معلم انگلیسی

آدرس پیج های ۱۴ معلم زبان انگلیسی برای مشاوره و دانلود منابع رایگان

گاما

همه روزه؛ تعداد زیادی ایمیل از معلمان آنلاین در مورد برنامه ریزی برای تدریس آنلاین دریافت می کنم. یعنی می خواهند بدانند که دانش آموزان باید چه درس هایی برای خودشان در نظر بگیرند و چه نحوه تماس با اوی را باید استفاده کنند.

از آنجا که زبان انگلیسی برای آموزش بسیار گسترده است و روش های مختلفی برای تدریس وجود دارد؛ راه حل های متفاوتی برای هر کس وجود دارد، یعنی کارهایی که من انجام می دهم و استفاده از آنها ممکن است برای شما و زبان آموزان شما مؤثر نباشد.

با این حال ، تعدادی از روش های متداول و نحوه تماس با او شگفت انگیز وجود دارد که می توانید در درس های آنلاین خود از آنها استفاده کنید.

و به عنوان راهی برای تجلیل از معلمان فوق العاده ای که برای دیگران مطالبی در نظر می گیرند تا ما معلمان نیز بتوانیم از آنها برای دانش آموزان خود استفاده کنیم، این پست عالی را برای شما قرار داده ام.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

من از زمانی که برنامه ریزی درسی را به دانش آموزان پیشنهاد می کنم، از ۱۹ معلم آنلاین خواستم یک نکته یا برنامه را در نظر گرفته و با ما به اشتراک بگذارند تا در کنار نحوه تماس با او خود از آنها استفاده کنیم. ضمنا پیشنهاد می کنیم یک نقد بی طرفانه از بهترین آموزشگاه ههای زبان انگلیسی که در وبسایت هنرفردی منتشر شده است را مشاهده کنید.

علاوه بر اینکه این نکات؛ راهنمای مفیدی برای شما می باشد، می تواند الهام بخش شما نیز باشد تا برای زبان آموزان خود محتوای درسی جدید و آموزشی ایجاد کنید (اگر قبلاً این کار را نمی کردید).

Gabby Wallace

C:\Users\mohammad\Downloads\ProfPhoto-150x150.jpg

نکته ای برای برنامه ریزی آنلاین (یا ابزاری برای استفاده)

اطمینان حاصل کنیدکه هر درس یک ایده ی واضح و سرراست دارد و این که بیننده باید بتواند درک کند که در انتهای درس وی چه توانایی هایی کسب خواهد کرد.

نحوه تماس با او

همه ی پادکست های صوتی انگلیسی، برای دانش آموزان بسیار جذاب است و می توانند انگلیسی واقعی را که توسط بومی زبان های انگلیسی بیان می شود؛ بشنوند و بیاموزند. اپیزودهای رایگان را می توان به عنوان ابزاری برای زبان آموزان و تقویت مکالمات آنها استفاده کرد: www.AllEarsEnglish.com

درس های Go Natural English Video روشی سریع و ساده برای یادگیری مهارت های زبان انگلیسی است و واژگان از هر بخشی را شامل می شود. درس های ویدئویی رایگان را می توان به عنوان ابزاری مناسب برای پاسخ دهی به سؤالات متداول دانش آموزان استفاده کرد: www.GoNaturalEnglish.com

Kieran Docherty

C:\Users\mohammad\Downloads\Kieran-Docherty-cropped-150x150.jpg

نکاتی برای برنامه ریزی آنلاین

از آنجا که حوزه تخصص من در زمینه آموزش زبان؛ فیلم است و تمام برنامه های درسی من در حوزه فیلم های کوتاه طراحی شده است ، قصد دارم کمی درباره Vimeo توضیح دهم که ابزاری است که هنگام برنامه ریزی تقریباً تمام مطالبم از آن استفاده می کنم. Vimeo یک سایت اشتراک گذاری ویدیو است که در آن کاربران فیلم ها و فیلم های کوتاه خود را ، بسیار شبیه به YouTube ، بارگذاری کرده و به اشتراک می گذارند.

دلایل زیادی وجود دارد که من Vimo را به یوتیوب ترجیح می دهم: چرا که یک جامعه کوچک است و این به آن معنی است که کیفیت فیلم های کوتاه نسبت به فیلم های یوتیوب بسیار بهتر و هنری تر است و پیدا کردن محتوای با کیفیت در این برنامه؛ بسیار آسان تر است.

نحوه تماس با او

http://film-english.com/

این سایت اولین سایت منبع ELT است که از فیلم های کوتاه انتقادی و خلاقانه استفاده می کند و سواد بینده – توانایی تجزیه و تحلیل و تفسیر تصاویر متحرک – را در کلاس زبان ارتقا می بخشد. این سایت درواقع منبعی بسیار با ارزش، بسیار کاربردی با بیش از ۱۲۰ برنامه درسی مفصل و آماده برای معلمان پر مشغله است؛ همچنین سایت بسیار کاربر پسند، بصری، رنگارنگ، سرگرم کننده و دقیق است.

Sylvia Guinan

C:\Users\mohammad\Downloads\Sylvia-Guinan-150x150.jpg

برای ایجاد محتوای دیجیتالی بهتر است از تصاویر زیادی استفاده کنید زیرا اگر بیش از حد متن قرار بدهید؛ روی صفحه نمایش مطالب به خوبی قرار داده نمی شود. مواردی که در سایت قرار می دهید باید جذاب و قابل یادگیری باشند. می توانید لینک هایی به نحوه تماس با او متنی دیگر اضافه کنید تا دانشجویان بتوانند جزئیات بیشتری را دنبال کنند.

با توجه به طراحی جذاب ، ذخیره مطالب درسی و به ویژه پیوندهای چند رسانه ای در Tackk یا PearlTrees ، استفاده از آنها بسیار عالی خواهد بود. به این ترتیب ، دانش آموزان می توانند بر روی یک کتابخانه تصویری زیبا کلیک نمایند که در آن دسترسی به موضوعات چند رسانه ای، کتابهای الکترونیکی و غیره آسان می باشد.

علاوه بر این ، Google Drive و همه ابزارهای جذاب Google به عنوان پایگاه اصلی برای دروس و محتوای درسی به این سایت متصل شده اند – یعنی می توانید Google Drive را به کتابخانه تصویری خود پیوند دهید. در صورت استفاده از فضای ابر، از همه داده ها پشتیبان گیری کنید.

نحوه تماس با او

وبلاگ شخصی من به عنوان “ابزارها ، محیط ها، جوامع و روشهای یادگیری سازگار با مغز ” توصیف می شود. شما می توانید از وبلاگ من که دارای نظرات ، مصاحبه ها ، ایده های برنامه ریزی درسی ، ایده های فن آوری آموزشی ، خلاقیت ، پوشش وب سایت، توسعه حرفه ای و همه نوع موضوعات آموزشی است؛ مطالب زیادی بیاموزید.

من همچنین یک بخش وبینار دارم که می توانید به ضبط های وبینار من دسترسی داشته باشید.

http://www.sylviasenglishonline.org/

Drew Badger

C:\Users\mohammad\Downloads\drewgravatar-150x150.png

تمامی دروس باید راه حلی برای یک مسئله باشند؛ بنابراین؛ به رفع نیازهای زبان آموزان می انجامد. مسائل را ساده نگه دارید تا به اشتباه نیفتید.

نحوه تماس با او

کانال یوتیوب من بیش از ۲۰۰ درس ویدئویی ساده برای تمام سطوح به نمایش می گذارد. همه مطالب انگلیسی تدریس شده است بنابراین دانش آموزان تمام کشورها می توانند از این مطالب استفاده کنند. اگر به دنبال ویدئوهایی هستید که زبان انگلیسی را برای شما قابل درک بکند، و بتوانید از زبان انگلیسی بدون نیاز به قوانین فراموش شونده یا توضیحات گیج کننده استفاده کنید سایت http://www.youtube.com/englishanyone را بازدید کنید.

Vickie Hollet

C:\Users\mohammad\Downloads\DSC_0319-2-150x150.jpg

از دانش آموزان تان بخواهید تا موضوعی را انتخاب کرده و حول آن موضوع با هم بحث و گفتگو کنند؛ برای انتخاب موضوع می توانید به آنها ایده بدهید؛ مثلاً داستانی که به تازگی خوانده اند؛ وبسایتی که برای یادگیری انگلیسی به آنها کمک کرده است ( و چرا)، مزایا و معایب (بحث برانگیز) یک موضوع یا یک ایده؛ گفتگو در مورد این که چگونه … (چیزی را انتخاب می کنند که می توانند آموزش دهند). به این ترتیب دانش آموزان تان را به نحوه تماس با او خودتان تبدیل می کنید. شما می خواهید آنها تشویق کرده و الهام بخش آنان باشید؛ اما به آنها اجازه دهید که کنترل را به عهده گیرند. نتایج می تواند برای تان شگفت انگیز باشد.

نحوه تماس با او

(فعالیت نمونه از سایت ویکی): یکی از فیلم های کوتاه را در مورد کلماتی که شما را به اشتباه می اندازند را می توانید در http://www.simpleenglishvideos.com/vocabulary/ مشاهده کنید. (به عنوان مثال کلماتی مثل make در مقابل do، sensible در مقابل sensitive، lend در مقابل borrow) می توانید از دانش آموزان بخواهید که یک جفت کلمه دیگر را که اغلب اشتباه می گیرند انتخاب کنند و درباره تفاوت آنها ویدئوهای ممکن را تماشا کنند، سپس تفاوت آنها را به دیگران آموزش دهند. آنها می توانند از پاورپوینت استفاده کنند یا یک فیلم بسازند – هر آنچه که می خواهند ، اما وقتی دانش آموزان خودشان معلم شوند ، می توانند چیزهای زیادی یاد بگیرند.

www.simpleenglishvideos.com

Minoo Short

C:\Users\mohammad\Downloads\Minoo-NM-150x150.jpg

اگر درس های تان را برای یک گروه ضبط می کنید؛ نکته ای که فکر می کنم در برنامه ریزی دروس گروهی آنلاین (MOOC) اهمیت داشته باشد؛ این است که: برخی از دانش آموزان قادر نیستند که بخش های زنده را دنبال کنند و تنها قسمت های ضبط شده را تماشا می کنند. بنابراین؛ دروس را باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که هر کس در هر زمانی که مایل بود؛ بتواند ویدئوها را تماشا کند، نه فقط برای کسانی که به چت لایو می پیوندند.

نحوه تماس با او

من دو منبع دارم که معلمان می توانند استفاده کنند: کانال یوتیوب من؛ ‘Anglo-Link . در این قسمت می توانید درس هایی را بیابید که جنبه های مختلفی از زبان انگلیسی را برای آموزش به دانش آموزان سطح متوسط و پیشرفته شامل می شود. ویدئوهایی که آماده کرده ام؛ تمرین ها را نیز نشان می دهد.

همچنین وبسایت من  anglo-link.com نیز موضوعات مشابهی را پوشش می دهد و تمرینات صوتی و نوشته شده به صورت آنلاین و نیز فایل های پی دی اف و فایل های صوتی قابل دانلود در این سایت ارائه می شود. برخی از بخش ها رایگان است؛ اما برای دسترسی به تمام تمرین ها؛ ضروری است که حق عضویت تان را آپدیت کنید.

Michael Marzio

C:\Users\mohammad\Downloads\Michael-Marzio-150x150.jpg

یکی از بهترین نکاتی که برای برنامه ریزی دروس آنلاین می توانم به شما پیشنهاد کنم، آن است که اهداف دانش آموزان تان را بدانید و به جزئیات توجه کنید و نیز سطح آنها را مشخص کنید؛ به این ترتیب می توانید بهترین تمارین یادگیری را برای زبان آموزان تان آماده کنید.

نحوه تماس با او

Real English® یک کتابخانه ویدئویی آنلاین گسترده از دیالوگ های خود به خودی مردم است که با آنها به زبان انگلیسی مصاحبه می کنند و علی رغم خودجوش بودن مصاحبه ها براساس معیارهای عملکردی ، واژگانی و دستوری سنتی سازمان دهی شده اند.

Adir Ferreira

C:\Users\mohammad\Downloads\Adir-Ferreira-150x150 (1).jpg

هنگام برنامه ریزی برای تدریس دروس آنلاین؛ بهتر است درباره این موضوع فکر کنید که به چه کسانی می خواهید درس بدهید و می خواهید چه موضوعاتی را به آنها بیاموزید. معمولاً من یک متن اصلی یا یک متن لیستنینگ انتخاب می کنم و سعی می کنم به فعالیت های کوتاه مدت حول آن موضوع؛ اغلب متن را به وجود آورم. فعالیت های ساخت واژگان و فعالیت های ذهنی را به سایر فعالیت ها ترجیح می دهم.

نحوه تماس با او

در وبلاگ من (My blog) صدها پست برای دانش آموزان پرتغالی زبان ایجاد شده است که می خواهند زبان انگلیسی بیاموزند. این پست ها شامل اصطلاحات بسیار زیادی (که من عاشق آنها هستم)، گرامر، آوازها و واژگان است. اغلب آنها را می توان با سایر زبان ها تطبیق داد و منبع خوبی به حساب می آید.

Jason R Levine

C:\Users\mohammad\Downloads\Jason-R-Levine-150x150.jpg

بیشتر زمان و سعی خود را روی این موضوع بگذارید که چگونه دانش آموزان تان را جذب بکنید، آنها چه موضوعی را دوست دارند و چه موضوعی را نمی پسندند؛ در چه موضوعی به کمک احتیاج دارند؛ چقدر زمان لازم دارند تا فعالیت های شان را به پایان برسانند و دقیقاً به چه شیوه ای می توانید به آنها آموزش دهید.

نحوه تماس با او

من در یوتیوب آهنگ ها و ویدئوهایی ساخته ام که با کمک آنها بتوانم زبان انگلیسی را تدریس کرده و آموزش دهم؛ به ویژه ساختارهای گرامری و واژگانی که یادگیری آنها سخت و خسته کننده است. معلمان می توانند ویدئوها را در کلاس پخش کنند تا دانش آموزان آنها را تماشا کنند و یا از آنها بخواهد که این ویدئوها را به عنوان تکلیف در خانه یا در مسیر (بدون مطالب همراه یا با آنها) مشاهده کنند (برای دریافت می توانید به من ایمیل بزنید: collolearn.gmail.com)

Sean Banville

C:\Users\mohammad\Downloads\Sean-Banville-150x150.gif

یکی از ابزارهای مورد علاقه من برای ایجاد درس های آنلاین ، سایت textivate.com است. به نظر من، این سایت یکی از بهترین نحوه تماس با او برای هر کسی است که می خواهد، برای مقالات یا هر نوشتار دیگری، فعالیت های تعاملی ایجاد کند. همچنین یکی از ساده ترین روش هاست – متن خود را درون یک جعبه پیست می کنید، یک دکمه را فشار داده و سپس ۵۵ فعالیت آنلاین انجام دهید!

نحوه تماس با او

من ۹ سایت محتوایی دارم که معروف ترین آنها Breaking News English.com است. در این سایت ، درس های جدید هر دو روز یکبار بر اساس یک خبر بسیار جالب بارگذاری می شود. دروس در هفت سطح درجه بندی می شوند. هر سطح دارای بخش های لیستنینگ و ریدینگ با چند سرعت متفاوت می باشد، همچنین ۳۰+ فعالیت آنلاین ، یک جزوه قابل چاپ با ۴۰ فعالیت ، درس های کوچک ۲ صفحه ای و موارد دیگری نیز وجود دارد. این سایت و سایر سایت ها را در http://www.freeeslmaterials.com/sean_banville_lessons.html می توانید بیابید.

Lisa Biskup

C:\Users\mohammad\Downloads\lisa-150x150.jpg

با استفاده از ویژگی به اشتراک گذاری صفحه؛ از اسناد Google Drive برای اشتراک گذاری مقالات و سایر مطالب خواندنی در Google Hangouts استفاده کنید. این به شما و دانش آموزان شما اجازه می دهد همان صفحه را مشاهده کنند تا بتوانید در هنگام خواندن در کنار هم، به ساختارهای گرامری ، واژگان و اصطلاحات اشاره کنید. مجوز اشتراک گذاری را طوری تنظیم کنید که دانش آموز شما بسته به اهداف درسی که تدریس می کنید؛ بتواند صفحه را مشاهده و ویرایش کند.

نحوه تماس با او

سایت من  www.englishfluencynow.com. است. معلمان می توانند از این سایت به همراه دانش آموزان خود برای تهیه مطالب انگلیسی با کیفیت بالا و متوسط و پیشرفته انگلیسی از جمله درس های وبلاگ و پادکست های رایگان استفاده کنند. این محتوا برای کمک به دانش آموزان در آمادگی در آزمون های تافل ، آیلتس و سایر امتحانات مهارت انگلیسی بسیار عالی هستند همچنین می توانید از این محتوا به عنوان نقاط پرش برای بحث و گفتگوهای عمیق استفاده کنید.

Shanthi Cumaraswamy Streat

C:\Users\mohammad\Downloads\Shanthi-150x150.jpg

من در مورد درس های آنلاین؛ هیچ وقت آمادگی لازم را ندارم! اما خیلی مورد توجه شاگردهایم هستم و می دانم که در مورد چه موضوعی می خواهند بحث و بررسی کنند. مشتری های من همه از افراد عرضه تجارت هستند و از درس های خود برای تمرین تسلط و دقت استفاده می کنند. هدف آنها این است که بتوانند در مورد موضوعات مختلف صحبت کنند. با شروع گفتگو ، من زبانی که نیاز به گفتگو دارند؛ برای شان توسعه می دهم.

نحوه تماس با او

من وبلاگم را از مارس ۲۰۱۳ راه اندازی کردم. این در ابتدا برای زبان آموزان انگلیسی طراحی شده بود. می خواستم ایده ها و عشقم را به زبان و ادبیات انگلیسی با آنها در میان بگذارم. با گذشت زمان فهمیدم که معلمان زیادی در کلاسهایشان از پستهای من استفاده می کنند. از قسمت نظرات در وبلاگم فهمیدم که آنها از پستهای من به عنوان یادآوری مفید دستور زبان یا نکات مربوط به فرهنگ لغات استفاده می کنند و آنها را با دروس خود تطبیق می دهند. http://englishwithatwist.com/

Vicky Loras

C:\Users\mohammad\Downloads\Vickie-Loras-150x150.jpg

هنگام برنامه ریزی دروس آنلاین ، همیشه مهم است که در مورد این موضوع فکر کنید که چگونه مطالبی را برای دانش آموزان ارسال کنید که بتوانند در طول آموزش آنلاین یا بعد از آن، از این مطالب بیشترین استفاده را ببرند و بازخوردشان را نیز به شما اطلاع دهند. آیا یک چتباکس در سیستم عامل قرار داده اید؟ آیا از طریق ایمیل خواهد بود؟ این موضوع باید از قبل برنامه ریزی شود.

نحوه تماس با او

من وبلاگ خود را به صفحاتی تقسیم کرده ام: پست های ساده وبلاگ با راهنمایی یا تجربیات ، صفحه تجاری زبان انگلیسی من ، صفحه شعر من (شعرهایی که من نوشتم را معلمان می توانند در صورت تمایل در کلاس های شان استفاده کنند) ، صفحه ادبیات زبان انگلیسی من که براساس کتابها یا فعالیتهایی که دیگران ایجاد کرده اند و من همه آنها را در آنجا جمع آوری کرده ام. من همچنین یک صفحه ارائه داده ام، که در آن معلمان می توانند لینک ها ، جزوات و اسلایدها را که من در ارائه های خود استفاده کرده ام بارگیری کنند. http://vickyloras.wordpress.com

حتما بخوانید

Stephen Mayeaux

C:\Users\mohammad\Downloads\Stephen-Mayeux-705x640-150x150.jpg

من عاشق  Evernote هستم ، زیرا این یک ابزار همه کاره برای دانش آموزان و معلمان است. بعد از هر درس، یادداشت های مفصلی راجع به نقاط قوت و ضعف دانش آموزان باشد، می نویسم. حتی می توانم برنامه های چندرسانه ای خود را در یاداشت ها، از طریق نامه الکترونیکی ، پیام کوتاه یا مستقیماً از طریق Evernote را با دانشجویانم به اشتراک بگذارم.

نحوه تماس با او

اگر دانش آموزان طرفداران هیپ هاپ باشند، وبلاگ من واقعاً عالی است. البته برای هر کسی که می خواهد انگلیسی غیر رسمی یاد بگیرد، مانند اصطلاحات و افعال اصطلاحاتی، بازهم وبلاگ من می تواند کمک بسیاری باشد. من در این زمینه درس های متعددی آموخته ام، اما معلمان باید ۱۵ راه برای استفاده از Hip-Hop برای تدریس زبان انگلیسی بررسی کنند (http://eslhiphop.com/2013/05/15-quick-ideas-for-using-hip-hop-in-class/) این روش ها بسیار عملی و آسان تنظیم می شوند و در موسیقی هر ژانری قابل استفاده هستند.

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست