آموزش-سوئدی

4 بهترین کتاب های آموزش زبان سوئدی+ دانلود رایگان

گاما

شرایط آرام زندگی در سوئد و موقعیت های مناسب برای کار کردن در این کشور دلیل مهم برای خیلی از افراد جهت سفر یا مهاجرت به این کشور می باشد. اما در صورتی که فرصت کافی برای شرکت در کلاسهای آموزش زبان سوئدی را ندارید در ادامه این مطلب 4 کتاب  که بصورت خودآموز هم قابل استفاده هستند برای یادگیری زبان سوئدی را تهیه کرده و در دسترس شما قرار داده ایم که می توانید به رایگان آنها را دانلود نموده و از مطالب مفید و کاربردی آن استفاده نمایید.

درباره زبان سوئدی

طبیعی است که در ابتدای آموزش هر زبانی ممکن است با تلفظ صحیح کلمات و واژه ها مشکل داشته باشید و نتوانید بدرستی جملات پیچیده را بکار ببرید اما تکرار و تمرین مطالب باعث می شود شما به آنچه که می خواهید دست پیدا کنید. با وجود اینکه زبان سوئدی، زبان رسمی کشور سوئد به حساب می‌آید، اما مانند هر کشور دیگری، برخی از مردم این سرزمین به زبانهای دیگری نیز صحبت می کنند. مثلاً زبان سامی (Saami) که در مناطق شمالی سوئد رواج دارد و زبان فنلاندی به عنوان دو زبان اصلی اقلیت در این کشور به حساب می‌آیند.

حتما دانلود کنید: بهترین آموزش رایگان زبان سوئدی در ۱۰۰ درس

کتاب های آموزش زبان سوئدی که در این مطلب در اختیارتان قرار داده ایم، می تواند برای ایرانی هایی که عزیزانی در کشور سوئد دارند و می خواهند با فرهنگ و زبان این کشور بیشتر آشنا شوند و شاید ممکن است روزی به این کشور سفر کنند نیز مناسب است. اگر کمی مهارت و تخصص در این زبان داشته باشید متوجه می شوید که زبان سوئدی به زبان نروژی شباهت دارد اما با زبان های فنلاندی و دانمارکی تفاوت بیشتری دارد.

ویدئوی آموزش مکالمه آسان سوئدی

همچنین بخوانید: آموزش کاملا اصولی الفبای زبان سوئدی بهمراه تلفظ +فیلم آموزشی

بهترین کتاب آموزش زبان سوئدی در ایران چیست؟

حتما می دانید که زبان سوئدی در ایران به تازگی باب شده است و منابع زیادی نخواهید یافت، کتب و برنامه هایی هم که تک و توک پیدا می کنید (ما همه آنها را قبل از شما تست کرده ایم) پر از اشتباهات ترجمه و تلفظ هستند و اگر از آنها استفاده کنید، این اشتباهات در ذهن شما جا می افتند و اصلاح آنها بسیار زمانبر خواهد بود یعنی ضرر آنها بیشتر از نفع شان است از این بابت مطمئن باشید.

کتاب آموزش زبان سوئدی در ۳۰ روز تا سطح A2

در حال حاضر تنها کتاب بدردبخور با ترجمه فارسی کتاب آموزش زبان سوئدی در ۳۰ روز تا سطح A2 می باشد که فوق العاده هم پرفروش است و حتما نسخه ویرایش شده بدون اشکال آن را خریداری کنید (لینک خرید).

این کتاب آموزشی از ۳۰ درس روزانه متوالی و وابسته به یکدیگر تشکیل شده که در چهار موضوع هر یک با شش تا هشت درس تقسیم شده اند. در درس های این دوره با یک داستان دنباله دار و سرگرم کننده سر و کار دارید. یک زوج جوان آلمانی به نام های آیدا و نوربرت برای دیدار با کایسا همسر او بنگت و فرزندان آنان اوسا و استن به گوتنبرگ می روند. کتاب سرشار از واژگان، جملات و مکالمات کاربردی و فوق العاده ضروری سوئدی ست که یکی از بایدها برای یادگیری زبان سوئدی ست.

دانلود کتاب های رایگان

علاوه بر کتاب بالا که فقط قابل خریدن است و به دلیل رعایت حقوق مولفین باید خریداری کرد، دو جزوه پی دی اف خوب برای یادگیری زبان سوئدی هم گرداوری کرده ایم که از لینک های زیر بصورت مستقیم می توانید دانلود نمایید:

pdf   دریافت کتاب pdf آموزش زبان سوئدی

pdf   دریافت کتاب pdf فرهنگ لغت سوئدی به فارسی

ایده اصلی کتاب خود آموز زبان سوئدی, کمک به یادگیری این زبان برای هموطنان عزیزی بوده است که قصد سفر به کشور سوئد را دارند و عمدتا می خواهند برای ادامه تحصیل, اقامت و کار به این کشور سفر کنند. کتاب خودآموز با استفاده از تکنیک های به روز و خلاقانه آموزشی به گونه ای درس ها را به پیش می برد که خواننده در هنگام خواندن کتاب، خود را در کلاس درسی واقعی تصور می کند. همچنین این کتاب مکالمات احتمالی که یک فارسی زبان در ماه های اول اقامت خود در کشور سوئد با آنها مواجه می شود را پیش بینی کرده و با تمرین آنها در کتاب به زبان آموز اعتماد به نفس بیشتری برای سفر به کشور سوئد می دهد.

حتماً دانلود کنید: ۲۰۰ تا از لغات و اصطلاحات کاربردی زبان سوئدی با ترجمه

یادگرفتن هر زبانی ممکن است سخت و پیچیده باشد، اما هیچوقت ناامید نشوید! هرچقدر که بیشتر صحبت کنید و تلاش کنید بیشتر یاد می گیرید و لهجه شما بهتر خواهد شد.

10 نکات یادگیری بهتر زبان سوئدی

یادگیری زبان سوئدی می‌تواند یک تجربه لذت‌بخش و سودمند باشد. در اینجا چند نکته برای کمک به یادگیری زبان سوئدی آورده شده است:

  1. شروع با اصول اولیه: به یادگیری حروف الفبا، اعداد، روزهای هفته، رنگ‌ها و عبارات معمولی روزمره بپردازید.
  2. تمرکز بر تلفظ: زبان سوئدی دارای تلفظ‌های خاصی است. گوش دادن به زبان و تمرین تلفظ به شما کمک می‌کند تا آهنگ زبان را بهتر درک کنید.
  3. استفاده از اپلیکیشن‌های زبان: اپلیکیشن‌های آموزش زبان مانند Duolingo, Babbel یا Rosetta Stone می‌توانند در یادگیری زبان سوئدی مفید باشند.
  4. تمرین مکالمه: اگر امکان دارد، با افرادی که زبان سوئدی صحبت می‌کنند مکالمه کنید. استفاده از پلتفرم‌هایی مانند Tandem یا HelloTalk برای یافتن شریک تمرینی زبان مفید است.
  5. گوش دادن و تماشا: گوش دادن به پادکست‌ها، موسیقی، دیدن فیلم‌ها و سریال‌های سوئدی به شما کمک می‌کند تا با زبان آشنا شوید.
  6. خواندن به زبان سوئدی: شروع با خواندن کتاب‌های ساده، روزنامه‌ها و مجلات سوئدی به تقویت مهارت‌های خواندن کمک می‌کند.
  7. یادداشت‌برداری و ایجاد دفترچه واژگان: یادداشت کردن کلمات و عبارات جدید به شما کمک می‌کند تا واژگان خود را گسترش دهید.
  8. شرکت در دوره‌های آموزشی: شرکت در کلاس‌های زبان سوئدی یا دوره‌های آنلاین می‌تواند ساختار و انضباط لازم برای یادگیری را فراهم کند.
  9. یادگیری فرهنگ سوئد: آشنایی با فرهنگ، تاریخ و سنت‌های سوئد می‌تواند به درک بهتر زبان کمک کند.
  10. صبر و پشتکار: مانند یادگیری هر زبان جدیدی، صبر و پشتکار کلید موفقیت است. به خودتان زمان دهید و از فرآیند یادگیری لذت ببرید.

حتما بخوانید: بهترین روش یادگیری زبان سوئدی در قالب ۱۵ نکته

زبانمهر

حتما بخوانید!

3 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست