دیگس

      پاسخ
      • دقیقا . به سختی باید نصب کنیم بعد می‌بینیم اصلا کاربردی نیست . برای من ارزشی نداره . مثلا زبان مادری باید اردو یا عربی یا ترکی … باشه بر اون اساس انگلیسی آموزش ببینی . فارسی تو لیست انتخابی نیست .

        پاسخ
  • ببخشید بازی هایی مثل اکانت کلش سنتر که با کشور های دیگه در ارتباط هستیم به تقویت زبان کمک میکنه؟

    پاسخ
  • سلام خواستم یه برنامه برام معرفی کنید که زبانم رو بهتر کنه
    من برای بهمن امسال برای زندگی و کار میرم کانادا
    ب شدت در به در دنبال تقویت زبانم هستم
    لطف کنید به برنامه بهم معرفی کنید
    گرامر و روزمره و لغات و همه چی حتی خریدنی هم باشه میخرم فقط خوب باشه
    ممنونم

    پاسخ
  • آخری توش زبان فارسی نبود 🤔

    پاسخ
  • چرا نرم افزاری که خودتون حتی تستش نکردید رو بعنوان پیشنهاد اصلی ارائه میدید ؟! hello english حتی آموزش انگلیسی به زبان انگلیسی هم نداره. اساسا برای فارسی زبانها قابل استفاده نیست . باید عربی و فرانسه و یا زبان هندو بلد باشید تا باهاش در این نرم افزار انگلیسی یاد بگیرید !
    ممنون از پیشنهاد های خنده دارتون

    پاسخ
    • همه نرم افزارهای غیر فارسی اینطور هستن! یعنی ترجمه یا محیط فارسی ندارن اما اکثرا با تصویر یا به زبان ساده آموزش میدن و بدون داشتن دانش خاصی میشه یاد گرفت

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست