German-grammar-makes-me-look-like-this-Lesson29

معرفی و دانلود رایگان ۶ کتاب بسیار کاربردی برای یادگیری افعال زبان آلمانی

German-gama-min

در ادامه سری جذاب آموزش های کاربردی زبان آلمانی، در این پست به کمک چندین موسسه معتبر خارجی، ۶ تا از بهترین کتاب های یادگیری افعال زبان آلمانی را برای دانلود رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

کتاب “The Big Yellow Book of German Verbs” by Paul Listen

“کتاب زرد بزرگ افعال آلمانی” توسط پاول لیسن، رابرت دی دیاناتو، دانیل فرانکلین

german-verb-book-210x300

این یک کتاب افعال است که می تواند برای هر سطح یادگیری مورد استفاده قرار بگیرد، اگر شما یک مبتدی هستید که با افعال آلمانی برای اولین بار روبرو می شود ویا یک فراگیرپیشرفته،که نیازبه بررسی زبان رسمی دارد.

این کناب توضیح جامع زمان های مختلف فعل و نحوه و زمان استفاده از آنها را ارائه می دهد. اگر چه می تواند بسیار پیچیده باشد و برای افرادی که نمی خواهند به تمام جزیئات دستور زبان آلمانی دست یابند لازم نمی باشد، همچنین شامل قسمت هایی از ۵۵۵ افعال با همبستگی انها و تمارین می باشد.

 


german

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی چرب زبان، آلمانی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان آلمانی مثل بلبل حرف بزن!


 

بخش مرجع به همراه همبستگی افعال به صورت سازماندهی ارائه شده است و استفاده آسان در زمانی است که شما متوجه شوید که چگونه فرمت دهی شده اند.انچه واقعا مفید می باشد ،مثالهایی در انتهای هر صفحه بهمراه جملات است، که کاربردشان در متن گنجانده شده است. برای برخی از رایج ترین افعال حتی یک بخش اضافی با اصطلاحات اصطلاحی وجود دارد.

⇓   دانلود رایگان این کتاب بصورت پی دی اف

نکته مهم! ۱۰ عبارت عامیانه آلمانی برای آنکه مانند یک بومی به نظر برسید

کتاب “ ۵۰۱ German verbs” by Henry Strutz

“۵۰۱ فعل آلمانی” توسط هنری استروتز

german-verb-book-1-200x300

“۵۰۱ فعل آلمانی” نیزشبیه به “کتاب زرد بزرگ فعل آلمانی” به خوانندگان نگاه جامع به برخی از رایج ترین افعال را ارائه می دهد ، و همچنین دستورالعمل های مربوط به نحوه استفاده از آنها و همبسته سازی شان بیان میکند.

این کتاب همچنین به طور کامل توضیح می دهد که چه زمانی و چگونه از زمان هر فعل استفاده شود و نمونه هایی را ارائه می دهد. در مقایسه با کتاب قبلی، نمودارها در اینجا کمی ساده تر هستند، هر چند هر دو، منابع عالی هستند.

نسخه های جدیدتر از ۵۰۱ فعل آلمانی با یک CD-ROM عرضه می شوند، اما همان طور که قبلا ذکر شد، نسخه قدیمی تر می تواند راهی عالی برای صرفه جویی در هزینه باشد. این کتاب برای زبان آموزان هر سطح کامل و مناسب است.

این یکی از منابع مفید دستی در زمانی است که شما نیاز دارید چیزی را به سرعت همبسته سازی کنید، و نمی خواهید آن را به صورت آنلاین جستجو کنید ، می توانید فقط کتاب را بچرخانید، آن را باز کنید و فعل را نگاه کنید.

   دانلود رایگان این کتاب بصورت پی دی اف

کتاب “Essential German Verbs” by Silvia Robertson, Ian Roberts

” افعال ضروری المانی توسط سیلویا ولیان رابرت”

german-verb-book-2-225x300

نویسندگان این کتاب معتقدند که افعال یکی از سخت ترین موارد در هنگام یادگیری یک زبان است. کتاب جزئیات تمام جنبه های افعال آلمانی، زمان و نحوه ی استفاده از آنها را با نمونه بیان میکند.

در واقع بخش اول کتاب بسیار خواندنی است، اما نیمه دوم شامل جداول فعلی با همبسته ی افعال است. علاوه بر این، هر فعل شامل مثال هایی از جملات برای متن و نحوه استفادهی صحیح فعل ، و همچنین اسم هایی است که ممکن است مثل فعل باشند(مثلا فعل “anbieten” یا ” to offer” و یک اسم پیشنهاد شده بصورت ” das angebot، “یا”the offer ” است.).

اما چگونه متفاوت از “کتاب زرد بزرگ از فعل آلمانی” یا “۵۰۱ فعل آلمانی” است؟ واقعا این یک موضوع دارای اولویت است، زیرا هر کتاب اطلاعات را به طرز کمی متفاوت ارائه می دهد.

در واقع اطلاعات کم و بیش یکسان هستند، اما بستگی به این دارد که چه اطلاعاتی برای شما مهم است و دقیقا چه چیزی را می خواهید ببینید.

متاسفانه نسخه رایگان این کتاب را نتوانستیم تهیه کنیم.

نکته مهم! معرفی ۸ فیلم عالی برای یادگیری و تقویت زبان آلمانی شما

“Langenscheidt Verbtabellen Deutsch – Verbformen nachschlagen und trainieren”

 Sarah Fleer

german-verb-book-3-210x300

Langenscheidt یک ناشر آلمانی است که متخصص منابع زبان است. ادعا دراین کتاب خاص این است که آن را برای زبان آموزان سطح A1 تا B2 باچارچوب مشترک اروپایی مرجع زبان ها مهیاکرده اند، که برای مبتدیان و یادگیرندگان متوسط، ساده است.

با این حال، این کتاب همه چیز را به زبان آلمانی توضیح می دهد، زیرا بخش از مجموعه های Deutsch Deutsch Fremdsprache (آلمانی به عنوان یک زبان خارجی) است.

این بدان معناست که توضیحات برای چگونگی ادغام فعل، استفاده از آن، نحوه استفاده از اشکال ان و غیره، به زبان انگلیسی نیستنداما به زبان آلمانی، توضیح داده شده است. البته، این برای همه خوب نیست، اما می تواند یک چالش خوب باشد، و نظریه ی ورای آن،این است که اگر شما فقط از زبان مقصد و نه بومی خود استفاده می کنید به یادگیری بیشتری خواهید رسید.

اگر چه این کتاب ادعا می کند برای مبتدیان وزبان اموزان متوسطه، فراگیران پیشرفته نیز می توانند از آن صرف نظر کنند زیرا توضیحات در زبان آلمانی هستند. بسیاری از کتابهای Deutschmen ازسری کتابهای Fremdsprache Langenscheidt مفید هستند زیرا از آلمانی نسبتا ساده برای توضیح مفاهیم استفاده میکنند و این یکی هم استثنا نیست.

   دانلود رایگان این کتاب بصورت پی دی اف

“Grammatiktabellen Deutsch”

By Dudenredaktion

german-verb-book-4-200x300

این منبعی که ممکن است برای زبان آموزان اروپایی و برای کسانی که در جاهای دیگر هستند، آسان ترباشد،هرچندکپی آنلاین به طور قطع امکان پذیر است.

Duden نویسنده ی اصلی زبان آلمانی است،که بسیارشبیه به مریام وبستر در ایالات متحده و یا آکسفورد در انگلیس برای زبان انگلیسی است.

همانند کتاب قبلی، این یکی نیز همه چیز را به زبان آلمانی توضیح می دهد ویک منبع عالی برای زبان اموزان سطح پیشرفته است.

این کتاب خاص به طور انحصاری بر افعال تمرکز نمی کند – تنها ۲۰۰ صفحه ی اول یا اکثرصفحات با آنها برخورد می شود. با این حال، بخش افعال به شیوه ساختاری نظم داده می شود که می تواند یادگیری را ساده تر کند؛در ان بخش هایی مثل “افعال باقاعده”، “افعال بی قاعده”افعال مدال” و ” افعال کمکی ” وجود دارد. در بخش “افعال بی قاعده” نیز الگوهای دیگری وجود دارد که نشان می دهدچطورافعال با حروف خاصی تغییر می کنند.

بقیه کتاب به همه بخش های دیگر گرامر آلمانی مثل اسم ها، صفت ها، مقالات و ضمایر مربوط می شود. اگر شما دنبال یک کتاب جامع ترهستید که فقط با افعال مرتبط نباشد ،قطعا این کتاب را انتخاب کنید.

متاسفانه نسخه رایگان این کتاب پیدا نشد.

“PONS Verben und Zeiten trainieren Deutsch als Fremdsprache”

by Alke Hauschild

german-verb-book-5-213x300

PONS یکی دیگر از ناشران اروپایی است. کتاب انها نیز بخشی از یک Deutsch as a part Fremdsprache (آلمانی به عنوان یک زبان خارجی) است، که همه چیزرا به زبان آلمانی ساده توضیح داده است، بنابراین زبان آموزان می توانند آن را درک کنند.

متاسفانه نسخه رایگان این کتاب پیدا نشد.

بر خلاف بسیاری از کتابهای دیگر که در این فهرست ذکر شده است، این کتاب بر تمارین و نه توضیحات، مفاهیم و جداول تمرکزکرده است.

توضیحاتی که در دسترس هستند، نسبتا کوتاه هستند، زیرا این امردر حقیقت تعامل و نوشتن جملات است. این یک منبع عالی برای مبتدیان و یادگیرندگان متوسط ​​است.

نکته مهم! برای یادگیری سریع و اصولی زبان آلمانی، بدون نیاز به کلاس از این بسته های آموزشی فوق العاده استفاده کنید.

دانلود منابع مفید زبان آلمانی

زبانمهر

حتما بخوانید!

3 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست