learning dutch

۳ نرم افزار فوق العاده یادگیری زبان هلندی بصورت خودآموز (اصولی و سریع)

گاما

در این پست ۳ بسته نرم افزاری شامل دی وی دی و سی دی های آموزش زبان هلندیی بصورت خودآموز را به شما معرفی می کنیم. این بسته ها در حال حاضر بهترین و جدیدترین نرم افزارهای آموزش زبان هلندی هستند که این زبان را بدون نیاز به کلاس و بصورت سریع و اصولی به شما آموزش میدهند.

۱-  آموزش زبان هلندی به روش نصرت

learning dutch1

مجموعه نصرت با متد منحصر بفرد خود تاکید عمده ای بر تقویت مکالمات در زبان هلندی دارد. آموزش زبان هلندی نصرت یک مجموعه کامل و همراه، برای علاقمندان و زبان اموزان می باشد که با استفاده از روش بسیار سریع و کار امد دکتر نصرت و استفاده از جملات و درس های آموزش زبان پیمزلر سعی بر ارائه یک پکیج ویژه و خاص کرده است.در دنیای روبه پیشرفت و در حال سرعت گرفتن امروزی مطمئن باشید علاقمندان و کار اموزان کلاس های زبان نیز توقع ارائه یک راه کار سریع و آسان را برای آموزش زبان دارند ، در این فضای رقابتی موسسات بسیاری راه های مختلفی ارائه داده اند که موسسه نصرت نیز در ایران سعی کرده است تا یک راه بسیار مناسب برای فارسی زبانان مهیا کند.

اطلاعات بیشتر یا خرید اینترنتی

۲-  آموزش آسان زبان هلندی با تل می مور

learning dutch 2

تل می مور هلنـدی نرم افزاری فوق حرفه ای و قدرتمند در زمینه آموزش زبان هلنـدی است که از سوی اکثر منتقدان نرم افزار دنیا، لقب برترین نرم افزار آموزش زبان هلنـدی را از آن خود کرده است که نمونه بارز آن جایگیری در رتبه اول و کسب مدال طلای برترین نرم افزار آموزش زبان دنیا برای چندمین سال پیاپی در وب سایت نقد نرم افزاری دنیا TopTenReviews است .

اطلاعات بیشتر یا خرید اینترنتی 

۳-کتاب هلندی در سفر (چاپ هفتم انتشارات استاندارد)

learning dutch

این اثر از مجموعه کتاب های آموزش زبان است که توسط انتشارات استاندارد منتشر شده و تا کنون به چاپ هفتم خودش رسیده است. با استفاده از این کتاب هنگام مهاجرت به کشورهای هلندی زبان, می توانید منظور خود را در موقعیت های مختلفی که قرار می گیرید به دیگران بفهمانید و لز منظور دیگران نیز آگاهی یابید. این کتاب در عین حال یک ابزار آموزشی برای یادگیری زبان هلندی است.کتاب با پرسش و پاسخ, شما را با موقعیت های مختلف و نیازهای زبانی این موقعیت ها آشنا می کند
تلفظ هر کلمه هلندی با استفاده از الفبای فارسی در زیر یا در مقابل هر واژه آورده شده و در ضمن مهم ترین نکات دستوری زبان هلندی نیز برای زبان آموزان به پایان کتاب افزوده شده است.

اطلاعات بیشتر یا خرید اینترنتی

۴- اپلیکیشن های موبایل

متاسفانه اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان هلندی در سطح جهانی و ایران بسیار کم و یا خیلی ضعیف هستند. پیشنهاد می کنیم وقت تان را روی این اپلیکیشن ها هدر ندهید. از سه بسته آموزشی بالا استفاده کنید. هر چند اپلیکیشن Duolingo را برای یادگیری تا حدودی پیشنهاد  می کنیم:

اپ روسی

دانلود اپلیکیشن Duolingo برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Duolingo برای io

باز هم هرگونه سوالی در زمینه یادگیری زبان هلندی بصورت خودآموز دارید در بخش نظرات با ما مطرح کنید.

بسیار کاربردی

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست