سری کتابهای هدوی

معرفی و دانلود جدیدترین نسخه کتابهای هدوی+ معایب و مزایای آن

گاما

این کتاب تمام اصول اولیه زبان انگلیسی را پوشش می دهد. در حین کار با این کتاب، زبان آموزان فعالیت ‌هایی در زمینه گرامر، رایتینگ و درک مطلب انجام می ‌دهند تا به آن ها در یادگیری و تمرین مهارت ‌های زبانی که تازه آموخته اند، کمک شود. این کتاب برای استفاده در کلاس عالی است و به زبان آموزان کمک می کند تا در سطح ابتدایی پیشرفت کنند.

در مورد کتاب ‌های سطح مبتدی سخت است که بفهمیم چه نوع مطالبی به درد زبان آموز می خورد. ما گاهی اوقات به عنوان معلم از خودمان می‌پرسیم : “آیا دانش‌آموزان من کاملا مبتدی هستند یا کمی زبان بلدند ؟” در چنین موقعیتی New Headway Beginner، یک کتاب عالی است. این کتاب علاوه بر ساختار های زبانی پیشرفته که زبان آموز در هر درس یاد می گیرد، تمام اصول اولیه را پوشش می دهد.

بررسی اجمالی

New Headway Beginner اولین کتاب از مجموعه New Headway است . در همه 14 درس متنوع آن، موارد زیادی از جمله گرامر، واژگان ، فعالیت های رایتینگ و اسپیکینگ پوشش داده شده است. هر واحد تقریبا 8 صفحه دارد و فعالیت های ارائه شده در هر درس مرتبط با سطح زبان آموزان است و می توان به راحتی آن ها را دنبال کرد. سراسر کتاب با موضوعاتی مثل غذا، دوست داشتن / دوست نداشتن، پرسیدن سوال، خانه داری، سفر و چندین موضوع دیگر در سطح ابتدایی پر شده است. طرح هر درس ساده و قابل پیگیری است، اما این کتاب متن سنگینی دارد و ممکن است برخی از زبان آموزان سطح مبتدی را دل زده یا حتی خسته کند.

New Headway Beginner

در هر درس، زبان آموز روی فعالیت ‌های مختلفی کار خواهد کرد که به او کمک می‌کند تا از تمام مهارت ‌های زبانی اش استفاده کند. برای این که زبان آموزان بتوانند سراغ درس بعد بروند، باید فعالیت‌ های لیسنینگ یا شنیداری، تمرین‌ های تطبیقی و پر کردن جای خالی مربوط به گرامر و بخش ‌های درک مطلب و فعالیت ‌های مباحثه ای یا تمرین های رایتینگ را انجام دهند. همان طور که قبلا هم گفته شد، هر درس 8 صفحه دارد و به دلیل فراوانی و تنوع مطالب ارائه شده در هر بخش ، مدتی طول می کشد تا زبان آموزان از درسی به درس دیگر بروند.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

5 تا از بهترین کتاب های یادگیری زبان انگلیسی

این کتاب برای زبان آموزانی که از قبل از پایه زبانی خوبی برخوردارند و می‌ خواهند خودشان را برای سطح قبل از متوسط ​​آماده کنند، مناسب است.

مزایای کتابهای هدوی

  • در این کتاب فعالیت هایی وجود دارد که باید به صورت دو یا چند تایی با همکلاسیها انجام شوند. این فعالیتها زبان آموزان را تشویق می کند تا با هم کار کنند و مهارت های گفتاری شان را در کلاس تمرین کنند.
  • هر فصل شامل طیف گسترده ای از فعالیت ها است که به زبان آموزان کمک می کند تا از هر چهار مهارت زبانی شان استفاده کنند.
  • در هر درس کادر های گرامری به رنگ آبی روشن وجود دارد که مثال ها و توضیحات اضافی برای ساختار های گرامری دشوارتر را ارائه می دهد.

معایب کتابهای هدوی

  • برخی از فعالیت های مربوط به بخش ریدینگ این کتاب ممکن است برای زبان آموزان سطح مبتدی بیش از حد طولانی یا خیلی چالش برانگیز باشد.
  • برخی از واژگانی که در تمرینات ریدینگ مشاهده می شود ، ممکن است برای زبان آموزان سطح مبتدی خیلی پیشرفته باشد.
  • سرعت مکالمات در برخی از فعالیت ‌های لیسینگ (شنیداری) کمی تند است و ممکن است برای زبان آموزان پایین تر از سطح متوسطه مناسب ‌تر باشند.

گرامر را یک بار برای همیشه یاد بگیرید: 4 جزوه PDF یادگیری گرامر زبان

در باره کتابهای هدوی توصیه می شود

  • این کتاب در کلاس های حداقل 4 نفره تدریس شود تا از فعالیت های مباحثه ای با همکلاسی ها حداکثر بهره گرفته شود.
  • زبان آموزان برای استفاده از این کتاب باید حداقل کمی دانش انگلیسی داشته باشند.
  • معلمان از این کتاب برای زبان آموزانی استفاده کنند که می خواهند به سطح بعدی زبان بروند.

New Headway Beginner یک کتاب فوق العاده و کاربردی است اما با این که ادعا می کند برای مبتدیان مناسب است، من فکر نمی کنم برای کسانی که زبان شان در حد صفر است، مناسب باشد. این کتاب بیشتر برای زبان آموزانی مناسب است که از قبل پایه زبان لازم را دارند و می‌ خواهند خودشان را برای سطح پیش – متوسط ​​آماده کنند .

دانلود جدیدترین ویرایش های کتاب های هدوی

pdf   دانلود از سایت شماره 1 (پیشنهادی)

pdf   دانلود از سایت شماره 2

pdf   دانلود از سایت شماره 3

حتما دانلود کنید: 100 درس رایگان آموزش مکالمات ضروری زبان انگلیسی (رایگان)

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست