فرانسه

۲۵ تا از بهترین جاذبه های گردشگری فرانسه (نظر توریست ها)

گاما

فرانسه یکی از توریستی ترین کشورهای جهان است و دلیل آن هم وجود شهرها، دهکده ها، چشم اندازها و فرهنگ و آداب و رسوم شگفت انگیز این کشور است.

ما اینجا یک بیست بلند از ۲۵ جاذبه گردشگری و توریستی فرانسه که حتما باید از آنها دیدن کنید تهیه کرده ایم. برای اینکه کار شما راحت تر شود، یک نقشه از شهرها و مکان های مختلف فرانسه که واقعا ارزش بازدید دارند هم در اختیارتان می گذاریم.

این نقشه به شما کمک می کند برای یک سفر ده روزه به فرانسه برنامه ریزی دقیق تری داشته باشید. به هرحال برای خیلی ها داشتن یک نقشه واقعی کمک خیلی بزرگی است؛ امیدواریم که برای شما هم همینطور باشد!

حتما بخوانید: مردم فرانسه چگونه هستند؟ شناخت روحیات مردم فرانسه

۲۵ جاذبه شگفت انگیز و دیدنی در فرانسه

لیست ما شامل بهترین و زیباترین شهرها و مکان های تحسین بر انگیز در فرانسه می شود. همانطور که گفتیم، برای اینکه کارتان ساده تر شود یک نقشه نیز برایتان آماده کرده ایم که در انتهای همین مطلب می توانید آن را پیدا کنید.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزشی چرب زبان، هرررر زبانی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان زبان مدنظرتو مثل بلبل حرف بزن!


 

لیست ما شامل پاریس هم می شود. حتما باید از پایتخت فرانسه دیدن کنید. درست است که این مساله کاملا واضح به نظر می رسد و هر توریستی هنگام سفر به فرانسه از پاریس هم بازدید می کند؛ اما فقط خواستیم تاکید کرده باشیم که پاریس را از قلم نیندازید.

حتما بخوانید: به عنوان یک توریست در اروپا این ۱۵ کار را هرگز انجام ندهید!

بسیار خب! بیایید شروع کنیم! لیست ۳۵ تایی ما منتظر شماست! یادتان باشد که ما همه این شهرها را روی نقشه انتهایی مطلب درج کرده ایم. از شمال شرقی شروع می کنیم و در جهت عقربه های ساعت در اطراف فرانسه حرکت می کنیم. کاغذ و قلم بردارید و شهرهای مورد علاقه تان را یادداشت کنید.

۱-پاریس (Paris)

پاریس (Paris)

پاریس پایتخت فرانسه همیشه بین ده شهر برتر این کشور قرار دارد. با اینکه گفتن این موضوع خیلی کلیشه ای به نظر می رسد اما واقعا پاریس یکی از برترین و بهترین شهرهای فرانسه است. ما یک برنامه راهنمای عالی برای گشت و گذار یک هفته ای در پاریس آماده کرده ایم. این برنامه شامل همه مکان های دیدنی پاریس و همه کارهاییست که باید در طول سفرتان به پاریس انجام بدهید.

به احتمال زیاد سفر شما به کشور فرانسه از پاریس شروع می شود و در همین شهر خاتمه پیدا می کند. برای همین بهتر است برنامه ریزی کنید تا چند روزی را بیشتر در شهر عشق، پاریس، بگذرانید.

توصیه ما این است که ۳ شب در پاریس بمانید. به این ترتیب با خیال راحت می توانید از منطقه رمانتیک و عاشقانه مونت مارت (Montmartre)، برج ایفل (Eiffel Tower) را از نزدیک ببینید و قبل از غروب آفتاب یا شب به رودخانه کروز هم سری بزنید.

البته بدیهی است که حتما باید از موزه لوور (The Louvre) هم دیدن کنید. فقط یادتان باشد که برای بازدید از این موزه از قبل بلیط تهیه کنید. در کنار اینها از جزیره نتردام و خیابان شانزه لیزه نیز دیدن کنید و لذت ببرید.

۲-کولیور (Collioure)

کولیور (Collioure)

فصل بهار زمان خوبی برای بازدید از این شهر کوچک است. کولیور در نزدیکی مرز کاتالان و دریای مدیترانه قرار دارد؛ بنابراین اگر به اسپانیا و به کوستا براوا (Costa Brava) سفر کردید می توانید به راحتی به کولیور هم بیایید.

اثر تاریخی این شهر برج دیواری قدیم آن است که به خوبی حفظ شده. علاوه بر این توصیه می کنیم که حتما در خیابان های تنگ و باریک کولیور هم قدم بزنید. گفته می شود که سالوادور دالی یک بار به این شهر آمده تا برای خلق آثارش ایده بگیرد.

۳-کارکاسون (Carcassonne)

کارکاسون (Carcassonne)

کارکاسون فقط اسم یک بازی معروف نیست بلکه یک شهر واقعی در فرانسه هم هست. کارکاسون شهری مرتفع با استحکامات و ارگ های دو جداره است که جزو جاذبه های توریستی کشور فرانسه محسوب می شوند. توصیه می کنیم که صبح زود به کارکاسون بروید چون این ساعت از روز شهر خلوت تر است و با خیال راحت می توانید از مکان های جالب آن دیدن کنید.

۴-آریژ (Ariege)

آریژ (Ariege)

آریژ به خاطر منظره روستایی و قلعه با شکوهش که Château de Foix نام دارد در این لیست قرار می گیرد. توصیه می کنیم به فیلم زیر که توسط هیئت رسمی گردشگری تهیه شده نگاهی بیندازید.

قلعه با شکوه آریز درست مثل یک نقاشی زیبا روی تپه قرار گرفته است. این برج عظیم مشرف به منطقه است و همه چیز آن به خوبی حفظ و نگهداری شده. مطمئنا بازدید از این قلعه زیبا برای خانواده و به خصوص بچه ها بسیار جالب خواهد بود.

۵-مونت سن میشل (Mont Saint Michel)

مونت سن میشل (Mont Saint Michel)

وقتی صحبت از مکان های دیدنی و جذاب فرانسه می شود به هیچ وجه نمی توان مونت سن میشل را از قلم انداخت. زمانی که جزر و مد آب کم است می توانید در این قلعه با شکوه که روی آب واقع شده گشت و گذار کنید و از شگفتی آن به وجد بیایید.

برای اینکه به معنای واقعی شگفت زده شوید فیلم زیر را ببینید. این فیلم بسیار زیباست و حتی از چیزی که در واقعیت خواهید دید هم جذاب تر و شگفت انگیزتر است.

۶-سنت مالو (St Malo)

سنت مالو (St Malo)

دیوارهای گرانیتی بلند و ساحل دریا درست روبروی شما قرار دارند. اینجا سنت مالو است؛ روستایی کوچک با جمعیت فقط ۴۵۰۰۰ نفر که در بریتانی، واقع در شمال غرب خط ساحلی فرانسه واقع شده است.

این دهکده در طول جنگ جهانی دوم نقش بسیار مهمی را ایفا کرد. بهترین وسیله برای رسیدن به سنت مالو ماشین است.

۷-بایو (Bayeux)

بایو (Bayeux)

شهر شگفت انگیز بایو با مرکز قرون وسطایی اش به خاطر وجود پرده Tapisserie de Bayeux در آن معروف است. نقوش این پرده تاریخی که متعلق به قرن یازدهم است حمله ۱۰۶۶ نورمن به انگلیس را به تصویر می کشد. می توانید ماشینتان را در مرکز شهر پارک کنید و بعد گشت و گذار کنید. خیابان های سنگفرش شده منتظرتان هستند تا عکس های بیاد ماندنی و زیبایی در این منطقه بگیرید!

۸-لو آور (Le Havre)

لو آور (Le Havre)

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کشور فرانسه که در امتداد ساحل شمالی قرار دارد شهر لو آور است. این شهر به خاطر نمای هنری و پیاده روی های لذت بخش کنار ساحل شهر دارد. در طول جنگ جهانی دوم شهر لوآور بشدت آسیب دید و بعدها بازسازی شد. با این وجود هنوز هم زیبا و دیدنی محسوب می شود.

۹-روان (Rouen)

روان (Rouen)

اگر رودخانه سن در پاریس را دنبال کنید به انتهای آن در شهر روان خواهید رسید. این شهر قدیمی یادآور دوران روم و قرون وسطا است و برای علاقمندان به بافت های قدیمی بسیار جذاب است. علاوه بر این در روان کلیساهای زیبایی هم وجود دارد که می توانید به طور رایگان از آنها دیدن کنید.

یکی دیگر از امتیازهای شهر روان این است که خیلی توریستی نیست و با خیال راحت می توانید از آرامش آن لذت ببرید. می توانید در طول مسیرتان از پاریس به نرماندی در روان متوقف شوید و یکی دو ساعتی آنجا قدم بزنید.

۱۰-آمیان (Amiens)

آمیان (Amiens)

شهر آمیان که توسط رودخانه سم (Somme) تقسیم شده است به خاطر وجود کلیسای جامع گوتیک آمیان (Gothic Amiens Cathedral) که مشرف بر شهر است شهرت دارد.

بهترین کار این است که به یکی از کافه های آمیان بروید و یک فنجان قهوه Café au lait (قهوه داغ و شیر) و کروسان میل کنید و لذت ببرید. شهر آمیان هم درست مثل روان خیلی توریستی نیست؛ اما کلیسای جامع این شهر بسیار زیباست.حتما به آنجا بروید و از دیدن مناظرش لذت ببرید.

۱۱-لیل (Lille)

لیل (Lille)

شهر لیل در شمال فرانسه یکی دیگر از جاذبه های توریستی این کشور است. مرکز این شهر پر از مغازه و فروشگاه های مختلف است که می توانید برای خرید کردن به آنجا بروید. جاذبه توریستی این شهر منطقه قدیمی و قلعه قرون وسطایی آن است. لیل شهری بسیاری صنعتی است و هر روز کافه ها و فروشگاه های متعدد شیکی در آن افتتاح می شوند.

۱۲-استراسبورگ (Strasbourg)

استراسبورگ (Strasbourg)

استراسبورگ همچون مرواریدی درخشان در کنار مرز آلمان و کمی دورتر از شهر کلمار (Colmar) واقع شده است.این شهر به La Petit France ( فرانسه کوچک) مشهور است و مطمئنا ارزشش را دارد که از آن دیدن کنید. خوب است بدانید که استراسبورگ یک بازار کریسمس فوق العاده هم دارد.

۱۳- قلعه Chateau du Haut Koenigsbourg

قلعه Chateau du Haut Koenigsbourg

بدون اضافه کردن نام این قلعه شگفت انگیز، لیست جاذبه های دیدنی فرانسه ناقص می شود. Chateau du Haut Koenigsbourg یک قلعه بازسازی شده متعلق به قرن دوازدهم است که چندین توپخانه و باغ مربوط به قرون وسطی دارد. درست در کنار همین قلعه، قلعه دیگری به نام Château de l’Œdenbourg وجود دارد که می توانید از آن هم بازدید کنید.

۱۴-کلمار (Colmar)

کلمار (Colmar)

کلمار شهری زیبا و کوچک است که در نزدیکی مرز فرانسه با آلمان و سوییس واقع شده و به آن “ونیز کوچک” هم گفته می شود. در این شهر حتی می توانید درست مثل ونیز سوار قایق های گوندولا بشوید و روی رودخانه حرکت کنید.

حدود ۳۰ دقیقه طول می کشد تا گشتی در مرکز شهر بزنید. بازار محلی کلمار یکی از جاذبه های دیدنی این شهر است که حتما باید از آن دیدن کنید. این بازار پر است از میوه های محلی، سبزیجات، پنیر، پنیر، و پنیر! استراسبورگ و کلمار جزو امن ترین و زیباترین شهرهای فرانسه برای بازدید هستند.

۱۵-اگوییسهایم (Eguisheim)

اگوییسهایم (Eguisheim)

یکی از بهترین شهرهای قرون وسطایی به جا مانده در فرانسه شهر اگوییسهایم است. این شهر پر از رنگ و گل و گیاه است و به احتمال زیاد یکی از شهرهای مورد علاقه تان هنگام سفر به فرانسه خواهد بود. اگوییسهایم شهر کوچکیست و یک ساعته می توانید همه جای آن را بگردید و در ضمن به کلمار هم خیلی نزدیک است.

۱۶-بسانکون (Besancon)

بسانکون (Besancon)

بسانکون یکی از دوستانه ترین شهرهای فرانسه است و موقعیت مکانی مناسبی هم دارد. این شهر در واقع شبه جزیره ایست که ۹۰ درصد آن با رودخانه احاطه شده و حدود ۱۰ پل در اطراف آن قرار دارد. فقط بخشی از قلعه بسانکون به شهر راه دارد.

بسانکون خیلی توریستی نیست اما بازدید از مناظر زیبای آن واقعا توصیه می شود. حتی تاریخچه ای درباره مقاومت این شهر در طول جنگ جهانی دوم هم وجود دارد. داخل قلعه بسانکون یک باغ وحش هم وجود دارد که می توانید از آن دیدن کنید. خیلی ها رفتن به باغ وحش را دوست ندارند اما خوشبختانه حیواناتی که در این باغ وحش هستند سالم و شاداب به نظر می رسند و به خوبی از آنها نگه داری می شود. یکی از مکان های خوب برای بازدید با خانواده هنگام سفر به فرانسه رفتن به همین باغ وحش است.

۱۷-دیژون (Dijon)

دیژون (Dijon)

چشم انداز اطراف منطقه دیژون (Dijon) را هم نباید از دست بدهید. در این ناحیه می توانید کارخانه های نوشیدنی سازی دیدن کنید و مزه پنیر معروف بورگوندی را هم بچشید. بازدید از دیژون یکی از بایدهای سفر به فرانسه است!

۱۸-آنسی (Annecy)

آنسی (Annecy)

آنسی شهری زیبا با قلعه ای شگفت انگیز در نزدیکی آلپ است. این شهر در ۴۰ کیلومتری جنوب ژنو قرار دارد و بنابراین به سوئیس و ایتالیا بسیار نزدیک است. منطقه تفریحی اوت سووآ (Haute-Savoie) که در کنار یک دریاچه زیبا واقع شده در شهر آنسی قرار دارد. در این منطقه دریاچه های متعددی وجود دارد که به خصوص برای فصل تابستان بسیار مفرح و مناسبند.

۱۹-لیون (Lyon)

لیون (Lyon)

لیون که به آن “پاریس کوچک” یا “پاریس بعدی” هم گفته می شود جزو شهرهاییست که حتما باید از آن دیدن کنید. لیون بدون شک یکی از بهترین شهرهای فرانسه برای زندگی کردن است. آشپزهای حرفه ای دنیا هم خانه اصلی شان را لیون می دانند.

بازارهای شهر لیون پر از کیک ها و شیرینی های خوشمزه، پنیر، نوشیدنی و محصولات خوش طعم دیگر هستند که مطمئنا باب میلتان خواهند بود. هنگام بازید از شهر لیون، حتما سری به Croix-Rousse هم بزنید. این منطقه به راه پله های رنگارنگ، بازارهای جالب و آثار و هنری اش معروف است.

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی شهر لیون کلیسای Notre-Dame de Fourvière است که در بالای تپه قرار گرفته. با ۲۰ دقیقه پیاده روی کردن می توانید به این منطقه زیبا برسید و از منظره پانورامایی که بر فراز شهر لیون است لذت ببرید.

توصیه می کنیم که کمی به سمت پایین تر بروید تا از پارک کوچک و بناهای تاریخی بیشتری که در این منطقه است هم دیدن کنید. فیلم زیر همه این شگفتی ها را بیشتر و بهتر از عکس ها توصیف می کند.

۲۰-گرنوبل (Grenoble)

گرنوبل (Grenoble)

جاذبه سرگرم کننده و جالب شهر گرنوبل، تله کابین سواری بر فراز کوهستان است. در این منطقه می توانید مناظر شگفت انگیزی از کوه های آلپ را مشاهده کنید. گرنوبل مسیر ورود به سوئیس است و با ایتالیا و تورینو هم مرز است.

خوب است بدانید که در شمال گرنوبل دریاچه های زیادی وجود دارند که برای آبتنی کردن در فصل گرم تابستان بسیار مناسبند. مناطق خاصی از این دریاچه ها برای شنای خانواده ها در نظر گرفته شده و امکان کایت سواری روی آب ها هم برای همه وجود دارد.

۲۱-دره وردون (Verdon Gorge)

دره وردون (Verdon Gorge)

با اینکه وردون را نمی توان یک شهر تلقی کرد اما بدون شک یکی از بهترین جاذبه های گردشگری فرانسه است. این منطقه یکی از بهترین نقاط کشور فرانسه است که به لطف وجود کوه های بلند مزارع اسطوخودوس فراوانی را می توانید در آنجا مشاهده کنید.

رودخانه دره وردون که جان می دهد برای قایق سواری! خیلی ها این رودخانه را جزو زیباترین رودخانه های اروپا محسوب می کنند. رفتن به این نقطه به خصوص در فصل گرم سال و ماه آگوست واقعا فوق العاده است چون می توانید تنی به آب بزنید و حسابی خنک شوید. در فصل زمستان نیز این منطقه پوشیده از برف است. فیلم زیر را ببینید تا بیشتر با زیبایی های دره وردون آشنا شوید.

۲۲-بورمس لس میموساس (Bormes les Mimosas)

بورمس لس میموساس (Bormes les Mimosas)

بورمس لس میموساس یکی از رایج ترین و بهترین مکان ها برای ازدواج کردن است؛ پس می توان گفت آن را یکی از عاشقانه ترین و رمانتیک ترین مکان های موجود در فرانسه به شمار آورد. این شهر از گل های زیبای میموسا پوشیده شده است و هر ساله در آن جشنواره گل برگزار می شود.

این جشنواره ها هفته آخر ماه فوریه برگزار می شوند و طی آن خیابان های این شهر قدیمی با بیش از ۱۲ تن نهال و بیش از ۹۰ هزار گل تزئین می شوند.

۲۳- کاسی (Cassis)

کاسی (Cassis)

کاسی شهر صخره های سنگ آهکی، بندر ماهیگیری و محیطی عاشقانه و رمانتیک است و با شهر مارسی هم فاصله کمی دارد. کاسی برای سفر یک روزه گزینه بسیار خوبیست. یادتان باشد حتما کنار ساحل قدم بزنید و خودتان را به یک قهوه مهمان کنید!

۲۴-مارسی (Marseille)

مارسی (Marseille)

مارسی شهری روی دریای مدیترانه است و یکی از مشهورترین مکان های توریستی فرانسه محسوب می شود. به خاطر وجود معماری رومی و مرکز این شهر، روزانه افراد زیادی برای بازدید از مارسی به آن سفر می کنند.

علاوه بر این، ورژن فرانسوی زندان آلکاتراز با نام Château d’If، زندانیست که در این منطقه و روی دریا واقع شده است.

۲۵-اکس-آن-پرووانس (Aix en Provence)

اکس-آن-پرووانس (Aix en Provence)

این شهر زادگاه نقاش پست امپرسیونیست، پائول سزان (Paul Cézanne) است و موقع غروب خورشید جذابیت های آن چندین برابر می شود. زمانی که میدان اصلی روشن می شود، شهر نیز از خواب بیدار می شود. توصیه می کنیم حتما در یکی از رستوران های نزدیکتان شام بخورید تا غرق در زیبایی ها و دیدنی های اطرافتان بشوید.

۲۶-آوینیون (Avignon)

آوینیون (Avignon)

آوینیون در گذشته مرکز اصلی پاپ های کاتولیک بوده است و با اینکه زمان زیادی از این مساله می گذرد اما هنوز هم کاخ پاپ (Palais des Papes) اصلی ترین جاذبه گردشگری این شهر محسوب می شود.

آوینیون شهر محبوب خیلی از توریست هاست. ممکن است وقتی به این شهر رسیدید انتظار نداشته باشید که جاذبه های خاصی روبرو شوید اما مطمئن باشید چیزهایی در این شهر وجود دارد که وادارتان می کند توقف کنید و آنها را ببینید!

باید گفت آوینیون یکی از شهرهای فرانسه است که واقعا دست کم گرفته می شود. اگر در ماه ژوئیه به این شهر سفر کنید می توانید از جشنواره تئاتر و سینما هم بازدید نمایید. در این زمان مرکز شهر که قدمت آن به قرون وسطی می رسد مملو از سالن های تئاتر می شود. ورود هیچ ماشینی به این منطقه مجاز نیست و مردم برای ۲ تا ۳ هفته به جشن گرفتن مشغولند.

آوینیون شهری بسیار هنری و پر از فرهنگ و تاریخ و بناهای زیباست. در طول سفرتان به این شهر می توانید هر جشنواره ای که فکر کنید را ببینید. علاوه بر این، کاخ پاپ هم بنای بسیار جذاب و چشمگیری است که باید از آن هم دیدن کنید. فقط یادتان باشد که برای بازدید از کاخ از قبل بلیط تهیه و راهنمای گردش در کاخ را دریافت کنید. این راهنما یک سرگرمی جالب برای بچه ها هم دارد و آن پیدا کردن گنج های تقریبا پنهانی اطراف کاخ است.

۲۷-ایگوس مورتس (Aigues Mortes)

ایگوس مورتس (Aigues Mortes)

مرکز شهر قرون وسطایی ایگوس مورتس هنوز هم پابرجاست. با این حال جاذبه اصلی این شهر بیرون از دیوارهای آن قرار دارد. این جاذبه شگفت انگیز یک دریاچه صورتی رنگ است.

رنگ صورتی و غیر طبیعی این دریاچه به خاطر وجود میکرو ارگانیسم های در حال رشد ایجاد می شود نه به خاطر فلامینگوهای صورتی رنگی که در کنار دریاچه لانه می کنند. با وجود این، تشابه رنگ دریاچه و فلامینگوهای صورتی، صحنه زیبا و بدیعی خلق می کند.

۲۸-تولوز (Toulouse)

تولوز (Toulouse)

می توانید از کارکاسون به سمت تولوز حرکت کنید. فاصله این دو شهر با هم کوتاه است و با ماشین راحت به تولوز می رسید. حتی می توانید سفری یک روزه از تولوز به کارکاسون داشته باشید.

جاذبه های چشمگیر این شهر پل های قدیمی و بازارچه های محلی آن است. در این بازارها می توانید پنیر و نوشیدنی های مرغوب بخرید. علاوه بر این اگر خودتان یا خانواده تان فوتبال دوست هستید بهتر است سری به ورزشگاه تولوز هم بزنید. این ورزشگاه در یک جزیره و روی آب بنا شده است.

گشت و گذار در فرانسه

اگر نظر ما را بخواهید آزادی شخصی از همه چیز بهتر است. پس اگر شما هم مثل ما فکر می کنید بهتر است طی سفرتان به شهرهای مختلف فرانسه ماشین اجاره کنید. البته باید بدانید که بزرگراه ها و آزادراه های فرانسه با هزینه های جاده ای همراهند و بسته به برنامه سفرتان ممکن است مخارجتان سنگین شود.

یکی از بهترین ایده ها استفاده از سایت Michelin.com برای برنامه ریزی سفر است. این سایت هزینه های جاده ای ، مسافت ها و سایر مخارج مرتبط را به شما می دهد.

به احتمال زیاد سفر شما به فرانسه از پاریس شروع می شود؛ بنابراین از آنجایی که نقطه شروع سفرتان شمال فرانسه است باید هوشمندانه حرکت کنید. سعی کنید قلعه ها و دهکده های دیدنی و جذاب اطراف را پیدا کنید و حتما برای بازدیدشان بروید.

نکات و راهنمایی های مفید:

  • اگر عاشق ساحل و خط ساحلی هستید از شرق شروع و به سمت جنوب حرکت کنید.
  • اگر مناطق کوهستانی را ترجیح می دهید استراسبورگ ، لوکزامبورگ و آلپ را توصیه می کنیم.

هتل ها و اقامتگاه های فرانسه

با مراجعه به سایت Booking.com می توانید لیست تمام هتل های فرانسه را مشاهده کنید. تنها سایتی که برای رزرو هتل نیاز دارید همین وب سایت است. می توانید بدون هیچ پیش پرداختی اتاق رزرو کنید و گزینه لغو رایگان رزرو هم برایتان وجود دارد.

برای رزرو گزینه های متعدد و وسیعی پیش روی شماست که شامل موارد زیر می شوند:

  • هتل ها
  • استراحت گاه ها
  • مهمانخانه ها
  • اقامت گاه های B&Bs ( تخت خواب و صبحانه)
  • اردوگاه ها
  • ویلاها

فقط کافیست به سایت Booking.com سر بزنید.

ما اینجا لیست بهترین هتل های فرانسه در شهرهای ساحلی و سایر مناطق را در اختیارتان قرار می دهیم:

  • پاریس: Generator Paris
  • لیل: Gastama Hostel
  • نزدیک مونت سن میشل: Edd Hostel
  • استراسبورگ: Ciarus
  • مارسی: Vertigo Vieux-Port
  • نیس: Villa Saint Exupery Beach Hostel
  • ست: Georges Hostel & Café
  • سورت و هوزگور: Jo&Joes Hostel

AirBnb و خانه های ییلاقی فرانسه

حتما برای اقامت در فرانسه به بازارگاه آنلاین AirBnb سری بزنید. در این وب سایت می توانید اقامت گاهی مناسب با بودجه در نظر گرفته شده تان پیدا کنید. اگر مشکلی با پرداخت اجاره ماشین برای گشت و گذار در سطح شهرها ندارید هم توصیه می کنیم ویلا یا خانه های ییلاقی اجاره کنید.

نکات و راهنمایی های بیشتر برای سفر به فرانسه

پیدا کردن راهنمای سفر بهترین کار برای دانستن موارد زیر است:

  • تورهای روزانه
  • مناطق و مکان های دیدنی
  • فعالیت های مربوط به هر منطقه

خلاصه: بهترین و زیباترین شهرهای فرانسه برای بازدید

امیدواریم لیستی که ما از جاذبه های دیدنی کشور فرانسه تهیه کردیم برایتان مفید بوده باشد. فرانسه کشور بسیار جذاب و زیباییست. فرقی نمی کند قرار است یک هفته، دو هفته یا یک ماه کامل در این کشور بمانید؛ مساله مهم این است که از وقتتان عاقلانه و هوشمندانه استفاده کنید. سعی کنید از تمام نکاتی که در این مطلب به آنها اشاره شد استفاده کنید تا تعطیلات خوب و خاطره انگیزی برای خودتان رقم بزنید.

توصیه می کنیم تا زمانی که در فرانسه هستید حتما موارد زیر را هم تجربه کنید:

  • نوشیدنی های محلی را امتحان کنید
  • از کاخ های دیدنی و قلعه ها بازدید کنید
  • از یک دهکده کوچک دیدن کنید
  • خوش بگذرانید و از سفرتان لذت ببرید

اگر سوالی در این زمینه دارید یا فکر می کنید لیست ما کامل نیست خوشحال می شویم آن را در بخش نظرات همین مطلب عنوان کنید.

بسیار کاربردی برای فرانسه

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست