یادگیری زبان روسی در سفر

بهترین روش یادگیری زبان روسی در سفر در کمتر از ۳۰ روز!

گاما

در این پست به شما یاد می دهیم که چطور زبان روسی را برای یک سفر کوتاه مدت توریستی، کاری و … خیلی سریع یاد بگیرید و از آن استفاده کنید. در ابتدا نکاتی مهم پیرامون یادگیری اصولی زبان روسی و سپس یک کتاب آموزشی را معرفی می کنیم.

۱-روش یادگیری اصولی زبان روسی

۱- عبارات پرکاربرد زبان روسی را یاد بگیرید- لیست هایی مثل : عبارات پرکاربرد برای آموزش سطح مقدماتی زبان روسی

 


می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان روسی چرب زبان، روسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان روسی مثل بلبل حرف بزن!


 

۲-زبان روسی تلفظ ثابتی دارد-به این معنی که هر ۳۳ حرف الفبای روسی همانطور که دیده می شوند، تلفظ می شوند و هرجای کلمات قرار بگیرند همانگونه تلفظ می شوند. (مثل انگلیسی نیست که مثلا bike نوشته شود ولی حرف e تلفظ نشود، پس تلفظ در زبان روسی از انگلیسی آسان تر است)

۳-از متن ها برای یادگیری بهتر لغات زبان روسی استفاده کنید- شکل های مختلف اسم و فعل و قید کلمه را بنویسید و نهایتا آن را در یک جمله قرار بدهید و یاد بگیرید. کلمات را به تنهایی حفظ نکنید (آب در هاون کوبیدن است!)

۴-لغاتی پیدا کنید که از زبان فارسی یا انگلیسی گرفته شده باشند- مثل بسیاری از زبان ها، روسی هم بسیاری از لغت واژه های خود را از زبان های دیگر قرض گرفته است.

۵- جای لغات در جملات را جابجا کنید- در زبان روسی نکته جالبی وجود دارد: جای لغات بصورت مداوم در جملات تغییر می کند و این کاری ست که خود روسی زبان ها انجام می دهند، آنهم بدون اینکه معنا عوض شود!

۶-در محیط قرار بگیرید- به اخبار روسی گوش کنید، مجلات شان را بخوانید، فایل های صوتی ومکالمات را در یوتیوب گوش کنید (اول با زیرنویس و بعد بدون زیر نویس)

۷- از منابع باکیفیت استفاده کنید- بجای اینکه وقت خود را باکتاب های بی کیفیت یا نرم افزارهای غیرمرسوم هدر دهید، سعی کنید از بهترین منابع یادگیری زبان روسی استفاده کنید.

۲- کتاب روسی در ۳۰ روز + سی دی صوتی

کتاب روسی در 30 روز

این کتاب برای یادگیری زبان روسی نه تنها برای سفر، بلکه در حد متوسط هم عالی است. حتما این کتاب را تهیه کنید و جدیدترین ویرایش آن را هم تهیه کنید.

  • ۳۰ درس برای استفاده در زندگی روزمره، سفر و کار و پیشه، مکالمه روزمره، توضیحات گرامری مفید
  • تمرین‌های جذاب با کلید و واژگان جداگانه برای هر درس
  • دارای صفحات مصور (رنگی) و جدول
  • به همراه لوح فشرده (CD) حاوی دیالوگ‌ها و تمرین‌های شنیداری درس‌های ۱ تا ۳۰

اطلاعات بیشتر یا خرید اینترنتی

۳- کتاب زبان روسی در سفر(چاپ بیستم انتشارات استاندارد)

کتاب روسی در سفر

این کتاب فوق العاده فقط و فقط برای یادگیری زبان روسی در سفر نوشته شده است و جدیدترین نسخه آن را برای خرید در چرب زبان قرار داده ایم. کتاب آموزش مکالمات روزمره زبان روسی در سفر کتابی است بسیار پرطرفدار که تا کنون به چاپ بیستم خود رسیده است.این کتاب هدف دارد که با آموزش جز به جز این زبان همراه با تلفظ صحیح واژگان شما را در یادگیری این زبان به‌ویژه هنگام سفر و‌مواقع مورد نیاز یاری دهد.کتاب «روسی در سفر» به کوشش دکتر «محمدرضا محمدی»، دکتر «جان‌الله کریمی مطهر» و «عبدالصاحب سلیمان‌نژاد» تالیف و ترجمه شده است. مکالمات و اصطلاحات روزمره‌ی روسی با بهترین مجموعه‌ی گفتاری در سفر، راهنمای سفر به روسیه و همچنین تلفظ واژه‌ها با الفبای فارسی در این کتاب ارائه شده است. با استفاده از این کتاب، هنگام مسافرت به روسیه می‌توانید منظور خود را در موقعیت‌های مختلفی که قرار می‌گیرید به دیگران بفهمانید.

اطلاعات بیشتر یا خرید اینترنتی

بطور کلی اگر قصد دارید زبان روسی را فقط برای سفر یاد بگیرید، پیشنهاد ما گزینه سوم است. اما اگر می خواهید کمی پا را فراتر قرار دهید، کتاب روسی در ۳۰ روز یک کتاب فوق العاده است. باز هم هرگونه سوالی دارید در بخش نظرات با ما مطرح کنید یا با شماره پشتیبانی وب سایت تماس بگیرید.

مطالب بسیار کاربردی

زبانمهر

حتما بخوانید!

6 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست