کتاب بارونز 1100 واژه

معایب و مزایای کتاب 1100 واژه بارونز و لینک خرید و دانلود

گاما

در این مقاله قصد دارم ابتدا در مورد مزایا و معایب کتاب 1100 واژه بارونز (Barron’s 1100) صحبت کنم. سپس لینک دانلود و خرید کتاب با سی دی را در اختیارتان قرار می دهم.

حقیقت این است که من در مورد معرفی این کتاب کوتاهی کردم و از آنجا که آن را همیشه توصیه کرده ام، تصمیم گرفتم نقد و بررسی کاملی در این زمینه انجام بدهم.

متد کتاب 1100 واژه بارونز

یکی از بدترین راه‌ ها برای مطالعه واژگان ، خواندن فهرست وار آن ها به همراه یک سری معانی مبهم است. وقتی این موضوع را به برخی از دانش آموزان می گویم، مخالفت می کنند و می گویند که آن ها کلمات را از همین طریق یاد گرفته اند. اما اغلب این نوع ” یادگیری ” برای به خاطر سپردن یک کلمه خیلی زمان بر است.

کتاب 1100 واژه بارونز مدلی جدید برای کلماتی است که معمولا معنای شان به صورت تک کلمه مقابل شان نوشته می شود. در این کتاب شما وقتی برای اولین بار یک کلمه را می بینید ، بلافاصله نمی توانید معنایش را متوجه شوید. در واقع آنچه می‌بینید پاراگرافی است که یک سری کلمات که به صورت روزمره از آن ها استفاده می کنیم را در خودش جای داده است . معمولا باید معنای یک کلمه را بر اساس کاربرد و ربط دادن آن به سایر کلمات موجود در متن پاراگراف استنباط کنید.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

word image 144

البته بارونز شما را گیج و گنگ رها نمی کند. برای هر پنج کلمه ای که یک درس روزانه را تشکیل می دهند، یک تمرین تطبیقی ​​وجود دارد. با این تمرین شما می توانید کلمه را با تعریف صحیح آن مطابقت دهید. معمولا بعد از خواندن پاراگراف می توانید تشخیص بدهید که کدام تعریف مربوط به کدام کلمه است . دلیل اینکه بارونز فقط تعریف هر کلمه را در کنارش قرار نمی دهد ، این است که همه ما وسوسه می‌شویم به جای اینکه خودمان تلاش کنیم تا معنای کلمات را حدس بزنیم، فقط معنای شان را بخوانیم. متد بارونز خیلی کمک می کند که کلمات بهتر در ذهن مان بمانند. در غیر این صورت، فقط لیستی از کلمات را به صورت طوطی وار حفظ می کنیم.

گرامر را یک بار برای همیشه یاد بگیرید: 4 جزوه PDF یادگیری گرامر زبان

آزمون های پایان هر هفته و تمرین های ” جا های خالی را پر کنید ” به تقویت دایره لغات کمک می کند. کتاب 1100 واژه بارونز مثل سایت wordnik.com است که برای بسیاری از کلمات ده ها نمونه جمله ارائه می دهد. 1100 بارونز نمونه جملات بسیاری دارد که از منابع مختلفی مثل رمان‌های معروف ، روزنامه ‌ها و مجلات معتبر، و نقل قول های شکسپیر استخراج شده‌اند.

این کتاب کامل نیست اما دقیق و کاربردی است

با این که این کتاب برای یادگیری کلمات به روش خاص خودش بسیار عالی است ، اما یک نقص دارد و آن هم این است که برخی از کلمات به طور مبهم تعریف شده اند. یعنی نمی‌توانید معنای یک کلمه را با توجه به معنای کل جمله تشخیص بدهید. حتی پاراگراف و جملات نمونه هم کمکی در فهم راحت کلمه نمی کنند.

در چنین مواردی، من توصیه می کنم از کتاب 1100 بارونز در کنار سایت wordnik.com استفاده کنید. نه تنها نمونه جملات بیشتری یاد خواهید گرفت، بلکه معانی و مترادفهای بیشتری برای هر کلمه در دسترس تان قرار خواهد گرفت. wordnik.com معنای کلمات را از چند فرهنگ لغت معتبر گردآوری می کند. همچنین توصیه می کنم به سایت nytimes.com بروید و کلمه مورد نظرتان را در کادر جستجو وارد کنید. هر کلمه موجود در کتاب بارونز احتمالا در این سایت چندین نمونه جمله از سال 2013 دارد.

حتما دانلود کنید: 100 درس رایگان آموزش مکالمات ضروری زبان انگلیسی (رایگان)

البته خبر خوب این است که شما معمولا می توانید معنی اکثر کلمات را فقط به کمک خود کتاب بارونز بفهمید.

علاوه بر این توصیه می‌کنم که مباحث هر هفته جدید را بدون مرور کلمات هفته‌های قبل شروع نکنید. از سیستم یادگیری پیروی کنید که در آن مجبور باشید دائما کلمات هفته های قبل را مرور کنید.

در نهایت، بارونز در پایین هر صفحه یک اصطلاح قرار داده است، مثل “to heat humble pie” که یعنی ” عذرخواهی کردن “. البته اگر قصد شرکت در آزمون GRE را دارید، لازم نیست آن ها را یاد بگیرید زیرا به هیچ وجه در این آزمون به کارتان نخواهند آمد.

لینک های دانلود جدیدترین (بهترین) ویرایش 1100 بدون حذفیات!

buy   لینک خرید کتاب (ویرایش جدید با سی دی) بهترین کیفیت و قیمت ممکن

android   دانلود اپلیکیشن رایگان این کتاب

pdf   دانلود جدیدترین ویرایش 5 (با لینک مستقیم-8 مگابایت)

 

از دست ندهید: بررسی کتاب های تاچ استون و دانلود جدیدترین ویرایش آن

کلام آخر

کتاب 1100 کلمه بارونز یک کتاب واژگان عالی جهت خودآموزی است. از آن جا که وادارتان می کند تا معنی را خودتان حدس بزنید، کلمات خیلی بهتر از فهرست واژگان معمولی در ذهن تان ثبت می شود. وقتی یادگیری کلمات این کتاب را تمام کردید، می توانید از آن ها در بازی لغات استفاده کنید .

در کنار این مطلب دانلود کنید: دانلود رایگان کتاب 504 واژه

زبانمهر

حتما بخوانید!

1 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست