فیلم های آموزش مکالمه زبان فرانسه

۱۴ درس آموزش مکالمات ضروری زبان فرانسه (فیلم فارسی)

گاما

نقطه ضعف اکثر زبان آموزان فرانسه، در تلفظ، مکالمه و صحبت کردن است. از این رو در این پست ۲۰ ویدیوی آموزش مکالمات پرکاربرد زبان فرانسه را از سرتاسر وب آماده کرده ایم. و در ادامه هم ۲ اپلیکیشن برتر اندروید و آیفون (اپلیکیشن رایگان تقویت مکالمه زبان فرانسه) و جزوه PDF فوق العاده تهیه شده شامل مکالمات کاربردی روزانه را برای دانلود رایگان قرار داده ایم.

دقت کنید که این مکالمات برای سطح مقدماتی تا پیشرفته کاربرد دارند. سعی کنید از ویدیوها برای یادگیری درخانه، از اپلیکیشن برای یادگیری در اوقات فراغت و از پی دی اف در بقیه زمان های فراغت خود استفاده کنید.  (هر سوال یا راهنمایی دیگری هم نیاز داشتید در بخش نظرات مطرح کنید)

نکته مهم! این پست جالب را هم از دست ندهید: ویدیوی آموزش تلفظ صحیح و کاملا اصولی لغات در زبان فرانسه (فارسی)

۱- دانلود ۲۰ درس آموزش مکالمات پرکاربرد زبان فرانسه

این ویدیوها را ممکن است در جای جای اینترنت ببینید، ما سعی کرده ایم که با توجه به تجربه در این زمینه، آنها را گلچین کنیم و در اختیارتان قرار دهیم. نمونه این ویدیوها را در زیر می بینید:

 


french

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان فرانسه چرب زبان، زبان فرانسه رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان فرانسه رو مثل بلبل حرف بزن!


 

لینک های دانلود:

download   دانلود بخش اول

download  دانلود بخش دوم

نکته مهم: یادگیری مکالمات زبان فرانسوی موضوع بسیار مهمی است و اگر از منابع بی کیفیت و غیر استاندارد استفاده کنید، ممکن است روند یادگیری تان بسیار طولانی شود و اشتباهات زیادی در بدنتان جا بیفتد. لیست این بسته های آموزشی جدید، کاملا علمی و استثنایی را ببینید.

۲- دانلود رایگان ۲ اپلیکیشن برتر آموزش مکالمات زبان فرانسوی

بعنوان مکمل ویدیوهای بالا و مکمل پی دی اف آخر صفحه، ۲ اپلیکیشن برتر موجود در سرتاسر اینترنت، برای یادگیری بهتر مکالمه زبان برای شما معرفی می کنیم. وارد صفحه دانلود شوید و بسته به گوشی خود آنها را دانلود کنید:

download  دانلود اپلیکیشن French Conversation ویژه اندروید 

500 french conversation

download  دانلود Mondly: Learn French FREE – Conversation Course ویژه گوشی آیفون

Mondly french conversation

۳- دانلود فایل PDF آموزش عبارات پرکاربرد در مکالمات زبان فرانسه

در هیچ کجای اینترنت فارسی، کتاب یا پی دی اف یا جزوه باکیفیت و خالی از اشتباهات پیدا نمی کنید که بطور خاص به آموزش مکالمه فرانسه پرداخته باشد. درواقع بطور کلی به شما پیشنهاد می کنیم بدنبال اینگونه فایل ها نباشید چون روند یادگیری شما را بسیار طولانی تر خواهد کرد! پی دی افی که تهیه کرده ایم توسط موسسه معتبر ویکی بوکس فرانسه تهیه شده است اما معنای فارسی ندارد. این پی دی اف به زبان انگلیسی می باشد و اگر معنای واژه ای را نمی دانید، از گوگل ترنسلیت استفاده کنید تا هم مترادف های آن کلمه را بیاموزید و هم تلفظ، همچنین گوگل ترنسلیت آن کلمه را در قالب جمله به شما نشان می دهد که بسیار بسیار به یادگیری شما کمک خواهد کرد.

download  دانلود پی دی اف آموزش جملات کاربردی در مکالمه زبان فرانسه

نکته مهم! آموزش رایگان بیش از ۳۰۰۰ لغت کاملا ضروری زبان فرانسه (فیلم فارسی+PDF)

اگر سوال یا نظری در این زمینه دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

5 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • ﻫﺎﺭﻭﻥ ﺷﻤﺎﻝ
    اسفند 9, 1397 5:58 ب.ظ

    ﺑﺴﻴﺎﺭﻋﺎﻟﻲ اﺳﺖ اﻳﻦ ﭘﺮﻧﮔﺮاﻡ ﻫﺎﻱ ﺁﻣﻮﺯﻳﺸﻲ

    پاسخ
  • ممنون از مطلبتون خیلی کمکم کرد اما همه این مکالمات توی اپلیکیشن تون بود. منبع جدید دارین برای مدرک C1

    پاسخ
    • زیر و روی مکالمات رو توی اپلیکیشن یاد می گیرید اما حتما منبع کمکی نیازه در کنار هر نرم افزاریا برنامه ای. من توصیه میکنم کتاب فرانسه در سی روز رو هم تهیه کنید

      پاسخ
  • خیلی عالی بود واقعا ممنون

    پاسخ
  • سایت شما عالی بود و هست بنده با 46سال سن توی یکسال تونستم زبان فرانسه رو تا حدی یادبگیرم و پیشرفت کنم البته بعنوان زبان دوم اروپایی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست