کانادا

ویزای کانادا: 5 موسسه برتر اخذ ویزای کانادا (قانونی-دارای مجوز)

گاما

با یک سرچ ساده در گوگل متوجه می شوید که برای دریافت ویزای کانادا یا مهاجرت به کانادا، صدها وبسایت، موسسه و روش ارائه می شود. اما واقعا کدام موسسه برای دریافت ویزا بهترین است؟ کدام موسسات مطمئن و قانونی عمل می کنند؟ کدام موسسه میزان موفقیت بالاتری دارد؟ کدام موسسه نظم بیشتری در انجام کار دارد و شما را از دریافت ویزا عقب نمی اندازد؟

در این مطلب با کمک تجربه 7 ساله، بررسی دقیق نظرات کاربران و مراجعان، بررسی مجوزها و پرسش های متعدد، بهترین موسسات برای گرفتن ویزای کشور کانادا (ویزای توریستی، کاری، مولتیپل و …) را معرفی می کنیم.

چند نکته مهم درباره ویزا کانادا

  • در حال حاضر ویزای کانادا بهترین گزینه برای شهروندان ایرانی ست (هم به علت مهاجرپذیری کشور کانادا و هم سیاست های جدید این کشور)
  • هر کشور قوانین خاصی برای ویزا دارد. برای ورود به بعضی کشورها ما ایرانی ها نیاز به ویزا نداریم و برای بعضی مثل کانادا و کشورهای اروپایی حتما باید قبل از سفر ویزا داشته باشیم
  • ویزاهای کانادا معمولاً به صورت مولتی و بسته به اعتبار پاسپورت شخص صادر می‌شوند.
  • هر باری که با ویزای توریستی وارد کانادا می‌شوید، می‌توانید تا ۶ ماه اقامت داشته باشید.
  • دو مورد هستند که شانس دریافت ویزا برای شما را افزایش می دهند: سابقه سفر مناسب (قبلا به کشورهای مختلف سفر کرده باشید) و ارائه مدارکی قابل قبول که نشان دهنده بازگشت شما باشند (بخصوص مدارک مالی و کاری)
  • فراموش نکنید که ویزای تضمینی وجود ندارد و دعوتنامه نمیتواند به تنهایی جواب ویزای شما را مثبت کند زیرا حتی بدون دعوتنامه هم میتوان ویزای کانادا گرفت. اما اگر دعوتنامه معتبر داشته باشید شانس بیشتری برای مثبت شدن روند پرونده خود دارید.
  • ویزای کانادا بین 2 ماه تا گاهی 6 ماه زمان می برد. این موضوع کاملا به شانس شما بستگی دارد ولی می توانید با ایمیل زدن برای دریافت پاسخ سریعتر اقدام کنید

اطلاعات کامل راجع به ویزای کانادا (PDF)-اختیاری

همه اطلاعات زیر موقع مراجعه به موسسات اخذ ویزای کانادا به شما ارائه می شوند اما اگر می خواهید از همین الان راجب ویزای کانادا بیشتر بدانید پی دی اف های زیر را ذخیره کنید:

نمونه ویزای کانادا

نمونه ویزای کانادا

پاسخ به 4 سوال رایج متقاضیان

1-خودم هم می توانم ویزای کانادا بگیرم؟

بله خود شما هم می توانید بدون مراجعه به موسسات مختلف نسبت به اخذ ویزا اقدام کنید اما …؟ به دلیل نبود تجربه، نداشتن رابطه های مختلف (مثلا داشتن افرادی در سفارت و …) ممکن است به مشکلاتی بر بخورید و با ریجکت شدن یکی دو سال از دریافت ویزا عقب بیفتید. این کار با مشاوره افراد تخصصی بسیار راحت تر است و شانس شما را بالا می برد.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

2-روش گرفتن ویزای کانادا برای ما ایرانیان به چه صورت است؟

دو روش در حال حاضر برای گرفتن ویزای کانادا وجود دارد:

روش اول: می‌توانید مدارک خود را به صورت الکترونیکی برای افسران ویزای کانادا ارسال کنید و هزینه‌های بررسی پرونده و انگشت نگاری را به صورت آنلاین پرداخت کنید. پس از انجام این مراحل، باید به یکی از دفاتر وک در ترکیه، گرجستان، امارات و یا دیگر کشورها برای انجام انگشت نگاری و عکس برداری ویزای کانادا مراجعه کنید. پس از انجام این مراحل، در بازه زمانی بین ۲ هفته تا ۳ ماه جواب تائید و یا ریجکت ویزای کانادا شما اعلام می‌شود که در صورت ویزا شدن، باید پاسپورت خود را برای الصاق ویزا به یکی از دفاتر وک، پیکاپ کنید.

روش دوم: کلیه مدارک درخواستی ویزای کانادا خود را به یکی از دفاتر انگشت نگاری ببرید. در دفاتر انگشت نگاری، هم می‌توانید مدارک درخواستی را تحویل دهید و هم امور مربوط به انگشت نگاری و عکس برداری خود را انجام دهید. هزینه بررسی پرونده و انگشت نگاری را در آن جا به صورت نقدی پرداخت می‌کنید. پس از مدت زمان ۳۷ روز، جواب ویزای کانادای شما اعلام می‌شود. در صورت تائید شدن ویزای کانادا، شما باید پاسپورت خود را برای یکی از دفاتر وک پیکاپ کرده تا ویزای کانادا را برای شما الصاق کنند.

3- شانس دریافت ویزای کانادا برای ایرانیان چقدر است؟

دقت کنید در سال 2020 تا 2021 شانس دریافت ویزا طبق اقرار برخی موسسات بین 22 تا 40 درصد بوده است. اما این موضوع صحیح نیست بلکه از بین تمامی مدارک، اسناد ملکی شخص متقاضی، تمکن مالی و گردش حساب از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. در صورتی که تمام مدارک و شرایط را دارا باشید، ۹۰ درصد احتمال ویزا شدن شما وجود دارد. ۱۰ درصد باقی مانده را می‌توان به نحوه برخورد با افسر کنسولگری، اثبات برگشت به خاک وطن و مواردی از این قبیل می‌باشد.

4-مراحل اخذ ویزای کانادا به چه صورت است؟

  1. ارسال مدارک به صورت الکترونیکی برای سفارت کانادا و پرداخت هزینه‌های موجود
  2. سفر به یکی از کشورهای اطرف ایران برای انجام انگشت نگاری و عکس برداری ویزای کانادا
  3. پیکاپ پاسپورت به یکی از دفاتر وک جهت الصاق ویزای کانادا (در صورت ویزا شدن)

موسسات اخذ ویزا چه کاری برای شما می کنند؟

  • بررسی مدارک شما، پیشنهاد درباره آن و رفع نقص مهم ترین کاری ست که این موسسات انجام می دهند
  • دادن مشاوره تخصصی برای انتخاب بهترین نوع ویزا، شرایط شما و … یک مورد ضروری ست
  • ساخت اکانت در سفارت کانادا و آپلود مدارک توسط موسسات
  • تکمیل فرم‌های اطلاعات خانوادگی، تاریخچه سفری و سایر فرم‌های درخواستی
  • اضافه کردن دعوت‌نامه رسمی به مدارک متقاضی (دعوت‌نامه از سوی آژانس مسافرتی همکار در کانادا ارسال می‌شود)
  • رزرو بلیط هواپیما رفت و برگشت به کانادا، واچر رسمی هتل و ارائه بیمه مسافرتی با توجه به مدت اقامت متقاضی
  • پرداخت هزینه‌های مربوط به بررسی مدارک و انگشت نگاری (برای ویزای توریستی مبلغ ۱۸۵ دلار کانادا)
  • اخذ وقت انگشت نگاری برای متقاضیان (جهت تسریع در امر انگشت نگاری) و پیگیری بعد از انجام کار

معیارهای ما برای انتخاب موسسات ویزا کانادا

  • نظم و روال کاری منظم
  • سابقه و قابلیت اعتماد
  • تخصص مشاورین و موسسه در زمینه امور کشور کانادا
  • هزینه ها نسبت به سایر موسسات

نکته بسیار مهم: کار گرفتن ویزا بسیار حساس است و ماهها برای آن ممکن است زمان بگذارید. به دلیل حساسیت کار، تجربه بالای موسسات واقع در تهران، هزینه های مناسب تر، واسط نبودن و … حتما حتما پیشنهاد می کنیم با یکی از موسسات همین لیست یا هر موسسه ای واقع در تهران کار کنید. ضمنا شاید نهایتا یکی دوبار بیشتر نیاز به رفت و آمد به تهران را نداشته باشید.

۱- دفتر آپلو

آدرس و تماس تهران ، خیابان نیاوران، خیابان مقدسی (مژده)، پلاک ۶۴، طبقه سوم، 02122702753

 

یکی از بهترین دفاتر اخذ ویزا و مهاجرت به کاناداست که سالهاست با مدیریت دکتر دکتر مرجان آتشی گلستان، وکیل دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری تهران فعالیت موفق داشته است. هم در تهران و هم کانادا دفتر دارند و میزان بالای رضایت مراجعان برای دریافت انواع ویزا و مهاجرت را در پی داشته است.

هزینه ها در این دفتر معقول است و کارشناسان کاملا زبده ای در زمینه مهاجرت و دریافت ویزای کانادا دارد. باسابقه است و کارهای شما را به صورت شفاف و منظم پیش می برد.

  • انواع ویزا و خدمات مهاجرتی بخصوص در زمینه های سرمایه گذاری و تحصیلی
  • هزینه ها معقول (ولی نه عالی) و شفاف
  • دارای سابقه کافی و نیروی متخصص
  • میزان رضایت کاربران در سطح مناسب

website   اطلاعات بیشتر درباره این دفتر

2- دفتر ویزا موندیال

آدرس و تماس تهران و کانادا، 02128111555

2 2

 

جزو موفق ترین موسسات در زمینه اخذ ویزای کانادا و انواع ویزاها بخصوص کاری و توریستی و تحصیلی می باشد و میزان بالای رضایت کاربران گویای همین موضوع است. از کارشناسان مجربی بهره می برد هر چند هزینه ها در آن کمی بالاتر از بقیه دفاتر است.

برای کانادا از مرتضی هماپور، مشاور قانونی مهاجرت کانادا، با بیش از ۱۰ سال سابقه، تحصیلات کانادایی در زمینه حقوق مهاجرت، دارای کد فعالیت RCIC در انجمن ICCRC و همچنین عضو مشاورین قانونی دولت ساسکاچوان بهره می برد. مرتضی هماپور عضو‌ تمامی انجمن‌های بین المللی اعزام دانشجو در دنیا هستند و با سابقه سفر به اکثر مقاصد مهاجرپذیر دنیا، اجرای سبک مشاوره واقع بینانه و محتوای دقیق سطح ارائه خدمات مهاجرتی را بهبود داده‌اند. اگر قرار است با این دفتر کار کنید حتما با خود مرتضی هماپور کارهای خود را پیش ببرید.

  • یکی از بهترین ها در زمینه ویزاهای مختلف کانادا
  • هزینه ها کمی بالاتر از سایر موسسات لیست
  • مشاوره کاملا تخصصی و حرفه ای
  • میزان رضایت کاربران در سطح خوب

website   اطلاعات بیشتر درباره این دفتر

3- دفتر کاناداپاس

آدرس و تماس تهران – بزرگراه مدرس شمال، خیابان دستگردی(ظفر)، پلاک 199 طبقه سوم، 02122927033

کانادا پاس

 

یک موسسه معتبر، موفق و باسابقه و تخصص که با مدیریت آقای مهیار حلاج پور، وکیل مهاجرت کانادا در تورنتو و عضو رسمی شورای قانون گذاری و نظارت بر مشاوران مهاجرت کانادا ICCRC با شماره پروانه R 520250 اداره می شود. برای مهاجرت یا دریافت ویزای کانادا یکی از بهترین گزینه های ممکن است.

با وجودی که هزینه های دریافتی برای خدمات در سطح متوسط است اما با اخذ مشاوره مهاجرتی از شرکت حقوقی مهاجرتی کاناداپاس نه تنها باعث تسریع روند پرونده مهاجرتی خود می شوید. بلکه مانع از بروز مشکلات متعدد در پرونده مهاجرتی خود شده و در نتیجه به موفقیت رسیدن پرونده مهاجرتی خود را افزایش می دهید.

  • کار در زمینه ویزا/مهاجرت کانادا به صورت تخصصی
  • بهره گیری از بهترین وکیل های مهاجرتی و ویزا
  • مشاوره کاملا تخصصی و حرفه ای
  • میزان رضایت کاربران در سطح مناسب

website   اطلاعات بیشتر درباره این دفتر

4- دفتر ویزالند

آدرس و تماس کرج، درختی، بین عطار و حافظ، ۰۲۶۳۳۱۴۳

دفتر ویزالند

این موسسه را فقط برای وقتی پیشنهاد می کنیم که بخواهید ویزای کانادا (فقط ویزای توریستی یا ویزای کاری) بگیرید نه برای مواردی مثل مهاجرت یا سرمایه گذاری. در دو مورد ذکر شده کاملا با برنامه و منظم کار می کند.

به طور تخصصی روی کانادا کار نمی کند ولی سالهاست در زمینه دریافت ویزای توریستی و کاری تجربه دارد. در شبکه های اجتماعی بسیار فعال است و اگر نارضایتی کاربران در زمینه دریافت ویزا شینگن را فاکتور بگیریم، توانسته است به خوبی به میزان موفقیت بالایی در زمینه اخذ ویزا دست یابد.

  • منظم با مدیریت قوی و کاملا معتبر
  • مشاوره در زمینه ویزای توریستی و کاری
  • میزان موفقیت مناسب در زمینه اخذ ویزای کانادا
  • هزینه ها نسبت به سایر موسسات بسیار بهتر است

website   اطلاعات بیشتر درباره این دفتر

5- دفتر پارسی کانادا

آدرس و تماس شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان موج ،تقاطع توحید 3، پلاک ۴، 02191003558

پارسی کانادا

این موسسه که در اصفهان هم شعبه دارد جزو باسابقه ترین و موفق ترین موسسات در زمینه ویزای کانادا و مهاجرت به این کشور می باشد. دارای وکلا و مشاورین کاملا حرفه ای در زمینه کانادا می باشد و اتفاقا قیمت های مناسبی نیز پیشنهاد می دهد.

دفتر موسسه پارسی کانادا به مدیریت جناب آقای دکتر میثم شکری ساز ، با تمرکز بر دسته های آموزش، پژوهش، مشاوره کسب و کار در سال 1387 و شماره ثبت 38390 در شهر اصفهان تاسیس گردید

  • تقریبا منظم و بابرنامه
  • ارائه مشاوره کاملا تخصصی برای کانادا
  • قیمت ها مناسب هستند
  • میزان موفقیت و رضایت کاربران در سطح مناسبی ست

website   اطلاعات بیشتر درباره این دفتر

برای کانادا نیاز خواهید داشت

جمع بندی و نکات تکمیلی

چه از این لیست موسسه مدنظر خود را انتخاب کنید یا از هر جای دیگر، موسسه ای را انتخاب کنید که به طور تخصصی در زمینه مهاجرت یا دریافت ویزای کانادا کار می کند نه موسساتی که فقط نامی برای خود دست و پا کرده اند یا برای ده ها کشور تبلیغ دریافت ویزا می کنند.

به هیچ وجه سراغ موسسات حقوقی فلان و فلان که فقط به واسطه تبلیغات معروف شده اند برای دریافت ویزای کانادا نروید. نه تنها به خاطر شلوغی و بی نظمی آنها بلکه به این خاطر که به دلیل حجم زیاد مراجعه کنندگان این شرکت ها اقدام به استخدام مشاورانی نابلد و جوان می کنند، نظمی در انجام کارهای شما ندارند و به پرونده شما به عنوان یک ازمون و خطا نگاه می کنند و ممکن است سالها کار شما به عقب بیفتد. کافی ست نگاهی به میزان بالای نارضایتی مراجعان و درصد بالای ریجکتی پرونده ها در سالهای اخیر این موسسات بیندازید!

برای بررسی اعتبار یک دفتر ویزا حتما به مجوزهای آن دفتر دقت کنید، درباره سابقه آن در اینترنت، اطراف دفتر شرکت و … پرس و جو کنید و حتما شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام آن موسسه را چک کنید و کامنت های زیر پست هایشان را بررسی نمایید.

ما فقط موسسات را با بررسی معیارهای ذکر شده در ابتدای مطلب معرفی می کنیم و هیچ گونه مسئولیتی بخصوص درباره پذیرش یا ریجکت شدن ویزا نداریم. بررسی بیشتر یا هر گونه مشکلاتی متوجه خود متقاضی ست و ما در این زمینه مسئولیتی نداریم.

هر گونه تجربه، سوال و نکته ای درباره دریافت ویزای کانادا دارید در بخش نظرات با ما مطرح کنید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

2 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • سلام وقتتون بخیر خوب هستیدممنون میشم کمکم کنید ، ببخشید من توی یوتیوب دیدم که درباره کلاهبرداری که از جانب موسسه پارسی کانادا صحبت می کردند تمام مدارک رو موجود داشتند و از این جهت تعدادی افراد هم بودند که گویا زیاد راضی نبودند . چون من خودم هم با پارسی کانادا صحبت کرده بودم متوجه این موضوع نشده بودم . ممنون میشم راهنماییم کنید و بگید آیا پارسی کانادا معتبر هست یا نه . و اگر نیست موسسه های کاناداپاس و اصطهباناتی و تراست خوب هستند؟
    🌹🌹🌹🌹

    پاسخ
  • لطفا موسسه پارسی کانادارو از لیست حذف کنید نه تعهد دارن نه صداقت

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست