معرفی نمونه های مختلف فندک برقی موجود در بازار و مقایسه آنها از نظر کیفیت و عملکرد

گاما

امروزه، انواع فندک برقی در بازار موجود هستند و شما می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود یک نمونه را خریداری کنید. این فندک‌ها دارای طراحی متفاوتی هستند و برخی از آن‌ها کوچک و برخی دیگر بزرگ هستند. در ادامه به معرفی انواع فندک شارژری، انواع فندک المنتی و انواع فندک برقی می‌پردازیم.

فندک برقی مدل USB Trey lighter

اگر می‌خواهید برای خرید فندک برقی اقدام کنید، فندک برقی مدل USB Trey lighter یکی از بهترین نمونه‌هایی است که در بازار موجود است. این فندک ظاهر بسیار شیک و مدرنی دارد و زمانی که آن را در دست می‌گیرید، ناگهان نگاه را به سمت خود جلب می‌کنید. فندک مدل USB Trey lighter در دسته انواع فندک شارژی قرار می‌گیرد؛ زیرا برای اینکه روشن شود نیاز به گاز ندارد. برای اینکه بتوانید این فندک را شارژ کنید، می‌توانید از طریق شارژر موبایل آن را شارژ کنید. جرقه‌ای که توسط این فندک تولید می‌شود، بسیار کوچک است؛ اما گرمای زیادی دارد و در نتیجه، سیگار روشن می‌شود.

یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث شده است استفاده از این فندک شارژری مدنظر قرار گیرد، وزن سبک آن است. در مشخصات فنی این فندک اشاره شده است که وزن آن تنها 35 گرم است؛ بنابراین، شما به راحتی می‌توانید این فندک را در جیب یا کیف خود قرار دهید و هرگز بار اضافی بر شما تحمیل نمی‌کند. بدنه این محصول بسیار شفاف است و حس لوکس بودن را به بیننده القا می‌کند. در صورتی که این فندک را از برندهای ایرانی تهیه کنید، قیمت آن در مقیاسه با نمونه‌های خارجی ارزان‌تر است.

فندک برقی مدل USB Trey lighter

فندک کپکس مدل FR-90

فندک کپکس مدل FR-90 یک نوع فندک المنتی است که ظاهر بسیار شیک و جذابی دارد. به طور کلی، اگر شما جزو آن دسته افراد هستید که به ظاهر اهمیت زیادی می‌دهید، بهتر است استفاده از این نوع فندک را مدنظر قرارد هید؛ زیرا طراحی این فندک بسیار منحصربه‌فرد است و توجه دیگران را به شدت جلب می‌کند. این فندک نیز وزن بسیار سبکی دارد و شما به راحتی می‌توانید آن را حمل کنید. بر اساس اطلاعاتی که از مشخصات فنی به‌دست آمده است، وزن فندک کپکس برابر با 65 گرم است. روش شارژ کردن این فندک المنتی بسیار ساده است و شما می‌توانید به راحتی با استفاده از شارژر موبایل آن را شارژ کنید.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

جنس بدنه فندک کپس از فلز است. فلز باعث می‌شود که طول عمر فندک به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا کند و دیگر این فندک در اثر ضربه و فشار از بین نمی‌رود. همچنین، انواع فندک المنتی که به‌صورت فلزی تولید می‌شوند، در برابر خط و خش بسیار مقاوم هستند و ساختار خود را حفظ می‌کنند. با توجه به تمامی این موارد، با استفاده از این فندک می‌توانید حس خوشی را تجربه کنید و سلیقه خود را به رخ دیگران بکشید.

فندک لایتر مدل A110

یکی دیگر از انواع فندک المنتی که این روزها طرفداران زیادی دارد، فندک لایتر مدل A110 است. این فندک وزن بسیار سبکی دارد که حدود 50 گرم است. در نتیجه، شما می‌توانید به راحتی این فندک را حمل کنید و در محیط‌های مختلف از آن استفاده کنید. بهتر است بدانید فندک لایتر به‌عنوان فندک صاعقه ای نیز شناخته می‌شود. این فندک صاعقه ای در انواع رنگ‌ها تولید می‌شود و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. فندک لایتر بدنه بسیار مقاومی از فلز دارد و در ضربه و فشار از بین نمی‌رود و شکسته نمی‌شود. همچنین، یک نمایشگر ال‌ایی‌دی روی بدنه این فندک وجود دارد که می‌تواند میزان شارژ را نشان دهد. از طرف دیگر، این نمایشگر ظاهر بسیار جذابی را به فندک لایتر بخشیده است.

فندک جوبن مدل پیپ

اگر به دنبال خرید فندک برقی هستید که برای پیپ کشیدن مناسب باشد، بهتر است بدانید فندک جوبن مدل پیپ بهترین گزینه‌ای است که پیش روی شما قرار دارد. این فندک به گونه‌ای طراحی شده است که سری آن به خوبی داخل محفظه پیپ قرار می‌گیرد و با حرارتی که تولید می‌کند، منجر به آتش گرفتن محتویات درون پیپ می‌شود. وزن فندک جوبن مدل پیپ بسیار سبک است و ظاهری بسیار کلاسیک و خاص دارد. زنان و مردانی که پیپ می‌کشند، می‌توانند از این فندک استفاده کنند.

فندک برقی آرک مدل Rotating Acr

یکی دیگر از محصولاتی که در بازار موجود است و شما می‌توانید خرید آن را مدنظر قرار دهید، فندک برقی آرک مدل Rotating Acr است. این فندک به دلیل قابلیت‌ها و طراحی خاصی که دارد، قیمتش در مقایسه با محصولات دیگر بیشتر است. وزن فندک آرک پایین است و حدود 80 گرم وزن دارد. طراحی فندک آرک بسیار مینیمال است و خطوط منحنی در آن استفاده شده است. ترکیب این دو المان باعث شده است که فندک آرک به یک محصول ویژه تبدیل شود. بدنه فندک آرک فلزی است و مقاومت بالایی در برابر خط‌وخش دارد.

فندک برقی آرک مدل Rotating Acr

موارد مهم در خرید فندک برقی

با توجه به این مسئله که این روزها خرید فندک برقی مورد توجه قرار گرفته است، برای اینکه بتوانید بهترین خرید را تجربه کنید، بهتر است به برخی از نکات توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه را خریداری کنید.

قیمت فندک برقی

یکی از مهم‌ترین مواردی که در زمان خرید این فندک باید به آن توجه داشته باشید، قیمت فندک برقی است. بهتر است بدانید قیمت فندک برقی به عوامل متعددی بستگی دارد. آیا فندکی که می‌خواهید خریداری کنید، ایرانی است یا خارجی؟! آیا این فندک دارای طراحی خاص است یا ساختار بسیار ساده‌ای دارد؟ قدرت فندک چقدر است؟ پاسخ به هر یک از این سوالات نقش‌ تعیین‌کننده‌ای در قیمت دارد. اگر فندک خارجی باشد، قیمت آن بالاتر از فندک ایرانی است.

اگر فندک دارای طراحی خاص باشد و المان‌ها یا تراش‌های خاصی در فندک به‌کار رفته باشند، قیمت به همان اندازه بالاتر می‌رود. هر چقدر قدرت فندک بالاتر باشد، به همان اندازه فندک گران‌تر می‌شود. برای اینکه بتوانید خرید خوبی را تجربه کنید، پیشنهاد می‌شود بودجه خود را تعیین کنید. این کار به شما کمک می‌کند به سراغ فندک‌هایی بروید که با بودجه‌تان همخوانی دارد و در نتیجه در زمان و وقت شما به میزان زیادی صرفه‌جویی می‌شود.

 فندک برقی

مشخصات فنی فندک

یکی دیگر از مواردی که در زمان خرید فندک برقی باید به آن توجه زیادی داشته باشید، مشخصات فنی آن است. بسیاری از افراد این مسئله را نادیده می‌گیرند و هرگز به مشخصات فندک کاری ندارند. تنها زمانی که احساس می‌کنند ظاهر فندک زیباست، برای خرید آن اقدام می‌کنند؛ اما باید بدانید این مسئله اشتباه است و به‌زودی شما را از خرید فندک دلزده می‌کند.

شما باید به خوبی بدانید یک فندک در طول روز به چه مقدار شارژ نیاز دارد یا توانایی آن در نگهداری شارژ چقدر است؟ روش شارژ کردن فندک چگونه است؟ خالی شدن شارژ فندک چگونه نمایش داده می‌شود؟ ممکن است شما متوجه شوید که یک فندک تنها 2 یا 3 ساعت شارژ نگه می‌دارد و شما یک فرد سیگاری هستید که این مقدار برای شما بسیار کم است. در نتیجه، باید به سراغ فندک‌هایی بروید که برای مدت طولانی شارژ نگه می‌دارند. به همین دلیل، بررسی مشخصات فنی الزامی است و به موفقیت شما کمک می‌کند.

ظاهری و طراحی فندک

مسئله دیگری که در خرید فندک برقی باید به آن توجه داشته باشید، ظاهر و طراحی فندک است. در طراحی بعضی از فندک‌ها از خطوط منحنی استفاده می‌شود. این خطوط باعث می‌شوند که عمق محصولات افزایش پیدا کند و زیباتر به نظر برسند. برخی از محصولات نیز ساختار بسیار مینیمال و ساده‌ای دارند و همین سادگی آن‌ها را زیبا کرده است. از طرف دیگر، برخی از فندک‌ها ظاهر کلاسیک دارند و می‌توانند نوع متفاوتی از شیک بودن را به شما القا کنند. با توجه به این مسئله که هر کدام از این فندک‌ها طرفداران خاص خود را دارند، توصیه می‌شود در زمان خرید به مدل فندک توجه داشته باشید.

در نتیجه کدام فندک پاسخگوی نیازهای شماست؟

به‌طور کلی، زمانی شما می‌توانید از تهیه فندک برقی خود رضایت کاملی داشته باشید که آن فندک دقیقا با سلیقه و نیازهای شما همخوانی داشته باشد. به همین دلیل، شما در زمان خرید نباید تحت تاثیر تبلیغات قرار بگیرید و باید ابتدا نیازهای خود را در اولویت قرار دهید. به‌طور مثال، اگر شما پیپ‌کش هستید، باید فندک به گونه‌ای باشد که به روشن شدن پیپ کمک کند. در صورتی که فندک مناسب نباشد، ممکن است شما دیگر از آن استفاده نکنید؛ زیرا پاسخگوی نیازهای شما نیست.

برای خرید فندک برقی به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد انوع مدل‌های فندک برقی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید این فندک‌ها وزن سبکی دارند و در طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند. شما در زمان خرید باید به مواردی از جمله قیمت فندک برقی، طراحی و ساختار و نیازهای خود توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. سایت کادو لند یکی از سایت‌هایی است که می‌تواند خدمات گسترده‌ای را در اختیار شما قرار دهد.

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست