learning ielts

12 تا از بهترین آموزشگاه های آیلتس (تهران و شهرهای بزرگ)

گاما

احتمالا شما هم برای کار، اقامت، تحصیل و … به مدرک آیلتس نیاز دارید. اما یک سوال مهم که ذهن زبان آموزان را درگیر می کند این است که بهترین موسسات برگزارکننده کلاس های آموزش آیلتس در تهران یا شهرهای دیگر ایران کدامند؟ در این پست با کمک Rating کاربران و تجارب زبان آموزان یک لیست 12 تایی آماده کرده ایم.

این مطلب تا سال 2023 و با دقت هر چه تمام تر بروزرسانی شده است! این مطلب را در مرورگر خود ذخیره کنید زیرا دارای منابع رایگان زیادی ست و ممکن است نیاز باشد بعدا هم مجددا به همین صفحه مراجعه کنید. دقت کنید شایعه افزایش اعتبار ایلتس به 3 سال صحت ندارد و مدرک فقط همان 2 سال اعتبار خواهد داشت. ضمنا ایلتس تاثیر شدیدی روی پذیرش شما دارد، انتخاب موسسه خوب تاثیر قابل توجهی در نمره بالای ایلتس و اینده درخشان هموطنان عزیزم خواهد داشت. این لیست را با دقت تمام گلچین کرده ایم نگران نباشید!

پیش از هر چیز به این نکته توجه کنید اگر آموزشگاه انتخابی شما کیفیت مناسبی نداشته باشد با مشکلات عدیده ای روبرو خواهید شد. اساتید ناکارآمد تلفظ را بصورت غیر اصولی به شما آموزش می دهند و در کشور مقصد مثل بوق در کَرنا خواهید بود 😃. موسسات این چنینی با بی برنامگی، امتحانات غیر اصولی و هزار عیب و ایراد دیگر، ماهها یاذگیری شما را به تاخیر می اندازند و …

در این مطلب ما رزومه اساتید، نظر کاربران، موفقیت در نمرات بالای آیلتس و چندین معیار دیگر را درنظر گرفته ایم زیرا موفقیت یک هم وطن برای مان مهم است. از این جهت تردیدی به خود راه ندهید!

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

نکات مهم (سوالات رایج کاربران)

به عوامل زیادی بستگی دارد. بطور کلی برای یک زبان آموز معمولی و مشتاق مبتدی بین 4-6 ماه برای نمره بالای 6 زمان نیاز است

حتما حتما دانلود کنید: آموزش کامل زبان انگلیسی با ۱۰۰ درس رایگان (صفر تا صد+جزوه)

کدام آزمون را انتخاب کنید؟

برای انتخاب بین آیلتس آکادمیک و جنرال باید چندین نکته را در نظر بگیرید.

آیلتس آکادمیک – این آزمون برای کسانی که قصد دارند تحصیلات عالی (مقطع ارشد به بالا) کسب کنند یا برای کسانی که مایل به گذراندن دوره های آموزشی در یک رشته حرفه ای مانند پزشکی یا مهندسی هستند مناسب خواهد بود. همانطور که از نام آن پیداست، این نسخه آمادگی متقاضیان برای تحصیلات دانشگاهی یا آموزش انگلیسی را ارزیابی می کند.

آیلتس جنرال- اگر قصد تحصیل، کار یا آموزش در یک کشور انگلیسی زبان دارید یا در حال مهاجرت به یک کشور انگلیسی زبان مانند استرالیا، کانادا، نیوزیلند، انگلستان یا موارد دیگر هستید، باید به آزمون جنرال فکر کنید. داوطلبان آزمون آیلتس جنرال در مورد استفاده روزمره از زبان، با محتوا و سوالات متمرکز بر محیط کار و موقعیت های اجتماعی مورد آزمایش قرار می گیرند.

هر دو آزمون آکادمیک و جنرال شامل چهار بخش هستند: گوش کردن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن.

دقت کنید: نمره آزمون آیلتس طبق به روز رسانی یک ماه پیش ielts.org از تاریخ امتحان حداکثر تا 3 سال اعتبار دارد. (از تاریخ برگزاری آزمون)

اگر با آیلتس آشنایی ندارید بخوانید: همه چیز درباره آزمون آیلتس!


چند بار در سال می توانم امتحان دهم؟

این آزمون بیش از ۴۸ بار در سال گرفته می ‌شود. اگر آزمون را پشت سر گذاشتید و از پس آن بر نیامدید، می توانید بدون هیچ تأخیر یا محدودیتی دوباره آزمون را شرکت کنید. نتیجه ی آزمون آیلتس از نمره صفر تا نمره ۹ می ‌باشد که معمولاً فقط افراد بومی زبان می توانند نمره ۹ بگیرند. نمره ۷ در آزمون آیلتس یکی از بلندپایه ترین اهداف اکثر دانش آموزان بین المللی می باشد.

برای این که به این رویای خود دست پیدا کنید، باید برای آن تلاش کنید. نمره ۷ یا ۷ و نیم در آزمون آیلتس، نشان دهنده این است که شما به اندازه کافی برای شرکت در دانشگاه های جهانی سطح زبان خوبی دارید و حتی می توانید در موسسات آیوی لیگ تحصیل کنید. (نام گروهی از دانشگاه های قدیمی و نامور بخش شرقی ایالات متحده (از جمله: هاروارد و پرینستون و ییل و کرنل) که اتحادیه ی ورزشی و غیره دارند، ) روش ثبت نام و مراکز برگزاری در ایران را اینجا توضیح داده ایم

نمره زیر 6 آیلتس به معنی یک فرد معمولی و ضعیف می باشد. پس باید به فکر نمره بالای 6 باشید!

برای تقویت سریع تر مهارت آیلتس…؟

چه کلاس بروید یا نه، ترفندهای زیر و انتهای مطلب را حتما باید بلد باشید زیرا در هیچ کلاسی به شما یاد نخواهند داد:

  • مطالعه کوتاه روزانه به مراتب از مطالعه برای مثال ۶ ساعت در آخر هفته موثرتر است. رمز موفقیت در تداوم و تکرار است.
  • سعی کنید حدود ۵ یا ۶ روز در هفته مطالعه کنید و زمانی را انتخاب کنید که بتوانید به خوبی تمرکز داشته باشید (وقتی خیلی خسته نیستید).
  • کلماتی که نمی دانید را یادداشت کنید- معنی آنها را پیدا کرده و سعی کنید در طول هفته آینده آنها را یاد بگیرید – املای آنها را نیز تمرین کنید. آیا می توانید از این کلمات در نوشتن استفاده کنید؟ در صحبت کردن چطور؟ آیا این کلمات مرتبط با موضوع خاصی هستند که ممکن است دوباره با آن روبرو شوید؟
  • برای موضوعات مختلف لیست واژگان ایجاد کنید: شما با این موضوعات و کلمات بارها و بارها روبرو خواهید شد. هر چند ما یک لیست واژگان آماده اینجا داریم
  • اگر به تمرین اسپیکینگ احتیاج داریدیا مکالمه ضعیفی دارید: موضوعی را انتخاب کرده و به مدت ۲ دقیقه درباره آن صحبت کنید. صدای خود را ضبط کنید به آن گوش دهید و خود را اصلاح کنید.
  • مقابل آینه با صدای بلند تمرین کنید (یا اینکه صدای خود را ضبط کنید تا به اشکالات خود پی ببرید)
  • در مواقع بیکاری، رانندگی و … ترانه های انگلیسی گوش کنید و تمرین کنید-این ترانه ها بخصوص

چرا انتخاب موسسه آیلتس خوب بسیار مهم است؟

دقت کنید که نمره آیلتس تاثیر بسیار زیادی در پذیرش یا جذب شما در کشور مقصد دارد در این موضوع شک نکنید. از طرف دیگر نمره آیلتس شما همانطور که قبلا نیز گفته شد حداقل باید بالای 5 و نیم باشد. از طرف دیگر زمان زیادی برای آمادگی آیلتس (حداقل 4 ماه فشرده) نیاز خواهید داشت.

با توجه به موارد گفته شده، در انتخاب کلاس آیلتس دقت زیادی کنید. با یک سرچ ساده با تبلیغات موسسات مختلف روبرو می شوید که بسیاری از آنها فقط وقت شما را تلف خواهند کرد و از اساتید جوان، بی تجربه استفاده کرده و برنامه ضعیف یا جزوات من درآوردی آنها شما را به  سمت یک نمره ضعیف سوق می دهد و بسیاری از فرصت های شغلی، تحصیلی و مهاجرتی را از دست خواهید داد. ضمن اینکه وقتتان نیز تلف می شود. پس در انتخاب کلاس آیلتس دقت زیادی کنید.

نکته مهم برای همه: در این مطلب ما کلاسهای عمومی و نیمه عمومی آیلتس را معرفی کرده ایم. اگر دنبال کلاس خصوصی آیلتس هستید نیز در اینجا بهترین کلاسهای خصوصی را معرفی کرده ایم.

هزینه کلاس آیلتس در ایران به طور متوسط

قیمت ها تا تاریخ بهمن 1400 به روز رسانی شده اند. قیمت همه آموزشگاه ها در ایران بین 10 درصد بالاتر یا پایین تر از این قیمت هاست. به طور متوسط هزینه کلاسها مطابق جداول زیر است (جدول زیر هزینه کلاس های حضوری ست. کلاس های آنلاین شان حدود 30 درصد ارازن تر است):

عنوان و سطح دوره

تعداد ساعات و طول دوره

شهریه

آیلتس مبتدی (فاندمنتال) یا همان سطح مبتدی (Pre intermediate) بین 60 تا 90 ساعت. معمولی 2 ماه، فشرده 1 ماه 1 میلیون تومان
پیش از آیلتس (پری آیلتس) یا همان متوسط (Upper intermediate) بین 90 تا 110 ساعت.

معمولی 2 ماه، فشرده 1 ماه

1 میلیون و چهارصد
آیلتس پیشرفته (آیلتس) یا همان پیشرفته (Advanced) بین 140 تا 200 ساعت.

معمولی 3 ماه، فشرده 45 روز

2 و نیم میلیون

هزینه کلاسهای خصوصی و گروهی آنلاین آیلتس هم به این صورت است:

خصوصی آنلاین (آیلتس) 110 هزار تومان (هر جلسه) 35 جلسه

هزینه کلاسهای آنلاین گروهی آیلتس تقریبا هر جلسه یک چهارم مبلغ بالاست یعنی هر جلسه 30 هزار تومان.

اگر در شهرستان هستید

اگر در شهرستان هستید یا در جایی بجز تهران زندگی می کنید، برخی از این موسسات کلاس های آنلاین نیز برگزار می کنند، تنها چیزی که نیاز دارید یک موبایل یا کامپیوتر و اینترنت است که می توانید در کلاس های آنلاین آیلتس شرکت کنید. کیفیت موسسات معرفی شده در این لیست قابل قیاس با موسسات دیگر نیست پس اگر در جایی بجز تهران زندگی می کنید از کلاس های غیرحضوری همین موسسات استفاده کنید. ضمنا بهترین کلاسهای آنلاین آیلتس را در اینجا معرفی کرده ایم (کلیک کنید)

در غیر این صورت کلاس های آیلتس برتر در شهرستان ها نیز در شماره 8 معرفی شده اند.

معیارهای انتخاب

در این مطلب ما با دقت تمام و با توجه به تاثیر انتخاب یک موسسه خوب آموزش ایلتس این لیست را تدوین کرده ایم. در حال حاضر معیارهای زیر برای انتخاب این موسسات درنظر گرفته شده اند:

  • کیفیت تدریس اساتید
  • تجهیزات و محیط با کیفیت (سرگرمی همراه با یادگیری، روش های نوین و ..)
  • کیفیت امتحاناتی که در موسسه برگزار می شود
  • نحوه کار کردن writing و Reading (چون Listening و Speaking در همه کلاس های اموزش زبان تدریس می شود)
  • سنجش هزینه ها نسبت که کیفیت تدریس
  • اعتبار موسسه آموزشی در مجامع ملی و بین المللی

حتما بخوانید: بهترین روش برنامه ریزی برای خواندن آزمون آیلتس (نمره ۷ به بالا)


8 تا از بهترین موسسات آیلتس تهران (هزینه و کیفیت)

۱- موسسه ایران اروپا

آدرس و تماس  شعبه مرکزی: بزرگراه آیت‌الله کاشانی، بین سازمان برنامه و لاله، روبروی منطقه برق قدس – ۰۲۱۴۹۱۰۹۰۰۰

ایران اروپا

در حال حاضر یکی از بهترین موسساتی که می تواند شما را در زمینه آیلتس کمک کند همین موسسه ایران اروپا می باشد. موسسه زبان ایران اروپا که در سال ۱۳۸۸ تاسیس گردید به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزش زبان در غرب تهران ارایه کننده دوره های آموزشی زبان انگلیسی با تاکید بر پیشرفت در مهارت مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی امتحانات بین المللی به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی به افراد حقیقی و سازمانها با بالاترین کیفیت می باشد و به طور تخصصی بر روی آیلتس سرمایه گذاری زیادی انجام داده است:

  • اعتبار مناسب بین المللی با دارا بودن گواهینامه های متعدد کیفیت آموزش
  • اساتید باتجربه و Native
  • تنوع در برنامه های آموزشی
  • قیمت های کاملا مناسب با کیفیت آموزش

دقت نمایید که اساتید مجرب و با انگیزه، توجه خاص به سیستم و کیفیت آموزشی، امکانات و محیط آموزشی مناسب، رده های متفاوت سنی و ارائه مدارک رسمی در پایان دوره های خاص و کارکرد تخصصی و صرف بر روی زبان انگلیسی بر خلاف سایر رقبا را می توان از جمله فاکتور هایی برشمرد که موسسه بزرگ زبان ایران اروپا را از دیگر موسسات متمایز می سازد. موسسه زبان ایران اروپا دارای دو شعبه در غرب تهران میباشد.

website   اطلاعات بیشتر در باره کلاس های این موسسه

۲- موسسه زبان گاما

آدرس و تماس  دارای شعب در تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، یزد و بوشهر. شعبه اول تهران: فلکه دوم صادقیه، خیابان سازمان آب، کوچه گلستان یکم، پلاک ۲۷ تلفن 02191002542 و شعبه میرداماد جنب پمپ بنزین، طبقه فوقانی خدمات ارتباطی پلاک ۱۷۷ تلفن 02191002349  آدرس و تماس همه شعب

موسسه گاما

موسسه گاما در زمینه آیلتس بسیار کار کرده و اتفاقا سطح رضایت کاربران در مورد این موسسه نیز گویای همین موضوع می باشد. موسسه زبان گاما به عنوان یک مرکز تخصصی ایلتس صرف نظر از سطح دانش پایه زبان متقاضی ، در مدت زمان ۶ الی ۹ ماه فرد را به نمره ایلتس مطلوب میرساند. اما چگونه؟ از طریق تمرکز روی تکنیک های ایلتس و استفاده از مدرسانی که خود عموما امتحان گیرنده (اگزمینر ) رسمی ایلتس میباشد.

البته گاما دوره های خود و رسیدن به نمره تعییبن شده را نیز تضمین مینماید در نتیجه متقاضی بدون هیچ نگرانی میتواند در دوره های ایلتس گاما شرکت نموده و به نمره دلخواه خود برسد. موسسه زبان گاما در شهرهای تهران (میرداماد) و شیراز (معالی اباد)، اصفهان (مرداویج)، یزد (بلوار مطهری) و بوشهر (خ فرودگاه) دارای شعب میباشد.

  • اعتبار مناسب موسسه
  • اساتید کاملا با تجربه
  • دارای ۳ شعبه در تهران
  • دارای کلاس ها و رسیدن به نمره دلخواه به صورت تضمینی

website   اطلاعات بیشتر درباره کلاس های این موسسه

حتما دانلود کنید: ۲۵۰۰ واژه متداول در آزمون آیلتس برای کسب نمره بالای ۸ (تجربه شخصی)

۳- آموزشگاه ایران کمبریج

آدرس و تماس  بالاتر از میدان ولیعصر ، بعد از تقاطع زرتشت ، کوچه نوربخش ، پلاک ۲۷- ۸۸۸۵۴۲۰۷-۰۲۱

cambridge

یکی از موسسات پرکار در زمینه آموزش آیلتس همین موسسه ایران کمبریج می باشد که فقط در شهر تهران فعالیت می کند. این موسسه را به عنوان سومین موسسه معرفی می کنیم که البته وجه تمایزات خاص خود را هم دارد:

  • بهره مندی از مدرسینی که بیش از ۸ سال سابقه تدریس حرفه ای و تخصصی آزمون آیلتس را دارند
  • انتخاب و همکاری با مدرسین دارای دکتری آموزش زبان انگلیسی در دوره های تخصصی آیلتس
  • استفاده از جدید ترین و بروترین تکنیک های آموزش آیلتس بر اساس هر چهار مهارت اصلی
  • امکان بهره مندی از مدرسین Native بریتانیایی در دوره های تخصصی
  • همکاری با Examiner های سابق سنترهای بین المللی آموزش آیلتس
  • برگزاری دوره های فوق فشرده که در کوتاهترین مدت زمان ممکن شما را به نمرات برتر میرساند
  • ارایه کلاس ها بصورت  کاملا متنوع و در زمان های مختلف روز ، در تمامی ایام هفته
  • همچنین برگزاری کلاس هایی که ویژه شاعلین و دانشجویان برنامه ریزی گریده و در پابان هفته ها ارایه میگردد
  • بهره برداری از متد و رفرنسهای برتر آزمون آیلتس مطابق با بروزترین Update های آزمون آیلتس

ایران کمبریج درحال حاضر تنها در شهر تهران و با سه شعبه فعال در ( مرکز ، غرب و شمال شهر ) در حال ارایه دوره های تخصصی آموزش آیلتس میباشد.

website   آدرس وب سایت آموزشگاه ایران کمبریج

۴- موسسه زبان نگار

آدرس و تماس میدان انقلاب کارگر شمالی. نبش کوچه عبدی نژاد،پلاک ۲۴- ۰۲۱۴۳۹۴۲

زبان نگار

مرکز برگزاری آزمون های بین المللی زبان نگار به عنوان با سابقه ترین موسسه دوره های تخصصی آیلتس از متد های تاییده شده توسط موسسه British Council پیروی میکند. . یکی از برجسته ترین ویژگی های این موسسه ارائه دوره های گروهی آیلتس از سطوح پایه تا پیشرفته است. متد و روش مورد استفاده در این مرکز شما را قادر میسازد تا از ابتدای مسیر یادگیری در دوره های IELTS Foundation ثبت نام کرده و در مدت زمان کم تر از 9 ماه به نتیجه برسید.

  • برگزاری آزمون های آزمایشی IELTS Mock
  • برگزاری کارگاه های تخصصی و مهارتی
  • بهره مندی از اساتید با تجربه و معتبر در تهران
  • بهره مندی از کلاسیک ترین روش آموزش مهارت های آیلتس
  • دارای مرکز مجهز سخت افزاری برای برگزاری آزمون های بین المللی
  • محیط مناسب و مجهز
  • تدریس باکیفیت و اساتید با تجربه

website   اطلاعات بیشتر در باره کلاس های آیلتس این موسسه

۵- آموزشگاه اسپیکان

آدرس و تماس شعبه یوسف آباد: خیابان فتحی شقاقی، مابین خیابان بیستون و میدان سلماس، پلاک100، تلفن: 02188017039

آدرس و تماس شعبه تهرانپارس: فلکه اول، خیابان گلبرگ (امیری طائمه)، مابین چهارراه کیخسروی و رشید، پلاک56، تلفن: 02177742004

آدرس و تماس شعبه تجریش: میدان قدس، ابتدای خیابان شریعتی، جنب کوچه مهنا، بالای بانک رفاه، پلاک2005، تلفن: 02128111165
اسپیکان آیلتس

این موسسه را از آنجا به شما پیشنهاد می کنیم که بصورت تخصصی در حوزه آیلتس فعالیت می کند. این موسسه با برگزاری دوره های کوتا مدت همراه با مشاوره و برنامه ریزی دقیق فردی، استفاده از منابع بروز، آزمون های آزمایشی سنجش پیشرفت، همکاری با برترین اساتید آیلتس تهران که خود دارای مدرک آیلتس می باشند، عملکرد مطلوبی را به جا گذاشته است.

  • دوره های فشرده و خصوصی PTE, TOEFL, IELTS بصورت حضوری و آنلاین
  • آزمونهای منظم آزمایشی (Mock Test) با مجموعه سئوالات کمتر دیده شده آزمون اصلی آیلتس
  • تحلیل کارنامه آزمون همراه با ارزیابی دقیق و رسم نمودار پیشرفت
  • بررسی موشکافانه مهارتها (Skills) با هدف آشنایی با نقاط قوت و بهبود نقاط ضعف داوطلب
  • برگزاری جلسات توجیهی و رفع اشکال رایگان در طول دوره آموزش
  • برگزاری ورکشاپ های تک مهارتی (Reading, Writing, Listening, Speaking)
  • کلاسهای کاملا منعطف با برنامه شما و هزینه کاملا قابل قبول نسبت به کیفیت

این آموزشگاه دارای 3 شعبه در تهران (یوسف آباد و تهرانپارس و تجریش) می باشد. چنانچه قصد ارتقای نمره آیلتس یا کسب نمره بالا در آزمون آیلتس را دارید کلاسهای حضوری و آنلاین این موسسه یکی از گزینه های عالی است.

website   اطلاعات بیشتر و وب سایت این آموزشگاه

6- آکادمی زبانمهر

آدرس و تماس تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر جنوبی، ابتدای خیابان روانمهر، پلاک159، واحد3 تماس 02191010927

آکادمی زبانمهر

یکی دیگر از بهترین موسسات آموزش آزمون آیلتس است که بسیار در زمینه آیلتس کار کرده و موفق بوده است. برگزاری دوره‌های تست و تکنیک و آمادگی آزمون آیلتس در بازه‌های زمانی 2، 4 و 6 ماهه باتوجه به ضرورت و نیاز زبان‌آموزان، بصورت آنلاین و حضوری در تهران یکی از موارد اصلی در این موسسه است.

کلیه دوره‌ها همچنین در قالب آزمون‌های بین المللی جهت اخذ پذیرش دانشگاه‌های خارجی، مهاجرت کاری و تحصیلی نیز از طریق آکادمی زبانمهر ارائه می‌گردد. ضمن اینکه خدمات آموزش زبان انگلیسی و به‌طور تخصصی تست و تکنیک آزمون آیلتس را به صورت حضوری، آنلاین و اعزام استاد به محل، به زبان آموزان سراسر ایران بطور تعاملی و زنده، ارائه می‌دهد.

  • مشاوره، هماهنگی، برنامه ریزی و تعیین سطح منحصر و ویژه بر اساس نیاز و سن (رایگان)
  • بهره‌مندی از اساتید مجرب با سابقه تدریس بالا و دوره‌دیده در خارج از کشور
  • شهریه بسیار مقرون به صرفه نسبت به دیگر مراکز آموزش آیلتس
  • استفاده از به‌روزترین کتاب های آیلتس و بهترین منابع آموزشی
  • کلاس‌های خصوصی تک نفره و یا حداکثر 3 نفره
  • پشتیبانی منحصربه‌فرد فراگیران در طول دوره آموزشی

website   اطلاعات بیشتر در باره کلاس های این موسسه

7- مرکز زبان گات

آدرس و تماس شعبه مرکزی در تهران، خیابان آیت الله کاشانی ، بین شقایق و ستاری ، روبروی فرهنگسرای نور ، پلاک 466 شماره تماس 02144038846 و 02144038557

آموزشگاه گات

یکی از  حرفه ای ترین موسسات در زمینه آیلتس  مرکز زبان گات می باشد. موسسه زبان گات دارای 7 شعبه می باشد که تخصص بسیار درخشانی در زمینه آیلتس دارد.  موسسه گات  در سال ۱۳۸۸ تاسیس گردید  و امروزه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزش زبان شناخته شده است که شما می توانید تمامی زبان های روز دنیا را با خیال راحت طی مدت زمان کوتاه آموزش ببینید.

گات به عنوان یک مرکز تخصصی آیلتس توانسته در مدت زمان ۶ ماه  زبان آموز  را به نمره آیلتس مطلوب برساند و یکی از دلایل آن نه تنها اساتید عالی بلکه کیفیت امتحانات کاملا مطلوب و تمرین های مکرر برای آزمون آیلتس می باشد:

  • دارای 6 شعبه در تهران و یک شعبه در استان گرگان(گلستان)
  • کیفیت تدریس اساتید باتجربه و با حوصله
  • به کارگیری به روز ترین تجهیزات برای تدریس
  • تمرین های  writing ،Listening و Speaking در همه کلاس های آموزش زبان
  • برگزاری دوره های فوق فشرده که در کوتاهترین مدت زمان ممکن شما را به نمرات عالی می رساند
  • کاملا معتبر در سطح ملی و اساتید با تجربه
  • بهترین تجهیزات و بهترین قیمت های کلاس های زبان در همه سطوح

websiteاطلاعات بیشتر و وب سایت این آموزشگاه

8- آموزشگاه نصیر

آدرس و تماس آدرس و تماس: كرج – گوهردشت، ابتداى قائم، گلشهر، ابتداى خيابان انوشيروان، عظيميه، ميدان بعثت، مهرشهر، نبش خيابان ٢٢٢، فرديس، بين فلكه ٢ و ٣ كوچه توحيد، تهران، شهرك گلستان تماس 02634206606 و 02636177

آموزشگاه نصیر

آموزشگاه زبان نصیر که با 6 شعبه دائمى در کرج و تهران دارای سالها سابقه در آموزش زبان انگلیسی خصوصا آیلتس می باشد، دوره های فشرده و نيمه فشرده آيلتس از مبتدى تا پيشرفته براى تمامى سنين و تمامى سطوح برگزار می کند. برخی از ویژگی های این موسسه ممتاز:

  • ٢٦ سال سابقه درخشان و دارای مجوز وزارت علوم ، وزارت ارشاد و وزارت آموزش و پرورش
  • سیستم آموزشی مناسب برای تمامی سنین: کودک، نوجوان و بزرگسال
  • تخصص در آموزش کودکان سه سال تا ۷ سال با متد شبیه‌سازی محیطی
  • سابقه بیش از بیست سال در برگزاری انواع کلاس فشرده و عادی
  • مجهز به آمفی‌تئاتر و سالن اجتماعات

websiteاطلاعات بیشتر در باره کلاس های این موسسه

9- موسسه دکتر برزآبادی

آدرس و تماس کلیه کلاس های مرکز به صورت آنلاین برگزار می شود.  تماس 09367176007- 91300614-021

موسسه دکتر برزآبادی آیلتس

موسسه دکتر برزآبادی در زمینه آزمون (IELTS) آموزشی کامل ارائه میدهد و جزو آموزشهای درجه یک آموزش آزمون آیلتس می باشد که هم میزان قبولی و هم اساتید، تجهیزات و نظرات کاربران فضای مجازی مهر تاییدی بر این موضوع می باشد. برخی ویژگی های این موسسه:

  • کلاس آنلاین زنده (9 هفته)
  • مطالب سیتسماتیک در محیط LMS
  • تصحیح رایتینگ و اسپیکینگ هر هفته همراه با فیدبک
  • هم کلاسهای پری آیلتس و آیلتس
  • اعتبار مناسب ملی و بین المللی

حتما بخوانید: بهترین منابع آیلتس برای گرفتن نمره عالی (با کلاس و بدون کلاس)

10-آموزشگاه زبان های خارجی سیتاک

  • دارای چهار شعبه در تهران:
  • شعبه جنت آباد : جنت آباد جنوبی، بالاتر از چهارراه لاله، نبش کوچه دهم، پلاک 119 شماره تماس: 02144617558
  • شعبه فردوس: فردوس شرق، بین وفاآذر و عقیل، پلاک 323 شماره تماس:02144055003
  • شعبه صادقیه: فلکه اول صادقیه، گلناز دهم شمالی، پلاک 12 شماره تماس:02144255571
  • شعبه مرزداران: مرزداران، بین ایثار و آریافر، جنب بانک سامان، پلاک 134 شماره تماس:02146129603

آموزشگاه زبان های خارجی سیتاک

آموزشگاه زبان های خارجی سیتاک با بیش از 15سال تجربه موفق در حوزه آموزش زبانهای خارجی بخصوص زبان انگلیسی و آیلتس و 4شعبه فعال در تهران با بهره گیری از کلیه ابزارها و متدهای روز دنیا و استفاده از مدرسین مجرب و باسابقه که همگی دارای مدارک معتبر دانشگاهی و بین المللی هستند توانسته است نمرات آیلتس عالی با خروجی عالی داشته باشد:

  • تعیین سطح و مشاوره به صورت رایگان(حضوری و آنلاین).
  • برگزاری کلاسها به صورت فوق فشرده، ترمیک،خصوصی.
  • برگزاری دوره های آمادگی آیلتس توسط مدرسین مجرب.
  • به روزرسانی منابع تدریس آیلتس به صورت مداوم.
  • استفاده از بهترین منابع آموزشی و به روزترین کتابهای آمادگی آزمون آیلتس و  ارائه پکیج های ویژه آیلتس
  • بهره گیری از کادر فوق حرفه ای.
  • با مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش و صدور گواهینامه و مدارک فارغ التحصیلی معتبر.
  • برگزاری دوره های ماک آیلتس.

website اطلاعات بیشتر در باره کلاس های این موسسه

نکته مهم! با این بسته های آموزشی، در آزمون آیلتس نمره بالای ۷ کسب کنید (بدون نیاز به کلاس!)

11- در شهرهای بزرگ

  • اصفهان: آموزشگاه گاما (مرداویج (میدان برج) شیخ صدوق جنوبی ابتدای کوچه 3 تماس ۰۳۱۹۱۰۰۲۳۴۹) و آموزشگاه سخن سرا (آدرس سایت– خیابان علامه امینی (باغ غدیر) -خیابان شهید سلمانی- بعد از میدان پردیس – انتهای کوی شاهد (۵) – ساختمان سخن سرا)
  • شیراز: آموزشگاه گاما شعبه شیراز (شیراز (دفتر مرکزی): خلدبرین، روبروی درب اصلی پارک، نبش کوچه ۱۸ (۰۷۱۳۶۴۷۵۲۹۲) و شعبه معالی آباد: معالی اباد، انتهای بهاران (سجادیه دوم) – روبروی کوچه ۵ (۰۷۱۹۱۰۰۲۳۴۸)) آموزشگاه پارسا (آدرس سایت– بلوار شهید بهشتی، حدفاصل چهار راه خلدبرین و چهار راه بنفشه)
  • مشهد: آموزشگاه گاما (مشهد نبش فلسطین ۸- تماس ۰۹۱۹۰۲۹۵۰۱۶) و آموزشگاه شایان (آدرس سایت– مشهد – بلوار وکیل آباد – بلوار هاشمیه – هاشمیه ۲۵ – نبش میدان وصال)
  • تبریز: آموزشگاه گاما شعبه تبریز و همچنین آموزشگاه چیت سازان (آدرس سایت– باغشمال؛ نرسیده به تقاطع خیابان حافظ و منصور؛ پلاک: ۷۶) و آفرینش شعبه تبریز
  • کرج: آموزشگاه زبان سفیر (آدرس سایت – بلوار طالقانی شمالی، خیابان شرع پسند(بهار)، مابین کوچه نیک دهقان(کاج) و کوچه صادقی نژاد)
  • قم: آموزشگاه زبان آسان (آدرس سایت– بنیاد، بلوار کریمی، کریمی ۲۵، چهارراه دوم، سمت راست)
  • اهواز: آموزشگاه زبان گویا (آدرس سایت– اهواز، زیتون کارمندی، خیابان زمرد، نبش فیاض)
  • کرمانشاه: آموزشگاه کالج تاک (آدرس سایت– ۲۲ بهمن، بلوار نوبهار)
  • ارومیه: آموزشگاه آوا تاک (آدرس سایت– ارومیه خیابان امامت ابتدای کوی مهندسین جنب بستنی نعمت)
  • رشت: آموزشگاه پاسارگاد (آدرس سایت– میدان حشمت)
  • یزد: آموزشگاه دانیال (آدرس سایت– خیابان کاشانی ابتدای کوچه حافظ- کوچه مسجد قریشی) و گاما شعبه یزد

 نکته: اگر موسسه ای هستید که نام شما در این لیست درج نشده است لطفا اطلاعات موسسه و آدرس آن را به ایمیل ما ارسال کنید تا پس از بررسی ها، نام موسسه شما به لیست افزوده شود.

نتایج آیلتس

بعد از آزمون آیلتس دو هفته بعد احتمال اعلام نتایج وجود دارد. یادآور: اعتبار مدرک شما فقط ۲ سال است. حتماً باید اطمینان حاصل کنید که اعتبار مدرک شما برای کشور خارجی که می خواهید در آن تحصیل کنید، ثابت شده است. می توانید همزمان با پذیرش در آزمون آیلتس، به ‌دنبال مدارک مربوط به درخواست برای تحصیل در خارج از کشور هم باشید، زیرا قبولی در آزمون آیلتس یکی از الزامات بعضی از ویزاهای تحصیلی می ‌باشد. استثنا: اگر تحصیلات قبل شما به طور کامل به زبان انگلیسی بوده است ( و مدرک آن موجود است) ، نیاز به مدرک ندارید.

اکثریت دانشگاه های انگلیسی زبان در اروپا و آمریکا، برای قبول درخواست شما ؛ نمره کلی ۶ در آزمون آیلتس لیسانس و ۶ و نیم برای فوق لیسانس را می خواهند. پس انتخاب موسسه آیلتس بسیار مهم است.

ترفندهای ۴ گانه آیلتس

ترفندهای بخش های زیر را چه کلاس بروید یا نروید نیاز خواهید داشت:

حتما اگر سوالی دارید یا نظری راجع به موسسات آموزش آیلتس دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

48 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • سعید عبدالهی
    مرداد 6, 1397 10:16 ق.ظ

    اموزشگاهی نیست که خودش بعده اتمامه کلاسها خودش مدرک ایلتس رو بده؟

    پاسخ
    • درود خیر. در هیچ جای دنیا چنین آموزشگاهی وجود ندارد. بخاطر اینکه تنها یک سازمان بین المللی بنام ETS باید این آزمون را برگزار کند و نمره دهی کرده و مدرک ارائه دهد.

      پاسخ
      • علیرضا حاجیلو1368
        مرداد 4, 1400 11:39 ق.ظ

        دوستان دورهاتونو که بزنین به اینی که میگم خواهید رسید. اساتیدی مثل مژگان حاجیلو و فرهاد مخلصی و … با سه تا آموزشگاه اول این لیست همکاری دارن و میتونم بگم چند تا اموزشگاه اول لیست، بدون شک بهترین هستن اما اموزشگاه های خوب دیگه ای هم هستن که میتونیتین بجای شماره های ۵ و ۶ و ۹ بذارین که اصلا اسمشونو نشنیدم! تنها مزیت صفحه تون اینه که موسسات چرت و پرت که فقط تو لیست ها با پول دادن خودشونو جا میکنن نذاشتین اما بازم جای کار داره لیست

        پاسخ
        • سعید رحیمی
          شهریور 1, 1400 5:55 ق.ظ

          اکسیر و افرینش و بیان یک زمانی خوب بودند اساتید اصلی ش رفتن و مدیریت موسساتشون تغییر کرده. دو ماه توی هر کدوم دوره آیلتس رفتم هم خودم هم دو تا دوستام که بودیم واقعا ناراضی هستیم هم مدرس هاشون بی تجربه بودن، جزوه های قدیمی و فقط به فکر پول گرفتن. 4 ماه ایران اروپا رفتم و واقعا راضی بودیم. هر سه تامون ایلتس 7 و نیم گرفتیم اما هنوز نتونستیم پذیرش بگیریم 😃

          پاسخ
          • با اینکه اکسیر توی 3 سال اخیر افتضاح شده موافقم. فقط دارن تبلیغ می کنن دقیقا مثل افرینش. آیلتس نسبت به سالهای قبل کلی تغییر کرده ولی اینها مدرسا و منابعشون همونه که هست نتایج این دو سال اخیرشون هم فوق العاده مایوس کننده بوده خلاصه بگم من 4 ساله تهران توی آموزشگاههای ایلتس تدریس می کنم. زبان نگار، کمبریج و گاما رو پیشنهاد میدم هم متدهاشون به روزتره هم منابعی که دارن. ایران اروپا رو نمی دونم چطوریه . اگر واقعا میخاین ایلتس عالی بگیرین باید حتما خودتون هم توی خونه تمرین کنید فقط امزوشگاه نیست

          • سلام یادتون هست چه کتابی رو برای تکنیک های آیلتس باهاتون کار کردن؟ برای همون ۴۴ جلسه منظورمه🙃

          • عبضیا گرون میگیرن!انقدر بخوام شهریه بدم خب میرم دانشگاه مترجمی زبان میخونم.

  • سلام و خسته نباشید سایت خیلی خوبی دارید به جرات می تونم بگم تو حوضه ی فعالیتتون بهترینید تشکر فراوان

    پاسخ
  • سلام دوستان میشه لطفا درباره موسسه اکسیر آیلتس هرکسی تجربه داره نظرشو بگه؟؟؟آیا واقعا خوبه در زمینه آیلتس؟؟؟تعریف توی گوگل که سرچ کردم زیاد دیدم ولی خب میخوام مطمعن شم که الکی نیس…ممنون میشم اگه کسی جوابمو بده…

    پاسخ
    • همه ش تبلیغ. مقاله کاملی بود. دوستان هیچ موسسه ای دوست نداره شما سریع تر آیلتس یاد بگیرین چون اینطوری می تونن بیشتر پول بگیرن. زبان نگار و ایران اروپا و تا حدی گاما توی ایلتس از بقیه موسسات قوی ترن هم اینکه واقعا اساتیدشون درس دادن بلدن هم ازمونهای به روز برگزار می کنن. اما حتی این موسسات هم دلشون واسه شما نمی سوزه. من 4 ماهه اومدم کانادا با ایلتس 7 حتما فیلم ببینید و واژه های مهم دانلود کنید در کنار اموزشگاه

      پاسخ
  • من تعریف ایران اروپا و زبان نگار و زبانمهر رو زیاد شنیدم هر سه تاشو. کسی هست که رفته باشه بتونه بگه کدوم بهترهست؟ من میخوام ۶ ماهه ایلتس بگیرم

    پاسخ
  • لطفاً به من بگید آموزشگاه سفیر هم میتونه برای مدرک آیلتس کمک کنه آخه در دسترس هیت

    پاسخ
    • سلام گل. اصلا سفیرو خط بزن بهش فک نکن
      من یه مدت رفتم در طول ۲ ساعت کلاسه هر جلسه فقط ۱ یا ۲ صفحه اموزش میدن خیییلی کشش میدن توصیه نمیکنمش. بعدم برای اینکه هزینه شون کمتر بشه اساتید تازه کار که فقط مدرک تی تی سی دارن میگیرن و کلاسهای شلوغ هیچی یاد نمیگیری و تازه اساتیدش کلی اشتباه تلفظ و … دارن که دیگه وقتی جا بیفته واست دیگه نمیتونی اصلاح کنی خودتو. سمت سفیر و کانون نرید ایلتس خیییلی مهمه واسه پذیرش مهاجرت. این چند موسسه حرفه ای اول همین لیست مثلا اساتیدی دارن که خودشون نمره 8 یا 9 ایلتس دارن!!!

      پاسخ
  • بیان برتر خیعلی در پیته . هیچ برنامه ریزی توش نیست خودشون سرخود استاد عوض می کنن . حتی ساختمون تشکیل کلاس ها هم با چیزی که ثبت نان می کنی یکی نیست ! تعداد جلساتشون هم تو بهترین حالت با زمان بندی خودشون هفت جلسه است نه ۹ جلسه . در کل حس خوبی نداره آموزشگاهش من سه ترم اونجا بودم هر استاد با سلیقه خودش درس می ده سه ترم سه تاشون چیزای تکراری می گفتن . یه سیلابس مشخص برای ترماشون ندارن . اوووه کتابشون و نگو از اینترنت دانلود کردن بدون ذکر منبع

    پاسخ
  • سلام با توجه به گفته دوستان اکثرا ایران اروپا و کمبریج و زبانمهر و گاما رو تایید کردن
    کسی میدونه بین این دو آموزشگاه کدوم برا آیلتس میتونه بهتر باشه چون نمره َآیلتس برای من بسیار مهمه
    ممنون میشم راهنمایی کنین

    پاسخ
  • سلام دوستان … من می خوام در دانشگاه شهید بهشتی آیلتس رو بخونم … کسی هست اطلاعاتی از این مجموعه به من بگه … در حالیکه خودمم نمی دونم اسم آموزشگاهش چیه … فقط داخل دانشگاه بهشتی هستش …

    پاسخ
  • یکی بگه هزینه ها چطور مثلا تو شهرستان ما ۱۱۲۰۰۰۰ میگیرن برای دوره میانی ۴۰ جلسه ۴ مهارت با کلاس های ۲۰ نفره با یک وایت برد و یک ال سی دی ۲۰ اینچ بی کاربرد کل دوره ها که ۴ دوره بدون تعیین سطح تازه تضمین نمره هم نمیدن رو بخوای بری حداقل ۵۰۰۰۰۰۰ تومن میشه بدون تضمین نمره ولی مدرسش مدرس خوب با کیفیتی هستش بقیه موسسات بیشتر هستن یا کمتر؟؟؟،هزینه ها گاما چطور و بقیه موسسات؟؟
    کسی هم آنلاین گاما شرکت کرده بگه چطوره قیمت و کیفیت؟؟
    لطفا کسی خبر داره جواب بده

    پاسخ
  • سلام دوستان ممنون از کامنتایی که گذاشتین، واسه ایلتس ۷.۵ چه کسی رو معرفی میکنین که البته آنلاین تدریس کنه؟ راستش امکان حضور در کلاس واسم نیست و چند بار کلاس آنلاین گرفتم ولی راضی نبودم چون نه متد و نه برنامه خاصی نداشتن و احساس میکردم سطح دانش زبانشون شاید کافی نیست، وقت زیادی ندارم میشه لطفا راهنماییم کنید و کسی رو معرفی کنید که واقعا خوب باشه

    پاسخ
    • من موسسه سیتاک ورکشاپ آیلتس رو با دکتر صفادار گذروندم و باید بگم کلا دیدم نسبت به آیلتس عوض شد. با اینکه کلاس های خصوصی آیلتس موسسه رو شرکت کرده بودم اما تازه توی ورکشاپ فهمیدم هیچی بلد نیستم. مخصوصا در مورد رایتینگ. ورکشاپ آیلتس بود اما به خاطر مشکل گرامری بچه ها یه قسمت هایی از گرامر رو هم درس دادن. من از خودم خیلی مطمئن بودم ولی متوجه شدم خیلی از اصول جمله رو در سطح ادنس نمی دونم. بهتون پیشنهاد می کنم. البته متاسفانه شماره شونو ندارم. یعنی قانون موسسه بود. موفق باشید.

      پاسخ
  • محسن میردامادی
    بهمن 23, 1398 1:37 ق.ظ

    سلام و احترام. اگر دوستان کامنتا رو با دقت بخونن به سادگی به یه نکته میشه پی برد و اون اینه که متاسفانه دوستان موسسه اکسیر آیلتس در حال تبلیغ خودشون در بخش کامنتها هستند. ما اینجا اومدیم از نظرات دوستان استفاده کنیم نه کامنت مسولین موسسات رو بخونیمم.

    پاسخ
  • من تجربه ی حضور تو کلاس های آفرینش رو داشتم، بسیار بی برنامه و با کیفیت پایین کلاس ها برگزار شد خصوصا این ترم آخر که آنلاین بود. به نظرم پولتون رو تو آفرینش هدر ندین!

    پاسخ
    • سلام
      من هم شنيدم افرينش كيفيت مثل قبل نداره
      فقط دوستان در مورد كلاس هاي اموزشي كه موسسه ايرسافام برگزار مي كند كسي اطلاع دارد؟

      پاسخ
  • من دوماه پیش اکسیر رفتم و واقعا ضعیف بود. مدرساش اصلا خوب نبودن متاسفانه. الان دارم ایران اروپا میرم که خیلی بهتره.

    پاسخ
  • دوستان لطفا کسی که نمره ۷ گرفته بیاد بگه کجا رفته

    پاسخ
  • من بیان برتر رفتم ۷ ترم اصلا راضی نبودم، فقط بلدن هرترم شهریه اضافه کنن نه برنامه و نه نظارت درستی دارن در کل وقت هدر دادنه

    پاسخ
  • ميلاد دل انگيز
    فروردین 31, 1400 8:17 ق.ظ

    من يه موسسه تو قزوين ميرفتم به نام طلوع مهر…با توجه به تجربه چند ساله كلاسهايي كع جاهاي مختلف تهران و قزوين رفتم به نظرم براي آيلتس فوق العاده بود…چون تبليغات نميكنه كسي نميشناستش…اما اگه قزوين هستيد و عزمتون رو براي گرفتن آيلتس جزم كرديد حتما اينجا بريد

    پاسخ
  • سلام وق بخیر من سطحم ادونس هستش ولی واقعیتش از سطح زبان خلی خوبی برخوردار نیسم متوسط هسم کدوم کلاساتونو برا من پیشنهاد میکنین

    پاسخ
  • سلام منم الان کلاس انگلیسی عمومی اکسیر رفتم،به جرعت میتونم بگم بدترین کلاسی بود که رفتم نمیدونم چیکار کنم که هزینه رو پس بدن و وقتمو اونجا تلف نکنم

    پاسخ
    • سلام
      من میخوام آیلتس بخونم اما واقعا اینقدر تبلیغ موسسه های آموزش زبان زیاده که واقعا نمیدونم کدومو انتخاب کنم میخواستم بدونم شما میتونین کمکم کنین؟

      پاسخ
  • بزرگ‌ترین نقص بیان برتر بی تجربه بودن اساتید جوان ان است. هم اساتید حضوری و هم انلاین خصوصا در دوره های ویکی یا همان ده ماهه .
    هزینه برای ۸ جلسه نسبت به موسسات معتبرتر زیاد هست (حدود ۵۵۰ هزارتومان)و درجلسه سوم یا چهارم باید برای ترم بعد ثبت نام و هزینه کامل را پرداخت کنید و گرنه کلاس را از دست می دهید درحقیقت شما باید هزینه دو ترم را با فاصله کوتاه پرداخت کنید، رکورد کلاس های انلاین انجام می شه اما با توجه به مشکل اینترنت خیلی وقت ها صدای استاد و دانشجویان روی هم می افته و غیرقابل فهم هستن و اساتید با وجود اینکه می دانند که گروه ها رکورد نمی شه اکثرا بچه ها را گروه بندی می کنند تا با هم کار کنند و استاد فقط نظارت می کنند و در باز پخش شما تمام زمان کلاس که گروه بندی شده را از دست میدی ، حقیقتا منابع و نکات هیچ چیز خاصی نیستند کافیه یه سرج کوچولو بزنی کل درس استاد را حتی با عنوان ها و سوالات مربوط به موضوع خواهی داشت. در قوانین موسسه با توجه به شرایط خاص افراد هیچ انعطافی برای جابجایی تایم کلاس وجود نداره ، شما نهایتا می تونی شرکت نکنی ،
    نکات را نوشتم تا از تجربه ام استفاده کنید چون خودم خیلی دنبال یک موسسه خوب هستم … موفق باشید

    پاسخ
  • سلام.عصرتون بخیر..این جدول قیمت کلاسهای خصوصی آیلتس بر چه اساس است؟هیچ آموزشگاه و موسسه و استادی آنرا رعایت نمیکند..چطور میشود اساتید خوب با وجدان کاری و دلسوز پیدا کرد؟چون اکثر اساتید کشور شهیدپرورمون تا میگیم برای آیلتس می خواهیم..هزینه ساعتی حداقل از ۲۷۰ به بالا شروع میکنند..و فکر میکنند هر کی میگه آیلتس یعنی یا پولداره یا پولدار!!!
    یادم نمیره حتی یکی از اساتید بهم میگفت اگر من برطبق برنامهریزی روز اول با شما جلو برم و ۷ ماهه درستون تموم بشه ،پس چه کسی هزینه ماههای دیگم رو بده؟!!پیشاپیش از راهنمایی شما متشکرم.

    پاسخ
  • منم بیان برتر رفتم خیلی بی برنامه و سطحی بود . مدرس لهجه ی قشنگی داشت اما سطح کیفیت کلاس خیلی خیلی پایین و کتابهای خوبی نداشت متاسفانه. دوستام گاما رفته بودن راضی بودن البته زبانمهر هم تعریف میکنن

    پاسخ
    • دقیقااا، بشدت کلاس هاشون بی کیفیت هست بخصوص دوره ویکی، من اخیرا تو دوره ویکی آنلاین شرکت کردم و اینقد کلاسش بدردنخور بود که همون جلسه سوم دیگه ادامه ندادم

      پاسخ
  • سلام کسی موسسه گاما شعبه ای که در مشهد هست رفته ؟
    دوره های آیاتی این موسسه چطور هست؟

    پاسخ
  • دوستان نظرتون درباره ی هیراد چیه برای آیلتس؟

    پاسخ
  • من موسسه برزآبادی کلاس رفتم
    با مدبری

    اینم تجربه شرکت در کلاس و نمره من
    نمرات آزمون Academic Exam شما به تاریخ 2023-06-15 به شرح زیر میباشد
    Speaking: 6.5
    Reading: 8.0
    Listening: 9.0
    Writing : 7.0
    Overall : 7.5
    با سپاس آیلتس تهران
    من ۲ سال پیش کلاس فشرده‌ی آیلتس دکتر مدبری رو شرکت کردم. به من توصیه کرده بودن که این دوره رو دوبار شرکت کنم، یکبار در زمان شروع به مطالعه برای آیلتس (نحوه‌ی سلف استادی و منابع و تکنیک مطالعه برای آیلتس از داخل ویدئو ها کاملا دستتون میاد) و یکبار چند ماه قبل از آزمون که از خدمات تصحیح رایتینگ و اسپیکینگ استفاده کنم. که البته من همون یکبار کلاس رو کافی دیدم.
    همه‌ی منابع من همونایی بود که استاد معرفی کردن. این دوسال بیشتر درگیر دانشگاه و پروژه بودم و جسته و گریخته یکم زبان میخوندم. ولی یک ماه و نیم آخر خیلی فشرده تست میزدم.
    سایت استاد رو برای رایتینگ و اسپیکینگ زیاد استفاده کردم.
    من توی گرامر خیلی ضعیف بودم و از ویدئوهای استاد (ویدئوهای آفلاین دوره‌ی هوشمند تعاملی) نت برداری کردم. اوایل موقع رایتینگ نوشتن، جزوه‌ی دست نویسم دم دست بود و گرامر جملات رو از رو اون چک میکردم و خیلی کمک کننده بود.
    لیسنینگ از اول خوب بودم و نقطه ضعفم توی این اسکیل دیکته بود. توی هر تست چنتا غلط املایی داشتم ولی به مرور، با تهیه‌ی یک لیست از کلماتی که برام سخت بود و تمرین کردن لیست لغات پر تکرار لیسنینگ( توی همین گروه هست)، تونستم اشتباهاتم رو کم کنم. حتی توی رایتینگ هم حواسم بود که اگر به کلمه‌ای برخوردم که از املاش مطمئن نبودم، دور کلمه خط میکشیدم که بعد از آزمون، اسپل درستش رو چک کنم و به لیست کلمات سختم اضافه کنم.
    یک ماه قبل از امتحان، کتاب های ielts practice plus (longman) رو هم یک دور تست زدم، این کتاب ها بنظر من از کمبریج‌ها سخت‌تر بود و توی لیسنینگ و ریدینگ خیلی به پیشرفتم کمک کرد. اگر نمره‌ی بالا میخواین توصیه میکنم این کتاب‌ها رو حتی بیشتر از یکبار تست بزنین. سه ماه و یک ماه قبل از آزمون اصلی مثلا.
    برا اسپیکینگ من تقریبا آماده بودم اما زمان مصاحبه به شدت استرس گرفتم. هیچکدوم از idiom ها و collocation هایی که یادگرفته بودم به ذهنم نیومد. بااینکه هرکدوم رو بارها استفاده کرده بودم و دو الی سه بار سوالات سایت استاد رو کار کرده بودم ولی نتونستم از کلمات خوبی استفاده کنم (توصیه‌ی من اینه که خیلی خیلی آماده باشین که استرس نگیرین، دوروز آخر قبل از مصاحبه حتما همه‌ی سوالات رو دوباره تمرین کنین). البته بازهم خودم تصور میکردم اسپیکینگ رو بهتر از این عمل کرده باشم و شاید اعتراض زدم. اونطور که من یادمه توی مصاحبه برای اکثر سوالا زیاد حرف میزدم و متاسفانه اگزمینر مجبور بود مدام صحبتم رو قطع کنه و سراغ سوال بعد بره.

    پاسخ
  • سارا یدالهی
    تیر 28, 1402 8:35 ق.ظ

    سارا یدالهی دانشجوی دوره هوشمند تعاملی آیلتس کسب کننده نمره ۸

    سلام و وقت‌بخیر
    Dear SARA Yadollahi
    Candidate No. 3144 IELTS test,
    You can find your final result as below:
    L(9.0),
    R(8.0),
    W(7.0),
    S(7.5),
    BandScore(8.0)
    من سارا یداللهی هستم

    موسسه برزآبادی کلاس رفتم
    با استاد مدبری کلاس داشتم و دوره‌ برای من عالی و بی‌نظیر بود.
    من شاغل تمام‌وقتم و واقعاً می‌خواستم یه دوره‌ی فشرده برم که با روزی ۳ تا ۵ ساعت خوندن، بدون اتلاف وقت، درست و اصولی راهنمایی بشم که به این خواسته‌ام رسیدم.

    دوستان حتماً به تمام توصیه‌های آقای مدبری گوش بدید.
    من تک‌تک حرفاشونو جدی گرفتم. قبل از دوره در حد ۶ تا ۶ونیم بودم. ویدیوها و تکالیف رو هفتگی دنبال کردم و خلاصه‌برداری کردم. مطالعه‌ام مستمر و روزانه بود. ۳ ماه بعد از تموم شدن دوره ماک دادم و فهمیدم باید بیشتر واسه ریدینگ وقت بذارم.
    در کل برای لیسنینگ و ریدینگ اول چند تا کمبریج و بعد روزانه فقط اکچوال کار کردم.
    رایتینگ‌های سایت آقای مدبری رو پرینت کردم و دو دور آنالیز کردم. کتاب آیدیا آیلتس رو هم خوندم ولی متاسفانه موضوع رایتینگ امتحان نه تو این‌ها بود و نه توی ۴۷ موضوعی که تو اینترنت پیدا کرده بودم.
    برای اسپیکینگ مطالب سایت رو بیش از دو بار تمرین‌ کردم که خب کاملاً همون‌ها رو پرسیدن.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست