زبان

6 آموزشگاه برتر زبان در اصفهان (عمومی آیلتس تافل- نظر ما)

آموزشگاه زبان پارت اصفهان

در این مطلب موسسات خوب برگزار کننده کلاس های آموزشی زبان در شهر اصفهان را معرفی می کنیم. نه تنها برای یادگیری عمومی زبان یا آزمونهای مختلف مثل دکتری، آیلتس و تافل جزو آموزشگاه های درجه یک هستند بلکه بسیار مدیریت منسجمی دارند و در حال حاضر اساتید درجه یک زبان شهر در این موسسات تدریس می کنند.

چگونه انگلیسی را به طور موثر یاد بگیریم؟

ما در این مطلب نکات و ترفندهایی که برای یادگیری انگلیسی به شکلی موثر و پر بازده لازم هستند را به شما یاد می دهیم. اگر دلتان می خواهد دایره لغات انگلیسی، مکالمه، گرامر و سایر جنبه های زبان انگلیسی تان را تقویت کنید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

یادگیری زبان انگلیسی در عین حال که می تواند روند سرگرم کننده و جالبی باشد، ممکن است برای خیلی ها دشوار و خسته کننده به نظر برسد. ولی نگران نباشید! ما اینجا بهترین نکات در مورد نحوه یادگیری زبان انگلیسی را به شما یاد می دهیم. این نکات می تواند به شما در بهبود مهارت های مکالمه انگلیسی، گرامر، واژگان و همینطور مهارت های ریدینگ و لیسنینگ کمک کنند.

آزمون آیلتس (IELTS)

آزمون آیلتس یکی از بهترین و مفیدترین مدارک زبان انگلیسی برای زبان آموزان است. اگر قصد تحصیل یا کار کردن در یک کشور انگلیسی زبان را دارید، از شما خواسته می شود که مهارت انگلیسی تان را به اثبات برسانید و مدرک آیلتس دقیقا همین کار را می کند.

این آزمون چهار بخش اصلی دارد: اسپیکینگ (speaking)، ریدینگ (reading)، رایتینگ (writing) و لیسنینگ (listening). شما باید به اندازه کافی روی هر چهار جنبه تسلط پیدا کنید. همه ترفندهای آیلتس در اینجا

نکات مهم برای یادگیری زبان انگلیسی

ابتدا به بررسی چند نکته کلی برای یادگیری زبان انگلیسی می پردازیم. این توصیه ها می توانند در تمام زمینه های زبان به شما کمک کنند. بعد از آن، نکاتی درباره تقویت بخش های مختلف زبان انگلیسی در اختیارتان می گذاریم.

1- برای خودتان هدف مشخص کنید

وقتی در حال یادگیری زبان هستید خیلی مهم است که هدفی برای خودتان معین کنید. باید به این فکر کنید که چرا می خواهید انگلیسی بخوانید و به چه چیزی می خواهید برسید. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید کتاب خاصی را به زبان انگلیسی بخوانید یا درست مثل انگلیسی زبانها بتوانید خیلی راحت و روان به انگلیسی مکالمه کنید.

وقتی در مورد هدف اصلی تان از یادگیری زبان تصمیم گرفتید، می توانید گام های کوچکتری برای رسیدن به این هدف بردارید. با داشتن چندین هدف کوچک که همگی در راستای هدف بزرگ و اصلی شما هستند، خیلی راحت تر می توانید به مقصد نهایی برسید. در ضمن این کار به شما کمک می کند تا انگیزه تان را هم حفظ کنید.

2- یک برنامه روتین داشته باشید

یادگیری زبان به زمان و تمرین زیادی نیاز دارد. بنابراین، اگر موقع یادگیری زبان برنامه روتین و منظمی داشته باشید، بهتر و موثرتر می توانید پیش بروید. باید به این فکر کنید که در هر روز یا هفته چقدر می توانید مطالعه کنید. بعد می توانید طبق این زمان برنامه مطالعه کردن خودتان را بچینید.

فرقی نمی کند هر روز 30 دقیقه درس بخوانید یا یکی دو ساعت در طول هفته. به هر حال مطالعه منظم و مستمر باعث می شود زبان انگلیسی تان بهتر شود. سعی کنید طوری برنامه ریزی کنید که بتوانید به آن عمل کنید. برنامه ای داشته باشید که برایتان مفید باشد و به درس خواندنتان کمک کند.

3- از اشتباه کردن نترسید

یادتان باشد قرار نیست فی الفور انگلیسی را یاد بگیرید! همه زبان آموزان ( و حتی خیلی از انگلیسی زبان های بومی!) موقع استفاده از زبان انگلیسی اشتباه می کنند. این خطاها به شما در یادگیری و بهبود مهارت های انگلیسی کمک می کند. بهترین کار این است که موقع صحبت کردن آرامشتان را حفظ کنید. شمرده شمرده حرف بزنید تا احتمال اشتباه کردنتان کمتر شود. حتی اگر اشتباه هم کردید اصلا خودتان را سرزنش نکنید. این اشتباهات پلی هستند که شما را به سمت تسلط دقیق روی زبان پیش می برند.

می توانید از کسانی که با آنها انگلیسی صحبت می کنید بخواهید اشتباهات شما را شناسایی کنند. این کار باعث می شود نقاط ضعفتان را بشناسید و روی اصلاح طبیعی آنها کار کنید.

4- با فرهنگ انگلیسی ارتباط برقرار کنید

وقتی فرهنگ مردم انگلیسی زبان را درک کنید، فهم زبان انگلیسی هم برایتان راحت تر می شود. برای مثال، اگر به انگلیسی بریتانیایی علاقه خاصی دارید، می‌توانید با فرهنگ و تاریخ بریتانیا آشنا شوید. کشور انگلیسی زبان بومی و 48 کشور دیگر وجود دارد که انگلیسی در آنها زبان رسمی محسوب می شود. پس فرهنگ های زیادی وجود دارد که می توانید با آنها آشنا شوید!

چگونه مهارت اسپیکینگ انگلیسی را تقویت کنیم؟

برای خیلی ها، هدف از یادگیری زبان انگلیسی این است که بتوانند خیلی روان و راحت به این زبان صحبت کنند. کار کردن روی مهارت گفتاری زمان و تلاش زیادی از شما طلب می کند، اما اگر به برنامه اصولی خودتان پایبند باشید خیلی زود می توانید پیشرفت کنید. اگر از صحبت کردن به زبان انگلیسی خجالت می کشید، نگران نباشید. نکات زیر به شما کمک خواهند کرد.

1- زیاد تمرین کنید

یک ضرب المثل قدیمی می گوید: «کار نیکو کردن از پُر کردن است». شما باید از هر فرصتی برای استفاده از مهارت گفتاری زبان انگلیسی تان استفاده کنید. سعی کنید در موقعیت های مختلف مثلا پشت تلفن یا به صورت رو در رو با دوستانتان به انگلیسی صحبت کنید.

می توانید به گروه های مکالمه زبان ملحق شوید و از اپلیکیشن ها و برنامه های مختلف برای برقراری ارتباط کلامی با دیگران به زبان انگلیسی استفاده کنید. حتی می توانید زمانی که تنها هستید صحبت کردن به زبان انگلیسی را تمرین کنید!

2- اصطلاحات انگلیسی را یاد بگیرید

یادگیری لغات و واژگان انگلیسی اهمیت زیادی دارد، ولی برای تسلط روی مکالمه به زبان انگلیسی، بهتر است عبارت ها و اصطلاحات رایجی که در این زبان استفاده می شوند را یاد بگیرید. استفاده از این اصطلاحات ها به شما کمک می کنند تا موقع صحبت کردن طبیعی تر و مسلط تر به نظر برسید. این اصطلاحات

3- صدایتان را ضبط کنید

بعضی ها صدای خودشان را دوست ندارند، اما باید این را بدانید که ضبط صدا ابزار قدرتمندی برای کمک به شما در بهبود مهارت های مکالمه انگلیسی تان است. وقتی به انگلیسی صحبت می کنید صدایتان را ضبط کنید و بعد به آن گوش بدهید و خودتان را ارزیابی کنید.

به این ترتیب می توانید اشتباهاتتان را کشف کنید. علاوه بر این، از این روش می توانید برای تمرین عبارات و واژگان جدید و بهبود تلفظ انگلیسی خودتان هم استفاده کنید.

چگونه مهارت لیسنینگ انگلیسی را تقویت کنیم؟

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، هدف خیلی ها از یادگیری زبان این است که بتوانند روان صحبت کنند. ولی مهارت شنیداری یا همان لیسنینگ هم در جای خودش بسیار مهم است و تقویت آن می تواند مهارت های کلی زبان شما را به طور چشمگیری افزایش بدهد.

در اینجا چند راهکار خوب و مناسب برای تقویت مهارت لیسنینگ در اختیارتان می گذاریم:

1- فیلم انگلیسی ببینید و به پادکست های انگلیسی گوش کنید

سریال Friends به این معروف است که خیلی ها با آن انگلیسی یاد گرفته اند. علاوه بر تماشای فیلم های زبان اصلی، گوش دادن به آهنگ ها، پادکست ها و فایل های صوتی انگلیسی هم می تواند به شما در تقویت مهارت شنیداری تان کمک کند.

تا جایی که می توانید فیلم زبان اصلی ببینید و پادکست گوش کنید تا مهارت های انگلیسی تان تقویت شوند. این روش ها نه تنها مفیدند، بلکه بسیار سرگرم کننده و جذاب هم هستند و شما را خسته نمی کنند.

2- مرتب گوش کنید

اگر اوقات فراغت و وقت آزاد زیادی دارید از آن برای گوش دادن به فایل های صوتی انگلیسی استفاده کنید. هم پادکست و هم گوش دادن به رادیو برای تقویت لیسنینگ شما عالی و مفید هستند. می توانید موقع رانندگی، وقتی در اتوبوس و مترو هستید، موقع انجام کارهای خانه و یا هنگام ورزش کردن به این موارد گوش کنید. این روال منظم و مستمر به شما کمک می کند تا خیلی سریع انگلیسی یاد بگیرید.

3- کلمات و عبارت های جدید را مرور کنید

موقع گوش دادن به یک فایل و زمانی که به کلمه یا عبارت جدیدی برخورد کردید حتما آن را یادداشت و تمرین کنید. بعد از مدتی که این کار را انجام دادید، متوجه می شوید که ه خاطر سپردن معنا و ساختار واژگان جدید برایتان آسانتر خواهد شد. بعد می توانید از روش های دیگری مثل تکرار فاصله دار یا فلش کارت برای حفظ کردن کلمات تازه و جدید استفاده کنید.

چگونه مهارت های ریدینگ و رایتینگ انگلیسی را تقویت کنیم؟

اگر قصد دارید در خارج از کشور تحصیل یا کار کنید، خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی هم برایتان حیاتی خواهد بود. بسیاری از افراد فقط روی اسپیکینگ و لیسنینگ خودشان تمرکز می کنند، ولی باید بدانید که مهارت های ریدینگ و رایتینگ انگلیسی هم به همان اندازه مهم هستند.

برای تقویت این دو مهارت از نکات زیر استفاده کنید:

1- چیزهایی که دوست دارید را بخوانید

سعی کنید کتابهای مورد علاقه تان، سایت هایی که دوستشان دارید یا هر متن دیگری که به زبان مادری تان می خوانید را به انگلیسی مطالعه کنید. از آنجایی که قبلا با این متون آشنایی پیدا کرده اید می‌توانید معنی آن را به زبان انگلیسی بفهمید. در ضمن اعتماد به نفستان هم بیشتر می شود و با انگیزه و توانایی بیشتر پیش می روید. یادگیری زبان از طریق داستان های کوتاه انگلیسی برای خیلی ها نه تنها روش مفید و موثری است، بلکه جذاب و سرگرم کننده هم محسوب می شود.

2- یادداشت های روزانه داشته باشید

نوشتن درباره وقایع و اتفاقات روزمره به زبان انگلیسی روش خوبی برای تمرین مهارت رایتینگ شماست. علاوه بر این، این کار به شما کمک می کند تا به انگلیسی فکر کنید و کلمات مربوط به سبک زندگی تان را هم یاد بگیرید. احتمالا در اوایل کار کمی طول می کشد تا بتوانید یادداشت های طولانی بنویسید ولی مطمئن باشید که رفته رفته پیشرفت می کنید.

3- به انگلیسی چت کنید

فرقی نمی کند با یکی از دوستانتان چت انگلیسی داشته باشید یا وارد اپلیکیشن های آموزشی زبان شوید و در آنجا با مردم سایر نقاط صحبت کنید. در هر صورت چت کردن به زبان انگلیسی هم مهارت های گرامری شما را تقویت می کند و هم توانایی نوشتاری تان را. برای کسب نتیجه بهتر توصیه می کنیم پیامهایتان را به کسی که زبان خوبی دارد نشان بدهید و از او بخواهید اشتباهاتتان را مشخص کند.

سوالات رایج کاربران درباره زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی هیچ رمز و رازی ندارد اما 10 ترفند فوق العاده موثر را در انتهای همین مطلب به همراه دانلود منابع به صورت رایگان معرفی کرده ایم

هزینه های کلاسهای زبان (بطور متوسط)

تقریبا همه موسساتی که در این لیست معرفی می کنیم هزینه های کلاسهای شان در محدوده زیر است:

عنوان دوره هزینه 
کلاس های آنلاین گروهی حدود 800 هزار تومان برای هر ترم
کلاس های خصوصی هرجلسه 90000 تومان (یک ساعت و نیم)
کلاس های فقط مکالمه (نیمه خصوصی دومیلیون تومان (4 ماه)
کلاس های آیلتس 1 میلیون تومان (ده جلسه دو ساعته)

موسساتی هم که جلسات ترمیک (یعنی یادگیری زبان در چند ترم به صورت سطح بندی) برگزار می کنندکلاسهای ترمیک بزرگسالان برای سطح مبتدی تا متوسط را حدود دو روز در هفته برگزار می کنند و هر ترم شامل حدود 20 جلسه یک ساعت و نیمی است. هزینه هر ترم بین 400 تا 700 هزار تومان است.

نکته بسیار مهم

دوستانه عرض می کنیم: سمت آموزشگاه هایی که بجای اساتید حرفه ای زبان، از دبیران ضعیف، بی تجربه و نابلد استفاده میکنند یا آموزشگاههای شعبه ای بی کیفیت نروید (زیرا بجای پرداخت هزینه لایق اساتید، آن را صرف تبلیغات در فضای مجازی می کنند، و با کمترین هزینه، مربیان ناشی استخدام می کنند. نمونه آنها در همین سرچ گوگل مشخص هست!) .

نه تنها وقت تان را تلف میکنند بلکه با متدهای بی کیفیت، تلفظ های اشتباه، بی نظمی و نگاه پول محور، آینده تان را به خطر می اندازند. یک آموزشگاه حرفه ای میتواند شما را در ۳ ماه به نمره ۷ آیلتس برساند و در عوض آموزشگاه دیگری که ادعای آیلتس تضمینی هم می کند تا ۶ ماه از شما پول می گیرد و نهایتا نمره ۶ و شانس زیادی را در پذیرش و بورسیه از دست می دهید.

البته توصیه ما شرکت در بهترین کلاسهای آنلاین تهران است (بهترین هزینه و کیفیت و کاملا آنلاین)

فقط با تلفط اشتباهی که یاد خواهید گرفت، در کشور مقصد یک لهجه ضعیف و ناشیانه خواهید داشت که نه تنها دردسرهای خاص خود را دارد بلکه سالها اصلاح آن زمان میبرد!

تمام تلاش خود را کرده ایم تا در این لیست موسساتی را معرفی کنیم که زبان را اصولی، مدون و بابرنامه به شما آموزش دهند و در کمترین زمان ممکن، هموطنان عزیزم را در مسیر موفقیت قرار دهند. از این بابت مطمئن باشید. موسساتی که از تهران و شهرهای بزرگ به اصفهان آمده اند و اساتید جوان را فقط با هدف تلکه کردن شما و دریافت پول موسسه زده اند توصیه نمی کنیم این را متوجه خواهید شد!

1-آموزشگاه گاما

آدرس و تماس دارای شعب در تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، یزد و بوشهر. شعبه اول تهران: فلکه دوم صادقیه، خیابان سازمان آب، کوچه گلستان یکم، پلاک ۲۷ تلفن 02191002542 و شعبه میرداماد جنب پمپ بنزین، طبقه فوقانی خدمات ارتباطی پلاک ۱۷۷ تلفن 02191002349  آدرس و تماس همه شعب

گاما اصفهان

بدون شک یکی از  آموزشگاه های درجه یک زبان در شهر اصفهان است نه تنها تجربه چندین دهه خود از شهر تهران را به اصفهان دوست داشتنی آورده است بلکه از کتابهای درجه یک و متریال های آموزشی و اساتید معروف و مدیریت بهره می برد. کلاسهای گاما برای اصفهانی های عزیز هم به صورت حضوری و هم آنلاین است.

هزینه آن کاملا متعادل است و هم زبان عمومی، هم آیلتس در سه سطح مقدماتی متوسط و پیشرفته برگزار می کند. کلاسها کاملا با برنامه زبان آموز منطبق است و می توانید در کلاسها هم به صورت عمومی، هم خصوصی و نیمه خصوصی شرکت نمایید. بخصوص در زمینه آیلتس و زبان عمومی بسیار قوی عمل کرده و نتایج درخشانی هم کسب نموده است. این موسسه را می توانید با خیال راحت انتخاب کنید:

  • تجهیزات مناسب و مدیریت قوی و منظم
  • قیمت کلاسها کاملا مناسب
  • برگزاری منظم آزمونهای ترمیک و استاندارد
  • هم حضوری و هم غیر حضوری برای همه سنین

website  اطلاعات بیشتر و وبسایت

2-مجتمع آموزشی ره جویان

آدرس و تماس  آدرس و تماس: اصفهان چهارراه وفایی ابتدای خیابان مسجد سید دست راست جنب اولین ایستگاه اتوبوس تماس 031٣٢٣۶٨٢١٩

محتمع آموزشی ره جویان

با امتیاز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای با بیش از ٢٠ سال سابقه درخشان یکی از آموزشگاههای خوب زبان در شهر اصفهان است. آموزشگاه زبان ره جويان ثابت كرده است كه مى تواند يادگيرى و تسلط زبان انگليسى را با توجه به اهداف مختلف و با حداقل هزينه پاسخگو باشد. دوره هاى مختلف در سطوح مختلف و گروه هاى سنى متفاوت بر اساس جديدترين متد روز آموزشى طورى طراحى شده اند كه زبان آموزان را به بهترين شكل از صفر تا صد همراهى مى كنند.

اهداف دوره ها:

كلاس ها با توجه به هدف بندى زبان آموزان به صورت دوره هاى گروهى و خصوصى از مبتدى تا پيشرفته و با اهداف صرفا مكامله، آيلتس ، و … طراحى شده اند. به صورتى كه زبان آموزان پس از پايان دوره ها تسلط كامل در استفاده از زبان انگليسى در مهارت هاى مختلف از جمله speaking و listening را دارند. لازم به ذكر است شيوه هاى اموزشى صرفا بر پايه كتاب هاى طبق بندى شده نمى باشند و هر دوره با توجه به نيازهاى زبان آموزان فعاليت هاى غير كتابى مفيد و جذاب در نظر گرفته مى شوند.

مدرك معتبر فنى حرفه اى:

زبان آموزان پس از پايان دوره هاى مبتدى، متوسطه و پيشرفته از طرف آموزشگاه به فنى حرفه اى معرفى شده و پس قبولى در ازمون ها مى توانند مدرك بين المللى زبان را كه قابل ترجمه است دريافت كنند.

بازار كار:

دوره هاى تربيت مدرس كامل و جامع آموزشگاه زبان ره جويان مدرسان بسيارى را جهت آمادگى تدريس به بهترين نحو تربيت كرده و بهترين ها را به بازار كار معرفى كرده است. لازم به ذكر است مدرسان محترم پس از شركت در اين دوره مى توانند در آزمون تربيت مدرس فنى حرفه اى شركت كرده و مدرك بين المللى و قابل ترجمه پداگوژى را دريافت كنند.

زبان هاى غير انگليسى:

كليه دوره هاى زبان آلمانى، ايتاليايي، فرانسه، تركى و … در آموزشگاه ره جويان به صورت خصوصى و عمومى برگزار مى شوند.

  • تجهیزات عالی است و مدیریت منظمی دارد
  • قیمت کلاس ها با توجه به اساتید و تجهیزات کاملا به صرفه
  • برگزاری کلاس های ترجمه زبان و آیلتس منطبق با برنامه زبان آ موز
  • هم حضوری و هم غیر حضوری برای همه سنین

website  اطلاعات بیشتر و وبسایت

3-آموزشگاه زبان و آیلتس پارت

آدرس و تماس  آدرس و تماس شعبه 1: ساختمان۱:خیابان حکیم نظامی، کوچه شماره ۱۵ تماس ۰۳۱۳۶۲۷۶۳۰۲ و ۰۳۱۳۶۲۷۴۹۲۳ شعبه 2:   تماس ۰۳۱۳۶۲۷۰۳۳۹ و ۰۳۱۳۶۲۷۰۳۱۸ واتساپ 09368122084  اینستاگرام

آیلتس پارت

آموزشگاه زبان انگلیسی پارت، به‌روزترین مجموعه‌ی آموزش زبان انگلیسی در اصفهان با بیش از ۱۲ سال سابقه درخشان می‌باشد. این مجموعه با کادر مجرب و اساتید حرفه‌ای به همراه به‌روز ترین منابع و متد آموزشی، هم به صورت حضوری و هم بصورت آنلاین، فعالیت حرفه‌ای دارد.

اولویت اصلی و مهم در روند آموزشی مجموعه پارت صرفه‌جویی در وقت و هزینه زبان آموزان است به طوریکه زبان آموز سطح زبانی مقدماتی تا پیشرفته و آمادگی آیلتس را نهایتا در بازه زمانی یکسال و نیم طی خواهد کرد.

همچنین دوره‌های تخصصی آیلتس، تافل و تربیت مدرس (TTC) از پرطرفدارترین دوره‌های مرکز زبان پارت می‌باشد اما دلیل محبوبیت این آموزشگاه در کنار موارد بالا در اصفهان درنظرگیری رفاه حال زبان‌آموزان است:

  • تجهیزات عالی و مدیریت منظم
  • قیمت کلاس ها کاملا منصفانه
  • برگزاری کلاس های تافل، تی تی سی و آیلتس کاملا منطبق با برنامه زبان آموزان
  • هم حضوری و هم غیر حضوری برای همه سنین

website  اطلاعات بیشتر و وبسایت

4-آموزشگاه زبان هیواد

آدرس و تماس  آدرس و تماس: خیابان حکیم نظامی، جنب رستوران صفه، درب کرمی رنگ تماس 03136278723

آموزشگاه هیواد

این آموزشگاه زبان انگلیسی بخصوص اگر زبان را برای مدرک آیلتس یا ادامه تحصیل در خارج کشور یا مهاجرت بخواهید در اولویت چهارم و بعد از 3 موسسه بالا توصیه می شود. کاملا با محوریت زبان انگلیسی کار میکند و اساتید خوبی را در زمینه های گفته شده در اصفهان دارد.

از بهترین کتابها و متریال های آموزشی استفاده می کند و کاملا مجهز است اما هزینه آن کمی بالاتر از بقیه موسسات آموزشی این لیست است. ضمنا کلاس ها کاملا متنوع و متناسب با برنامه زمانی شماست. در دوره‌های آموزشی هیواد این امکان برای شما فراهم شده است که از مبتدی‌ترین سطوح و در کمترین زمان ممکن به نمره مورد نظر خود در آیلتس برسید هر چند نتایج و کارنامه زبان آموزان تا جایی که ما در جریان هستیم در حد دو آموزشگاه بالا نیست. البته اخیرا پیشرفت قابل توجهی داشته است.

  • تجهیزات متوسط است اما مدیریت منظمی دارد
  • قیمت کلاسها کمی بالاتر از بقیه آموزشگاه های مشابه
  • برگزاری کلاس های ترجمه زبان و آیلتس منعطف
  • هم حضوری و هم غیر حضوری برای همه سنین

website  اطلاعات بیشتر و وبسایت

حتما دانلود کنید: آموزش مکالمات روزمره و کاربردی زبان در 100 درس

5-آموزشگاه سخن سرایان (برای مکالمه و تافل بیشتر)

آدرس و تماس  آدرس و تماس: خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 تماس 03136285448

آموزشگاه سخن سرایان

باسابقه ترین آموزشگاه زبان اصفهان است که به احتمال زیاد نام آن را شنیده اید. موسسه زبان های خارجی سخن سرایان در سال 1381 با هدف ارائه خدمات به روز و با کیفیت در زمینه آموزش زبان های خارجی در رشته های مختلف با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاسیس شد لازم به ذکر می باشد در این زمینه ، دانشجویان پس از گذراندن دوره های زبان انگلیسی تا سطح پیشرفته ، مدرک زبان با گرایش جهانگردی از ادره کل ارشاد دریافت می نمایند . موسسه از سال 1386 تا کنون دارای مجوز از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان برای آموزش کارکنان سازمان ها و ارگان های دولتی می باشد

این موسسه را برای آزمون تافل و برای مبتدی هایی که می خواهند مکالمه یاد بگیرند یا زبان عمومی و دکترا پیشنهاد می کنیم. عالی و تخصصی نیست اما اساتید باتجربه ای دارد. ضمنا قیمت ها کاملا مناسب اند هر چند انتظار تجهیزات درجه یک را نداشته باشید.

  • مدیریت مناسب اما نه درجه یک
  • اساتید عالی و با تجربه در زمینه آموزش زبان
  • منعطف و استفاده از متریال های آموزشی استاندارد
  • هزینه ها عالی و کلاس ها و آزمونهای زبان با برنامه

website  اطلاعات بیشتر و وبسایت

6-آموزشگاه هفت اقلیم (برای کودکان و نوجوانان و مکالمه)

آدرس و تماس  آدرس و تماس: خیابان شیخ صدوق شمالی-خیایان شیخ مفید، غربی، جنب, سوغات یزد تماس ۰۳۱۳۶۶۲۴۴۵۱

آموزشگاه دکتر انگلیش

هفت اقلیم در اصفهان نسبت به موسسات دیگر جدیدتر است اما از آنجایی که مدیریت معروف و منابع آموزشی خوبی را دارد بخصوص برای مبتدی ها ، کودکان و نوجوانان پیشنهاد می گردد. برای آزمونهای آیلتس و تافل توصیه نمی کنیم.

اساتید آن بخصوص خود دکتر هاشمی جزو بهترین ها هستند و مدیریت و امکانات بی رقیبی در اصفهان دارد هر چند هزینه ها هم متناسب با آن کمی بالاست اما انتظار کلاس های مرتب و قابل قبولی را از هفت اقلیم یا همان دکتر اینگلیش داشته باشید. آکادمی زبان هفت اقلیم در سال 1386 اولین شعبه خود را در شهر اصفهان تاسیس نمود. هدفگزاری اولیه ،توجه به نحوه آموزش مکالمه زبان و ایجاد شیوه های جدید ،استاندارد و به روز بود. در همان گامهای نخست تلاش شد تا آموزش صحیح زبان و توان ایجاد مکالمه استاندارد از سنین پایه شروع گردد. بنابراین کارگروههای آموزشی مجرب شکل گرفتند. بر اساس یافته های علمی شروع آموزش از سن 4 سالگی مناسب تشخیص داده شد.

  • مدیریت قوی و آزمونهای با برنامه
  • قیمت کلاسها متوسط
  • مجهزترین آموزشگاه زبان در اصفهان است
  • کلاسها متنوع و منعطف با برنامه شماست

website  اطلاعات بیشتر و وبسایت

نکات مهم تکمیلی یادگیری زبان (حتما دانلود کنید)

چه کلاس بروید یا نروید منابع زیر را هیچ کجا در اختیارتان قرار نمی دهند پس حتما دانلود کنید:

  • مقابل آینه با صدای بلند تمرین کنید (یا اینکه صدای خود را ضبط کنید تا به اشکالات خود پی ببرید)
  • در مواقع بیکاری، رانندگی و … ترانه های انگلیسی گوش کنید و تمرین کنید
  • اصطلاحات رایج زبان انگلیسی را یاد بگیرید (منطورمان این اصطلاحات است)
  • در شبکه های اجتماعی مثل reddit یا اینستاگرام با انگلیسی زبان ها چت کنید (حتما این مخفف ها که انگلیسی ها در چت هایشان زیاد استفاده می کنند را بلد باشید)
  • سعی کنید هر چیزی را که می بینید به زبان انگلیسی بیان کنید (مثلا این یک پرنده است را به انگلیسی بگویید)
  • در وبسایت blogfa.com یک اکانت ایجاد کنید و یک وبلاگ انگلیسی زبان راه اندازی کنید (مطالب را از خودتان بنویسید-با اشکال یا بدون اشکال فرقی نمی کند)
  • برای رسیدن به سطح متوسط زبان انگلیسی بسته به استعداد و زمانی که می گذارد حدود ۵ ماه طول می کشد تا به سطح متوسط برسید

حتما بخوانید!

4 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست