در حال چت کردن

چت برای تقویت زبان انگلیسی: روش انجام و ۵ برنامه برتر برای این کار

گاما

پیشنهاد ما این است که هر چه زودتر صحبت کردن به یک زبان را شروع کنید، بهتر است. به همین دلیل هم اکنون سایت های زیادی در حال ارائه ی مبادلات زبانی هستند. اپلیکیشن هایی، رایج ترین و کاربردی ترین کلمات مورد استفاده در مکالمات را به شما آموزش می دهند.

اغلب سایت ها مکالمات با وبکم را برای جلسات از پیش تنظیم شده، میزبانی می کنند اما این برای شما تنها راه برای تمرین مهارت ها و تقویت زبان انگلیسی نیست. اگر می خواهید صحبت کردن تان را تقویت کنید اما احساس ترس دارید یا خیلی خجالتی هستید، این راه حل که درست مناسب شما می باشد را بررسی کنید.

چت آنلاین با دوستان مجازی

ایده ی چت آنلاین یا پیام دادن مستقیم با گذشت سال ها تغییر کرده است. چندی پیش این کار از طریق رایانه صورت می گرفت. اکنون با داشتن تلفن های هوشمند و قابلیت ۳G می توانید با هرکس در هر کجای جهان به صورت آنلاین چت کنید. فکرش را کنید، مانند ارسال پیام با این تفاوت که رایگان است.

قشنگی چت کردن انلاین در محیطی بدون استرس نهفته است. می توانید چت هایتان را پاک کنید، بازنویسی نمایید و دوباره بخوانید. به علاوه این که لازم نیست نگران لهجه خود باشید.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

چت آنلاین چگونه مهارت های زبان من را تقویت می کند؟

اول از همه، برای چت کردن آنلاین نیازی نیست که حتما جلوی رایانه بنشینید. شما می توانید در هر زمان و هر مکانی روی مهارت های خود کار کنید. اگر فردی پرمشغله هستید هم می توانید یک برنامه ریزی برای چت آنلاین داشته باشید که بسیار راحت تر از یک تماس تلفنی است. مزیت دیگری چت کردن این است که شما باید روی مهارت های نوشتن، درک مطلب و واژگان خود کار کنید.

خواندن و نوشتن هم با صحبت کردن در ارتباط است و بنابراین از آن جایی که صحبت کردن بهترین روش یادگیری است، پس چت کردن برای شما مفید خواهد بود. چت آنلاین مانند شبیه سازی مکالمه در زندگی واقعی است، به استثنای این که قبل از شروع به صحبت کردن اول فکر می کنید. امروزه می توانید تجربه ی چت کردن خود را شخصی سازی کنید.

از کارهای روزمره خود عکس بفرستید و از آن ها به عنوان نقطه ی شروع برای گفتگو استفاده کنید. عکسی از ناهار، اماکن تفریحی، کتاب جدیدتان، یا هر چیزی که معلوم می کند چه کسی هستید و باعث می شود راه صحبت را باز کنید. به یاد داشته باشید که لازم نیست یک پاراگراف کامل باشد. می توانید یک عکس و چند کلمه ارسال کنید که توصیف کننده آن است (که از اینستاگرام مفیدتر است)، یا حتی یک یا دو کلمه ارسال کنید که می خواهید در مورد آن ها سوال شود.

پس چطور می توانید مهارت صحبت کردن خود را با چت کردن تقویت کنید؟

از طریق ضبط صدا که می توانید حرف بزنید، دوباره گوش دهید، دوباره بنویسید، نوت برداری کنید وغیره. سعی کنید به عنوان چالش اضافی چیزی که دوست مجازی شما به زبانی که در حال فراگیری آن هستید را می گوید، نوت برداری کنید.

چطور شروع کنم؟

chatting-online-to-practice-foreign-languages-mosalingua

در برنامه های زیر که معرفی شده اند غیره ثبت نام کنید و به دنبال کسی باشید که بومی کشوری باشد که می خواهید زبانشان را یاد بگیرید.

به او پیشنهاد یک چت ساده را بدهید، با وبکم یا بدون آن (هر کدام را که ترجیح می دهید ). توصیه ی ما به شما: ابتکار عمل داشته باشید. در این سایت ها افرادی وجود دارند که ممکن است انگیزه خود را از دست بدهند یا فراموش کنند. اگر از ابتدا یک گفت و گوی جالب و سرگرم کننده دارید، احتمال برقرار ماندن آن وجود دارد. بعلاوه اینکه تبادل زبان اغلب به دوستی بزرگ منجر می شود. این یک راه عالی برای کشف یک فرهنگ جدید است.

هزاران سایت و برنامه کاربردی وجود دارد که می توانید بصورت آنلاین یا از طریق تلفن همراه خود صحبت کنید. برنامه ی زیر یکی از مواردی است که به نظر ما دارای کاربری ساده تری می باشد:

برخی از ایده ها و توصیه ها

سعی کنید با پارتنرتان به یک توازن خوبی دست پیدا کنید. قرار نیست همیشه به زبان مادری خود صحبت کنید و معلم باشید. قبل از موعد مشخص کنید که با چه زبانی می خواهید صحبت کنید. می توانید عوض و بدل کنید. سرانجام ممکن است بتوانید بدون نیاز به فکر کردن به هر زبانی که خواستید، ادامه بدهید.

  • رسانه هایی که استفاده می کنید متفاوت باشد مثل فیلم، عکس، صدا، متن، شکلک ها …
  • صفحه کلید تلفن همراه خود را به تصییح خودکار زبانی که می خواهید بیاموزید، تغییر دهید.
  • وقتی کلمه یا جمله ای را نمی فهمید، آن را کپی کرده و در یک برنامه ترجمه قرار دهید.

کلمه ی جدیدی یاد گرفتید؟ آن را به لیست بررسی خود اضافه کنید و اگر چنین چیزی ندارد, می توانید خودتان فلش کارت درست کنید.

ایده ی خاصی را پیشنهاد دهید: به عنوان مثال، هر روز عکسی با توضیحات کوتاه ارسال کنید. هر دو باید به زبانی بنویسید که هر یک از شما در حال یادگیری است و همچنین می توانید در یک مقاله خبری به زبان مقصد نظر دهید، فقط کافیست لینک را ارسال کنید و یک یا دو چیز بگویید یا نظر آن ها را بپرسید. بهتر است برای جلوگیری از مباحثات سیاسی یا فرهنگی که می توانند همه چیز را نابود کنند، مباحث سبکی را انتخاب کنید.

خود را در اولین گفت و گو معرفی کنید تا علایق مشترکی برای مکالمات پیدا کنید. هر از گاهی وارد حالت تصویری شوید. این یک انتظار بزرگ است که خودتان را به چالش بکشید و آنچه را که آموخته اید عملی کنید، به عنوان مثال، آخر هفته می توانید کمی با دوست مجازی خود اسکایپ کنید. به این ترتیب می توانید به تلفن خود نیز نگاه کنید تا ببینید چه چیزی در طول گفتگو در جریان بود.

۴ برنامه چت برتر در تمام دنیا

این جا بهترین برنامه های یادگیری زبان را داریم که می توانید برای تقویت زبان انگلیسی خود و تبادل فرهنگی در هر زمان و هر مکان در تلفن همراه خود استفاده کنید.

۱-برنامه دولینگو

برنامه دولینگو

Duoling بیش از بیست و چهار زبان از جمله زبان انگلیسی را پشتیبانی می کند.Duolingo از یک روش جالب برای آموزش انگلیسی استفاده می کند . شما یک سری از درس های گرامر و واژگان را در غالب بازی فرا می گیرید و در مقایسه با برنامه هایی مانند Memrise و Mondly ، این برنامه از طریق بازی های کوچک باعث ایجاد انگیزه در کاربران می شود.

بنابراین، کمی رنگارنگ تر و سرگرم کننده تر از برنامه های جدی تر مانند Mondly ،Memrise و بقیه می باشد. همچنین درس های کوچک جلسات یادگیری به هنگام صرف ناهار را آسان کرده است. این قطعاً یکی از برنامه های یادگیری انگلیسی است که به مردم توصیه می کنیم امتحان کنند.

مزایا:

  • بدون صرف هزینه یک زبان جدید می آموزید.
  • می توانید از هوش مصنوعی برای تشخیص لهجه ها و گفتارها استفاده کنید.
  • نقشه ی راه و مسیر پیشرفت به شما این امکان را می دهد که ببینید در کدام مرحله از یادگیری هستید.

معایب:

  • برای اشتباهات هرچند کوچک به شما امتیاز منفی می دهد.
  • قبل از رفتن به مطالب بعدی باید هر درس را کامل کنید، به این معنی که ممکن است واژگانی را بیاموزید که با نیازهای شما منطبق نباشد.
  • هیچ گونه پشتیبانی برای تدریس ویدیویی یا تعامل با دانشجوهای دیگر ندارد.

۲- برنامه اسپیکی

برنامه اسپیکی

از طریق انجمن جهانی یادگیری زبان Speaky ، شما امکان برقراری ارتباط با مردم در بیش از ۱۸۰ کشور و ۱۱۰ زبان مختلف را دارید. از طریق جامعه ی زبانی وسیع آن قادر خواهید بود با افرادی که با شما علایق و احساسات مشترک دارند، صحبت کنید. در کنار محیط کاملاً اختصاصی آن، می توانید مستقیماً از مرورگر خود چت کنید یا تماس برقرار کنید. علاوه بر این، می توانید بلافاصله توسط مکالمه آنلاین با افراد تمرین کنید.

مزایا:

  • صد در صد رایگان و بدون تبلیغ است.
  • دارای آپشن هایی با فیلترینگ قوی برای پیدا کردن پارتنر زبان مناسب شما است.

معایب:

  • هیچ قابلیتی برای تماس صوتی یا تصویری در برنامه های تلفن همراه ندارد ( فقط در مرورگر) و هیچ منبع هدایت شونده ای در دسترس نیست.
  • کلاهبردارهای فراوانی اتفاق می افتد. هیچ عکس و فیلمی را به اشتراک نگذارید، یا برای شخصی که در زندگی واقعی نمی شناسید، پول ارسال نکنید.

۳- برنامه کمبلی

برنامه کمبلی

کامبلی زبان آموزان انگلیسی را در سراسر جهان به معلم های خصوصی و بومی زبان انگلیسی متصل می کند. زبان آموز می تواند کلاسی را با توجه به برنامه ی خود انتخاب کند، می تواند تمرین آیلتس یا آموزش سطح متوسط باشد. کامبی با انتخاب معلمان مناسب قادر است نیازهای زبان آموزان را به روشی متفاوت تأمین کند.

مزایا:

  • با معلم بومی انگلیسی، زبان یاد می گیرید.
  • برنامه کلاسی انعطاف پذیر است.

معایب:

  • اگر بخواهید به طور مکرر تمرین کنید ، ممکن است که برایتان پرهزینه باشد.
  • معلمان مختلف دارای سبک های مختلفی هستند که ممکن است متناسب با انتظارات شما نباشد.

۴- Hi Native (پیشنهاد ما)

Hi Native

برخلاف برنامه های قبلیHinative به عنوان یک انجمن پرسش و پاسخ کار می کند. هر زبان آموز می تواند به صورت رایگان ثبت نام کند و از انجمن در مورد تلفظ، واژگان سوال بپرسد حتی درخواست ترجمه ی فوری بدهید. همچنین می توانید از مردم بخواهید متنهایی را که نوشتید تصحیح کنند و اصطلاحات مبهم را توضیح دهند. این یک برنامه ای عالی برای دانشجویانی است که می خواهند امتحانات بین المللی را بگذرانند و پاسخی سریع پیدا کنند.

مزایا:

  • حجم کاربری بالا است و همکاری خوبی اتفاق می افتد.
  • بهترین انتخاب برای تصحیح مقاله است.
  • می توانید پاسخ سوالات خود را در مورد هر مساله ای و نه تنها زبان، دریافت کنید.

معایب:

  • پیام خصوصی برای تمرین مکالمه وجود ندارد، فقط می توانید به عنوان یک بخش پرسش و پاسخ و بدون مکالمه مستقیم استفاده کنید.
  • زمان انتظار طولانی و بدون اکانت پریمیوم است.
  • باز کردن گزینه های پریمیوم ( تنظیمات حریم خصوصی ، محتوا ) هزینه بالایی دارد.

همه ی افراد به دلایل مختلفی زبان انگلیسی را تمرین می کنند و سعی بر تقویت آن دارند. اگر به دنبال بهترین برنامه های انگلیسی زبان هستید که باعث شود شما سریع تر صحبت کنید، Lingo Blabla بهترین گزینه برای تان خواهد بود. در هر زمان و هر مکان با پارتنرهای آنلاین خود فقط با یک کلیک صحبت کنید که کاملا رایگان است.

حتما موارد زیر را دانلود کنید

زبانمهر

حتما بخوانید!

2 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست