learningarabic

۴ نکته بسیار مهم قبل از خرید یا دانلود آموزش نصرت زبان عربی

گاما

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که بدنبال خرید یا دانلود مجموعه آموزش نصرت زبان عربی (کامپیوتر یا اندروید) هستید حتما این پست را با دقت مطالعه بفرمایید. نکاتی که حاصل تجربیات اساتید موسسات آموزش زبان عربی در داخل کشور و تجربه شخصی اینجانب بعنوان مدرس هستند. 

قبل از شروع باید بعنوان مقدمه بگویم که قرار است راجب مزایای این بسته آموزش زبان عربی، معایب آن (برای برخی از زبان آموزان عزیز) و دو نکته مهم دیگر صحبت کنیم.

۱- مزایای بسته آموزش زبان عربی نصرت تصویری نسخه جدید (اندروید و کامپیوتر)

خب همانطور که می دانید این بسته آموزشی حاصل تحقیقات فراوانی است که در داخل کشور در زمینه یادگیری زبان عربی انجام گرفته است و می توان گفت در حال حاضر بهترین بسته آموزش زبان عربی موجود در ایران می باشد.

این مجموعه با تاکید بر تقویت مکالمه عربی، حالات مختلف و متنوعی را پیش روی شما می گذارد. از صحبت و مکالمه در مورد آب و هوا، صحبت پشت تلفن، صحبت با یک دوست، پرسیدن آدرس و … پس تمامی مکالمات موجود کاربردی هستند و کلمات نیز با دقت زیادی انتخاب شده اند.

 


arabic app

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان عربی چرب زبان، عربی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان عربی فصیح رو مثل بلبل حرف بزن!


 

بسته آموزش نصرت عربی

مزیت این روش یادگیری عملی یک زبان است . بسیاری از استادان زبان بر این باورند که بهترین روش یادگیری یک زبان خارجی این است که به آن کشور سفر کنید و مدتی را در بین مردم آنجا سپری کنید . این مجموعه این مساله را برای شمافراهم می کند. افزون بر این قواعد زبان را به شکل بسیار عمیق و درونی آموزش میدهد و شما بدون اینکه متوجه شوید تمام قواعد زبان را ناخود آگاه فرا خواهید گرفت.

بخشی از این مجموعه آموزشی:

 

در این مجموعه در ابتدا مکالمه ای پخش میشود ،سپس روی تک تک لغات و جملات مکالمه تاکید شده و معنی و طرز تلفظ آنها آموزش داده میشود.

۲- معایبی که ممکن است در پکیج نصرت وجود داشته باشد

دقت کنید که همانگونه که تحقیقات جدید نشان داده اند، هر فرد یا زبان آموز، روش یادگیری خاص خود را دارد. بعضی با دیدن تصاویر، برخی با متون، بعضی ها با بلند خواندن و تکرار کردن و بعضی آهسته و با یک بار یاد می گیرند. بعضی هم هستند که زبان عربی را از طریق بازی و سرگرمی بهتر یاد می گیرند.

  • به این موضوع دقت کنید نصرت اشکالات زیادی دارد. از روی جلدش که وقتی به دست شما برسد خواهید دید اشتباهات املایی دارد تااااا آخرین اسلاید آموزشی. وقتی این اشتباهات در بدن شما جا بیفتد مدت ها زمان می برد تا آنها را رفع کنید (هم اشتباه معنایی هم نگارشی هم تلفظ)
  • متد نصرت مدت هاست دیگر مورد انتقاد موسسات معتبر است. در واقع این متد یک استفاده ناقص از متدی کامل در سطح جهانی ست و بعد از استفاده این را متوجه خواهید شد. برای جایگزینی که همه عیب های نصرت و سایر پکیج های آموزش زبان را رفع کرده است طی 7 سال کار مداوم، اپلیکیشن چرب زبان را به عنوان جایگزین پیشنهاد می کنیم که البته فعلا فقط برای اندروید موجود است (کلیک کنید)
  • اگر می خواهید زبان عربی را از طریق سرگرمی یاد بگیرید شاید این بسته برای شما ایده آل نباشد.
  • نرم افزار آموزش زبان نصرت به تنهایی برای تقویت زبان انگلیسی شما کافی نیست و در کنار آن باید کتاب هم مطالعه کنید. آنهم بهترین کتاب های آموزش زبان عربی
  • این مجموعه نرم افزاری معمولا ترجمه فارسی کلمات و جملات را هم برای شما بصورت آماده نمایش می دهد. (حتما و حتما! معانی فارسی را خودتان توسط دیکشنری پیدا کنید و در لیستی یادداشت کنید وگرنه در یادگیری زبان انگلیسی تنبل می شوید)

پس این موضوعات را حتما مدنظر داشته باشید.

خرید اینترنتی نسخه کاملا اورجینال (جدیدترین نسخه) آموزش نصرت عربی با بهترین قیمت ممکن

۳- نکات مهم دیگر

قبل از خرید بسته آموزش زبان عربی نصرت جتما به این نکته توجه داشته باشید که برخی نسخه های موجود از این مجموعه که در اینترنت برای خرید اینترنتی یا دانلود قرار داده شده اند به دلایل مختلف ناقص می باشند یا برنامه زمانی متد را بهم ریخته اند. در حالی که یکی از مهم ترین مزیت های متد نصرت همین برنامه زمانی است.

از طرفی نسخه های قدیمی تر نصرت که با عنوان ۱ و ۲ و ۳ ارائه می شوند دیگر کارایی لازم را ندارند و لغات و جملات آن کاملا قدیمی می باشند. پس حتما جدیدترین نسخه تصویری و نسخه اورجینال را تهیه کنید.

خرید اینترنتی نسخه کاملا اورجینال (جدیدترین نسخه) آموزش نصرت عربی با بهترین قیمت ممکن

دانلود منابع مفید زبان عربی

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست