korean-olympic-learning-hero-01

دانلود ۲۰ درس ارزشمند آموزش زبان کره ای با ترجمه (فیلم+ pdf)

گاما

در این مطلب بیش از ۱۵ درس کاربردی و مهم آموزش زبان کره ای (مقدماتی-پیشرفته) را به زبان فارسی و با کمک فیلم برای دانلود رایگان قرار داده ایم. این مباحث شامل مباحث مختلفی از مقدماتی تا پیشرفته شامل موضوعات متنوع ولی کاربردی هستند. 

مقدمه

در انتخاب این ویدیو های آموزشی سعی کرده ایم اصولی ترین و کاربردی ترین آموزش ها را (مقدماتی-پیشرفته) برایتان گرد هم آوریم. این ۱۵ ویدیوی آموزشی در این پست شامل بهترین موضوعات کاربردی کره ای (مقدماتی-پیشرفته) و زیر مجموعه های آن می باشد، از جمله:

  • صحبت راجب آب و هوا
  • سلام و احوالپرسی و خداحافظی
  • صحبت راجب امور ساده روزمره
  • صحبت راجب خواسته ها
  • افعال رایج و کاربردی
  • صحبت راجب آب و هوا
  • پرسیدن آدرس و مکان ها
  • کلمات روزمره در زبان کره ای
  • و … .

نمونه ویدیوی آموزشی و تصاویر دروس

نمونه ای از این ویدیوها را در زیر می بینید (البته ویدیوهایی که دانلود می کنید، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند):

 


korean

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان کره ای چرب زبان، کره ای رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان کره ای مثل بلبل حرف بزن!


 

 

و تصاویر مختلف از این دروس:

نکته مهم! هیچ فیلم رایگان یا وب سایتی در سرتاسر اینترنت، این آموزش ها را به صورت مدون و اصولی، به شما آموزش نمی دهد و آموزش های آنها فقط جنبه تکمیلی دارند. سعی کنید از بسته های حرفه ای خودآموز ما استفاده کنید تا زبان کره ای (مقدماتی-پیشرفته) را بصورت اصولی، سریع و کامل بیاموزید.

لینک های دانلود:

download   دانلود همه دروس

حتما بخوانید: بهترین و سریع ترین روش برای یادگیری زبان کره ای چیست؟ باتاکید بر مکالمه

دانلود اپلیکیشن آموزش زبان کره ای (بهترین)

download   دانلود برای اندروید

download   دانلود برای آیفون

دانلود کتاب آموزش زبان کره ای (بهترین)

download   دانلود کتاب آموزش زبان کره ای

اگر سوالی در ارتباط با این دروس زبان کره ای (مقدماتی-پیشرفته) دارید در بخش نظرات با ما و سایر هموطنان عزیز مطرح کنید.

مطالب بسیار کاربردی

10 گام اصلی یادگیری بهتر زبان کره ای که باید بلد باشید!

زبان کره‌ای (همچنین به نام هانگول یا هانجا) زبان رسمی کشور کره جنوبی و کره شمالی است. این زبان توسط جمعیت‌هایی که در کره جنوبی، کره شمالی، چین، ژاپن و امریکا زندگی می‌کنند، صحبت می‌شود.

زبان کره‌ای از خانواده زبان‌های التایی به شمار می‌رود و دارای الفبای مستقلی به نام هانگول است که توسط سلسله‌های حروف و نشانگرها تشکیل شده است شروع یادگیری یک زبان جدید همیشه یک چالش ممکن است، اما با رویکردهای مناسب و ابزارهای مناسب، می‌توانید این فرآیند را سهل‌تر کنید. در زیر چند مرحله را برای شروع یادگیری زبان کره‌ای ذکر می‌کنم:

    1. تعیین هدف  مشخص کنید که چرا می‌خواهید زبان کره‌ای یاد بگیرید. آیا به عنوان یک هواشناسی علاقه‌مندید؟ یا ممکن است علاقه‌مند به فرهنگ، تاریخ، یا موسیقی کره باشید؟ هدف‌گذاری و مشخص کردن اهداف کمک می‌کند تا بهتر بتوانید تازه‌تازه مطالب را فرا گیرید.
    2. استفاده از منابع آموزشی  از منابع آموزشی متنوع استفاده کنید، از جمله کتاب‌های درسی، دوره‌های آنلاین، ویدئوها، و پودکست‌های آموزشی. زیرا زبان کره‌ای از الفبای خاصی استفاده می‌کند، یادگیری حروف الفبا و تلفظ صحیح آنها اهمیت دارد.
    3. استفاده از برنامه‌های آموزشی آنلاین  از برنامه‌های آموزشی مثل Duolingo, Rosetta Stone, Memrise  و … استفاده کنید. این برنامه‌ها به شما کمک می‌کنند تا با روش‌های تعاملی و بازی‌های آموزشی زبان را یاد بگیرید.
    4. تماشای فیلم و ویدئوهای کره‌ای  تماشای فیلم‌ها و ویدئوهای کره‌ای با زیرنویس یا بدون آن، می‌تواند به شناخت بهتر اصطلاحات، تلفظ و نحوه استفاده از کلمات کمک کند.
    5. گوش دادن به موسیقی کره‌ای  گوش دادن به موسیقی کره‌ای نیز می‌تواند به یادگیری زبان و درک بهتر از فرهنگ کره‌ای کمک کند.
    6. شرکت در کلاس‌های زبان  اگر امکان دارد، در کلاس‌های زبان کره‌ای شرکت کنید. این کلاس‌ها ممکن است توسط مربیان متخصص باشند و امکان تمرین مکالمه را فراهم کنند.
    7. تمرین مکرر  به مرور زمان و با تمرین مکرر، زبان بهتر یاد گرفته می‌شود. روزانه یا حتی چند بار در هفته به زبان کره‌ای مشغول تمرین شوید.
    8. تبادل زبانی  با یک نفر کره‌ای یا یک نفر دیگر که به یادگیری زبان علاقه‌مند است، تبادل زبانی کنید. این کمک می‌کند تا مکالمه‌های عملی را تجربه کنید.
    9. استفاده از کتب گرامر  کتب گرامر زبان کره‌ای به شما کمک می‌کنند تا ساختارهای جملات را بفهمید و از نظر گرامری بهتر شود.
    10. پیشرفت تدریجی  انتظار نداشته باشید که در یک زمان کوتاه زبان را به صورت کامل یاد بگیرید. پیشرفت تدریجی و با استمرار تمرین بهترین نتیجه را خواهد داد.

به یاد داشته باشید که کلید موفقیت در یادگیری زبان، صبر، استمرار و تنوع در روش‌های یادگیری است.

زبانمهر

حتما بخوانید!

15 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • سلام این بسته ۲۰ درس گام ب گام خیلی خوبه فقط ویدیو ۲نماشا و ۷ ،اش نیست یعنی۱۸ فایل هستن ۲ تاش نیست😶😕

    پاسخ
  • سلام خیلی خوب واموزنده بود..مخصوصا بخش خانم که صحبت میکردن درمورد سلام کردن…خیلی خوب بود لطفااا ادامه بدید

    پاسخ
  • هومن عباسی
    آذر 13, 1398 12:29 ب.ظ

    باسلام بخش دانلود همه ی درس هارو دانلود کردم عالیه ولی بعضی از فیلما خیلی بی کیفیتع اصلا معلوم نیست چی نوشته میشه اگه زحمتی نیست درست کنین باتشکر .

    پاسخ
  • 너무예뻐.안녕하세요저는네갈입니다저는한국어를좋아요고배우고있어요🤍🌻

    پاسخ
  • سلام ببخشید من یه در خواست داشتم اگه امکانش هست حروف الفبای کره ای که ۴۰ تا حرف هست رو کامل و با تلفظ فارسی میشه به اشتراک بزارین من هر چقد کشتم نتونستم پیدا کنم .

    پاسخ
  • تشکر از اطلاعاتی که دادید من سه سال کره هستم و تجربه به من نشان داد براحتی خوداموز میشه کره ای یادگرفت بدون کلاس. کافیه همین برنامه چرب زبان یا دولینگو (دولینگو ترجمه فارسی نداره بر خلاف چرب زبان که ترجمه داره) و نرم افزارهای بدون اشتباه مشابه یکی ش داشته باشی و همزمان کتاب کره ای شصت روز خانم یوسفی رو کار کنید اما در کنارش باید یک دوست کره ای داشته باشی بعدم تو محیط باشی راحت تر یاد میگیری

    پاسخ
  • توی این سایت خوندم افرادی که دوزبانه هستن سریع تر یاد میگرن بعد من چی که سه زبانه هستم چون دورگه ام زبان ترکمن و روسی رو بلدم و تو ایران به دنیا اومدم و فارسی ام بلدم
    فک کنم برام اسون تر میشه نه ؟
    یه سوال من انگلیسی ام دارم یاد میگیرم شروع کردن زبان کره ای ممکنه به درسام و انگلیسیم اسیب بزنه ؟

    پاسخ
  • هعی بدک نبود خوب بود

    پاسخ
  • عالییییی بود مرصییی

    پاسخ
  • سلام خوب بود من خوشم اومد فقط اگه میشه برای بعضی از کلمه ها یا جمله ها یا مکالمه ها تلفظ بزارید😊

    پاسخ
  • ای بابا چقد بی تی اس بی تی اس میکنید
    عنشو در نیارید دیگه
    هرکی رو میبینی از کره و کیپاپ یا بی تی اسو میشناسه یا بلنک پینک یا همین دوتا فقط😑
    یجوری میگن به عشق بی تی اس انگار نون شب بنگتن به کره ای یاد گرفتن ایناعه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست