الفبای ایتالیایی

آموزش الفبای زبان ایتالیایی از صفر تا صد (با ترجمه و تلفظ)

گاما

آنگونه که ویکی پدیا می گوید: زبان ایتالیایی از شاخه‌های زبان لاتین است و با زبانهای دیگر لاتین مانند اسپانیایی، فرانسوی، رومانیایی و پرتغالی شباهاتهای زیادی دیده می‌شود. در بین زبانهای لاتین، ایتالیایی بیشترین واژگان مشترک با لاتین و نزدیک‌ترین زبان به آن است.الفبای زبان ایتالیایی شامل ۲۱ حرف است. 

این تعداد نسبت به زبان انگلیسی ۵ حرف کمتر میباشد ! ۵ حرفی که در زبان انگلیسی وجود دارند ولی در زبان ایتالیایی وجود ندارند عبارتند از : ( k – y – x – w – j ) و هر گاه این حروف در کلمه ای از زبان ایتالیایی دیده شود , آن کلمه ریشه ی ایتالیایی ندارد و از زبان دیگری وارد این زبان شده است. تلفظ در الفبای ایتالیایی بسیار مهم است. اما این تلفظ را نمی توان با وبسایت ها اموزش انلاین یا کتاب ها یاد گرفت. باید تا می توانید با فایل های صوتی و نرم افزار آموزشی تمرین کنید.

یادگیری هر زبانی نیاز به یک آموزش اصولی و تصویری دارد. حتما سری به این نرم افزارهای آموزش زبان ایتالیایی بزنید و این زبان را در کمتر از ۳ ماه در سطح متوسط یاد بگیرید (بدون نیازبه کلاس).

الفبای ایتالیایی به صورت زیر است:

آموزش الفبای زبان ایتالیایی

 

حال همزمان که به جدول نگاه می کنید به فایل صوتی زیر  گوش کنید:

 


italian

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان ایتالیایی چرب زبان، ایتالیایی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان ایتالیایی مثل بلبل حرف بزن!


 

 ویدیو آموزش الفبای زبان ایتالیایی

 

نکته مهم:

معرفی دو کتاب برتر اموزش زبان ایتالیایی

۹ فیلم فوق‌العاده برای یادگیری موثرتر زبان ایتالیایی (مبتدی- متوسط)

هرگونه سوال یا تجربه ای در زمینه یادگیری زبان ایتالیایی دارید در بخش نظرات با چرب زبان و سایر هموطنان عزیز به اشتراک بگذارید.

8 نکته بسیااااار کاربردی یادگیری ایتالیایی و تقویت یادگیری

یادگیری الفبای زبان ایتالیایی و فرق آن با زبان فارسی ممکن است در ابتدا چالش برانگیز باشد، اما با رویکردهای مناسب و تمرین مداوم، می‌توانید با موفقیت پیش بروید. در ادامه چند مرحله و نکته را برای یادگیری الفبای ایتالیایی و تفاوت‌های آن با الفبای فارسی معرفی می‌کنم:

۱ آشنایی با الفبای ایتالیایی: الفبای ایتالیایی ۲۱ حرف دارد. الفبای ایتالیایی به این شرح است: A, B, C, D, E, F, G, H, I, L, M, N, O, P, Q, R, S, T, U, V, Z

۲ تفاوت حروف ایتالیایی با فارسی: برخی از حروف ایتالیایی با حروف فارسی تفاوت دارند. به عنوان مثال:

  • C   در ایتالیایی ممکن است مانند چ یا ک تلفظ شود.
  • G  ممکن است مانند گ یا ج تلفظ شود.
  • H  در ایتالیایی تلفظ نمی‌شود و معمولاً حرف پیش از آن تاثیر دارد.
  • J, K, W, X, Y  این حروف در کلمات ایتالیایی کمتر استفاده می‌شوند.

۳ یادگیری تلفظ صحیح: مهمترین چالش در یادگیری زبان‌های جدید، تلفظ صحیح است. برای یادگیری تلفظ صحیح ایتالیایی، می‌توانید از منابع صوتی مانند فیلم‌ها، موسیقی، یا درس‌های آنلاین استفاده کنید.

۴ استفاده از منابع آموزشی: استفاده از منابع آموزشی متنوع مانند کتاب‌ها، درسنامه‌ها، اپلیکیشن‌ها، و وب‌سایت‌های آموزش زبان ایتالیایی به شما کمک می‌کند تا در تمام مراحل یادگیری پیشرفت کنید.

۵ تمرین مهارت‌های چهارگانه: یادگیری زبان شامل مهارت‌های خواندن، نوشتن، شنیدن و گفتار است. تمرین متوازن این مهارت‌ها به شما کمک می‌کند تا زبان را بهتر درک کنید.

۶ تبادل زبان: با افراد متخصص یا بومی زبان ایتالیایی تبادل زبان کنید. این فرایند می‌تواند شما را در افزایش مهارت‌های گفتاری و شنیداری یاری کند.

۷ مسابقه با خودتان: خودتان را به چالش بکشید و سعی کنید هر روز یک کلمه جدید یاد بگیرید. این می‌تواند به گسترش دایره‌واژه‌تان کمک کند.

۸ شرکت در کلاس‌های زبان: اگر امکان دارد، در کلاس‌های زبان ایتالیایی شرکت کنید تا از راهنمایی مدرس و تمرینات گروهی بهره‌مند شوید.

با توجه به تفاوت‌های موجود، صبر و مداومت در یادگیری زبان ایتالیایی مهم است. این فرایند زمان‌بر است، اما با تلاش منظم و استفاده از منابع مناسب، می‌توانید به تسلط بر زبان ایتالیایی برسید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

28 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • سلام ببخشید من 5 ماه فرصت دارم برای یادگیری ایتالیایی و فقط همینجا الفبا یاد گرفتم بجز اون هیچی نمیدونم چطوری شروع کنم؟ و خودآموز میشه یاد گرفت؟

    پاسخ
    • نمیدونم پیامم رو میبینی دوست عزیز یا نه
      شما خوبیش اینه که بالغ هستید و مثل بچه ها لازم نیست با بازی و سرگرمی شروع کنی
      برای شروع چند روزی برای یادگیری حروف الفبا وقت بذار
      حروف رو که یاد گرفتی
      چند روز برای فقط روخوانی از کلمات
      ترجیحا گوگل ترنسلیت کنارت باشه تا تلفط های درست رو بشنوی
      بعد کلا یک هفته
      با اپ چرب زبان شروع کن
      بعد کتاب ایتالیایی در 30 روز تهیه کن و شروع به مطالعه و این ددوتا رو تموم کن-همه شونم تو همین سایت
      هرروز یک درس
      در کنارش داستان صوتی یا فیلم و سریال ایتالیایی ببین
      سه ماه این کارا رو انجام بدی
      زمین تا آسمون فرق میکنه و میبینی که چقدر میفهمی
      بدون اینکه متوجه بشی قداعد و لغات رو یاد گرفتی و خیلی جلو افتادی

      پاسخ
    • سلام.به نظر نن این خیلی عالیه که کشورای لاتین زبونشون تقریبا نزدیک به همه من که انگلیسی الان بلدم و فرانسوی و آلمانی و عربی هم تقریبا بلدم
      فارسی که بلدم خاب طبیعتا ترکی هم ایرانیشو بلدم هم استانبولیشو حالا مونده ایتالیاییواسپانیایی و باید بگم مترجمی حقوقش خوبه ولی حداقل دو تا زبون رسمیه دنیارو باید بلد باشین ولی من میگم دوندگیش کم نیس حقوقش اما خوبه و ت حدود ماهیانه ۱۸ میلیون برای منه من مترجم استوکس بودم الانم مترجمه اوساگانا هستم و چند نفر دیگه باتشکر ممنون از سایتتون واقعا دیدگاه ها داره پیشرفت میکنه.

      پاسخ
      • سلام، من می تونم انگلیسی حرف بزنم، خیلی آسونه ولی می‌خوام زبان های دیگه ای هم یاد بگیرم. میشه کمکم کنید

        پاسخ
    • داداش مرسی که گفتی

      پاسخ
  • اون فایل صوتیه چی داره میگه؟

    پاسخ
  • خیلی عالی بود ممنون
    من عاشق ایتالیا هستم تاریخ و فرهنگ و حتی زبانش. امیدوارم بتونم هرچه زودتر زرانشونو یاد بگیرم و به این سرزمین با تمدن سفر کنم و به زبون خودشون باهاشون حرف بزنم

    پاسخ
    • علی سرایی
      آذر 24, 1398 10:23 ب.ظ

      دمت گرم.منم همینطورم

      پاسخ
    • سلام.به نظر نن این خیلی عالیه که کشورای لاتین زبونشون تقریبا نزدیک به همه من که انگلیسی الان بلدم و فرانسوی و آلمانی و عربی هم تقریبا بلدم
      فارسی که بلدم خاب طبیعتا ترکی هم ایرانیشو بلدم هم استانبولیشو حالا مونده ایتالیاییواسپانیایی و باید بگم مترجمی حقوقش خوبه ولی حداقل دو تا زبون رسمیه دنیارو باید بلد باشین ولی من میگم دوندگیش کم نیس حقوقش اما خوبه و ت حدود ماهیانه ۱۸ میلیون برای منه من مترجم استوکس بودم الانم مترجمه اوساگانا هستم و چند نفر دیگه باتشکر ممنون از سایتتون واقعا دیدگاه ها داره پیشرفت میکنه.

      پاسخ
  • سپاس عالی بود موفق باشید استاد

    پاسخ
  • من فقط به خاطر اینکه اساسینز کرید بازی می کردم ایتالیا رو دوست دارم
    و البته الان انگلیسی تو ایران خز شده ایتالیایی خوبه چون کس زیادی بلد نیست

    پاسخ
  • سلام عالیه. سپاسگذارم.

    پاسخ
  • تشکر از اطلاعاتی که دادید من سه سال ایتالیا هستم و تجربه به من نشان داد براحتی خوداموز میشه ایتالیایی یادگرفت بدون کلاس. کافیه همین برنامه چرب زبان یا دولینگو و نرم افزارهای بدون اشتباه مشابه یکی ش داشته باشی (البته دولینگو با ترجمه انگلیسی هست اما چرب زبان ترجمه فارسی داره) و کتاب ایتالیایی در 30 روز که کل خانواده ما با این روش یاد گرفتن. اما در کنارش باید یک دوست ایتالیایی داشته باشی بعدم تو محیط باشی راحت تر یاد میگیری

    پاسخ
  • به نظرم لحجون کمی شبیه روسیه ایی است !

    پاسخ
  • خیلی قشنگه من عاشق این زباان شدم

    پاسخ
  • وااایی چقدر قشنگه من از اون موقع که سریال وینچرزو رو دیدم عااشق این زبان شدم
    خیلی جذاااااابه !

    پاسخ
  • وینچنزو کاسانو.. من رو به این زبان علاقه مند کردند.

    پاسخ
  • من به خاطر آهنگ زیبای bella ciao عاشق این زبان شدم و میخوام یاد بگیرمش 😍

    پاسخ
  • بعد از انگلیسی یادش میگیرم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست