learning-russian

11 تا از بهترین برنامه های آموزش زبان روسی (رایگان)

گاما

در این پست بهترین و جدیدترین نرم افزارهای یادگیری خودآموز زبان روسی را به شما معرفی می کنیم. این بسته های نرم افزاری شامل اپلیکیشن، دی وی دی و سی دی های آموزشی هستند و برای موبایل و کامپیوتر قابل استفاده هستند.

روش استفاده از برنامه های آموزشی برای یادگیری روسی

  • اختصاص زمان منظم: زمان مشخصی را برای یادگیری زبان در روز اختصاص دهید و به آن پایبند باشید. این کمک می‌کند تا پیشرفت خود را مداوم مشاهده کنید.
  • مطالعه و تمرین مستمر: از منابع مختلف برنامه برای مطالعه، تمرین و تقویت مهارت‌های زبانی استفاده کنید. این شامل درس‌های متنوع، تمرینات، بازی‌ها و آزمون‌ها می‌شود.
  • مشارکت فعال: در فعالیت‌های گروهی و جلسات تعاملی شرکت کنید. برنامه‌های آموزش زبان معمولاً امکان ایجاد گروه‌های مطالعه و ارتباط با دیگران را فراهم می‌کنند.
  • استفاده از منابع متنوع: برنامه‌های آموزش زبان معمولاً دسترسی به منابع مختلفی از جمله ویدئوها، پادکست‌ها، کتاب‌ها، مقالات و نرم‌افزارهای تعاملی را فراهم می‌کنند. از این منابع به صورت گسترده استفاده کنید.
  • پیگیری پیشرفت: پیشرفت خود را مستمراً رصد کنید و از ابزارهای موجود در برنامه برای ارزیابی و بهبود مهارت‌های خود استفاده کنید.
  • پشتیبانی از انگیزه: انگیزه و اشتیاق خود را برای یادگیری زبان حفظ کنید. از اهداف کوچک و قابل دستیابی شروع کنید و از پیشرفت خود لذت ببرید.

1-اپلیکیشن چرب زبان (کامل ترین)

چرب-زبان

نمی گوییم در بین اپلیکیشن های دنیا اولیم اما در اپلیکیشن های ایرانی آموزش زبان روسی (که محیط و معنای فارسی دارند) بهترین هستیم. 7 سال است که به طور تخصصی در زمینه زبان روسی فعالیت می کنیم. اگر دقت کرده باشید اکثر اپلیکیشن های فارسی اشتباهات معنایی یا تلفظی زیادی دارند. متد آنها قدیمی ست یا معایب زیادی دارد و همین امر باعث به تاخیر افتادن یادگیری شما می شود.

 


می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان روسی چرب زبان، روسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان روسی مثل بلبل حرف بزن!


 

در این اپلیکیشن همه عیب های اپلیکیشن های مشابه رفع شده، بهترین و کاربردی ترین اصطلاحات، جملات و واژگان زبان روسی را با معنا و تلفظ و با بهترین متد روز یک جا جمع کرده ایم. ضمنا همه مطالب همین سایت چرب زبان که تقریبا همه رایگان هستند را یکجا در جیب خود خواهید داشت. به صورت ناخودآگاه هم حافظه شما تقویت خواهد شد، هم مکالمه، هم گرامر هم تلفظ و هم واژگان، شنیداری و گفتاری شما. از این بابت مطمئن باشید.

اطلاعات بیشتر یا خرید اینترنتی

حتما بلد باشید: ۵ گام مهم یادگیری سریع و آسان تر زبان روسی

2- اپلیکیشن روسی بیاموزید (شنیدار و گفتار)

اپلیکیشن روسی بیاموزید (شنیدار و گفتار)

یکی از برنامه‌های جدید و پرطرفدار آموزش زبان روسی و ساخت تیم PORO می باشد و برای خودآموزانی طراحی شده است که می‌خواهند به طور آسان و کارآمد، زبان روسی را صحبت کنند. این برنامه، با دارا بودن 750 مکالمه روزمره، فهرستی از دروس با موضوعات مختلف از جمله خوش آمدگویی، معرفی، خرید، گفتگوهای کاری، صحبت‌های خانوادگی و غیره، برای تمام زبان‌آموزان از سطوح مبتدی تا پیشرفته، برای تمرین مکالمه به زبان روسی مفید است.

هنگام گوش دادن به مکالمه یک فرد بومی روسی، سعی کنید جمله مورد نظر را با همان لهجه و تلفظ فرد بومی تقلید کنید. با استفاده از برنامه PORO، نه تنها می‌توانید سبک مکالمه، شیوه مکث و لهجه فرد بومی را یاد بگیرید، بلکه می‌توانید گروهی از واژگان و عبارات مفید برای پرسش و پاسخ در مکالمات روزمره را نیز فرا گیرید.

اطلاعات بیشتر یا دانلود و خرید اینترنتی

3- پکیج راه روسیه (۴ کتاب+۴CD)

russian1

در حال حاضر کامل ترین منبع یادگیری زبان روسی در ایران که کیفیت قابل قبولی دارد. راه روسیه بهترین و جدیدترین دوره‌ی فراگیر آموزش زبان روسی است که از سوی استادان کارآزموده‌ی دانشگاه مسکو در چهار جلد به نگارش درآمده است. جعبه‌ی دوره‌ی چهار جلدی راه روسیه در بر گیرنده‌ی دوره‌ی‌‌ آغازین، دوره‌ی پایه، دوره‌ی پیشرفته‌ی (۱) و دوره‌ی پیشرفته‌ی (۲) است.

  • با کتاب دوره‌ی آغازین و کتاب راهنما در زمینه‌ی گفت و گو به زبان روسی دست می‌یابید.
  • با کتاب دوره‌ی پایه در پله‌ی آستانه به زبان روسی دست می‌یابید.
  • با ۲ کتاب دوره‌ی پیشرفته در سطح B1 زبان روسی را فرا می‌گیرید و برای آزمون دوره‌ی پیشرفته‌ی سامانه‌ی دولتی آزمون‌گیری در روسیه آماده می‌شوید.

اطلاعات بیشتر یا خرید اینترنتی نسخه موبایل

4-  آموزش زبان روسی پیمزلر در ۹۰ روز

pimsleur-russian-570x640

این بسته معروف هم روش شبیه به نصرت دارد و در قالب چند دی وی دی، نرم افزاری بسیارباکیفیت برای آموزش زبان روسی می باشد. مجموعۀ پیمزلر زبان روسی در ۹۰ روز از معتبرترین و موثرترین روش های آموزش زبان در دنیا می باشد. مردم در سرتاسر دنیا از متد آموزشی پیمزلر برای درک یک زبان جدید و صحبت به آن زبان در کوتاه ترین زمان ممکن بهره می برند.

اگر تجربه ای در این زمینه ندارید، ممکن است در ابتدا چنین امر ساده ای که در عین حال بسیار نتیجه بخش هم است، برای شما غیر قابل باور به نظر برسد؛ اما حقیقت آن است که هر شخص می تواند زبان های خارجی را با استفاده از یک سیستم آموزشی درست، فرا بگیرد. با استفاده از متد آموزشی پیمزلر، شما از سال ها تلاش و پژوهش در امر آموزش زبان بهره خواهید برد.

اطلاعات بیشتر یا خرید اینترنتی

5- اپلیکیشن دولینگو

اپلیکیشن دولینگو

متاسفانه اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان روسی در سطح جهانی و ایران بسیار کم و یا خیلی ضعیف هستند. پیشنهاد می کنیم وقت تان را روی این اپلیکیشن ها هدر ندهید. از سه بسته آموزشی بالا یا کتاب های آموزشی که در شماره ۵ آورده ایم استفاده کنید. در حال حاضر بهترین، اپلیکیشن زبان روسی به انگلیسی Duolingo می باشد.

Duolingo دارای درس‌ها و تمرینات متنوعی برای یادگیری زبان روسی است که شامل مهارت‌های خواندن، نوشتن، شنیدن و گفتار است. محتوای تعاملی: کاربران می‌توانند با حل تمرینات و پاسخگویی به سوالات مختلف، مهارت‌های زبانی خود را بهبود بخشند. استفاده رایگان: اپلیکیشن Duolingo رایگان است، با این حال امکان خرید اشتراک پرمیوم برای دسترسی به ویژگی‌های اضافی نیز وجود دارد.

دانلود اپلیکیشن Duolingo برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Duolingo برای ios

6- نرم افزارهای عالی دیگر

تمام گوگل پلی، بازار و مایکت را زیر و رو کردیم و بهترین و پر امتیازترین برنامه های رایگان آموزش زبان روسی رو گلچین کردیم که این 5 تا هستند اما متاسفانه هیچ برنامه ای که ترجمه فارسی داشته باشه رایگان هم باشه پیدا نکردیم، اینها هم همگی روسی به انگلیسی هستند. اگه دنبال اپلیکیشن با ترجمه فارسی هستید فقط چرب زبان و متالنگوئیج رو پیشنهاد میکنیم، خیلی برنامه هایی که تست کردیم پر از اشتباه هستند متاسفانه هم در معنی فارسی هم نگارش!

  • Duolingo (دانلود برای اندروید  دانلود برای آیفون) این اپلیکیشن شناخته شده برای آموزش زبان‌های مختلف است و دارای درس‌های روسی نیز می‌باشد.
  • Mosalingua (دانلود برای اندروید  دانلود برای آیفون) یکی دیگر از برنامه‌های معروف آموزش زبان، Speak Russian with MosaLingua است که روی دو گروه از یادگیرندگان تمرکز دارد؛ گروه اول، کسانی هستند که هیچ تجربه ای از زبان روسی ندارند و می خواهند اولین کلمات خود در این زبان را فرا بگیرند. این افراد معمولا کسانی هستند که سفری به روسیه در پیش دارند و می خواهند موارد پایه ای این زبان را در مدتی کم فرا بگیرند. گروه دوم، کسانی هستند که مقدماتی از زبان روسی را می دانند و می خواهند دایره لغات و اصطلاحات خود را گسترش دهند.
  • Babbel (دانلود برای اندروید  دانلود برای آیفون) این اپلیکیشن نیز منابع آموزشی متعددی برای زبان روسی ارائه می‌دهد و برنامه‌های آموزشی آن به طور خاص بر روی مکالمه و تلفظ تأکید دارند.
  • Memrise (دانلود برای اندروید  دانلود برای آیفون) یک اپلیکیشن آموزشی محبوب است که دارای منابع آموزشی برای زبان روسی نیز می‌باشد. این اپلیکیشن از روش‌های تکراری برای یادگیری لغات و عبارات استفاده می‌کند.
  • LingQ (دانلود برای اندروید  دانلود برای آیفون) این اپلیکیشن محبوب برای یادگیری زبان‌های مختلف است و منابع آموزشی برای زبان روسی نیز ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های آن می‌توان به درس‌های متنوع و فعالیت‌های تقویت مهارت‌های شنیداری و خواندنی اشاره کرد.

برای دیدن سایر منابع خوب، جدید و باکیفیت زبان روسی کلیک کنید!

مطالب بسیار کاربردی روسی

زبانمهر

حتما بخوانید!

1 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست