کشور-کره

7 بهترین کتاب آموزش زبان کره ای (با ترجمه+ خودآموز)

گاما

زبان کره ای یکی از زبانهایی است که پیچیدگی های گرامری و دستوری خاصی ندارد. زبان کره ای، زبان رسمی دو کشور کره شمالی و کره جنوبی است. کره‌ای همچنین یکی از دو زبان رسمی در منطقه خودمختار کره‌ای یانبیَن در کشور چین است. در حدود ۸۰ میلیون گویشور زبان کره‌ای همراه با گروه بزرگی در استرالیا، برزیل، کانادا، چین، ژاپن، ایالات متحده، جمهوری‌های شوروی سابق و اخیرا فیلیپین وجود دارند.

پس در صورتی که قصد سفر به یکی از این کشورها را دارید ابتدا باید بر زبان کره ای مسلط باشید. در مطالب گذشته ۱۰۰ کلمه ی کلیدی در زبان کره ای که به آن نیاز دارید! را به شما آموختیم. در این مقاله ۳ تا از بهترین کتاب های رایگان آموزش زبان کره ای را تهیه کرده ایم که شما می توانید بصورت رایگان آنها را دانلود نمایید. این کتاب های جامع و کاربردی، لغات و گرامر زبان کره ای را پوشش میدهند و افراد خودآموز میتوانند از آنها استفاده کنند.

معرفی بهترین کتاب های حال حاضر برای یادگیری زبان کره ای (با ترجمه فارسی)

انتخاب بهترین کتاب‌ها برای یادگیری زبان کره‌ای به سطح دانش فعلی شما و سبک یادگیری‌تان بستگی دارد. با این حال، تعدادی از کتاب‌ها به طور گسترده به عنوان منابع مؤثر برای یادگیری زبان کره‌ای شناخته شده‌اند. واقعیت این است که هنوز بهترین کتاب های جهانی برای اموزش زبان شیرین کره ای در ایران ترجمه و چاپ نشده اند اما کتاب های خوبی انصافا به انتشار رسیده اند که پس از بررسی عمقی، بی عیب ترین ها را معرفی می کنیم.

 


korean

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان کره ای چرب زبان، کره ای رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان کره ای مثل بلبل حرف بزن!


 

انتخاب منبع مناسب مهم ترین گام برای یادگیری یک زبان است زیرا اگر کتاب یا منبع، اشتباه معنایی یا تلفظی یا املایی داشته باشد، وقت و انرژی زیادی از شما می کشد و یادگیری تان را فوق العاده طولانی و طاقت فرسا می کند. وقت زیادی گذاشته ایم تا بهترین کتاب های موجود در بازار ایران را معرفی کنیم:

1-کتاب جامع آموزش زبان کره ای در ۶۰ روز

کتاب جامع آموزش زبان کره ای در 60 روز

کتاب آموزش زبان کره ای در ۶۰ روز کتابی کامل با محتوایی چون مکالمه ، گرامر ، تمرین ، اصطلاحات و … یکی از بهترین مجموعه ها برای آموزش زبان کره ای می باشد که توسط انتشارات نسل نوین منتشر شده است و مناسب دانش آموزان، دانشجویان، بازرگانان و افراد علاقه مند به تحصیل و کار در کشور کره جنوبی می باشد.

2-کتاب فرهنگ کره‌ای به فارسی افرند

نخستین کتاب فرهنگ کره‌ای به فارسی افرند

نخستین کتاب فرهنگ کره ای به فارسی انتشارات افرند در ایران و بهترین کتاب در این زمینه هست که در چرب زبان منتشر گردید. در واقع یادگیری زبان کره ای بدون داشتن یک فرهنگ واژگان عالی و بی نقص غیر ممکن است برای همین هم داشتن این دیکشنری یکی از بایدها برای یادگیری کره ای ست.

3-کتاب 2000 لغت ضروری کره ای 2000Essential Korean Words for Beginners

کتاب 2000 لغت ضروری کره ای

این کتاب با توجه به معیارهای زیر در مجموع حدود 2000 کلمه را پوشش می دهد. لغات انتخاب شده بیش از 3 کتاب درسی از موسسات زبان 9 دانشگاه و دو موسسه خصوصی در سطح اول و دوم کره ای ظاهر شد. اگر واقعا دانش لغوی کره ای تان صفر است حتما این کتاب را تهیه کنید و ویرایش جدید آن را هم تهیه کنید ویرایش های قبلی اشکال معنی داشتند.

4-کتاب آموزش گرامر کره ای ویتامین Vitamin Korean 1

کتاب آموزش گرامر کره ای ویتامین Vitamin Korean 1

اگر واقعا در گرامر ضعیف هستید نیاز به این کتاب دوجلدی که بهترین کتاب گرامر کره ای هست نیاز خواهید داشت. جلد یک ویتامین کره ای از همان ابتدا یک روش جدید برای یادگیری کره ای است. این روش برای یادگیری چهار مهارت زبانی از طریق مطالب نظری نوشته شده به زبان انگلیسی و تمرین های زیادی طراحی شده است. دو جلد اول این سریال شامل ترجمه و متن به زبان انگلیسی است ، اما از جلد 3 به بعد ، متون فقط به زبان کره ای نوشته شده اند. در پایان کتاب ، دانش آموزان کلید جواب تمرینات ، رونویسی های صوتی ، توضیحات گرامر به زبان کره ای و یک واژه نامه با واژگان را پیدا می کنند.

5-کتاب های 26 جلدی ایهوا Ewha Korean (سطح بندی شده)

کتاب های 26 جلدی ایهوا Ewha Korean (سطح بندی شده)

Ewha Korean مجموعه ای از کتاب های درسی و کتاب های کار است که شامل 26 جلد از سطح 1 تا سطح 6 است، برای دانش آموزانی که زبان کره ای را به عنوان یک زبان خارجی یاد می گیرند. این یک کتاب درسی جامع است که چهار مهارت اصلی صحبت کردن، شنیدن، خواندن و نوشتن را پوشش می دهد. در حالی که رشد متوازن این چهار مهارت را تقویت می کند، کتاب درسی جدید با تأکید بر افزایش توانایی گفتاری طراحی شده است.

بخش “امتحان کن” در هر فصل طراحی شده است تا به دانش آموزان کمک کند تا مهارت های مکالمه خود را بدون به خاطر سپردن با ایجاد گفتگوی خود با توجه به موقعیت داده شده و توضیح جریان گفتگو و واژگان بهبود بخشند. علاوه بر این، با در نظر گرفتن خواسته ها و ترجیحات بیان شده توسط دانشجویان، سطوح 1 تا 3 هر کدام شامل دو کتاب است و در سطوح 1 و 2 دستورالعمل ها و توضیحات به زبان انگلیسی ارائه شده است.

حتما و حتما در کنار کتاب، برنامه آموزش زبان کره ای چرب زبان که سال ها کار کردیم، رفع نقص کردیم و شامل کاربردی ترین رایج ترین و ضروری ترین عبارات، واژگان و مکالمات زبان کره ای هست را نصب کنید. بدون چرب زبان یادگیری کره ای غیر ممکنه!

حالا بهترین کتاب های یادگیری کره ای (در تمام دنیا- ترجمه نشده در ایران)

  1. “Integrated Korean” سری کتاب‌ها: این مجموعه، که توسط دانشگاه هاوایی تهیه شده، یکی از محبوب‌ترین منابع برای یادگیری زبان کره‌ای است. این سری شامل کتاب‌هایی برای سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته است.
  2. “Korean from Zero!” توسط George Trombley و Reed Bullen: این مجموعه برای مبتدیان مناسب است و به یادگیری اصول اولیه زبان، از جمله الفبای کره‌ای (هانگول) می‌پردازد.
  3. “Talk To Me In Korean” سری کتاب‌ها: این مجموعه محبوب و کاربردی، که توسط یکی از معروف‌ترین وب‌سایت‌های آموزش زبان کره‌ای تهیه شده، شامل کتاب‌ها، فایل‌های صوتی و ویدئوهای آموزشی برای سطوح مختلف است.
  4. “Korean Grammar in Use” توسط Ahn Jean-myung, Lee Kyung-ah, Han Hoo-youn: این کتاب برای زبان‌آموزانی که می‌خواهند دانش خود را در زمینه دستور زبان کره‌ای تقویت کنند، مناسب است.
  5. “Sogang Korean”: این سری، که توسط دانشگاه سوگانگ در کره تهیه شده، به طور خاص بر مهارت‌های ارتباطی و گفتاری تمرکز دارد و برای یادگیری زبان در محیط‌های عملی مناسب است.

هر کدام از این کتاب‌ها دارای رویکردها و سبک‌های متفاوتی هستند و می‌توانند به تقویت مهارت‌های مختلف زبانی کمک کنند.

دانلود 3 جزوه PDF رایگان آموزش زبان کره ای

pdf   لینک دریافت کتاب آموزش قواعد املایی و تلفظ زبان کره ای 

pdf   لینک دریافت کتاب آموزش گرامر زبان کره ای

pdf   لینک دریافت کتاب آموزش الفبای زبان کره ای

در مجموع، شما با مطالعه این کتابها موارد زیر را خواهید آموخت:

دانلود و نصب کنید:۳ نرم افزار جدید برای یادگیری زبان کره ای در سفر

افراد زیادی در کل کشور از این کتابها بعنوان یک منبع آموزشی استفاده می کنند. اگر شما هم بدنبال یک آموزش کاربردی در زمان کوتاه می باشید پیشنهاد می کنیم حتما کتابهای معرفی شده در این صفحه را دانلود و مطالعه نمایید.

10 ترفند یادگیری سریع تر و اصولی زبان کره ای (حتما بخوانید)

  1. یادگیری الفبای کره‌ای (هانگول): شروع با یادگیری هانگول، سیستم نوشتاری کره‌ای، بسیار مهم است. هانگول نسبتاً ساده و منطقی است و یادگیری آن می‌تواند نقطه شروع خوبی برای یادگیری زبان کره‌ای باشد.
  2. استفاده از اپلیکیشن‌های یادگیری زبان: اپلیکیشن‌هایی مانند Duolingo, Memrise, یا Anki که دوره‌های زبان کره‌ای را ارائه می‌دهند، می‌توانند به یادگیری واژگان و دستور زبان کمک کنند.
  3. گوش دادن به موسیقی کره‌ای و تماشای درام‌های کره‌ای: این روش‌ها به شما کمک می‌کنند تا با شنیدن زبان در زمینه‌های مختلف، تلفظ و ریتم زبان را بهتر درک کنید.
  4. مکالمه با بومی‌زبانان: صحبت کردن با افرادی که زبان کره‌ای را به عنوان زبان مادری دارند، بهترین روش برای تمرین مهارت‌های گفتاری و شنیداری است.
  5. ترفندهایی که باید بلد باشید: 12 ترفند یادگیری مکالمه زبان کره ای در زمان کوتاه
  6. شرکت در کلاس‌های زبان کره‌ای: کلاس‌های آموزش زبان کره‌ای، چه به صورت حضوری و چه آنلاین، می‌توانند برای یادگیری ساختارمند زبان مفید باشند.
  7. خواندن کتاب‌ها و متون به زبان کره‌ای: شروع با متون ساده و به تدریج پیشرفت به سمت مطالب دشوارتر، می‌تواند مهارت خواندن شما را بهبود ببخشد.
  8. نوشتن به زبان کره‌ای: تمرین نوشتن، از نوشتن جملات ساده گرفته تا نوشتن داستان‌های کوتاه، به تقویت مهارت‌های نوشتاری کمک می‌کند.
  9. استفاده از فلش کارت‌ها و دیگر ابزارهای یادگیری: استفاده از فلش کارت‌ها برای تقویت واژگان و دستور زبان ایده‌آل است.
  10. این 100 درس رایگان کاملا راه تون میندازن!! دانلود رایگان مکالمه زبان کره ای در ۱۰۰ درس +pdf
زبانمهر

حتما بخوانید!

51 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • خیلی خوب بود واقعا به دردم خورد

    پاسخ
    • خیلی عالی کتاب رایگان با ترجمه فارسی نیست؟ و برای من که هیچی از کره ای نمیدونم میخوام مهاجرت کنم تا سال دیگه باید زود یاد بگیرم چه منبعی پیشنهاد میکنید؟

      پاسخ
  • انیسه صابری
    آبان 8, 1399 5:57 ب.ظ

    عزیز هیچکی عاشق من و شما نیست که کتاب با ترجمه رایگان بذاره. این چندتا جزوه و کتابی که من پیدا کردم پر از غلط و اشتباهه که تازه یادگیری تون رو کلی به تاخیر میندازه سمتشون نرید.
    بهترین روش برای مبتدی هایی مثل شما استفاده از دو منبع آموزش زبان کره ای در 60 روز + اپلیکیشن چرب زبان هست. این دو با هم معجزه میکنن در مدت کم اما هیچ چی تلاش خود ادم نمیشه
    سلام ببخشید این کتاب گرامر زبان کره ای که گذاشتین انگلیسیه که 😅

    پاسخ
    • انگلیسی به کره ای هست. کره ای به فارسی به تعداد انگشت شمار در ایران وجود داره اونهم باید بصورت فیزیکی خریداری کنید یا هزینه بسته های نرم افزاری اموزشی را پرداخت کنید

      پاسخ
      • یه ترم زبان کره ای رو به صورت آنلاین کلاس رفتم ولی واقعا خوب نبود فقط الکی ۱ تومن دادیم واسش چون اصلا طرف حتی بلد نبود…
        از قبل حروف الفباشون رو بلد بودم یه سری چیزا رو بلد بودم ولی بعد از کلاس خودم به توصیه چندتا دوستم که خیلی زود یاد گرفتن و الان کره هستن خوشبحالشون برنامه چرب زبان و کتاب کره ای در 60 روز رو خوندم خودآموز یه سری کلمه نوشتم و الان کاملا کلمه هارو بلدم‌ و براحتی مکالمه میکنم و کلی مکالمات رو میفهمم. اگر واقعا میخوایید کره ای یاد بگیرید اصلا کلاس نرید بخونید خودتون بخونید فقط یه امتحان بدید که بتونید مدرک بگیرید اصلا به کلاس و این چیزا اکتفا نکنید… سعی کنید با شعر و یانا یاد بگیرید خیلی تو این زمینه کمکتون میکنه مخصوصا مکالمه ها

        پاسخ
        • سلام وقت بخیر، من میخوام تا کمتر از ۸ ماه دیگه برای آزمون تاپیک آماده بشم و علاقه ای به رفتن کلاس ندارم چون تو کلاس متوجه نمیشم ، چطوری میتونم زبان کره ای و تو این مدت برای آزمون تاپیک یاد بگیرم ؟

          پاسخ
          • ساناز دراما
            بهمن 13, 1401 5:32 ق.ظ

            سلام. ببین نمیخوام نا امیدت کنم ولی من خودم این زبان دارم تدریس میکنم و در کنارش هم دارم میخونم.
            زبان کره خیلی سخته که بخوای تو 8 ماه برای تاپیک آماده بشی مگر اینکه از قبل یه سری چیزها خونده باشی و حداقل تا سطح 3 اوکی باشی. در غیر این صورت این زمان برای شروع از پایه تا رسیدن به سطح مورد نظرت خیلی کمه، حتی اگر فوق فشرده هم برداری بازم تو 8 ماه الکی بهت فشار میاد و عصبی و خسته میشی و هیچ فایده خاصی برات نخواهد داشت.
            بهترین روش که توصیه میکنم که بتونی توی 8 ماه یا حتی کمتر اماده بشی برای کره ای انتخاب منبع مناسب هست. به شخصه کتاب کره ای در شصت روز و اپلیکیشن چرب زبان رو توصیه میکنم تا بحال همه زبان اموزام با این دو خیلی زود نتیجه گرفتن اما این رو بگم تلاش خودتون اگه نباشه هیییچ منبعی نمیتونه مفید باشه

    • سلام
      برنامه خوب برای اموزش هرزبانی که بخوای فقط این خوبه که از مایکت میتونید دریافتش کنید.بنابروقتتون برنامه ریزی میکنید و به راحتی میتونید توی هرزمانی که بخواید یادش بگیرید..این برنامه کاملا با نت فعال کارمیکنه ولی واقعا عالیه..من الان به این زبان مسلطم و مدرک تاپیکدارم و اموزش هم میدم هم حضوری و هم غیر حضوری برای امادگی ازمون تاپیک هم کار میکنم..فقط استمرار خیلی مهمه..!!
      اسم برنامه
      Doulingo
      امیدوارم همگی موفق باشید.

      پاسخ
      • سلام من میخوام از شرایط کلاس های شما مطلع شم و اگه خوب هست ثبت نام کنم از چ راهی میتونم باهاتون در ارتباط باشم؟؟؟

        پاسخ
  • چند کتاب آموزشی که میدونین واقعا تاثیرگذارع برام معرفی کنین لطفاً!!🙏

    پاسخ
    • سلام ارمی عزیز منابع فارسی اشتباه زیاد دارن اما کتاب کره ای در 60 روز واااقعا عالیه و توی نرم افزارها هم چرب زبان رو تهیه کن توی سه ماه خواهی دید که به سرعت کره ای داری یاد میگری. بعدش هم میتونی بری یوتیوب سرچ کنی اموزش زبان کره ای با مریم خیلی ساده و عالی کره ای یادمیدن فیلماشون هم رایگانه

      پاسخ
      • میشه بگی چجوری هم تو یوتیوبه هم رایگانه اکسوال عزیز😐🚶🏻‍♀️

        پاسخ
        • یه کتاب و کامل رایگان اموزش داده تو یوتیوب بقیشو باید ثبت نام کنی… ولی خیلی خوب یاد میده امتحان کن

          پاسخ
  • سلام
    کتاب های بسیار عالی ترجیحا فارسی به کره ای و اگه نبود انگلیسی به کره ای بهم معرفی کنین

    پاسخ
  • من به زبان کره ای کاملا مسلط هستم و به نظرم از پایه ترین حد ممکن برای یادگیری بهتر استفاده کنین

    پاسخ
    • سلام من هم خیلی به زبان کره علاقه دارم
      میشه من با شما در ارتباط باشم🤍برای یادگیری

      پاسخ
      • سلام 🙂 امکانش هس بگی چطور یاد گرفتی یا اگه برنامه خوبی مد نظرت هس بم معرفی کنی که از صفر تا صد یاد بده

        پاسخ
      • بابت این موضوع متاسفم
        آذر 13, 1400 11:50 ق.ظ

        خبر دارید بی تی اس جمعه ۱۲آذر ساعت۷صبح آخرین کنست رو اجرا کرد
        و قراره کنسرت بعدیشان رو در سال ۲۰۳۷
        هست.
        اما آرمی ها بی تی اس برای سال ۲۰۲۷
        قرارداد بسته.

        پاسخ
        • همشون خرافاته عزیزم هیترای خانواده بنفش این هارو آپ میکنم یا هم آرمی ها برای تبلیغ پیجشون این حرف ها رو میگن راستی من خودم زبان کره ای بلدم و هرکس خواست می تونم یاد بدم الان هم یه شاگرد کوچولو دارم که درحال اموزشه

          پاسخ
    • سلام
      خب میشه بگی چطوری یادش گرفتی…
      کتاب خریدی یا کلاساشو رفتی؟
      من دنبال کلاسش هستم ولی زیاد کلاساشو برگزار نمکینن😐😕

      پاسخ
    • سلام ، شما چجوری یاد گرفتید به صورت خود آموز ؟؟چقدر طول کشید مسلط بشید ؟

      پاسخ
      • من خودم یاد میگیرم و درموردش ک تحقیق کردم بطور مداوم اگه هروز کار کنم تا سه ماه میرسم ب سطح متوسطه ک یعنی اگه کلاس زبان کره ایی ثبت نام کنی میشه ترم 5 تو این سه ماه تابستون خودت بطور مداوم کار کن تا ب سطح متوسطه برسی بعد برو کلاس ک اینجور زمان کمتری ببره

        پاسخ
    • be mnm yad midi?🥺🥲

      پاسخ
    • سلام .وقتتون بخیر من خیلی علاقه و پیگیر زبان کره ای هستم امکانش هست چند کتاب و مرجع جهت آموزش خود خوان از پایه به من معرفی کنید.

      پاسخ
    • عه اسم منم حنا عه🙂💜

      پاسخ
    • میشه ایدی تلگرامتو داشته باشم بهم کمک کنی ت اموزش زبان

      پاسخ
    • سلام میشه منم راهنمایی کنید ی ایدی یا اسم پیج بدین ارتباط بگیرم باهاتون

      پاسخ
  • خب کتاب های پایه چیا هستن ک خوبن

    پاسخ
  • محمد حسین
    اسفند 25, 1399 8:48 ب.ظ

    عالی سلام ببخشید جلسه های بعدی را از کجا بیاورم

    پاسخ
  • سلام بچه ها من خودم تازه یادگیری زبان کره ای رو شروع کردم از طریق کلاس های مجازه من قبل از ثبت نام پیجشون و داشتم و بعد از مطمن شدن که کارشون و بلد هستن ثبت نام کردم ایدی پیجشون و میزارم شاید به درد شمام بخوره🤗😽_korean_school_2

    پاسخ
  • بسیار کاربردی و عااااالی
    من می خوام زبان کره جنوبی رو یاد بگیرم.
    واقعا دوست دارم.
    مامان و بابام نمی دونن چون میخوام وقتی کامل به زبا کره ای مسلط شدم برای روز تولدشون کره ای بگم تولدتون مبارک و شعر مخصوص تولد کره ایا رو براشون بخونم از تابستون می خوام تمرین هارو شروع کنم با دوستم و اینقدر هیجان دارم که از الان دارم ذخیره میکنم😂😂😂
    وااااقعا دستتون درد نکنه که این امکان رو برامون فراهم کردین.
    خداحفظتون کنه.
    دوستون دارم

    پاسخ
  • من دو تا کتاب کره ای به فارسی دارم
    اگه کسی می خواد توی تلگرام بهم پیام بده Hima_He

    پاسخ
    • رامین مقدم
      مرداد 1, 1400 9:42 ب.ظ

      zhwghlyang@gmail.com
      لطف کنید بهم معرفی کنید ممنون
      رامین مقدم هستم کوچک شما

      پاسخ
      • سلام خسته نباشین لطفا میشه اسم کتاب معرفی کنین من میخوام تهیه کنم نمیدونم اسمشو و اینکه ی کتاب دیدم ک هم کره ای نوشته بود هم تلفظش بود هم انگلیسی و ترجمه فارسی اگ کسی اسم همچین کتابی رو میدونه لطفا بگه ؟؟

        پاسخ
    • اسمشون رو بگو

      پاسخ
  • با سلام بقیه ویدیو تدریس را از کجا میشود پیدا کرد؟

    پاسخ
  • چون من کلاس زبان میرم چند تا بهتون معرفی میکنم یانسی،سجونگ،ایهوا،ویتامین،این یوز

    پاسخ
  • سلام ایا کسی کتاب گرامری که انگلیسی به کره ای هست رو فارسی به کره ای داره اگه میشه لینکشو بده

    پاسخ
  • میشه بگید چجوری زبان کره ای را یاد بگیرم

    پاسخ
  • باید زمان کافی برای این زبان داشته باشید .بعد الفبا رو خوب خوب یاد بگیرید بعد فیلم های کره ای رو با زیر نویس فارسی در ابتدا و بعد بدون زیر نویس زیاد ببنید. بعد کتاب و مجله و داستان های کره ای از یوتیوب دانلود کنید و هر روز بخوانید
    شرط خواندن .خوب یاد گرفتن الفبا هستش پس اللکی خودتو خسته نکنید اوللللل الفبا رو خوب یاد بگیرید بعد شروع کنید تا فیلم رو نباید تا الفبا رو یاد نگرفتی ببینی چون سر در گم میشی و کلی حرف دیگه ک حال ندارم بگم

    پاسخ
  • سلام وقتتون بخیر ، من پی دی اف رایگان مجموعه کتاب های زبان کره ای دانشگاه سئول رو میخواستم ، احیانا دسترسی دارید به فایل هاشون، ممنون میشم اگر محبت کنید و امکان دسترسی شو بهم بدید، چون بشدت نیازشون دارم😭

    پاسخ
  • من خودم از یه برنهمه به نام دولینگو استفاده میکنم خیلی آسون یاد میگیرم و خیلی به کارم اومد^^

    پاسخ
  • به امیدی رفتن به کره جنوبی دارم کره ای یاد میگیرم
    من خودم عرب زبانم و فارسی کاملا بلدم وانگلیسی هم همینطور ودارم زبان کره ای یاد میگیرم💜😍

    انشالله روزی برسه برم کره جنوبی
    خدایا بپذیر دعای مارا😍🙏🏻

    پاسخ
  • سلام، من چنل Learning Korean With Goli توی یوتیوب رو برای یاد گرفتن کره ای معرفی می کنم.
    تمام مطالب رو به صورت رایگان در اختیار زبان آموزان می زارن و خیلی خوب تدریس می کنن.
    کتابی هم که به صورت رایگان تدریس می کنن اسمش Korean Grammar in Use هست که پی دی اف این کتاب رو هم به صورت رایگان داخل چنلشون توی تلگرام قرار دادن.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست