بهترین پکیج های آموزش زبان

8 تا از بهترین پکیج های آموزش زبان انگلیسی در ایران

گاما

استفاده از پکیج های آموزش زبان هم به صورت خودآموز و هم به عنوان مکمل کلاس زبان، فکر بسیار خوبی ست، هم سرعت یادگیری شما را افزایش می دهد هم اینکه تجربه یادگیری زبان را به کاری لذت بخش و شگفت انگیز تبدیل می کند.

3 عنوان زیر بسیار مهم هستند، آنها را قبل از اقدام به خرید پکیج یا کتاب یا انتخاب کلاس زبان بخوانید

اما مشکل چیست؟

مشکل این است که وقتی جستجویی در این زمینه می کنید، صدها پکیج آموزش زبان در اینترنت تبلیغ شده اند که همه هم ادعای یادگیری زبان با یک پک، حرف زدن مثل بلبل و … را دارند. اما واقعا کدامیک موثرند؟

با یک جستجوی ساده می بینید، پکیج آموزش همیار، کریمی و اکسیر و … جوانهایی که برای رفع معضل بیکاری هوس ساخت پکیج و فروش آن به قیمت گزاف را کرده اند. رفع مشکل بیکاری خوب است اما آیا گرفتن وقت شما و هدر دادن ماهها تلاش شما هم ایده خوبی ست؟ 🙂 اشتباهات تلفظ، غیرکاربردی بودن جملات و واژگان، یکپارچه نبودن متد تدریس و … در پکیج های غیر استاندارد مهم ترین معضل موجود است.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

برای تولید یک پکیج آموزشی مثل رزتا استون، نصرت، تل می مور، بیش از 20 گروه و 3 موسسه آموزشی معتبر سالها زمان گذاشته اند، وقتی یک بار از آنها استفاده می کنید، به شکل باورنکردنی فقط با یک بار استفاده از این پکیج ها، کلی واژه، جمله و لهجه اصولی را یاد می گیرید، اما این شانسی نیست. این پکیج ها به صورت علمی، مطابق نقشه علمی ذهن زبان آموز تهیه شده اند، سالها وقت گذاشته شده تا کاربردی ترین واژه ها در آنها قرار گیرند و صدها بار مرور شده اند تا اشتباه تلفظ در آنها وجود نداشته باشد.

چرا انتخاب پکیج زبان اینقدر مهم است؟

شما قرار است در یک موسسه علمی، کاری یا یک بیزینس شرکت کنید، تمام آینده شما به این موضوع بستگی دارد. بین 4 تا 11 ماه وقت می گذارید تا زبانی را یاد بگیرید که با آن باید آینده خود را رد و بدل کنید. نکته جالبی که باید دقت کنید این است که تحقیقات علمی ثابت کرده اند، در موقع صحبت با دیگران و برقراری ارتباط، 80 درصد مطالبی که منتقل می شوند، از طریق لهجه شما، تاکیدات و استرس ها روی کلمات و روش صحبت شماست! پس فقط یادگیری واژگان و جملات مهم نیست بلکه لهجه ها، روش بیان کلمات و جملات بسیار مهم تر است.

حالا فرض کنید شما مثلا 6 ماه وقت می گذارید زبان را با کمک یک پکیج غیر استاندارد یاد می گیرید، کلمات و جملات با تلفظ و ادای اشتباه یاد داده شده است، وقتی وارد کشور مبدا می شوید می بینید آنها متفاوت با شما صحبت می کنند یا حرف هایشان را به راحتی متوجه نمی شوید یا وقتی صحبت می کنید مانند بوق در کرنا هستید!!

جالب تر این است که بدانید تصحیح این اشتباهات که به صورت عادت در شما بعد از چند ماه جا می افتد چند سال زمان می برد!!! پس انتخاب پکیج استاندارد به اندازه انتخاب کلاس زبان و متریال های یادگیری مهم است! همانطور که در مطلب مربوط به بهترین کلاس های آموزش زبان هم توضیح داده ایم.

چطور از پکیج ها استفاده کنیم؟

همانطور که گفتیم صدها پکیج آموزشی وجود دارد، یکی خود را استاد و علامه دهر می نامد یکی با موسسه خود اقدام به ساخت پکیج کرده و … از عطاها تا اکسیرهای جادویی تا … نکته این است که هیچ پکیجی هم به تنهایی نمی تواند زبان را به شما آموزش دهد از این بابت مطمئن باشید. ما همه پکیج های موجود در بازار را تست کرده ایم و برای همین تصمیم به نوشتن این مطلب کرده ایم تا هیچ هموطن و فارسی زبان عزیزی راه سالیان دراز خود را اشتباه انتخاب نکند.

پکیج ها مزیت بزرگی نسبت به کتابها و متریال های دیگر دارند، آنهم اینکه به صورت تصویری زبان را یاد می دهند. حافظه تصویری هر انسانی حداقل 70 درصد قوی تر از حافظه نوشتاری ست اما 30 درصد حافظه نوشتاری کمک فراوانی به یادگیری زبان می کند. پس حتما در کنار پکیج ها باید از کتاب، فیلم های آموزشی و موسیقی و … هم استفاده کنید. همه آنها در این صفحه هستند و می توانید رایگان دانلود کنید!

پکیج ها جنبه مکمل دارند و بهتر است مثلا روزانه 2 ساعت از وقت خود را برای آنها اختصاص دهید، یک ساعت کتاب (ما دو کتاب 504 و 1100 واژه را پیشنهاد می کنیم)، یک ساعت فیلم و کارتون و سریال و … که البته بیشتر به شما و نوع یادگیرندگی شما دارد. بعضی ها با داستان بهتر یاد می گیرند بهتر است کتاب داستان و رمان بخوانند بعضی ها فیلم و …

اما بهترین پکیج های آموزش زبان در ایران

همه پکیج های زیر کاملا محیط فارسی دارند و قابلیت تبدیل به انگلیسی! پس از این بابت نگران نباشید. ضمنا لینک دانلود هایی که قرار داده شده است معمولا پکیج هابه صورت صوتی قابل دانلود هستند (که اصلا توصیه نمی شود) یا مثلا با دانلود آنها با محیط انگلیسی روبرو می شوید. پس بهتر است آنها را خریداری کنید (نه از ما، از هر سایتی که دوست دارید).

دقت کنید اگر می خواهید زبان را برای مهاجرت یا ادامه تحصیلات یا آزمونهای دکتری و … استفاده کنید از لهجه بریتیش استفاده کنید و همین اول لهجه انگلیسی کار کنید (زیرا آزمون آیلتس و سایر آزمونهای معتبر به لهجه انگلیسی برگزار می شوند) اما اگر قصد شما فهمیدن فیلم هاست یا مهاجرت به آمریکا، لهجه آمریکن یا آمریکایی یاد بگیرید (که البته تعداد کمی به این شکل هستند)- پکیج های زیر اکثرا انگلیسی هستند (مناسب برای 90 درصد زبان آموزان!-برخلاف پکیج های فارسی من درآوردی):

1-پکیج آموزش انگلیسی سوییت انگلیش

آموزشگاه مجازی زبان انگلیسی سوییت انگلیش ساتل(Top Edition)

پکیج Sweet یا یادگیری شیرین زبان انگلیسی در حال حاضر کامل ترین و بی نقص ترین بسته آموزش زبان انگلیسی در ایران است با محیط کاملا فارسی و معروف به آموزشگاه مجازی زبان! اما جدای از این ادعاها این پکیج را کاملا تست کرده ایم و بعد از 3 ماه استفاده روزانه نقصی در آن پیدا نکرده ایم. تلفظ ها، معانی و واژگان فوق العاده عالی و کاربردی هستند و به صورت خودآموز و بدون نیاز به کلاس می توانید زبان انگلیسی را تا سطوح پیشرفته طی کنید. قیمت آن کمی بالاست البته نسبت به کلاس و پکیج هایی که اساتید جوان تهیه کرده اند! بسیار مقرون به صرفه است!

بدون شک بهترین پکیج آموزشی زبان در ایران است از این بابت مطمئن باشید! در این مجموعه استاد تمامی نکات مکالمه، گرامر، واژگان، مهارت‌های خواندن و نوشتن و حتی نکات مربوط به فیلم‌های آموزشی را برای تک‌تک درس‌های هر بخش به‌صورت کاملاً تشریحی و مانند یک کلاس خصوصی زبان برای زبان‌آموز تدریس می‌کند. اطلاعات بیشتر را در لینک خرید آن در بالای عکسش بخوانید.

2-پکیج آموزش چرب زبان

English

بر خلاف بسیاری از اپلیکیشن ها/پکیج های فارسی که سرشار از ایرادات و اشتباهات تلفظ و معنایی هستند یا متد استانداردی ندارند، برای تهیه این پکیج از تجربه و متدهای اپلیکیشن های معروف استفاده شده است. با کمک سالها تجربه، کاربردی ترین مکالمات روزمره انگلیسی، کلمات و تلفظها را در کمترین زمان ممکن یاد می گیرید ضمن اینکه با کمک متد جدید و خاص، خودبخود حافظه شما نیز تقویت خواهد شد.

نکته جالب تر اینکه کل وبسایت چرب زبان (همین سایت حاضر) و مطالب، ترفندها، عبارات و اصطلاحات و هر چیزی که داخل سایت هست را نیز در جیب خود خواهید داشت. تلفظ ها، معنی ها و خود جملات نمایش داده می شوند آنهم بدون اشتباه یا ایراد. با کمترین قیمت ممکن می توانید بدون هیچ دردسری زبان را شروع به یادگیری کنید. اما دقت کنید این پکیج برای سطوح پیشرفته مناسب نیست فقط مبتدی و متوسط.

3- پکیج لینگافون

لینگافون

این پکیج معروف به کاملترین خود آموز زبان انگلیسی معروف است. در یادگیری زبان جدید شنیدن بسیار مهم است.این لوح فشرده توسط گویندگان برجسته رادیو با لحن زیبا بیان شده است. در درسهای ابتدایی سرعت گویندگان کم و در درسهای بعدی بیشتر میشود.شما با گوش دادن به این فایل های صوتی خیلی زود قادر خواهید بود مانند آنها صحبت کنید.

یک نقطه قوت این پکیج این است که به صورت سطح به سطح آموزش می دهد. در ابتدا که مبتدی هستید، واژگان و نحوه بیان جملات و تلفظ ها با سرعت کم و کاملا شمرده است و هر چه جلو می روید این سرعت افزایش می یابد. بعد از 3 ماه خواهید دید که بدون متوجه شدن، خیلی راحت مکالمات خارجی ها را متوجه می شوید! این پکیج تقریبا در کنار سوییت انگلیش (شماره 1) بهترین پک آموزش زبان انگلیسی در ایران است. شامل آموزش از مقدماتی تا پیشرفته
خودآموز و بدون نیاز به معلم، همراه با ترجمه کامل و روان در پایان هر درس، تمرین های جذاب به همراه پاسخ، توضیح گرامر و نکات دستوری هر درس، همرا با کتاب راهنما، همراه با ۸ سی دی صوتی، همراه با یک دی وی دی تصویری و …

4-پکیج آموزش انگلیسی بدون توقف

آموزش زبان انگلیسی بدون توقف

این پکیج بر اساس معتبرترین کتاب های آموزشی زبان در دنیا تهیه شده و مثل بقیه پکیج های زیر کاملا محیط فارسی دارد. تلفظ ها اصولی و جملات و واژگان فوق العاده عالی ادا می شوند و زبان را اصولی به شما یاد می دهد. این بسته آموزشی در ۶ سطح و بر اساس کتاب های بسیار جذاب و پرمخاطب TopNotch نگارش دوم برای کاربران فارسی زبان طراحی شد که از نرم‌افزاری هوشمند و کاملا ایرانی برای شبیه سازی مکالمه با کامپیوتر بهره‌مند است.

در بین پکیج های فارسی ساخته شده بدون شک یکی از بهترین پک آموزشی موجود است. امکانات بی نظیر آن را در لینک خرید می توانید بخوانید اما تستی که ما انجام داده ایم و اینکه چند ماه از این پک استفاده کرده ایم، فوق العاده بی نقص و کامل است و رضایت بالای خریداران را نیز در پی داشته است.

5- پکیج نصرت (اندروید و کامپیوتر و آیفون)

android

این پکیج آموزش زبان، درجه یک نیست اما برای تقویت مکالمه فوق العاده است. پکیج آموزش زبان انگلیسی نصرت برای اندروید در حال حاضر پرطرفدارترین پکیج آموزشی این زبان میباشد. ادعای یادگیری در 90 روز را دارد اما تست کردیم و اینطور نیست! بلکه در 90 روز می توانید مکالمه زبان خود را تا حد زیادی تقویت کنید. بهتر است به عنوان مکمل مورد استفاده قرار گیرد نه منبع اصلی.

قیمت خوبی دارد و باعث تقویت صحبت کردن یا اسپیکینگ (Speaking) می شود. در این پست جدید ترین مجموعه تولید شده توسط این موسسه را با نام آموزش ویدئویی زبان انگلیسی نصرت در اختیار علاقه مندان به این شیوه آموزشی قرار خواهیم داد. هر چند در حد ادعاهایی که مطرح می کند نیست.

یادگیری زبان چقدر طول میکشد؟ برای فارسی زبانانی که زبان انگلیسی را در حد بسیار مبتدی می باشند و روزانه ۳ ساعت وقت برای مطالعه بگذارند حدود ۱۳ ماه زمان نیاز است که به سطح متوسط برسید.  اگر کلاس بروید و فشرده تر کار کنید بسته به استعداد شما تا ۸ ماه ممکن است این زمان کاهش یابد.

6- آموزش زبان انگلیسی رزتا استون

پکیج اندروید آموزش زبان انگلیسی رزتا استون

رزتا استون یکی از کارشده ترین پکیج های آموزش زبان انگلیسی در دنیاست اما چرا آن را اول معرفی نکردیم؟ بسیاری از موسسات و اساتید به دلیل ضعف های عمده در متد این پک، دیگر آن را توصیه نمی کنند یا اینکه فقط برای افراد مبتدی که می خواهند زبان را شروع کنند توصیه می شود زیرا از پایه و به صورت کاملا اصولی ریل قطار شما را جایگزاری می کند اما بعد از آن باید سراغ پک شماره 1 یا کتاب و کلاس بروید.

پس این پکیج دارای قابلیت تشخیص لهجه و جملات و واژگان کاملا کاربردی را برای مبتدی ها توصیه می کنیم آنهم فقط در ابتدای راه. اگر در سطح متوسط یا پیشرفته هستید توصیه نمی شود. نکته جالب این پکیج این است که به صورت جداگانه هم لهجه آمریکایی دارد هم بریتیش! اما نسخه فارسی آن پر از اشتباه تلفظ و معناست که شما را از یادگیری عقب می اندازد.

7- بهترین پکیج آموزش جامع آیلتس (برای آیلتس)

آموزش زبان انگلیسی Ielts Complete آیلتس

اگر به دنبال مهاجرت به کشوری غیر از آمریکا هستید، یا ادامه تحصیل یا هر آزمونی به جز تافل، این پکیج آموزشی بهترین پک آمادگی برای آیلتس است. به گفته خود شرکت سازنده، به بهترین شکل ممکن، تمرینات کلاسی امروزی را با موضوعات جوان پسند و جذاب ‏(‏مهیج‏)‏ ترکیب می نماید‏.‏ به گونه ای طراحی شده که «تفکر پرسش گر» را برای آزمون «آیلتس» به داوطلبان معرفی می کند‏.‏ راهکارها و مهارت هایی عرضه می کند که دانشجویان را در مسیر کسب بالاترین امتیاز در تمام قسمت های آزمون، راهنمایی خواهد نمود‏. و واقعا هم تست همین موضوع را مشخص کرد.

برای مبتدی ها مناسب نیست و فقط وقتی آن را استفاده کنید که به مدرک آیلتس نیاز دارید.

در اکثر پکیج ها گرامر زبان به صورت جداگانه تدریس نمی شود بلکه در حین دروس آن را یاد می گیرید. ضمنا در آزمونهای معتبر بین المللی بخش گرامر نیز حذف شده است و با بخشهای دیگر آزمونها یکپارچه شده پس نگران یادگیری گرامر نباشید. اما اگر اصرار بر یادگیری گرامر دارید این جزوه را دانلود کنید تا یک بار برای همیشه گرامر را یاد بگیرید

8- اپلیکیشن Memrise

memrise

این نرم افزار (کامل-یک پکیج آموزشی محسوب می شود) طبق گفته خود کمپانی و تستی که چرب زبان انجام داد بیشتر با تاکید بر یادگیری 3 مهارت ساخته شده است: یادگیری واژگان و عبارات، فهم جملات انگلیسی زبانان موقع مکالمه و چت کردن با دیگران.

بیش از 1 میلیون و 300 هزار نفر به آن رای بالای 4.7 داده اند که نشان از محبوبیت بالای آن بین کاربران دارد. کاملا رایگان است و هم برای اندروید و هم برای آیفون به تقویت زبان انگلیسی، اسپانیایی، فرانسه، و آلمانی کمک زیادی می کند. جالب است بدانید همه دروس توسط نیتیو ها (کسی که زبان مادری شان انگلیسی ست) طراحی شده و دروس کوتاه و کاملا قابل فهم در هر سطحی از یادگیری هستند. ضمنا 15 اپلیکیشن برتر آموزش زبان را در اینجا معرفی کرده ایم

برای یادگیری سریعتر زبان چه کنیم؟ (7 ترفند)

ترفندهای زیر کمک فوق العاده ای به یادگیری سریع تر زبان تا 40 درصد می کنند! هیچ رازی برای یادگیری وجود ندارد و تنها کاری که می توانید کنید تمرین درست است آنهم با چند روش ساده زیر:

  • هر جمله ای که می شنوید یا می خوانید را یک بار همان موقع با صدای بلند برای خود تکرار کنید
  • کلمات جدیدی که می بینید را یادداشت کنید و یک هفته بعد همین کلمات را مرور کنید. اگر هم در یادگیری کلمات ضعیف هستید از فلش کارت استفاده کنید
  • حتما یک وبلاگ به زبان انگلیسی راه اندازی کنید و روزانه در حد دو سه پاراگراف اتفاقات روزانه ای که برای تان می افتد را به انگلیسی در آن بنویسید هیچ اشکالی ندارد که اشتباه داشته باشید یا دست و پا شکسته باشد فقط بنویسید. فارسی بلاگ جای خوبی برای ثبت وبلاگ است.
  • در کنار استفاده از  پکیج ها یا کلاس، حتما مکالمات روزمره کاربردی ما را که در قالب 100 درس برای دانلود قرار داده ایم دانلود کنید و روزانه یک یا دو مکالمه را تمرین کنید. از اینجا دانلود کنید
  • حتما یک دیکشنری زبان همراه خود یا روی گوشی داشته باشید و مواقعی که کلمه جدیدی می بینید یا تلفظ کلمه ای را بلد نیستید از آن استفاده کنید. بهترین دیکشنری ها در اینجا معرفی شده اند
  • دیدن فیلم و سریال و کارتون بسیار کمک کننده است اما در اوقات فراغت. دانلود از اینجا
  • اگر می خواهید آزمون تافل یا آیلتس شرکت کنید حتما ترفندهای مخصوص به آزمونها را نیز مطالعه کنید. (ترفندهای آیلتس  ترفندهای تافل)
زبانمهر

حتما بخوانید!

3 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • سلام. یک ماه و خورده ای هست از اپ چرب زبان استفاده می کنم، به سرعت مکالمه رو راه افتادم در حالیکه قبلش از اپلیکیشن هایی مثل زبان آموز و زبانشناس استفاده می کردم این اپ واقعا یه سر وگردن بالاتر فقط نمیدونم چرا زبانهای دیگه اضافه نمی کنین

    پاسخ
  • نرم افزار چرب زبان نسبتا کامل و نسبت به بقیه پک ها بهتره بخصوص که کل سایت از ترفند و عبارات هم داخلش هست اما بی عیب هم نیست. کتاب 1100 واژه رو باید مکمل استفداه کرد ممنون از تیم خوب تون

    پاسخ
  • خسته نباشید
    شما از کاربردی بودن بسته آموزشی زبان doit انتشارات جی5 اطلاعاتی دارید من میخواستم این بسته رو تهیه کنم و اطلاعاتم محدود به تبلیغات همین سایت است و قیمت بسته های doit بالاست و دلیل انتخاب من آموزش به لهجه آمریکایی هست ممنون میشم اگه رهنمایی کنید
    سپاس از شما

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست