learning turkish

بهترین بسته های آموزش سریع ترکی استانبولی در سفر +اپلیکیشن اندروید

گاما

در این پست ۳ بسته حاوی دی وی دی و سی دی های نرم افزاری آموزش زبان ترکی استانبولی در سفر را به شما معرفی می کنیم. در حال حاضر این ها بهترین روش های یادگیری اصولی و سریع زبان ترکی استانبولی بصورت خودآموز و بدون نیاز به کلاس یا معلم هستند.

۱-  آموزش زبان ترکی استانبولی پیمزلر Pimsleur Turkish

آموزش زبان ترکی استانبولی پیمزلر Pimsleur Turkish

مجموعۀ پیمزلر ترکی استانبولی در ۳۰ روز از معتبرترین و موثرترین روش های آموزش زبان در دنیا می باشد. مردم در سرتاسر دنیا از متد آموزشی پیمزلر برای درک یک زبان جدید و صحبت به آن زبان در کوتاه ترین زمان ممکن بهره می برند. اگر تجربه ای در این زمینه ندارید، ممکن است در ابتدا چنین امر ساده ای که در عین حال بسیار نتیجه بخش هم است، برای شما غیر قابل باور به نظر برسد؛ اما حقیقت آن است که هر شخص می تواند زبان های خارجی را با استفاده از یک سیستم آموزشی درست، فرا بگیرد.

اطلاعات بیشتر یا خرید اینترنتی

۲-  کتاب آموزش کامل ترکی استانبولی در ۶۰ روز

کتاب آموزش کامل ترکی استانبولی در ۶۰ روز

در کتاب آموزش زبان ترکی به استانبولی ابتدا به مبحث تلفظ زبان ترکی و حروفات آن پرداخته شده است سپس به مکالمه و دستور زبان ترکی استانبولی پرداختیم. همچنین سعی بر آن داشتیم که دستور زبان ترکی را برای علاقمندان و دانشجویان به روش علمی و صریح بیان نموده و مبحث را آسان تر نماییم.برای تهیه این اثر از کتابهای آموزشی زبان مرکز Tomer ترکیه و کتب دستور زبان ترکی دانشگاهی استفاده گردید.در کتاب ترکی استانبولی در ۶۰ روز بسیاری از مطالب نظیر: مکالمات روزمره، روزهای هفته و ماه و سال، ساعت و تاریخ، آدرس، سفر، حمل و نقل و بسیاری از موارد دیگر اشاره شده است.

اطلاعات بیشتر یا خرید اینترنتی 

۳- کتاب ترکی استانبولی در ۳۰ روز + سی دی

کتاب ترکی استانبولی در ۳۰ روز + سی دی

دوره خودآموز «زبان استانبولی در ۳۰ روز» توسط مؤسسه لانگن شایت آلمان به صورت خاص برای افراد مبتدی طراحی و تهیه شده است. انتشارات شباهنگ این کتاب را به زبان فارسی ترجمه و منتشر کرده است. در این کتاب تذکرات، راهنمایی‌ها و توضیحات بسیار ساده‌ای را خواهید یافت که باعث یادگیری بهتر شما می‌شود و در کنار آن تمرین‌های زیادی هم انجام خواهید داد و برای حصول اطمینان پاسخ آن‌ها هم در کتاب آورده شده است. وقتی شما این دوره را به پایان برسانید، قادر خواهید بود درباره موضوعات عمومی و موقعیت‌های روزمره و ساده منظور خود را به زبان ترکی بیان نمایید. سطح این کتاب میانگین سطح A1 و A2 در چارچوب استانداردهای آموزشی اروپا می‌باشد.

اطلاعات بیشتر یا خرید اینترنتی

۴- اپلیکیشن های موبایل

متاسفانه اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان ترکی استانبولی در سطح جهانی و ایران بسیار کم و یا خیلی ضعیف هستند. پیشنهاد می کنیم وقت تان را روی این اپلیکیشن ها هدر ندهید. از سه بسته آموزشی بالا استفاده کنید. هر چند اپلیکیشن Duolingo را برای یادگیری تا حدودی پیشنهاد  می کنیم:

اپلیکیشن های موبایل

دانلود اپلیکیشن Duolingo برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Duolingo برای io

باز هم هرگونه سوالی در زمینه یادگیری زبان ترکی استانبولی بصورت خودآموز دارید در بخش نظرات با ما مطرح کنید.

مطالب بسیار کاربردی

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست