کتاب-رمان

دانلود 4 کتاب داستان و رمان ترکی استانبولی (PDF)

turkish-gama-min

حتماً شما هم با خواندن یک رمان سعی می کنید تا با شخصیت اصلی داستان همدلی داشته باشید. خوانندگان رمان ناخودآگاه از شخصیت های برجسته و اصلی موجود در رمان الهام گرفته و روحیات و رفتارشان بعد از خواندن رمان تا حدودی تغییر می یابد. در این مقاله می توانید ۴ کتاب رمان ترکی استانبولی را که بصورت بصورت پی دی اف می باشد به رایگان دانلود نمایید.

چرا رمان ترکی؟؟

نویسندگان معروف کشور ترکیه از جمله: الیف شافاک، یاشار کمال، اورهان پاموک و … آثار معروفی را ثبت کرده اند که جزء پر مخاطب ترین رمانهای جهان به شمار می روند. نویسندگانی که نام ادبیات ترکیه با آنها گره خورده و خواندن آثارشان بر کسانی که ادبیات ملل مختلف را دنبال می‌کنند واجب است. خوشبختانه از بهترین نویسندگان ترکیه کتاب‌های زیادی به فارسی ترجمه شده است و طرفداران زیادی هم دارند. اگر نگاهی به روی جلد برخی از کتابهای رمان بیاندازیم با اسامی عجیب و غریبی مواجه می شویم که برای ما نامفهوم ولی در زبان ترکی پر معنا می باشند و از فرهنگ‌ها و سنت‌های ادبی گوناگون،‌ تاریخ، فلسفه، عرفان و سیاست‌های فرهنگی سخن می‌گویند.

حتماً بخوانید: آموزش ۱۰ کلمه و عبارت کاربردی در زبان ترکی استانبولی با معنا و تلفظ فارسی

  آیکون1 لینک های دانلود کتاب:

  لینک دریافت رمان عشق و غرور به زبان فارسی ⇐  دانلود همین کتاب به زبان ترکی استانبولی

 


Turkish-final

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش ترکی استانبولی چرب زبان، ترکی استانبولی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان استانبولی رو مثل بلبل حرف بزن!


 

  لینک دریافت رمان Kafamda Bir Tuhaflık از اورهان پاموک

همچنین بخوانید: خرید ۳ تا از بهترین کتاب های آموزش زبان ترکی استانبولی

از آنجایی که رمانها معمولاً مفصل هستند لذا خواندن رمانهای معرفی شده در این مطلب به تمام دوستانی که کمی فرصت اضافه دارند توصیه می شود. چون یکی از مهمترین فواید مطالعه رمان این است که عمق روزمرگی زندگی آدم‌های معمولی را می‌کاود و پرده از پیچیدگی‌ها و کژتابی‌های رفتار آدمی بر می‌گیرد. همچنین مطالعه رمان به ما اجازه میده که تو شرایط مختلف زندگی کنیم و موقعیت افراد مختلف را احساس کنیم.

2 کتاب پی دی اف عالی آموزش زبان ترکی استانبولی

تفاوت این کتاب ها این است که هنوز در ایران ترجمه و چاپ نشده اند و باید آنها را یا از آمازون خرید یا از سایت هایی مثل لیبجن دانلود کرد که باز هم فقط ترکی به انگلیسی هستند و معنی فارسی ندارند برخلاف کتاب های بالا. هر چند با کلی گشت و گذار پی دی اف نسخه جدیدشان را با لینک مستقیم برای دانلود گذاشته ایم:

  1. “Elementary Turkish: A Complete Course for Beginners” نوشته Kurtuluş Öztopçu: این کتاب برای مبتدیان طراحی شده و شامل درس‌ها و تمرین‌هایی است که به تقویت مهارت‌های زبانی پایه کمک می‌کند. (دانلود PDF حجم حدود 12 مگابایت)
  2. “The Delights of Learning Turkish: A self-study course book for learners of Turkish” نوشته Yaşar Esendal Kuzucu: این کتاب برای خودآموزان طراحی شده و شیوه‌ای جذاب و کاربردی برای یادگیری زبان ترکی ارائه می‌دهد. (دانلود PDF حجم کمتر از 5 مگابایت)

بهترین کتاب های داستان و رمان ترکی

همه ما میدانیم که یکی از بهترین روشهای یادگیری هر زبانی، با کمک کتاب داستان است به علت اینکه یادگیری همراه با سرگرمی، سریع ترین و ماندگار ترین روش موجود یادگیری زبان است. به همین دلیل همیشه توصیه ما استفاده از کتاب داستان و رمان بعنوان منبع مکمل برای تقویت زبان ترکی استانبولی می باشد. بیش از 7 کتاب داستان و رمان را از بین صدها کتاب رمان موجود گلچین کرده ایم که از اینجا می توانید خریداری کنید (کلیک کنید)

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

11 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست