انگلیسی

20 فیلم آموزش انگلیسی تجاری-بازرگانی (دانلود رایگان+pdf)

گاما

با پیشرفت علم و تکنولوژی امروزه خیلی ها بفکر یادگیری یک یا دو زبان خارجی افتاده اند. در بین همه ی زبانهای دنیا، زبان انگلیسی از محبوبیت خاصی برخوردار است و طرفداران زیادی هم دارد اما آنچه که مهم است یادگیری اصولی و درست این زبان می باشد. آموزش انگلیسی بازرگانی یکی از ضروریات مهم برای صاحبان کسب و کار بین المللی و منطقه ای و … می باشد. ما در این پست بیش از ده درس آموزش زبان بازرگانی را برای شما به اشتراک میگذاریم .

با دانلود و نصب این اپلیکیشن مهارت خود را در زبان انگلیسی ارتقا دهید : ۵تا از بهترین نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی اندروید و کامپیوتر (طبق تحقیقات جدید)

انگلیسی بازرگانی شامل چه مواردی ست؟

  1. واژگان و اصطلاحات تخصصی: انگلیسی تجاری شامل واژگان، اصطلاحات و اصطلاحات تخصصی است که در محیط کاری به کار می‌روند، از جمله اصطلاحات مالی، حقوقی، بازاریابی و مدیریت. همه شون هم تقریبا اینجان (کلیک کنید)
  2. نامه نگاری تجاری: نوشتن نامه‌ها، ایمیل‌ها، گزارش‌ها و سایر مدارک تجاری به درستی و به شیوه‌ای کاربردی یک مهارت مهم در انگلیسی تجاری است. اصول نامه نگاری اینجا توضیح داده شده (حتما یاد بگیرید)
  3. مکالمات تلفنی و جلسات: مکالمات تلفنی و جلسات کاری نیازمند استفاده از اصطلاحات و عبارات مناسبی هستند که به دقت باید آموخته شوند. اینجا اموزش دادیم
  4. مهارت‌های ارتباطی: در انگلیسی تجاری، مهارت‌های ارتباطی مانند گوش دادن فعال، صحبت کردن موثر، مذاکره و ارائه ایده‌ها بسیار ارزشمند است.
  5. فهم فرهنگ کاری: در انگلیسی تجاری، فهم فرهنگ کاری کشورها و سازمان‌ها می‌تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد. این شامل نحوه برخورد و ارتباط با همکاران و مدیران، احترام به موقعیت‌های سازمانی و فرهنگ‌های مختلف است.
  6. آموزش منابع و مواد مرتبط: منابع آموزشی مخصوص به انگلیسی تجاری وجود دارند که شامل کتاب‌های درسی، دوره‌های آموزشی، وب‌سایت‌ها و مقالات مربوط به موضوعات تجاری مختلف می‌شوند. در حال حاضر بهترین پک/دوره آموزش تجاری در ایران این مورد است (کلیک کنید-با تهیه این مورد نیازی به هیچ منبع دیگه ای نیست و انگلیسی تجاری رو فول میشین)
  7. توسعه مهارت‌های نوشتاری و شفاهی: توسعه مهارت‌های نوشتاری و شفاهی در زمینه‌های مختلف انگلیسی تجاری مانند نوشتن گزارش‌ها، ارائه‌ها، پیشنهادات و مذاکرات از اهمیت بسزایی برخوردار است.

دروس آموزش انگلیسی بازرگانی

درس اول :

درس دوم :

درس سوم :

نکته مهم! در هیچ کجای اینترنت آموزش رایگان انگلیسی تجاری باکیفیت را پیدا نمی کنید. بهترین راه استفاده از جدیدترین و حرفه ای ترین بسته آموزش سریع انگلیسی تجاری-بازرگانی می باشد! و هیچ منبع دیگری نیاز نیست (کلیک کنید)

درس چهارم :

درس پنجم :

درس ششم :

درس هفتم:

درس هشتم:

درس نهم:

6 نکته کاربردی انگلیسی تجاری بازرگانی

انگلیسی تجاری -بازرگانی یکی از موارد ضروری برای صاحبان کسب و کار هست زیرا که  آموزش انگلیسی تجاری-بازرگانی به شما کمک می‌کند تا مهارت‌ها و دانش لازم برای ارتباطات تجاری و کسب و کار در محیط‌های بین‌المللی را به دست آورید. این نوع آموزش به شما کمک می‌کند تا اصطلاحات و واژگان مرتبط با موضوعات مختلف تجاری را درک کنید و بتوانید به طور موثر در مکالمات کاری، مذاکرات تجاری، نگارش ایمیل‌ها و سایر فعالیت‌های تجاری شرکت کنید.

در آموزش انگلیسی تجاری، موارد زیر می‌تواند مورد توجه قرار گیرد:

    1. واژگان تجاری آموزش واژگان مرتبط با حوزه تجارت، مالیات، حسابداری و بازرگانی+ اصطلاحات و عبارات مرتبط با معاملات تجاری و مذاکرات.
    2. مهارت‌های مکالمه تقویت مهارت‌های مکالمه در موضوعات تجاری مختلف+ آموزش تکنیک‌های مذاکره و مکالمات تجاری.
    3. مهارت‌های نوشتاری آموزش نوشتن ایمیل‌های تجاری و نامه‌های رسمی+ توسعه مهارت نگارش گزارش‌ها و مستندات تجاری.
    4. تفاهم در مواقع فرهنگی آموزش درک تفاوت‌های فرهنگی در محیط‌های کاری بین‌المللی+ آشنایی با عادات و رسوم تجاری مختلف کشورها.
    5. معرفی به تکنولوژی و روش‌های ارتباطی آموزش استفاده از تکنولوژی‌های مدرن در ارتباطات تجاری+ توسعه مهارت در استفاده از ابزارهای ارتباطی مثل ایمیل، ویدئوکنفرانس و پلتفرم‌های اشتراک گذاری فایل.
    6. آشنایی با معاملات بین‌المللی مفاهیم مرتبط با تجارت بین‌المللی و صادرات و واردات+ آموزش نکات حساس در مذاکرات تجاری بین‌المللی.

در ادامه یاد بگیرید: چگونه انگلیسی را روان بخوانیم؟ (حتی بدون بلد بودن لغات!)

زبانمهر

حتما بخوانید!

23 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست