استاد در حال تدریس آیلتس

8 تا از بهترین اساتید آیلتس در تهران و شهرهای بزرگ

گاما

یکی از شرایط لازم برای ورود به بیشتر دانشگاه‌های انگلیسی زبان و همچنین اخذ اقامت در کشورهای انگلیسی زبان و اشتغال به کار در خارج از کشور و شرکت‌های بین المللی مسلط بودن به زبان انگلیسی است. مدرک زبان انگلیسی آیلتس یکی از معتبرترین مدرک‌های زبان انگلیسی است که مورد قبول بسیاری از سازمان‌ها و موسسات آموزشی بین المللی است.

شما برای قبولی در آزمون آیلتس نیاز دارید تا زیر نظر یک استاد خوب آموزش های لازم را فرا بگیرید، ممکن است در فرایند انتخاب استاد آیلتس خود تبلیغات تلگرامی، اینستاگرامی و یا تبلیغاتی در وب سایت ها مشاهده کنید. بهتر است فریب این تبلیغات را نخورید و با انتخاب صحیح آزمون آیلتس را با موفقیت بگذرانید. در این مقاله معیارهای لازم برای انتخاب یک استاد خوب آیلتس و چند استاد برتر را به شما معرفی خواهیم کرد تا با یک انتخاب صحیح در آزمون آیلتس موفق ظاهر شوید.

word image 10

لزوم داشتن استاد برای قبولی در آزمون آیلتس

شما برای قبول در آزمون آیلتس نیاز دارید تا زیرنظر یک استاد خوب آموزش های لازم را فرا بگیرید، نمیتوان گفت شرط قبولی در آزمون به طور صد در صد به استاد بستگی دارد، شما میتوانید بدون استاد نیز در این آزمون شرکت کنید که معمولا در این شرایط شما به دنبال نمره کمتر از 5 هستید و یا خودتان به اندازه کافی به زبان انگلیسی تسلط دارید.

گام های انتخاب استاد آیلتس

گام اول: سنجش سابقه کاری

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

در گام اول انتخاب یک استاد آیلتس خوب لازم است تا سابقه کاری استاد خود را پیدا کنید و یا از خود استاد بخواهید تا توضیحاتی درباره سابقه کاری خود ارائه دهد و نمرات زبان آموزان قبلی را در اختیار شما قرار دهد.

گام دوم: مدرک

لزوما مدرک آیلتس با نمره بالا نمیتواند معیار خوبی برای انتخاب باشد، برخی اساتید با نمره بالا نمیتوانند تدریس خوبی داشته باشند و صرفا میتوانند به شما در گرفتن نمره بالا مشاوره دهند. از سوی دیگر مدرک آیلتس با نمره کم نیز نمیتواند نشانه استاد خوب باشد، بنابراین توانایی استاد را تدریس با مدرک نسنجید.

گام سوم: تسلط

تسلط یک استاد را میتوان با فیلم های کلاس و یا رضایت زبان آموزان قبلی بسنجید، یک استاد آیلتس باید به تمامی نکات آزمون تسلط داشته باشد و در کسب نمره بالا میتواند نقش مهمی ایفا کند.

گام چهارم: دانش به روز

منابع انتخابی و فایل های تدریس میتوانندمعیارهای خوبی در انتخاب استاد آیلتس باشد. یک استاد خوب دائما دانش خود را به روز میکند و از جدیدترین منابع استفاده میکند. مدرس آیلتس خوب، مدرسی است که به طور مدام در حال مطالعه و آنالیز سوالات و تاپیک های جدید آزمون آیلتس است.

گام پنجم: صداقت

یک مدرس آیلتس خوب شما را با قول آموزش کلک های موفقیت در آزمون آیلتس تشویق به شرکت کردن در کلاس ها نمی کند.

گام ششم: جلسه مشاوره با استاد

بهتر است با استاد آیلتس خود یک جلسه مشاوره داشته باشید. اگر شما با یک استاد آیلتس یک جلسه مشاوره داشته باشید، این استاد اگر تجربه کافی داشته باشد، اول از همه باید برای خود شخص شما برنامه ریزی انجام دهد. چون سطح، نیازها، نقاط قوت وضعف شما با افراد دیگر فرق دارد. و با یک برنامه ریزی دقیق و شخصی خیلی راحت تر می توانید به هدف خود در آیلتس برسید.

گام هفتم: برنامه ریزی

دوره های آیلتس در موسسات با یک برنامه ریزی مشخص تدریس میشوند، استادی را انتخاب کنید که برنامه کلاسی منظمی داشته باشد و توانایی مدیریت زمان، کلاس و منابع تدریس را داشته باشد.

گام هشتم: کلاس حضوری و آنلاین

استادی را انتخاب کنید که امکان برگزاری کلاس های آنلاین را نیز داشته باشد، اگرشما دانشجو و یا شاغل هستید لازم است تا کلاستان را به صورت غیرحضوری برگزار کنید.

گام نهم: استاد زبان بومی یا غیر بومی

یکی از شاخصه هایی که استادی را در زمینه تدریس مهارتهای امتحان آزمون آیلتس خبره می‌سازد، تعداد امتحانات واقعی است که شرکت کرده و تجربیاتی که در اثر هر بار شرکت در آزمونها بدست می آورد. معمولاً افراد Native به اندازه افراد Non-Native در آزمون اصلی آیلتس شرکت نمی کنند.منظور از Native افراد بومی با زبان اصلی زبان انگلیسی است، بنابراین معیارتان برای انتخاب این موضوع نباشد.

برای این لیست ما 9 معیار بالا را در نظر گرفته ایم و با دقت تمام بهترین اساتید آیلتس را معرفی کرده ایم!

هزینه کلاس خصوصی آیلتس

قیمت کلاس های خصوصی آیلتس از 40000 تومان تا 350 هزار تومان متغیر است و به صورت متوسط می توان گفت نرخ کلاس ها در سال 1400 متوسط حدود 150 تا 200 هزار تومان برای یک جلسه است.

سوالات متداول

1- تفاوت آزمون تافل و آیلتس چیست؟

ایلتس و تافل هر دو آزمون استاندارد انگلیسی هستند و سطح سختی تقریبا یکسانی دارند، اگرچه نوع و شکل آزمون‌ها با هم متفاوت است. تفاوت اصلی در نیاز شما و کاربرد کارنامه آزمون است. به طور مثال، اگر قصد مهاجرت دارید، بسته به کشور هدف ممکن است تنها یکی از این آزمون‌ها مورد قبول باشد. برای مثال کانادا فقط آزمون ایلتس جنرال را برای مهاجرت قبول می‌کند.معمولا دانشگاه‌های امریکایی برای پذیرش دادن مدرک تافل می‌خواهند و دانشگاههای انگلستان، کانادا و استرالیا مدرک ایلتس را ملاک قرار می‌دهند. از آنجا که ساختار و شکل دو آزمون متفاوت است، منابع متفاوتی برای دو آزمون پیشنهاد می‌شود.

2- در صورت قبول نشدن در آزمون آیا میتوان مجدد شرکت کرد؟

بله امکان شرکت مجدد در ازمون وجود دادر و محدودیتی در دفعات آزمون وجود ندارد.

3- هزینه شرکت در آزمون آیلتس به چه صورت است؟

هزینه آزمون ایلتس در ایران توسط سازمان سنجش تعیین می‌شود و در حال حاضر ۶۱,۵۱۰,۴۰۰ ریال است.

بهترین اساتید آیلتس در ایران

دقت کنید اگر در هر جایی بجز تهران ساکن هستید، تقریبا همه این اساتید، کلاس های خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی آیلتس را به صورت آنلاین هم برگزار می کنند. کافی ست از استاد در خواست کلاس آنلاین بدهید و از هر جای ایران در کلاسهایش حاضر شوید!

ابتدا بهترین ها در تهران:

1- دکتر مازیار گودرزی

آدرس و تماس   بهترین در ایران از نظر ما. شماره تماس 09122108101

دکتر گودرزی

دکتر گودرزی اگر بهترین نباشد، یکی از بهترین ها در تمام ایران است. تدریس تخصصی آیلتس، مکالمه پیشرفته و زبان انگلیسی کنکور و موارد مشابه توسط یک دکترای آموزش زبان انگلیسی از امریکا با 24 سال سابقه تدریس در سطوح مختلف دانشگاهی و آموزشگاهی یکی از بهترین ایده ها برای کسب نمره عالی آیلتس یا هر آزمون زبانی می باشد.

آیلتس 9 آکادمیک و مدرک Teaching IELTS از کالج لندن تنها از معدود افتخارات ایشان است. بجز این همچنین مدرک CPE از کمبریج انگلستان و با کارنامه بیش از هزار شاگرد آیلتسی با نمره بالای 7‌ در ایران ، کانادا ، امریکا و استرالیا ایشان را به یکی از بهترین ها در تمام ایران بدل کرده است.

بجز کلاسهای متنوع آیلتس، تدریس تخصصی Writing , Reading , Listening , Speaking از مبتدی تا پیشرفته، دوره های آمادگی آزمون های جامع دکترا ( EPT , MSRT , TOLIMO ) و دوره های آمادگی مصاحبه های شغلی و دانشگاه و سفارت را با بالاترین کیفیت برگزار می نمایند.

  • مهارت تدریس و انتقال مفاهیم به صورت کاملا ساده و گویا
  • آموزش آنلاین آیلتس و مکالمه پیشرفته به متقاضیان خارج از ایران
  • دوره فشرده 1 ماهه آیلتس و مکالمه پیشرفته با آخرین متد روز امریکا
  • قیمت کلاسها عالی و آمار نمرات عالی آیلتس زبان آموزان
  • رزومه کاملا عالی

website      برای اطلاعات بیشتر از استاد و رزرو کلاس با شماره بالا تماس بگیرید

2- استاد مسعود شریفی

آدرس و تماس  شماره تماس 09120472807

مسعود شریفی

استاد مسعود شریفی جزو بهترین اساتید آیلتس ایران می باشند بخصوص از نظر نتایج عالی زبان اموزان آیلتس و متدی تخصصی که دارند. آموزش آیلتس 7 توسط استاد مسعود شریفی در 50 جلسه صورت می گیرد.

شاید خیلی ها قبلا باور نمیکردند که در 50 جلسه میشه به نمره 7 رسید یا نه و اما استاد شریفی این را ثابت کرده است ایشون با متدی که خودشان تدریس میکنند بالای هزاران شاگرد توانسته اند به نمره 7 آیلتس برسند دوره آیلتس استاد شریفی بصورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار میشود و در هر سطحی که باشید میتوانید در دوره های ایشون آنلاین و حضوری شرکت بکنید.

استاد شریفی دارنده نمره 8.5 آیلتس در سال 2011 و دارنده تسول از دانشگاه کبک کانادا و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مترجمی زبان خارجه میباشد همچنین مولف کتاب های آیلتس از جمله IELTS ToKEN میباشد:

  • مسلط کامل به آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
  • 14 سال سابقه آموزش آزمون های بین المللی
  • بنیانگذار متد آموزشی Braining storm
  • تضمین کلاس ها با سابقه پیشین

website   آدرس وبسایت

3- دکتر علیرضا اکباتانی

آدرس و تماس  موسسه آفرینش-۲۸۳۱۸-۰۲۱

علیرضا اکباتانی

دقت کنید فقط داشتن نمره عالی آیلتس برای اینکه یک استاد خوب آیلتس باشید کافی نیست. مدرس خوب باید بتواند به خوبی تدریس کند و دکتر اکباتانی نیز جزو با سابقه ترین ها و منظم ترین ها در تهران و ایران می باشد.

دکترای آموزش از دانشگاه Exeter انگلستان دارد پس آموزش دادن را کاملا بلد است. در زمینه‌ی تجربه‌ی کاری، همکاری گسترده‌‌ای با دیکشنری Longman در نسخه‌ی ۵ ام این برنامه داشته‌‌ است. زبان آموزان آیلتس از این استاد کاملا راضی بوده اند و نتایج کسب شده توسط او هم کاملا قابل قبول بوده است.

در دوره‌ی آیلتس استاد اکباتانی، نکات مربوط به تمام مهارت‌ها گفته می‌شود. اما بخش‌های رایتینگ و اسپیکینگ آن قابل قبول است.در حال حاضر در موسسه آفرینش مشغول به تدریس است و کلاس های او به صورت حضوری برای همه جای کشور برگزار می شود. تنها چیزی که نیاز دارید یک گوشی/لپتاپ و اینترنت است تا در کلاس های او شرکت کنید:

  • تسلط کامل در زمینه آموزش آیلتس و انتقال ساده مفاهیم
  • نتایج کاملا قابل قبول نمره بالای آیلتس
  • قیمت کلاس های او در حد متوسط است و هم حضوری و هم آنلاین کلاس برگزار می کند
  • رزومه قابل قبولی دارد

website   اطلاعات بیشتر از استاد و رزرو کلاس

4- استاد امیر اشراق و امیرشهبازلو از موسسه آیلتس تیچرز (هم حضوری هم آنلاین)

آدرس و تماس  شریعتی، روبروی حسینه ارشاد، کوچه هدیه، پلاک ۸- تماس ۰۲۱۲۲۹۲۴۲۸۲

DrEshragh5

هم به صورت حضوری و هم مجازی می توانید تعیین سطح شوید و سپس درخواست استاد دهید و یکی از بهترین اساتید خصوصی آیلتس را به عنوان معلم داشته باشید. این موسسه از ۴ استاد خوب بهره مند است هر چند ما دو استاد آن یعنی اشراق و شهبازلو را پیشنهاد می کنیم.

دقت کنید اگر خواستید در کلاسهای خصوصی آیلتس این موسسه شرکت کنید با یکی از دو استاد آقای اشراق و شهبازلو کلاس درخواست دهید که سابقه تدریس موفق آیلتس را در کارنامه خود دارند!

نکته مثبت این کلاسهای خصوصی این است که کاملا می توانید آنها را با وقت های آزاد خود منطبق کنید ولی حتما پیشنهاد می کنیم که قبل از آن در آزمون تعیین سطح آنلاین شرکت کنید. ضمنا این موسسه قبل از آزمون آیلتس اصلی شما آزمون های آزمایشی نیز برگزار می کند که کمک زیادی به شما خواهد کرد.

  • بسیار با تجربه و با سابقه نمرات زبان آموزان عالی در زمینه آیلتس
  • سابقه علمی و عملی بسیار قوی در زمینه آزمون آیلتس
  • بسیار ماهر بخصوص در زمینه رایتینگ و ریدینگ آیلتس
  • هزینه کلاس ها تقریبا هر ساعت ۱۴۰ هزار تومان

website   اطلاعات بیشتر از استاد و رزرو کلاس

5- استاد مریم فرجی ماهفروزی از موسسه استادبانک (فقط آنلاین)

آدرس و تماس  خیابان آزادی، خیابان حبیب اله، خیابان قاسمی، کوچه گلستان- تماس ۵۴۴۳۵۰۰۰ (۰۲۱)

مریم فرجی

در میان اساتیدی که موسسات معرفی می کنند استاد مریم فرجی در بین کاربران و از نظر اساتید یکی از اساتید خوب در میان خانم هاست. در حال حاضر از طریق موسسه استادبانک معرفی می شود. این کلاس ها بعد از یک تعیین سطح آنلاین کاملا منطبق با برنامه زمانی شما تنظیم می شوند.

کلاس های ایشان فقط به صورت آنلاین برگزار می شود. دکترى زبان شناسى دانشگاه پلى تکنیک والنسیا و بیش از ۱۴ سال سابقه موفق تدریس داشته اند. خیلی راحت از طریق سایت استاد بانک تقاضای تدریس ایشان را انجام دهید. دقت کنید در هر 4 مهارت آیلتس بخصوص رایتینگ و اسپیکینگ یکی از بهترین ها در تمام ایران هستند. از این بابت مطمئن باشید.

  • استادی کاملا با تجربه و با اخلاق
  • قیمت ها کاملا مناسب و عادلانه
  • با پشتیبانی کاملا موسسه استاد بانک در صورت نارضایتی
  • آزمون آمادگی فقط پیشنهاد می شوند ولی برگزار نمی شود
  • هزینه کلاس ها تقریبا هر ساعت ۱۳۰ هزار تومان

website   اطلاعات بیشتر از استاد و رزرو کلاس

website   اطلاعات بیشتر در باره کلاس های این استاد

6- استاد حامد رفیعی

آدرس و تماس  تدریس فقط به صورت آنلاین- آدرس اینستاگرام

حامد رفیعی

اگر در شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام فعال هستید، حتما نام این استاد آیلتس را شنیده اید. در تدریس بسیار با تجربه، با حوصله و با مهارت است. کارنامه زبان آموزان او در زمینه آیلتس بهترین نیست اما در زمینه نحوه تدریس یکی از بهترین ها در تمام ایران است. این مدرس در دوره‌های تربیت مدرس از قبیل TESOL ،CELTA ،DELTA شرکت کرده است. یادگیری آکادمیک زبان انگلیسی را در رشته‌ی ادبیات انگلیسی تا مقطع دکتری ادامه داده و دارای مدرک آیلتس 8.5 می باشد (مثل اکثر اساتید این لیست).

در حال حاضر کلاس های او به صورت آنلاین و از طریق سایت او قابل ثبت نام است. هزینه کلاس ها مناسب است. این استاد را برای یادگیری تکنیک های آیلتس پیشنهاد می کنیم اما اگر در زمینه رایتینگ و اسپیکینگ مشکل دارید ما سایر اساتید این لیست را مناسب تر می دانیم و این را در نظرات زبان آموزان نیز می توانید به وضوح مشاهده کنید:

  • مهارت بالا در تدریس
  • نمره زبان آموزان در آیلتس عالی نیست اما قابل قبول است
  • هزینه کلاس های آنلاین او کمی بالاتر از متوسط است
  • رزومه علمی او تقریبا قابل قبول است

website   اطلاعات بیشتر از استاد و رزرو کلاس

7- مریم سالاری

آدرس و تماس  مدرس بیان برتر و مرکز آیلتس- تماس با موسسه در حال تدریس 02124576- ایمیل maryam.salari81@gmail.com

مریم سالاری

یکی از ماهرترین اساتید آیلتس در ایران خانم سالاری هستند که رزومه بسیار قوی هم دارند. خانم سالاری بخصوص در زمینه تقویت رایتینگ و شنیداری جزو بهترین مدرسان در تمام ایران هستند. زبان آموزانی که در این دو زمینه ضعف داشته اند پس از طی دوره های ایشان پیشرفت قابل توجهی داشته اند.

نه تنها دارای مدرک CELTA و مدارک معتبری هستند (رزومه در لینک پایین) بلکه در موسسات معتبری همچون آریام و بیان برتر تدریس داشته اند و زبان آزموان از ایشان رضایت قابل قبولی داشته اند:

  • بهترین در زمینه رایتینگ و شنیداری
  • قیمت کلاس ها کاملا عالی
  • کلاس های سرگرم کننده و روش تدریس عالی
  • دارای سابقه علمی البته نه در حد سایر اساتید این لیست

website   اطلاعات بیشتر از استاد و رزرو کلاس

8- دکتر وحید طائب نیا

آدرس و تماس  آدرس اینستاگرام و اطلاعات بیشتر-۰۹۱۹۷۰۱۳۵۲۷

وحید طائب نیا

دکتر طائب نیا یکی از بهترین رزومه های علمی را در میان سایر اساتید این لیست دارد و جزو بهترین ها در تمام ایران است.مدرس آزمونهای بین المللی زبان انگلیسی و مترجم همزمان کنفرانس ها و رویداد های بین المللی و دارای مدرک رسمی TESOL از استرالیا و با تجربه بیش از ۱۷ سال کار بر روی آزمون های بین المللی می باشد.

میزان موفقیت زبان آموزان پس از کلاس هایی که ایشان برگزار می کنند بسیار قابل قبول است و تقریبا همه زبان آموزان از کلاس های ایشان و نحوه تدریس او در هر 4 مهارت آیلتس راضی بوده اند. برگزاری workshop تخصصی در زمینه ترجمه همزمان ( فارسی به انگلیسی و بالعکس )و مترجم تالیفات بسیاری در سطح کشور بوده است:

  • میزان موفقیت بالای زبان آموزان در آیلتس پس از گذراندن دوره های ایشان
  • رزومه علمی عالی و سابقه تدریس زیاد
  • روش تدریس او کمی خشک است ولی موثر می باشد
  • قیمت کلاس های او مناسب است

website   اطلاعات بیشتر از استاد و رزرو کلاس

9- سایر اساتید ماهر تدریس آیلتس

10- بهترین ها در شهرهای بزرگ

نکته بسیار مهم: تجربه شخصی و نظر اساتید و کاربران نشان داده است که کیفیت اساتید آیلتس در شهرهای مختلف به جز تهران (به دلیل قرارگیری در حوزه های آزمون آیلتس) احتمالا پایین تر است. به نظر ما اگر در تهران نیستید و می خواهید نتیجه بهتری کسب کنید از طریق کلاس های آموزش آنلاین موسسات شهر تهران اقدام به آمادگی نمایید (کلیک کنید). در غیر این صورت ما بهترین هایی که می شناختیم را در شهرهای مختلف در زیر آورده ایم:

تمایل دارید آموزشگاه شما در این لیست معرفی شود و در صدر گوگل قرار بگیرید؟ با ما تماس بگیرید تا بررسی های لازم صورت گیرد- ایمیل maxer.ir@gmail.com یا شماره ۰۹۱۹۱۲۱۰۰۰۸

نتایج آیلتس و 2 نکته

بعد از آزمون آیلتس دو هفته بعد احتمال اعلام نتایج وجود دارد. یادآور: اعتبار مدرک شما فقط ۲ سال است. حتماً باید اطمینان حاصل کنید که اعتبار مدرک شما برای کشور خارجی که می خواهید در آن تحصیل کنید، ثابت شده است. می توانید همزمان با پذیرش در آزمون آیلتس، به ‌دنبال مدارک مربوط به درخواست برای تحصیل در خارج از کشور هم باشید، زیرا قبولی در آزمون آیلتس یکی از الزامات بعضی از ویزاهای تحصیلی می ‌باشد. استثنا: اگر تحصیلات قبل شما به طور کامل به زبان انگلیسی بوده است ( و مدرک آن موجود است) ، نیاز به مدرک ندارید.

اکثریت دانشگاه های انگلیسی زبان در اروپا و آمریکا، برای قبول درخواست شما ؛ نمره کلی ۶ در آزمون آیلتس لیسانس و ۶ و نیم برای فوق لیسانس را می خواهند. پس انتخاب موسسه آیلتس بسیار مهم است.

چند نکته کاربردی

قبل از هر چیز اگر میخواهید در منزل برای آزمون آیلتس آماده شوید این مطلب را بخوانید. ضمنا اگر می خواهید در کلاسهای نیمه خصوصی یا گروهی شرکت کنید ما بهترین ها را در این مطلب معرفی کرده ایم. ضمنا ما برای هر ۴ بخش جداگانه آیلتس راهنماهای بی نقصی آماده کرده ایم که اگر پیش از کلاس خصوصی رفتن یا در حین آن بخوانید بسیار به شما کمک می کند:

ضمنا اگر با روند برگزاری آزمون آیلتس آشنا نیستید این مطلب را بخوانید!

زبانمهر

حتما بخوانید!

2 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • قیمت کلاس های دکتر مازیار گودرزی ساعتی 2 میلیون تومنه! چطور شما می فرمایید قیمتشون عالیه؟

    پاسخ
  • شیما حمیدی
    اسفند 3, 1402 7:09 ق.ظ

    کلاس های استاد مسعود شریفی واقعا عالیه / هم قیمتشون مناسب هم روش تدریس خیلی حرفه ای.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست