LEARN-FRENCH

بهترین منابع برای یادگیری زبان فرانسه (کتاب+نرم افزار+وب سایت)

گاما

بسیاری از زبان آموزان مبتدی یا متوسط زبان فرانسوی از ما می پرسند که بهترین منابع برای یادگیری بهتر و سریع تر زبان فرانسه کدامند؟ در این پست بهترین کتاب ها، بهترین نرم افزار ها و اپلیکیشن های (کامپیوتر و گوشی) و بهترین وب سایت ها برای یادگیری زبان فرانسه را به شما معرفی می کنیم. 

لازم به ذکر است که این منابع از ۳ تا از معتبرترین موسسات آموزش زبان فرانسه در کشور بریتانیا و ایالات متحده گلچین شده اند و بنابراین این منابع معرفی شده بهترین های حال حاضر می باشند.


۱- بهترین وب سایت های آموزش آنلاین و رایگان زبان فرانسه

یک منبع مفید برای یادگیری زبان فرانسه، وب سایت های آموزش آنلاین هستند. در این وب سایت ها با گوشی اندروید یا ios خود می توانید به یادگیری زبان فرانسه بعنوان یک مکمل بپردازید. (دقت کنید که وب سایت ها منبع اصلی محسوب نمی شوند و بدلیل اینکه مطالعات و تحقیقات آنچنانی بر روی دروس و یکپارچگی مطالعه انجام نشده است، ممکن است روند یادگیری شما را طولانی تر کنند یا اصطلاحا اشتباهاتی را در بدن شما جا بیندازند. پس حتما مثل خود بنده از ترکیب نرم افزار+کتاب استفاده کنید و هیچ نیازی هم به کلاس نخواهید داشت!)

 


french

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان فرانسه چرب زبان، زبان فرانسه رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان فرانسه رو مثل بلبل حرف بزن!


 

website-icon-18   وب سایت Bonjour de France 

تصویری از وب سایت فرانسوی Bonjur-site

یک وب سایت عالی برای تمرین نکات گرامری زبان فرانسه بهمراه تمرین هایی برای تکرار بیشتر. این وب سایت دروس خود را برای همه سطوح از مقدماتی تا پیشرفته ارائه کرده است. سطح بندی این وب سایت انگلیسی، بر اساس دسته بندی اروپایی مهارت زبان فرانسه یعنی A1, A2, B1, B2, C1  می باشد. (حتما می دانید که برای ورود به یک دانشگاه فرانسوی زبان حداقل سطح B2 را باید داشته باشید!)

website-icon-18   وب سایت Learn French Lab

وب سایت french-lab-site

این وب سایت مثل وب سایت قبل دارای تمرین برای یادگیری بهتر نیست. در عوض تاکید بیشتری بر مشکلات رایج در گرامر زبان فرانسه دارد و دسته بندی موضوعی مشخص و جالبی را ارائه کرده است. این وب سایت بیشتر مناسب افراد مبتدی می باشد ولی نکات مطرح شده در آن بسیار مفید هستند.

website-icon-18   وب سایت Blagues Carambar

تصویر از محیط وب سایت آموزش فرانسوی canal+

برای افراد مبتدی در زبان فرانسه این وب سایت عالی است. هم جنبه سرگرمی دارد و هم کلمات را بصورت تصویری به شما آموزش می دهد. در واقع هم گرامر، هم کلمات و هم مکالمات در این وب سایت در سطح مقدماتی زبان فرانسه وجود دارند که به خوبی می توانید استفاده کنید. یکی از نکات جالب این وب سایت این است که جوک های زبان فرانسه را هم به شما می آموزد!

website-icon-18   وب سایت La Connasse

اگر سطح مفدماتی زبان فرانسه را گذرانده اید، این وب سایت برای شما مناسب تر است. از متوسطه تا پیشرفته نکات جالبی دارد. در این وب سایت علاوه بر خود زبان فرانسه با فرهنگ آن نیز آشنا می شوید. کیفیت صداها و وویس ها در این وب سایت بسیار شفاف و واضح است.

website-icon-18   وب سایت Memrise

وب سایتی که با روشی کاملا جدید زبان فرانسه را بخصوص لغات و واژگان را به شما آموزش می دهد و توسط افراد حرفه ای و متخصص در امر زبان فرانسه تدوین شده است. هر چند مباحث آن کامل نیست ولی بعنوان یک وب سایت مکمل می تواند به شما کمک کند.

حتما اگر وب سایت بهتری می شناسید در بخش نظرات با چرب زبان معرفی کنید.

این پست مفید را هم بخوانید:  ۵ نکته مهم برای یادگیری بهتر و سریع تر زبان فرانسه


۲- بهترین نرم افزارها و اپلیکیشن های موبایل و کامپیوتر

software-icon-30   اپلیکیشن چرب زبان

چرب-زبان

اپلیکیشن چرب زبان را که خودمان بعد از سالها وقت گذاشتن، بررسی عیب و ایرادات برنامه های فارسی زبان و استفاده از بهترین متد روز (رزتا و نصرت) تدوین کرده ایم در حال حاضر به عقیده کاربران جزو بهترین برنامه های موجود با محیط فارسی می باشد. دقت کنید تقریبا همه برنامه های اموزش زبان فرانسه با معنی فارسی غیر رایگان هستند و اپلیکیشن های رایگان فقط ترجمه انگلیسی دارند که بهترین شان دولینگو ست ولی برای کسانی که انگلیسی فول هستند و حالا میخوان فرانسه یاد بگیرن!

بطور خلاصه این اپلیکیشن حاصل سال ها تحقیق و تجربه در امر یادگیری زبان فرانسه می باشد و چون محیط فارسی دارد به شما کمک زیادی خواهد کرد. بسیاری از استادان زبان بر این باورند که بهترین روش یادگیری یک زبان خارجی این است که به آن کشور سفر کنید و مدتی را در بین مردم آنجا سپری کنید . این مجموعه این مساله را برای شمافراهم می کند. افزون بر این قواعد زبان را به شکل بسیار عمیق و درونی آموزش میدهد و شما بدون اینکه متوجه شوید تمام قواعد زبان را ناخود آگاه فرا خواهید گرفت.

  دانلود برای اندروید

  دانلود برای ایفون

software-icon-30   اپلیکیشن و وب سایت Memrise

اپلیکیشن فرانسه

تقریبا بهترین اپلیکیشنی که برای یادگیری زبان فرانسه می توانید در گوشی خود داشته باشید همین اپلیکیشن ممرایز می باشد. روش و متدولوژی اپلیکیشن بسیار جدید و جالب است و بخصوص بر یادگیری بهتر کلمات زبان فرانسه تاکید می کند.

   دانلود برای اندروید

   دانلود برای آیفون و آیپد

software-icon-30   اپلیکیشن Duolingo

اپلیکیشن فرانسه 1

این اپلیکیشن کمی رسمی تر از نرم افزارهای دیگر است که بر پایه سیستم CEFR -Common European Framework of Reference for Languages تدوین شده است. برای تقویت مکالمه خود سعی کنید از این اپ استفاده کنید زیرا لهجه ها و مکالمات بطور کامل توسط افراد native فرانسه تهیه شده اند.

   دانلود برای اندروید

   دانلود برای آیفون و آیپد

 

software-icon-30   نرم افزار تل می مور (Tell me more french)

بسته آموزش زبان فرانسه تل می مور

قطعا نام این نرم افزار آموزشی را شنیده اید. بجای اینکه کتاب و اپلیکیشن یا وب سایت ها را جستجو کنید، سعی کنید از یک پک کامل مثل تل می مور یا نصرت استفاده کنید. نرم افزار آموزش زبان فرانسوی تل می مور در بسیاری از مراکز مطرح و علمی دنیا سبب اطمینان اکثر خریداران از منحصر به فرد بودن و خرید آن شده است. این نرم افزار فوق العاده، با هوش مصنوعی بالایش، درست همانند یک معلم خانگی فوق هوشمند و خستگی ناپذیر، تمامی ارکان مورد نیاز برای آموزش زبان فرانسوی و تمامی مهارت های لازم یادگیری هر زبان را همچون خواندن، نگارش، قدرت شنیدار، گفتار، دایره لغات و گرامر و حتی فرهنگ مورد نیاز یادگیری کشورهای سخن گوینده آن زبان را به تمرین و تکرار وا می دارد و دارای سطوح مختلفی از مبتدی تا پیشرفته می باشد که برای تمامی افراد در پکیج های مختلفی از سوی کمپانی سازنده عرضه شده است.

 لینک توضیحات بیشتر+ خرید نسخه جدید و اورجینال با بهترین قیمت ممکن


۳- بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان فرانسوی

یک پست در ارتباط با بهترین کتاب های یادگیری زبان فرانسه قبلا تهیه کرده ایم که پیشنهاد می کنیم برای دانلود و مشاهده کتاب های برتر این پست را ببینید:

در این پست: معرفی ۳ کتاب برتر خودآموز زبان فرانسه

بطور خلاصه ۵ کتاب توصیه شده عبارتند از:

ترفندهای زبان فرانسه (کلی)

دانلود منابع مفید زبان فرانسه

زبانمهر

حتما بخوانید!

2 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • وب سایت tv5monde هم برای آموزش های شنیداری و گفتاری خیلی کاربردیه.پر از فیلم های کوتاه به زبان فرانسه در سطح های مختلف هستش که بعد از دیدن هر فیلم باید به یک سری سوالات پاسخ بدید از جمله گرامر و لغت و مهارت های شنیداری و … به نظرم برای کسانی مثل من که به دنبال فیلم های آموزشی فرانسه هستن خیلی عالیه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست