ترکی استانبولی

کلمات و عبارات عاشقانه ترکی استانبولی که به آنها نیاز دارید!

turkish-gama-min

یک رابطه عاشقانه از دو فرهنگ مختلف می تواند با چالش های بی نظیری همراه باشد. یادگیری نحوه ابراز احساسات به زبان شریک عاطفیتان، باعث بهبود ارتباط شما و تقویت روابط می شود. در این مطلب بهترین کلمات و عبارات عاشقانه در زبان ترکی استانبولی را آموزش می بینید.

۱- عبارات رایج که برای قرارهای عاشقانه به آنها نیاز خواهید داشت

ممکن است با یک شریک عاطفی ترک آشنا شده باشید. تبریک می گویم! کسی نمی داند چه در انتظار شما و رابطه تان خواهد بود… فرض کنید قرار است یکدیگر را ملاقات کنید و نحوه ابراز عشق به زبان ترکی را نمی دانید. بهتر است اول با او آشنا شوید و در مرحله بعد عشق احتمالی خود را با استفاده این عبارات در یک قرار عاشقانه غافلگیر کنید.

 

  • Benimle yemeğe çıkar mısın?  (بِنیملِه یِمِیِه چیکار مِسِن؟) آیا می خواهید با من شام بیرون بیایید؟

این سوال مهمی است! در اکثر فرهنگ ها، این عبارت نشان می دهد: “من به شما علاقه مندم”. معاشقه در زبان ترکی هم فرقی نمی کند، بنابراین قرار خود را در مک دونالد نگذارید!

 


Turkish-final

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش ترکی استانبولی چرب زبان، ترکی استانبولی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان استانبولی رو مثل بلبل حرف بزن!


 

  • Bu hafta sonu boş musun?(بو هافْتا سونو بوش موسون)   آخر این هفته وقت آزاد دارید؟

این سوال مقدمه ای است برای اینکه از تمایل طرف مقابل برای دیدار در یک تاریخ خاص مطمئن شوید. اگر فوراً جواب “بله” را دریافت کنید، می تواند خبر خوبی باشد!

  • Benimle takılmak ister misin?(بِنیملِه تِکیلْماک ایسْتَر میسین؟)   آیا می خواهید با من وقت بگذرانید؟

شما او را دوست دارید، اما مطمئن نیستید که بین تان علاقه عاطفی متقابل وجود دارد یا خیر. ابتدا از او بخواهید با شما وقت بگذراند و بیرون بیاید و در مرحله بعد بحث شام را پیش بکشید.

  • Yarın kaçta buluşalım? (یارین کاچْتا بولوشِلیم؟)  فردا چه ساعتی ملاقات خواهیم کرد؟

زمان خاصی را تعیین کنید، و حتما زودتر در آن مکان حاضر شوید! هیچ چیز بیش از یک قرار با تاخیر یک رابطه عاطفی بالقوه را خراب نمی کند.

  • Nerede buluşalım?  (نِرِدِه بولوشِلیم؟) کجا باید یکدیگر را ملاقات کنیم؟

می توانید این سوال را بپرسید، و در عین حال مکانی را پیشنهاد کنید.

  • Harika görünüyorsun.(هاریکا گورونیورْسون؟)   عالی به نظر می رسی.

یک عبارت یخ شکن فوق العاده! این عبارت به او کمک می کند تا کمی راحتتر باشد- او احتمالاً شدیدا درگیر این است که بهترین رفتار ممکن را با شما داشته باشد.

  • Çok sevimlisin.  (چُک سِویمْلیسین) خیلی بانمکی.

اگر دو نفر با هم خوب پیش رفته باشند، این می تواند یک عبارت جالب باشد.

  • Burayı nasıl buldun? (بورِیِ ناسیل بولْدون؟)  نظر شما در مورد این مکان چیست؟

یک عبارت خوب دیگر برای شروع مکالمه. مهارت های زبان ترکی خود را نشان دهید!

  • Seni tekrar görebilir miyim? (سِنی تِکرار  گولِبیلِر می؟)   آیا می توانم شما را دوباره ببینم؟

اگر اولین قرار خوب پیش رفته است- وقت خود را تلف نکنید! اطمینان حاصل کنید که دوباره یکدیگر را خواهید دید.

  • Başka bir yere gidelim mi?  (باشْکا بیرْ یِرِ گیدِلیم می)آیا می خواهید به جای دیگری برویم؟

اگر مکانی که در آن یکدیگر را ملاقات کردید خوب نیست، می توانید به جاهای دیگر بروید. همچنین این پرسش می تواند به دنبال سؤال قبلی بیاید.

  • Ben iyi bir yer biliyorum.(بَن ایی بیر یَر بیلیوروم؟)   من یک جای خوب سراغ دارم.

از این جمله در کنار سوال قبلی استفاده کنید، البته اگر واقعا جای خوبی را می شناسید!

  • Seni eve bırakayım. (سِنی اِوِه بیراکاییم)  من شما را به خانه می رسانم.

اگر طرف مقابل شما وسیله نقلیه نداشته باشد، این می تواند یک پیشنهاد مودبانه باشد. البته اگر او پیشنهاد شما را در اولین قرار نپذیرد، نباید ناراحت شوید. به خصوص یک زن ممکن است احساس راحتی نکند و به شما اجازه ندهد تا نزدیکی خانه او بروید زیرا شما هنوز در اصل غریبه هستید.

  • Çok güzel bir akşam oldu. (چوک گوزَل بیرآکْشام اُلْدو)  عصر (شب) خوبی بود

این یک عبارت خوب برای پایان دادن به دیدار شما است.

  • Seni tekrar ne zaman görebilirim? (سِنی تِکْرار نِ زِمان گورِبیلِرِم؟)  چه زمانی می توانم شما را دوباره ببینم؟

اگر او به سوال “می توانم شما را مجددا ببینم؟” پاسخ “بله” داد، این سوال می تواند سوال بعدی باشد.

  • Seni arayacağım. (سِنی آرایاجاییم)  بهتون زنگ میزنم.

این عبارت را تنها زمانی استفاده کنید که واقعاً قصد انجام این کار را دارید. در بسیاری از فرهنگ ها، این می تواند به این معنی باشد که شما می خواهید راه ارتباط را باز نگه دارید.

توریست های ترکیه

۲- عاشقانه ترین ایده ها برای قرارهای عاشقانه

شما همه عبارات ترکی که برای قرار گذاشتن لازم هستند را یاد گرفتید- تبریک می گویم! حالا باید تصمیم بگیرید که کجا یکدیگر را ملاقات کنید، و این می تواند مشکل باشد. در مورد این گزینه ها با طرف مقابل خود صحبت کنید تا به تفاهم برسید. ایده های عاشقانه زیر را بررسی کنید!

  • müze(موزِه)   موزه

اگر به دنبال ایده منحصر به فردی هستید که سرگرم کننده و ارزان باشد، موزه پیشنهاد مناسبی است! در این صورت موضوعات متنوعی برای گفتگو خواهید داشت.

  • Mum ışığında akşam yemeği (مون اِشیندا آکْشام یِمیلِ)  شام رومانتیک

شام رومانتیک بهترین گزینه برای روابط جدی است. یک قرار بسیار صمیمی با پیامی عاشقانه! اگر مطمئن هستید که شما و طرف مقابلتان عاشق یکدیگر هستید این می تواند یک انتخاب خارق العاده باشد!

  • Hayvanat bahçesine gitmek (هایْوانات باهچه سینِه گیتْمِک)  به باغ وحش بروید

این یک انتخاب خوب برای افراد خجالتی است که می خواهند موضوعی برای مکالمه داشته باشند. فقط باید مطمئن شوید که طرف مقابل باغ وحش را دوست دارد، زیرا برخی افراد از آن بیزار هستند. شاید نه برای اولین بار، اما اگر معشوق شما دارای فرزند باشد- می توانید از خانواده او برای رفتن به باغ وحش دعوت کنید.

  • Uzun bir yürüyüşe çıkmak(اوزون بیر یورویوشِک چِکْماک)   پیاده روی طولانی را امتحان کنید

آیا می خواهید در مورد مسائل جدی صحبت کنید، یا فقط می خواهید با طرف مقابل آشنا شوید؟ قدم زدن با یکدیگر آرامش بخش است، و می تواند تبدیل به یک عادت شود! فقط اطمینان حاصل کنید که این پیاده روی خیلی خسته کننده نباشد.

  • operaya gitmek(اُپِرِیِه گیتْمِک)   به اپرا بروید

این نوع قرار فقط در صورتی پیشنهاد می شود که هر دوی شما اپرا را دوست داشته باشید. این می تواند یک ایده خاص باشد، و پس از آن یک شام رومانتیک!

  • akvaryuma gitmek (آکواریوما گیتمِک)  به آکواریوم بروید

اگر به موضوعی برای گفتگو نیاز دارید، یا نیاز به تحت تأثیر قرار دادن فرزندان معشوق خود دارید، رفتن به آکواریوم ایده خوبی است! اطمینان حاصل کنید که طرف مقابل مشکلی با آکواریوم ها ندارد.

  • sahilde yürümek  (ساحیلدِه یورومِک) در ساحل قدم بزنید

این می تواند یک قرار بسیار عاشقانه باشد، به خصوص در شب! دریا اغلب عاشقانه و رویایی است.

  • piknik yapmak  (پیک نیک یاپْمِک) به پیک نیک بروید

اگر شما و طرفتان نیاز به راحتی بیشتری در کنار هم دارید، این می تواند یک قرار خارق العاده باشد. گذراندن وقت در طبیعت آرامش بخش است و اعصاب را آرام می کند.

  • Birlikte yemek yapmak (بیرلیکْتِه یِمِک یاپْماک)  با هم آشپزی کنید

اگر می خواهید در اولین قرار شخصیت واقعی طرف مقابل را کشف کنید، این یک پیشنهاد عالی است! می توانید متوجه شوید که آیا می توانید در یک فضای محدود با هم همکاری کنید. اگر این قرار خوب پیش برود، برای رابطه فوق العاده خواهد بود و حس صمیمیت بیشتری ایجاد خواهد کرد. اگر اینطور نباشد، رابطه احتمالاً ادامه پیدا نخواهد کرد!

  • akşam yemeği yemek ve film izlemek  (آکْشام یمُیی یِمِک وِ فیلْم ایزلِمِک) شام بخورید و یک فیلم ببینید

این قرار سنتی نتیجه خوبی دارد. فقط باید مطمئن شوید که شما و طرف مقابل درمورد فیلم مورد نظر اتفاق نظر دارید!

۳- عبارات عاشقانه ترکی برای روز ولنتاین

اکنون تعدادی از واژگان اساسی روز ولنتاین را آموخته اید. آفرین! اما، آیا می دانید چگونه باید به زبان ترکی بگویید “دوستت دارم”؟ یا شاید هنوز گفتن این جمله برایتان زود است. آیا می دانید چگونه باید به ترکی بگویید”دوستت دارم” یا “من از شما خوشم می آید”؟ نه؟ نگران نباشید، در اینجا به تمام عبارات عاشقانه ای که باید در این روز خاص به عشق خود بگویید اشاره خواهیم کرد!

  • Seni seviyorum. (سُنی سیویوروم)  دوستت دارم.

گفتن “دوستت دارم” به زبان ترکی معنای مشابهی با سایر زبان ها دارد. از این عبارت فقط در صورتی استفاده کنید که در مورد احساسات خود نسبت به شریک عاطفی/ دوست خود مطمئن هستید.

  • Sen benim için çok şey ifade ediyorsun . (سَنْ بِنیم ایچین چوک شِی ایفادِ اِدیورْسون)  بیش از این ها برایم ارزش دارید.

این یک عبارت زیبا برای قدردانی است که هر رابطه ای را تقویت می کند! این عبارت باعث می شود شنونده احساس قدردانی کند و تلاش های او به رسمیت شناخته شوند.

  • Sevgililer gününü benimle geçirir misin?(سِوْگیلی لَر گونونو بِنیم لِر گیچیرِر میسین؟) آیا شما ولنتاین (معشوق) من خواهید بود؟

با این جمله روابط خود را به سطح بالاتری می رسانید! یا اگر مدت طولانی زوج بوده اید، نشان می دهید که هنوز احساست عاشقانه نسبت به یکدیگر دارید. بنابراین، آن را بکار ببرید!

  • Çok güzelsin (چوک گوزَل سین).   شما خیلی زیبا هستید.

اگر نمی دانید چطور باید به زبان ترکی بگویید “شما جذاب هستید”، این جمله می تواند جایگزین خوبی باشد!

  • Ben seni daha çok bir arkadaş olarak görüyorum.  (بَن سِنی داها چُک بیر آرکاداش اُلاراک گوریوروم) من به شما فراتر از یک دوست معمولی فکر می کنم.

اگر هنوز مطمئن نیستید که احساسات عاشقانه شما دوطرفه هستند، این را امتحان کنید. اگر در مورد فرهنگ دوست یابی در ترکیه مطمئن نیستید هم، این می تواند یک روش امن باشد.

  • Sana olan aşkımı taşıyabilmek için yüz kalp yetmezdi. (سانا اُلان آشکیمی تاشیِبیلْمِک ایچین یوز کالپ یاتْمِزْدی)  عشق من به شما حتی در صدها قلب هم نمی گنجد.

شما عاشق هستید …! قلب شما از عشق سرشار است، این بهترین عبارتی است که می توانید از آن استفاده کنید.

  • Aşk sadece aşktır. Asla açıklanamaz (آشْک سادِجِه آشْکتیر. آسْلا آچیکْلاناماز)  عشق عشق است. هرگز نمی توان آن را توضیح داد.

اگر به طور غیر منتظره یا غیر قابل وصف عاشق شده اید، این عبارت برای شما مناسب است.

  • Benim daha iyi biri olmaya çabalamamı sağlıyorsun.  (بِنیم داها ایی بیرْ اُلمایا چابالامامِ سالیورْسون ) شما باعث می شوید که مرد بهتری باشم.

آقایان، این عبارت را طوری بکار نبرید که انگار متعلق به شما است! این عبارت ز فیلم As Good as it Gets است، اما مطمئناً باعث می شود نامزد ترکیه ای شما احساس خوبی پیدا کند. به او بگویید که برای شما الهام بخش است!

  • Yaptığın şeyin aşkla yapılmasına izin ver.(یاپتین شیین آشْکلِ یاپِلمِیسِین ایزین وَر)   بگذارید تمام کارهای شما با عشق انجام شود.
  • Sen benim güneşimsin, aşkım.(سَن بِنیم گونِوشیمسین آشْکیم)   تو مایه دلگرمی من هستی، عشق من هستی.

عبارتی که به معشوق شما اطلاع می دهد کیفیت خاصی به زندگی شما بخشیده است. واقعا زیبا است!

  • Sana olan sevgimi kelimelerle tarif edemem.(سانا اُلان سِوْگیمی کیلیمیلَِرلِه تاریف اِدِمِم)  کلمات نمی توانند عشق من به شما را توصیف کنند.

وقتی در رابطه احساس جدیت می کنید بهتر است این را بگویید! این یعنی احساسات شما بسیار شدید هستند.

  • Biz birlikte olmak için yaratılmışız. (بیز بیرلیکْتِه اُلْماک ایچین یاراتیلْمیشیز)  ما برای هم ساخته شده ایم.

این یک عبارت تأییدی و دوست داشتنی است که نشان می دهد آینده ای را در کنار هم می بینید، و یا اینکه نسبت به همسرتان پیوند خاصی احساس می کنید.

  • Eğer bunu okurken birisini düşünüyorsan, kesinlikle aşıksın.(ایَر بونو اُکورکَن بیریسینی دوشونیورْسان کِسینْیکْلِه آشِکْسین)   اگر هنگام خواندن این جمله به کسی فکر کردید، قطعاً عاشق هستید.

یک عبارت جالب که می توانید برای تحریک معشوق خود از آن استفاده کنید. امیدوارم که او به شما فکر کرده باشد!

  • Çok yakışıklısın.  (چُک یاکیشیکْلیسین) شما خیلی خوش تیپ هستید (ویژه آقایان)

خانم ها، این عبارت باعث می شود تا عشق ترک شما بداند که چقدر ظاهر او را دوست دارید! خجالت نکشید و از آن استفاده کنید مردان نیز تعارفات را دوست دارند.

  • Senden hoşlanıyorum. (سَنْدَن هُشْلانیوروم)  من به شما علاقه مند هستم.

اگر کسی را دوست دارید، اما در مورد شروع رابطه اطمینان ندارید، گفتن این جمله پیشنهاد می شود زیرا لحنی محتاطانه دارد. این یعنی شما آن شخص را خیلی دوست دارید و او برایتان جذاب است.

زوج عاشق در ترکیه

۴- نحوه پیشنهاد ازدواج

اگر معشوق ترک شما همان عشق زندگی تان است – تبریک می گویم! و امیدوارم در کنار یکدیگر خوشبخت باشید! در بیشتر فرهنگ ها، مرد به زن پیشنهاد ازدواج می دهد؛ در ترکیه هم همین طور است. در اینجا چند جمله صمیمانه و عاشقانه آورده شده است که به شما کمک می کند از زن مورد علاقه خود درخواست ازدواج کنید.

Turkish Marriage Proposal Lines

(ترجمه تصویر)

  • با من ازدواج می کنید؟
  • نمی توانم زندگی ام را بدون شما تصور کنم.
  • شما همان کسی هستید که در تمام عمرم منتظرش بودم.
  • ما برای هم ساخته شده ایم.
  • می خواهم تمام عمرم را با شما باشم.

۵- ۱۵ روش برای پایان دادن به یک رابطه عاشقانه

به جای حرکت به سمت ازدواج یا یک رابطه طولانی مدت، گاهی به این نتیجه می رسید که راهی برای شما وجود ندارد. حیف! اما با اینکه پایان دادن به یک رابطه عاطفی هرگز آسان نیست، ادامه یک رابطه بد یا ناکامی می تواند سخت تر باشد. به یاد داشته باشید با فردی که می خواهید با او خداحافظی کنید، مهربان باشید. احترام و ادب هیچ هزینه ای ندارد. در اینجا چند عبارت برای پایان دادن به روابط عاشقانه را بررسی می کنیم.

  • Konuşmamız lazım.(کونوش مامِیز لازیم)   باید صحبت کنیم.

این در حقیقت یک عبارت برای پایان روابط نیست، اما می تواند عبارت خوبی برای شروع یک گفتگوی خوب و جدی باشد.

  • Sorun sen değilsin. Benim. (سورون سِن دیْلیسین. بِنیم)  مسئله مربوط به تو نیست. مربوط به خود من است.

معنی این عبارت این است که معشوق ترک شما به عنوان یک شخص هیچ مشکلی ندارد، اما شما از این رابطه راضی نیستید.

  • Ben böyle bir ilişkiye hazır değilim.(بَن بویلِه بیر ایلیشکیِه هازیردیلِم)   من برای این نوع رابطه آماده نیستم.

شرایط خیلی زود و خیلی شدید تغییر کرده است. این می تواند دردناک باشد، اما صداقت اغلب بهترین راه برای جدایی از افراد است.

  • Sadece arkadaş olalım. (سادِجِه آرکاداش اِولِلِم)  بیا فقط دوست باشیم.

اگر رابطه شما بسیار عمیق بوده است و جملات عاشقانه زیادی را به زبان ترکی برای طرف مقابل ارسال کرده اید، این جمله خوبی برای شما نخواهد بود. قبل از اینکه بخواهید با یکدیگر دوست باشید، احساساتتان باید آرام شود. اگر رابطه شما هنوز جدی نشده است، دوستی امکان پذیر خواهد بود.

  • Biraz ara vermemiz gerektiğini düşünüyorum. (بیراز آرا وَرمِمِز گِرِکْتِینی دوشویوروم)  فکر می کنم به استراحت نیاز داریم.

یک عبارت صادقانه و مستقیم. نیازی به بازی با احساسات دیگران و پنهان کردن حقایق نیست. اگرچه، این می تواند به این معنی باشد که شما ممکن است بعد از گذشت مدت زمانی دوباره عاشق او بشوید، بنابراین با احتیاط از این عبارت استفاده کنید.

  • Sen daha iyisini hak ediyorsun. (سَن داها اییسین هاک اِدیورسون)  شما سزاوار بهتر از من هستید

بله، اگر احساسات شما فروکش کرده باشد، احتمالاً طرف مقابل مستحق رابطه بهتری خواهد بود.

  • Bence başkalarıyla görüşmeye başlamalıyız.(بَنْجِه باشْکالارییلا گوروشمِیِه باشْلامِلیِز) )   ما باید شروع به قرار گذاشتن با افراد دیگر کنیم.

این احتمالاً یکی از تندترین عبارت های موجود است، بنابراین آن را برای کسانی که پیام شما را به راحتی درک نمی کنند، استفاده کنید!

  • Nefes alam gerekiyor. (نِفِسْ آلام گِرِکْیور)  من به تنهایی احتیاج دارم.

هنگامی که طرف مقابل شما خیلی چسبنده یا پیگیر است، این عبارت می تواند مناسب باشد. این یکی دیگر از عباراتی است که برای آن دسته افراد که در درک پیام شما دچار مشکل هستند مناسب خواهد بود!

  • Bizim biraz hızlı hareket ettiğimizi düşünüyorum.  (بیزیم بیراز هیزْلی هَرِکِت اتییمیزی دوشونیوروم) فکر می کنم داریم تند می رویم.

اگر می خواهید رابطه خود را حفظ کنید، اما می خواهید کمی آهسته تر بروید از این عبارت استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید این عبارت برای پایان دادن به یک رابطه مناسب نیست، بنابراین مراقب باشید که گمراه نشوید.

  • Kariyerime odaklanmam gerekiyor.(کارییریمِه اُداکْلانْمان گِرِکْیور)   من باید روی شغلم تمرکز کنم.

اگر احساس می کنید به دلیل موقعیت شغلی خود نمی توانید ۱۰۰٪ خود را وقف رابطه کنید یا اگر نمی خواهید حرفه خود را برای یک رابطه کنار بگذارید، این عبارت را بکار ببرید.

  • Sana layık değilim. (سانا لاییک دِیْلِم)  من به اندازه کافی برای شما خوب نیستم.

این را فقط درصورتی بگویید که واقعاً آن را باور داشته باشید. شکست های عاطفی معمولاً برای طرف پذیرنده دشوار هستند، بنابراین با اظهار نظر ناعادلانه به او توهین نکنید.

  • Artık seni sevmiyorum. (آرتیک سِنی سِوْمیوروم)  من دیگه دوستت ندارم

اگر می خواهید با یک معشوق سرسخت و پیگی، که نمی تواند شکست رابطه را بپذیرد، صحبت کنید این عبارت می تواند بهترین گزینه ممکن باشد. از آن به عنوان آخرین راه حل استفاده کنید. سپس تلفن خود را خاموش کرده و طرف مقابل را در فضای مجازی مسدود کنید!

  • Biz birbirimize göre değiliz. (بیز بیربیریمیزِه گورِه دیلیز؟)  ما برای یکدیگر مناسب نیستیم

اگر واقعاً این احساس را دارید، باید آن را بیان کنید. اما مهربان، آرام و مودب باشید.

  • Bu ikimiz için en iyisi. (بو ایکیمیز ایچین اِن اییسی)این بهترین گزینه ممکن است.

اگر شرایط دشوار باشد و رابطه به خوبی پیش نرود، این عبارت مناسب خواهد بود. عشق باید زندگی را شیرین تر کند، نه اینکه باری به آن اضافه کند!

  • Ayrı dünyaların insanı olduk. (آیری دونیاآلِریم اینْسانِه  اُلْدوک)  ما از هم جدا شده ایم

رابطه با افراد خارجی غالباً از راه دور است و به راحتی می توان با گذشت زمان از هم جدا شد.

۶- آیا عشق می تواند به شما کمک کند که ترکی استانبولی را سریعتر یاد بگیرید؟

برای اکثر افراد عبارات فوق آسان هستند- البته که چنین است! با گفتن این عبارات هورمونهایی در بدن شما ترشح خواهند شد، که انگیزه ای عالی برای شروع هر کاری هستند. TurkishClass101 یکی از بهترین پورتال ها برای کمک به تحقق بخشیدن به این امر است، بنابراین برای ثبت نام تردید نکنید! اجازه دهید در زیر نقش عشق و عشق ورزی را در یادگیری زبان ترکی بررسی کنیم.

سه دلیل در توجیه اینکه داشتن یک معشوق ترک به شما در یادگیری سریعتر زبان ترکی کمک خواهد کرد!

۱- داشتن یک رابطه عاشقانه با یک شریک عاطفی ترک، شما را در فرهنگ غوطه ور می کند

داشتن رابطه با یک فرد بومی می تواند تاثیر بسزایی در تجربه یادگیری شما داشته باشد! بدین ترتیب شما در معرض دنیای آنها، در زمان واقعی و زندگی واقعی قرار خواهید گرفت و این باعث می شود زبان برای شما تبدیل به یک چیز زنده شود. این تجربه به احتمال زیاد چشم انداز جهانی شما را گسترش می دهد، و در نتیجه شما را به یادگیری سریعتر زبان ترکی سوق خواهد داد.

۲- داشتن یک شریک عاطفی ترک به معنای فرصت بیشتر برای تمرین مهارت صحبت کردن است

هیچ چیز در یادگیری یک زبان جدید به اندازه تمرین مداوم مهم نیست. شریک عاطفی شما احتمالاً می تواند در این امر به شما کمک کند، زیرا بهبود مهارت های زبان ترکی شما باعث تقویت رابطه تان می شود. به هر حال ارتباط یکی از مهمترین ستون های یک رابطه خوب است. همچنین، شما می توانید شریک خود را با دانش به دست آمده از مطالعات خود تحت تأثیر قرار دهید – یک وضعیت برد / برد!

۳- یک معشوق ترک می تواند معلمی آرام و صبور باشد و به مطالعه شما کمک کند!

شریک عاطفی ترک زبان شما با وجود عشق و حسن نیتی که نسبت به شما دارد،می تواند اشتباهات شما را با صبر و آرامش تصحیح کند. این نه تنها درمورد دستور زبان بلکه در مورد لهجه و معنی نیز صدق می کند. با کمک او، شما می توانید در زمان کوتاهی مانند یک بومی صحبت کنید!

بسیار کاربردی

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست