سی دی های آموزشی زبان فرانسه

خرید اینترنتی بهترین سی دی های آموزشی زبان فرانسه (2023)

گاما

سی دی آموزشی زبان فرانسه یکی از راه های یادگیری این زبان جذاب، بدون نیاز به کلاس است. امروز ۳ تا از بهترین سی دی های آموزش زبان فرانسه موجود در بازار را (طبق تجارب سه تن از اساتید دانشگاهی و موسسات آموزشی) برای خرید پستی یا اینترنتی شما قرار داده ایم.

این مطلب تا سال 2023 به روز شده است و بهترین بسته های آموزشی موجود در ایران به شما در همین مطلب معرفی شده اند!

نکته! بهترین گزینه خرید اپلیکیشن آموزش زبان فرانسه چرب زبان است (کلیک کنید) معمولا بهترین روش، استفاده از گزینه ۱ و۲ بصورت همزمان است، چون هم بهترین بسته آموزش زبان فرانسه در حال حاضر همین نصرت است که از صفر، فرانسه را بصورت اصولی به شما می آموزد و هم اینکه می توانید در گوشی خود همه جا به یادگیری بپردازید. اگر هم قصد سفرکاری کوتاه مدت یا توریستی به فرانسه را دارید از سی دی شماره ۳ استفاده کنید.

 


french

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان فرانسه چرب زبان، زبان فرانسه رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان فرانسه رو مثل بلبل حرف بزن!


 

۱- نرم افزار پیمزلر (آموزش در 100 روز)

نرم افزار پیمزلر

در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین ها در سطح دنیاست. بیش از ۲۰۰۰ ساعت آموزش زبان فرانسه ! با این پکیج که بهترین نرم افزار آموزش زبان دنیاست شما به راحتی و در خانه و یا محل کار خود زبان فرانسه را به راحتی فرا میگیرید. آتل می مور فرانسه نرم افزاری فوق حرفه ای و قدرتمند در زمینه آموزش زبان فرانسه است که از سوی اکثر منتقدان نرم افزار دنیا، لقب برترین نرم افزار آموزش زبان فرانسه را از آن خود کرده است که نمونه بارز آن جایگیری در رتبه اول و کسب مدال طلای برترین نرم افزار آموزش زبان دنیا برای چندمین سال پیاپی در وب سایت نقد نرم افزاری دنیا TopTenReviews است .

توضیحات بیشتر و خرید سریع پستی

۲- آموزش تصویری زبان فرانسه نصرت + تقویت حافظه

سی دی آموزشی نصرت فرانسه نسخه تصویری

این مجموعه شامل‏:‏

  • آموزش تصویری زبان فرانسه نصرت
  • تقویت حافظه در حین آموزش
  • نمایش متون و مکالمات صوتی همزمان
  • بیش از ۴۰ ساعت مکالمه ویدئویی
  • آموزش مکالمه و یادگیری زبان فرانسه در ۹۰ روز

توضیحات بیشتر و خرید سریع پستی

 ۳- آموزش زبان فرانسه پیمزلر در ۱۰۰ روز

آموزش زبان فرانسه پیمزلر در ۱۰۰ روز

مجموعۀ پیمزلر فرانسه در ۱۰۰ روز از معتبرترین و موثرترین روش های آموزش زبان در دنیا می باشد. مردم در سرتاسر دنیا از متد آموزشی پیمزلر برای درک یک زبان جدید و صحبت به آن زبان در کوتاه ترین زمان ممکن بهره می برند. اگر تجربه ای در این زمینه ندارید، ممکن است در ابتدا چنین امر ساده ای که در عین حال بسیار نتیجه بخش هم است، برای شما غیر قابل باور به نظر برسد؛ اما حقیقت آن است که هر شخص می تواند زبان های خارجی را با استفاده از یک سیستم آموزشی درست، فرا بگیرد. با استفاده از متد آموزشی پیمزلر، شما از سال ها تلاش و پژوهش در امر آموزش زبان بهره خواهید برد.

متد آموزشی پیمزلر سالهاست که مورد توجه و اطمینان نهادهای دولتی، سیاستمداران، شرکت ها و هر فردیست که می خواهد و یا نیاز دارد تا زبان جدیدی را در کوتاه ترین زمان ممکن و بطور کارآمد بیاموزد. تمامی اصول آموزشی در این مجموعه در نظر گرفته شده است که این امر آن را به مطمئن ترین راه برای فراگیری زبان تبدیل می نماید.

توضیحات بیشتر و خرید سریع پستی

 اگر هیچ کدام از این بسته ها، شما را متقاعد نکرد، سایر نرم افزارهای آموزشی برتر موجود در زمینه زبان فرانسه را ببینید!

زبانمهر

حتما بخوانید!

2 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • Zaralam ahmadzai
    بهمن 3, 1401 10:45 ق.ظ

    از اول می خواهم شروع کنم. برنامه چرب زبان تهیه کردم مکالمه ام خیلی سریع راه افتاد اما گرامر نداره منبع معرفی کنید

    پاسخ
    • برای یادگیری هیچ زبانی بصورت جداگانه دنبال گرامر نگردید. گرامر را امیخته با مکالمه و جملات یاد بگیرید، دقیقا همین روش اپلیکیشن

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست