کشور توریستی

توریستی ترین کشور های دنیا (۱۷ کشور قبل و بعد کرونا)

گاما

برای سفر کردن همیشه باید به دنبال مکان های جدید باشید که رویای آن ها را در سر می‌ پرورانید. بعضی از افراد تمایل دارند که به مکان‌ های ارزان قیمت تر بروند اما بعضی دیگر دوست دارند پرطرفدارترین کشور های توریستی را بازدید کنند. اگر چه کشورهایی هستند که هر ساله افراد زیادی قصد سفر کردن به آن را دارند و ویژگی های زیادی باعث شده است که این کشور ها در لیست اولویت افراد قرار بگیرد.

نظر تعداد زیادی از افراد باعث شده است که این کشور ها به بهترین مقاصد سفری تبدیل شوند. بعضی از این کشور های توریستی به دلیل مناظر طبیعی و بعضی دیگر به دلیل غذا های خوشمزه مورد توجه قرار گرفته اند و بعضی از آن ها نیز از لحاظ اقتصادی برای توریست ها به صرفه هستند.

در هر صورت بازدید کردن از این کشورها یک کار ضروری در طول زندگی هر فرد است. در این قسمت از سایت لیستی از توریستی ترین کشورهای جهان را به شما معرفی خواهیم کرد.

توریستی ترین کشورهای جهان

۱۰ مورد از برترین کشور ها در این لیست را در کل جهان برای شما فراهم کرده ایم و اطلاعات زیاد و نظرسنجی‌ های مختلفی به صورت آنلاین برای این کشور ها وجود دارد. همه این مقاصد جزء مقاصد پر بازدید محسوب می شود و می توانید سفر بعدی خود را برای آن ها برنامه ریزی کنید.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزشی چرب زبان، هرررر زبانی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان زبان مدنظرتو مثل بلبل حرف بزن!


 

۱- فرانسه (۸۶٫۹ میلیون)

word image 25

کشوری که با انقلابش ایده آزادی را به جهان داد و یکی از توریستی ترین کشور های دنیا محسوب می شود. هر ساله میلیون ها توریست به این کشور می آیند و با فرهنگ این کشور آشنا می شوند. پاریس در فرانسه به شهر عشق، نور و مد معروف است. بازدید کردن از عجایب آرشیتکتی و معماری این کشور و حتی  تصویر مونالیزا در موزه لوور و نتردام، آن را به یکی از پر بازدیدترین کشور های دنیا تبدیل کرده است.

رمانتیک ترین کاری که می‌ توانید انجام دهید این است که در شهر پاریس از برج درخشنده ایفل در شب بازدید کنید. پاریس به دلیل صنعت مد و غذا بسیار معروف است. پس بهتر است سری به کافی شاپ های معروف مثل کافه دوفلیور بزنید و از پله روایال بازدید کنید. فرانسه فراتر از جاذبه های شهر پاریس می باشد و به عنوان یک توریست می‌ توانید شهر های نواحی جنوبی فرانسه مثل دیژون و استراسبورگ را هم بازدید کنید. جشن های کریسمس در این شهرها خیره کننده هستند.

فرانسه یک مکان عالی برای سفر کردن در طول سال است و هر فصل رنگ های متفاوت را در شهر ایجاد می کند اما تابستان های شهر فرانسه چیز دیگری است. برای بازدید از فرانسه باید ویزای شینگن شهر هایی که با قطار یا اتوبوس به فرانسه می‌ رسند را داشته باشید.

۲- اسپانیا (۸۱٫۸ میلیون)

word image 26

اگر فیلم اسپانیایی “Zindagi Na Milegi Dobara” را دیده باشید، می فهمید که چرا اسپانیا جزء توریستی ترین شهرهای دنیا مخصوصاً برای هندی ها محسوب می شود. اسپانیا یک کشور زیبا در سواحل مدیترانه می باشد و دومین کشور توریستی جهان محسوب می‌ شود. فرهنگ و هنر اسپانیا به شدت معروف است و دارای آثار کلاسیک و استایل آرشیتکتی و معماری غنی است. این استایل را می‌ توانید در پارک Guel هم مشاهده کنید.

لا رامبلا در بارسلونا قطب اسپانیا محسوب می‌ شود که دوست دارید در آن فقط برقصید و غذاهای خوشمزه بخورید. در واقع قطب بازرگانی اسپانیا هم همین جاست. اگر در ماه آگوست اسپانیا بوده باشید و نزدیک به شهر والنسیان اقامت کنید، می توانید در فستیوال لا توماتینا شرکت کنید. قطعاً از شگفتی های این کشور متعجب خواهید شد. جشن ها و مراسم های به پا شده در این کشور حیرت انگیز هستند. افرادی که قصد دارند با همسر شان به مسافرت بروند، باید بدانند که ایبیزا به دلیل دارا بودن هتل ها و سواحل بسیار زیاد، بهترین مقصد برای آن هاست.

۳- ایالات متحده آمریکا (۷۶٫۹ میلیون)

word image 27

اکثر افراد برای کار کردن به ایالات متحده آمریکا می‌ روند اما این کشور یک قطب توریستی مناسب هم محسوب می شود. نیویورک بهترین مکان برای بازدید در فصل پاییز است. علت آن هم وجود رنگ‌ های نارنجی در این شهر است. نیویورک هرگز نمی خوابد. مغازه های نیویورک معمولاً تا صبح باز هستند. این شهر با نواحی شرقی آمریکا تفاوت دارد و بروکلین نیز یکی از شهرهای قدیمی و فوق العاده است که هرگز نباید آن جا را از دست بدهید. برای پیک نیک هم می توانید به پارک مرکزی بروید یا از مجسمه آزادی بازدید کنید یا در همان نیویورک یک هات­داگ خوشمزه بخورید.

برای مشاهده جاذبه های بیشتر فرهنگی، هرگز نباید اقامتگاه های اورلینز و فرنچ را فراموش کنید زیرا این مکان ها یاداور داستان های افسانه ای هستند اما اگر فقط به دنبال رفتن به جشن هستید، شهر سین در لاس وگاس منتظر شماست که در آن می توانید مکان هایی جذاب شبیه به آلاسکا را مشاهده کنید.

ایالات متحده آمریکا در فصل پاییز بهترین مکان برای مسافرت است و چه بهتر که به عنوان یک توریست نیویورک را در نظر بگیرید زیرا کل کشور خدمات عالی از لحاظ اتوبوس و قطار در اختیار شما قرار می دهد.

۴- چین (۶۰٫۷ میلیون)

word image 28

کشور چین چهارمین کشور توریستی دنیا و جزء پر بازدید ترین کشورهای جهان می باشد و جذابیت های توریستی بسیار زیاد داخلی و خارجی دارد، مثل قلعه های سلطنتی، شهر ها، مکان های آبی و آثار باستانی آنتیک، عجایب طبیعی جذاب، رسم و رسوم خاص و میراث فرهنگی عالی. هر ساله نیز جذابیت های توریستی خود را به نمایش می گذارد و شما نیز می توانید از جذابیت‌ های آن بهره مند شوید.

بهترین زمان برای بازدید از کشور چین در فصل بهار؛ بین آوریل تا ماه می و در پاییز؛ بین سپتامبر تا اکتبر است. همچنین می توانید از پکیج های تور برای بازدید از کشور چین استفاده کنید.

۵- ایتالیا (۵۸٫۳ میلیون)

word image 29

این کشور محل تولد رنسانس (جنبش فرهنگی مهمی که آغازگر دورانی از  انقلاب صنعتی،مذهبی و پیشرفتهنری در اروپا شد.) است و یکی از پربازدید ترین کشور ها برای توریستانی می باشد که عاشق تاریخ و هنر هستند. عجایب آرشیتکتی و معماری رم در خیابان ها به شدت جذاب است.‌ کافی است که در مناطقی مثل ونیز با دوچرخه حرکت کنید یا به همراه همسرتان باشید یا حتی به تنهایی در این مکان ها مطالعه کنید. مشاهده خورشید و دریا در کنار داستان هایی مثل هملت و پیتزاهای خوشمزه تجربه فوق العاده ای خواهد بود.

فلورانس برای همه کسانی که عاشق هنر هستند بهترین مقصد مسافرتی محسوب می شود، زیرا می توانید موزه های هنر را در آن ببینید. ایتالیا بهترین مکان برای مسافرت در فصل بهار و تابستان است و با ویزای شینگن می توانید به آن سفر کنید. ایتالیا از طریق قطار به بقیه کشورهای اروپایی راه دارد و می‌ توانید سفر درون شهری هم با قطار داشته باشید. سفر با قطار نیز از سایر لوازم حمل و نقل امنیت بیشتری دارد.

۶- مکزیک (۳۹٫۳ میلیون)

word image 30

مکزیک ششمین کشور توریستی در دنیا و دومین مقصد توریستی در آمریکا بعد از ایالات متحده می باشد. مکزیک میراث جهانی یونسکو را دارا است و جزء اصلی ترین جذابیت های توریستی محسوب می شود. البته معماری های کاملاً جذاب و مدرن هم در این شهر وجود دارد اما جاذبه های طبیعی اصلی ترین مکان های آن هستند.

مکزیک هر ساله پذیرای میلیون ها توریست خارجی در فستیوال های فرهنگی شهر های مستعمره، طبیعت های خود و هتل های ساحلی است. بهترین زمان برای بازدید از مکزیک ماه دسامبر و اواسط تابستان است. این فصل ها شلوغ ترین فصل های توریستی در مکزیک هستند.

راهنمای نکات سفر با هواپیما (راهنمای اولین سفر با هواپیما)

۷- پادشاهی انگلستان- بریتانیا- (۳۷٫۷ میلیون)

word image 31

این کشور جزیره ای کوچک در بین بسیاری از کشور های مختلف محبوبیت زیادی دارد. خورشید هرگز در این کشور غروب نمی کند. از لحاظ اقتصادی نیز موقعیت خوبی دارد و به قطب توریستی تبدیل شده است. لندن در بریتانیا اولین مقصد مسافرتی محسوب می شود. قلعه باکینگهام و پل برج به گونه ای است که می توانید کل شهر لندن را از آن ببینید. فرهنگ این کشور نیز بسیار غنی است.

قلعه های ویندزور و ماهی و چیپس (fish and chips) باعث شده است که این شهر از دیدگاه توریستان به یک شهر عالی دیده شود. تاریخچه بسیار مشهور و غنی دارد و دریاچه های مختلف در این کشور قرار گرفته‌ اند. در فصل پاییز نیز می توانید موسیقی زیبای طبیعت را بشونید و از آن لذت ببرید. سرعت قایق های مشهور لندن و موسیقی های زیبای فصل پاییز، بین آکسفورد و کمبریج را نیز هرگز نباید از دست بدهید.

بریتانیا یک شهر نسبتا گرانقیمت است. برای مسافرت با قطار و وسایل حمل و نقل عمومی عالی محسوب می شود. فصل تابستان بهترین فصل برای سفر کردن به بریتانیا است. این کشور نیز در اکثر روز ها بارانی است.

۸- ترکیه (۳۷٫۶ میلیون)

word image 32

ترکیه اساساً مکان های تاریخی بسیار زیادی دارد و دارای هتل های ساحلی می باشد. این دو مورد باعث شده است که ترکیه به یک مکان جذاب برای توریستان تبدیل شود و جزء ۱۰ کشور برتر توریستی باشد.

ترکیه همچنین به دلیل وجود فرهنگ غنی اسپا و خدمات سلامت بین مردم جهان محبوب است. استانبول یکی از مهم ترین مقاصد توریستی ترکیه محسوب می شود که می توانید هتل هایی با ویوی دریا که بسیار جذاب هستند را در آن ببینید.

۹- آلمان (۳۷٫۵ میلیون)

word image 33

آلمان نهمین کشور پر بازدید در جهان است و هر ساله به طور کلی ۳۷ و نیم میلیون بازدیدکننده دارد. این کشور دارای مکان های تاریخی و تعداد زیادی از اقدامات سرگرم کننده می باشد.

آلمان در فصل زمستان بهترین محل برای بازدید است. مکان های زمستانی آن شامل آلپ های باوارین، لایم استون، کوه های اوره، هارتس، فیشتل و جنگل باواریا است.

دانلود ۵ مکالمه انگلیسی پرکاربرد در فرودگاه، هواپیما و هتل با ترجمه فارسی

۱۰- تایلند (۳۵٫۴ میلیون)

word image 34

تایلند یک مقصد اقتصادی برای افرادی است که عاشق مهمانی می باشند. تایلند ویژگی های بسیار متنوع همراه با مناظر طبیعی دارد. تایلند همچنین برای تست غذا های خوشمزه مخصوصاً در پوکت و بانکوک عالی است و هزینه زندگی در آن ارزان می باشد. سواحل تایلند بسیار عالی هستند.

در ماه نوامبر می‌ توانید در فستیوال یا جشنواره فانوس شرکت کنید و یک تجربه عالی برای خود رقم بزنید. همچنین دارای معابد بودایی بسیار زیبا است که می توانید آرامش درونی را در آن ها احساس کنید. تایلند بهترین مکان برای بازدید، مخصوصاً از شروع اکتبر تا آوریل است. همچنین می توانید داخل کشور را با اجاره کردن یک ماشین یا با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی بازدید کنید.

۱۱- کرواسی

word image 35

کرواسی یک مقصد عالی است و حتی بعد از سریال گیم آف ترونز مشهور تر هم شده است. کرواسی دارای مناظر طبیعی بسیار زیبا می باشد. این کشور اروپایی سنت ها و فرهنگ های بسیار جالبی دارد. همچنین یک کشور به شدت متحد است. دوبروونیک یکی از مشهورترین مقاصد مسافرتی کرواسی محسوب می شود که می توانید غذاهای خوشمزه را در آن تست کنید و از کافه ها دیدن کنید.

کرواسی با قطار به لندن راه دارد و فقط باید ویزای شینگن داشته باشید. فصل زمستان در این کشور بسیار سرد است اما فصل تابستان برای سفر کردن به آن عالی است.

۱۲- یونان

word image 36

یکی از زیباترین کشورها در مدیترانه یونان است. یونان فرهنگ های بسیار متنوعی دارد و می توانید با تاریخ غنی آن آشنا شوید. مثلاً آتن و اسپارتا یکی از زیباترین ها هستند. قلعه آتن و پانتئون جزء معماری های عالی موجود در یونان می باشد. همچنین دارای زیبایی های تاریخی است که تا به امروز در یونان باقی مانده اند.

با بازدید از یونان می توانید اطلاعات تاریخی زیادی را در مورد الکساندرا به دست بیاورید. همچنین از سواحل آن و رنگ های آبی و سفید در این کشور لذت ببرید.سانتورینی نیز یکی از مقاصد عالی در کشور یونان محسوب می‌ شود.

یونان در طول سال آب و هوای مطبوعی دارد و می توانید به راحتی با قطار و هواپیما به آن جا سفر کنید. برای سفر درونی نیز بهترین حالت اجاره ماشین است.

به عنوان یک توریست در اروپا این ۱۵ کار را هرگز انجام ندهید!

۱۳- مصر

word image 37

مصر یکی از قدیمی ترین شهر های متمدن محسوب می شود و کسانی که عاشق تاریخ هستند، می توانند به آن سفر کنند. رود نیل بسیار معروف است و افراد زیادی برای بازدید از آن به این کشور سفر می کنند. هرم گیزا و استپ جزء مکان های ایده آل برای توریست ها محسوب می شود. البته اگر مجسمه ابوالهول را ببینید، بیش تر از افسانه های مصر اطلاعات کسب خواهید کرد.

موزه های ملی این کشور برای آشنایی با فرهنگ و تاریخ بسیار عالی است و می توانید هنر های دستی متنوعی را در آن ببینید و حتی تجربه کنید. شهرهایی مثل الکساندرا یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در کشور مصر است. احتمالاً به شما پیشنهاد شود که برای کامل کردن تجربه خود از این کشور، روز های آخر سفر را در کویر صحرا، شتر سواری کنید.

کشور مصر در فصل زمستان برای مسافرت عالی است. برای سفر های داخل شهری هم می توانید به راحتی ماشین اجاره کنید.

۱۴- کانادا

word image 38

کانادا دارای مناظر طبیعی بسیار جذاب و صنعت ماهیگیری می باشد و قطعاً ویژگی های بسیار عالی برای مسافرت دارد. هر ساله نیز از توریست های زیادی استقبال می‌ کند. کانادا خانه های ساحلی بسیار زیبایی دارد. ماهیگیری و اسکی روی یخ جزء‌ سرگرمی های رایج در این کشور است. همچنین می‌توانید از تور های هنرهای خیابانی این کشور لذت ببرید.

کانادا در کل سال هوای سردی دارد اما بهترین زمان برای بازدید از آن فصل تابستان است. برای سفر های داخل کشور در کانادا می توانید از اتوبوس و قطار هم استفاده کنید.

۱۵- هلند

word image 39

یکی از زیباترین کشورهای اروپایی هلند است. آمستردام (پایتخت هلند) خیابان های بسیار زیبایی دارد و می توانید در داخل شهر هم سوار قایق شوید و از موزه‌ های معروفی مثل آنه­فرانک بازدید کنید.

قسمت های جنوبی هلند هم زیبایی‌ های طبیعی بسیار زیادی دارد که احتمالاً عکس های آن را در شبکه های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام مشاهده کرده اید. فصل پاییز و فصل زمستان بهترین زمان برای مسافرت به هلند است.

برای رفتن به هند باید ویزای شینگن داشته باشید. همچنین استفاده از ماشین های اجاره ای و دوچرخه سواری بهترین گزینه برای سفر داخل کشور می باشد.

توریستی ترین شهرهای جهان در همه قاره ها

۱۶- ژاپن

word image 40

تکنولوژی در ژاپن پیشرفت عالی دارد. ژاپن ترکیبی از فرهنگ و بازرگانی است. توکیو قطب مرکزی تکنولوژی محسوب می شود و جذابیت های زیادی دارد. ژاپن غذاهای های بسیار خوشمزه‌ ای دارد و خانقاه های بسیار زیبایی دارد. در این کشور حتما باید سوشی ها را تست کنید. مکان هایی مثل سندانی و ایباراکی معابد عالی دارند. در فصل بهار و در ماه آوریل کل این کشور پر از شکوفه های صورتی می شود و حتی می توانید در فستیوال های شکوفه گیلاس هم شرکت کنید. بنابراین قطعا بهترین زمان برای بازدید از ژاپن، فصل بهار است. در کل کشور نیز می توانید از قطارهای فوق سریع استفاده کنید.

۱۷- هند

word image 41

روزگاری هند در نواحی شرقی مانند یک جواهر محسوب می‌‌ شد. این روز ها نیز بسیاری از افراد از نقاط مختلف دنیا به هند سفر می‌ کنند. هند دارای رنگ های بسیار متنوع است. هر ناحیه از هند چیزهای زیادی برای ارائه به مسافران دارد. می‌ توانید بهشت زمین را با دوچرخه سواری در نواحی دریاچه دال در کشمیر در این کشور مشاهده کنید.

تاج محل یکی از بهترین مکان های دیدنی در هند است. هند دارای فرهنگ بسیار غنی می باشد. نواحی جنوبی هند هم میراث غنی را از لحاظ پرتغال و فرانسه دریافت کرده‌ اند. نواحی شمالی هند بهترین مکان ها برای بازدید در فصل تابستان از آوریل تا می هستند.

فصل زمستان بهترین زمان برای بازدید از هند است. کل کشور را می توانید با ماشین و یا قطار های درون شهری با به صرفه ترین امکانات بازدید کنید.

در هر کدام از شهرهای اصلی نیز به فرودگاه ها دسترسی خواهید داشت.

این ها پربازدیدترین کشورهای دنیا در جهان هستند که می‌ توانید برای سفر کردن به آن ها برنامه ریزی کنید.

جاذبه های گردشگری به تفکیک کشور

زبانمهر

حتما بخوانید!

1 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • هعی خدا ما رو کجا قرار دادی اونا رو اونجا اخه چی میشد از این میلیاردها ادم تو این کشورها من بیچاره یعنی اضافی بودم واقعان

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست