fast and 122

12 بهترین کتاب آموزش زبان آلمانی (با ترجمه+ خودآموز)

German-gama-min

آنچه واضح است، اینکه کتاب های باکیفیت، نقش قابل توجهی در تسریع پروسه یادگیری زبان آلمانی دارند. علتش هم این است که این کتاب ها توسط افراد بومی زبان آلمان و معلمان حرفه ای با چندین سال سابقه تدریس، تهیه شده اند.

نکته مهم در اینجا این است که از میان هزاران کتاب منتشر شده توسط هر ناشر، کدامیک برای شما مناسب تر است؟ باید گفت در درجه اول ببینید که سطح شما در زبان آلمانی چگونه است؟ در کدام بخش چهارگانه (شنیداری، گفتاری، نوشتاری و خواندن) ضعیف تر هستید و در کدامیک قوی تر؟

نکته مهم! دقت کنید که بدنبال کتاب های غیر استاندارد برای دانلود رایگان نباشید چون هم اشتباهات زیادی در بدن شما جا می اندازند و هم فرایند یادگیری تان را طولانی تر خواهند کرد. پیشنهاد ما استفاده از سه کتاب خودآموز مکالمه زبان آلمانی در ۹۰ روز به شیوه نصرت(کتاب+ CD) و کتاب آموزش زبان آلمانی در ۶۰ روز با CD و کتاب گفت و گوی آسان زبان آلمانی قدم به قدم می باشند. این ها سه کتاب برتر آموزش آلمانی می باشند!

11 ترفند عالی برای یادگیری بهتر زبان آلمانی

1-از زبان مادر‌ی‌ تان برای یادگیری زبان دوم استفاده کنید

آلمانی و انگلیسی هر دو زبان‌ ژرمنی هستند .زبان‌ های لاتین و یونانی هم جز این زبان هستند. واژگان هم‌ ریشه و مشابه زیادی در این زبان ‌ها وجود دارد. به طور مثال چند نمونه از آن ها عبارتند از: der Garten (باغ-Garden)،das Haus  (خانه-House)، schwimmen (شنا-Swim)، singen  (آواز خواندن-Sing)، braun (قهوه‌ای -Brown)، و ist (هست -Is). البته مراقب کلماتی که ظاهران شبیه به هم هستند باشید. مثلا Bald‌در آلمانی به معنای “زود” است و معنای “طاس” انگلیسی را ندارد!

2-سعی کنید درگیر تداخل زبانی نشوید

یادگیری زبان دوم از برخی جهات شبیه به یادگیری زبان اول است، اما یک تفاوت بزرگ وجود دارد. هنگام یادگیری زبان، ممکن است زبان اول شما (انگلیسی یا هر چیز دیگری) با دومی تداخل پیدا کند. یعنی مغز شما می ‌خواهد به زبان مادری تان بنویسید، بخوانید و صحبت کنید. اما شما باید با این تمایل مقابله کنید.

 


german

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی چرب زبان، آلمانی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان آلمانی مثل بلبل حرف بزن!


 

3-اسم ‌ها را با جنسیت شان یاد بگیرید

آلمانی، مثل بسیاری از زبان ‌های دیگر یک زبان جنسیت ‌محور است. همان طور که دارید یک اسم آلمانی جدید را یاد می ‌گیرید، جنسیت آن را هم زمان یاد بگیرید. ندانستن این که آیا یک کلمهder  (مذکر)، die (مونث) یا das (خنثی) است؛ می ‌تواند شنوندگان را گیج کند و باعث شود تا در آلمانی بی ‌سواد به نظر برسید. برای مثال می ‌توانید با یادگیری  das Haus به جای Haus  خودتان را به این مسئله عادت بدهید.

4-ترجمه نکنید!

از ترجمه کلمات آلمانی به زبان مادری تان دست بردارید! وقتی دایره لغات تان به قدر کافی بزرگ تر شد، سعی کنید از ترجمه آن ها در ذهن تان پرهیز و به عبارات آلمانی فکر کنید. این یادتان باشد که آلمانی ‌ها هنگام صحبت کردن ترجمه نمی‌ کنند، پس شما هم نباید این کار را بکنید‍!

5-یک دیکشنری خوب آلمانی – انگلیسی پیدا کنید

شما به یک فرهنگ لغت خوب (حداقل 40000 واژه‌ای) نیاز دارید که باید نحوه استفاده از آن را هم بلد باشید. سعی کنید خیلی کلمات را تحت ‌اللفظی ترجمه نکنید و به اولین ترجمه ‌ای که می ‌بینید، بسنده نکنید. مثل هر زبانی، بیشتر کلمات در آلمانی هم می ‌توانند بیش از یک معنی داشته باشند. کلمه “Fix” را در انگلیسی یک مثال خوب برای این نکته است. این جملات را در نظر بگیرید: “Fix a sandwich”، “Fix the car” و “He’s in a terrible fix” است. اولی یعنی “درست کردن ساندویچ “، دومی “تعمیر کردن ماشین” و سومی ” او در مخمصه بدی قرار دارد.”.

6-یادگیری یک زبان جدید زمان می ‌برد

یادگیری آلمانی یا هر زبان دیگری مستلزم قرار گرفتن در معرض زبان آلمانی آن هم برای یک مدت طولانی است. شما زبان مادری تان را در ظرف ماه یاد نگرفتید، پس توقع نداشته باشید که یادگیری زبان دوم سریع تر اتفاق بیفتد. حتی یک نوزاد قبل از صحبت کردن بیشتر گوش می ‌دهد. اگر حرکت تان کُند به نظر می‌ رسد، نا امید نشوید و از تمام منابعی که در اختیار دارید برای خواندن ، شنیدن، نوشتن و صحبت کردن استفاده کنید.

7-مهارت ‌های منفعل در اولویت هستند

مهارت ‌های منفعل گوش دادن و خواندن شما نسبت به مهارت ‌های فعال مثل صحبت کردن و نوشتن در اولویت هستند. مطمئنا هنگام یادگیری زبان مادری تان هم همین طور بوده است. نوزادان هم تا گوش ندهند، شروع به صحبت نمی ‌کنند!

8-ثابت ‌قدم باشید و به طور منظم مطالعه و تمرین کنید

متأسفانه یادگیری زبان مثل دوچرخه ‌سواری نیست. بیشتر شبیه یادگیری نواختن یک ساز است. اگر مدت زیادی از آن دور شوید، فراموشش می ‌کنید!

9-زبان پیچیده ‌تر از آن چیزی است که تصور می ‌کنیم

یکی از دلایل ترجمه بد و ماشینی کامپیوتر ها، شاید همین پیچیدگی زبان باشد! یادتان باشد که زبان خیلی فراتر از آن است که با چسباندن یک دسته از کلمات بتوانید به آن صحبت کنید. ریزه‌کاری‌ هایی هست که ما روی زبان انجام می‌ دهیم که حتی زبان ‌شناسان هم در توضیح آن ها مشکل دارند. به همین دلیل است که می ‌گوییم: “یادگیری یک زبان جدید، یادگیری یک تفکر به روشی جدید است.”

10-با حس زبان آلمانی ارتباط برقرار کنید

برای تسلط بر آلمانی یا هر زبانی، باید احساسی که آن زبان با خودش به همراه دارد، ارتباط برقرار کنید.  در حقیقت هر چقدر که بیشتر به زبان آلمانی نزدیک شوید،Sprachgefühl  یا همان “حس زبان” باید در شما بیشتر شود. این کار کمک تان می ‌کند تا از یادگیری طوطی ‌وار و ماشینی دور شده و با علاقه بیشتری به این زبان نزدیک شوید.

11-هیچ راه سرراستی برای یادگیری وجود ندارد

آلمانی روش خاص خود را برای تعریف کلمات (واژگان)، بیان کلمات (تلفظ) و کنار هم قرار دادن آن ها (گرامر) دارد. یاد بگیرید که انعطاف ‌پذیر باشید، زبان را تقلید کنید و آلمانی را آنطور که هست، بپذیرید.  ممکن است در زبان و فرهنگ آلمانی کار ها از دیدگاه شما متفاوت انجام شوند، اما موضوع “درست” یا “اشتباه” و ” خوب ” یا “بد” نیست. یادگیری یک زبان جدید یادگیری یک تفکر به روشی جدید است! تا زمانی که نتوانید به آن زبان فکر کنید (و رویا پردازی کنید) واقعا چیزی یاد نمی ‌گیرید.

معرفی بهترین کتاب های حال حاضر برای یادگیری زبان آلمانی (با ترجمه فارسی)

ببنید واقعیت این است که هنوز بهترین کتاب های جهانی برای اموزش المانی در ایران ترجمه و چاپ نشده اند اما کتاب های خوبی انصافا به انتشار رسیده اند که پس از بررسی عمقی، بی عیب ترین ها را معرفی می کنیم. انتخاب منبع مناسب مهم ترین گام برای یادگیری یک زبان است زیرا اگر کتاب یا منبع، اشتباه معنایی یا تلفظی یا املایی داشته باشد، وقت و انرژی زیادی از شما می کشد و یادگیری تان را فوق العاده طولانی و طاقت فرسا می کند. وقت زیادی گذاشته ایم تا بهترین کتاب های موجود در بازار ایران را معرفی کنیم. البته از دو لینک زیر می توانید فروشگاه کتاب المانی ما را کامل ببینید، بهترین ها را گلچین کرده ایم:

1-کتاب های منشن Menschen

کتاب های منشن Menschen 

کتاب های سری منشن (12 جلد کتاب بصورت سطح بندی از b2 تا a1 هستند که همراه با سی دی عرضه می شوندو چه در ایران و تمام دنیا بدون شک در حال حاضر بهترین کتاب های آموزش زبان آلمانی هستند از این بابت مطمئن باشید (و پرفروش ترین هم در ایران هم در امازون!). هر چند مطالعه همه آنها کمی وقت گیر است یا گاهی ممکن است بعضی مباحث برای شما سنگین باشند.

ما در فروشگاه بلاخره بعد از مدت ها پیگیری، نسخه اصلی، بدون حذفیات و جدیدترین ویرایش را موجود کرده ایم تا با خیال راحت بتوانید خریداری کنید با بهترین قیمت ممکن!

2-کتاب آموزش زبان آلمانی در ۳۰ روز

کتاب فوق العاده زبان آلمانی در ۳۰ روز با CD

پرفروش ترین کتاب تکی آموزش زبان آلمانی در ایران است، جزو استثنائاتی ست که واقعا هیچگونه غلط املایی نگارشی یا تلفظی در ان پیدا نمیکنید و پر از واژه، اصطلاح، عبارت و مکالمات کاربردی و ضروری آلمانی ست. حتی اگرکتاب های سری منشن را هم بخوانید، باز هم به این کتاب بی نظیر نیاز خواهید داشت. در هر سطحی هستید، کلاس می روید یا نه، این کتاب جزو باید هاست و حتما حتما هم باید ویرایش جدید آن را خریداری کنید، ویرایش های قبل غلط و اشتباهات مختلفی داشته اند متاسفانه.

کتاب «آلمانی در ۳۰ روز» خودآموز سریع و موثر برای آموزش مبانی زبان آلمانی نوشته‌ی «آنگلیکا گ. بک» با ترجمه‌ی «محمد تقی‌زاده» تدوین شده است. این کتاب ۳۰ درس در زمینه‌های گوناگون شغلی و اجتماعی را دربردارد و شامل گفتگوهای روزمره، سفر و شغل، داستان‌های ادامه‌دار و سرگرم‌کننده است و پس از هر درس نیز خودآزمایی ارائه شده است. برای تمرین بیشتر، آزمون‌های میان دوره‌ای و آزمون نهایی نیز برای مخاطبان در نظر گرفته شده است.

3-کتاب خودآموز تصویری مکالمه زبان آلمانی

کتاب خودآموز تصویری مکالمه زبان آلمانی (محمد نوری - مرتضی ابد طلب)

این کتاب صد درصد ضروری نیست اما اگر در مکالمه و جمله سازی مشکل دارید، چه برای بیان چه برای فهمیدن حرف طرف مقابل، کتاب بی نظیر ی ست و متد فوق العاده موثری هم دارد. بعد از استفاده از این کتاب خواهید دید که در مکالمه و بیان جملات و فهم جملات، به شکل عجیب و غریبی پیشرفت کرده اید!

در واقع این کتاب با تاکید بر مکالمه تدوین شده توسط محمد نوری و مرتضی ابدطلب است. در این کتاب آموزش زبان آلمانی در قالب جملات ساده و مکالمات روزمره در اماکن مختلف آموزش داده می شود. همچنین واژگان ساده و پرکاربرد زبان آلمانی به همراه تصاویر مربوطه نمایش داده شده است. خلاصه دستور زبان آلمانی و نکات ساده گرامری نیز در این کتاب آموزش داده می شود.

4-کتاب های هری پاتر به زبان آلمانی (و کلا رمانهای آلمانی)

خرید کتاب رمان آلمانی HARRY POTTER 1 (جدیدترین ویرایش+ بهترین قیمت)

چه بخواهید انگلیسی یاد بگیرید چه چینی چه المانی، یکی از بهترین روشهای افزایش سرعت یادگیری، خواندن کتاب های داستان و رمان به زبان مقصد است و بهمین دلیل ما اینجا کتاب هری پاتر را پیشنهاد می کنیم هر چند اگر هری پاتر را دوست ندارید می توانید بقیه کتاب های همین صفحه ای که لینکش را بالا قرار داده ایم تهیه کنید، هر کدام یک موضوع جالب دارند.

رمان هری پاتربدون شک با جذابیت و محبوبیتی که در جهان پیدا کرده است به راحتی می تواند در کنار کتب آموزشی زبان آلمانی باعث یادگیری بهتر و تثبیت مطالب در زبان آموزان شود؛ علاوه بر این خواندن کتاب رمان باعث تقویت لغات و درک مطلب در مدت زمان خیلی کمتر می شود.

حالا بهترین کتاب های ترجمه نشده+ دانلود رایگان با ترجمه به انگلیسی

1-کتاب آموزش زبان آلمانی Teach Yourself German

teach yoursef

اولین گام در یادگیری زبان آلمانی، آشنایی با موضوعات عمومی و گسترده زبان است. از جمله صحبت راجب به خود، آب و هوا، مکالمات ابتدایی در حد احوالپرسی، یک آشنایی اولیه و متوسط با بیان احساسات و … بنابراین اگر قصد یادگیری زبان آلمانی را به صورت خودآموز دارید، کتاب Teach yourself German برای شما مناسب خواهد بود. کتاب Teach Yourself German منتشر شده از انتشارات Teach Yourself ، برای افرادی طراحی گردیده است که زبان آلمانی را به عنوان زبان دوم خود یاد می گیرند، در این پست فایل های صوتی و PDF این کتاب بر روی سایت زبان ایرانیان قرار گرفته است.

این کتاب شامل ۲۳ درس با موضوعات مختلف از جمله، سلام و احوالپرسی، خرید، رستوران رفتن، کارکردن و … می شود. (فهرست در ادامه مطلب) که در هر بخش لغات و گرامر مربوط به همان موضوع آموزش داده می شود. شیوه آموزش زبان آلمانی در این کتاب این گونه است که، لغات ضروری هر درس با تصاویر و یا توضیخات ساده همچنین نکات گرامری، تلفظ و writing آموزش داده می شود، سپس تمرینات مربوطه به صورت متنوع در پایان هر بخش ارائه شده و در پایان کتاب نیز پاسخ تمرین ها و Transcript متن Listenting ها را مشاهده خواهید نمود. سطح این کتاب نیز از مقدماتی تا متوسط می باشد و بطور کلی می توان گفت که زبان ساده ای دارد.

نکته مهم: این کتاب ها در کتاب فروشی ها و انتشارات مختلف ایران وجود دارد، حتما آن ها را بصورت فیزیکی خریداری کنید چون خواندن پی دی اف دشواری های زیادی بر سر یادگیری زبان ایجاد می کند.

۲- کتاب German language of 128 Million

کتاب German language of 128 Million

این مجموعه شامل ۳ کتاب برای آموزش زبان آلمانی قرار داده شده است که زبان آلمان را از ابتدا به شکل الفبای آلمانی تا سطح یشرفته آموزش می دهد . متن کتاب آموزش زباان آلمانی بسیار ساده و فهم مطالب آن بسیار ساده می باشد .در واقع این ۳ کتاب را می توان به نوعی خود آموز زبان آلمانی دانست.با مطالعه این کتب که متن بسیار ساده به زبان انگلسی توضیه داده شده به طوری که گویا ترجمه فارسی کتاب آلمانی را مطالعه می کنید . این ۳ کتاب را که زبان آلمانی را در ۳ شکل سطح مبتدی آموزش زبان آلمانی و سطح متوسط و پیشرفته آموزش زبان آلمانی می باشد را به شکل رایگان از سایت زبان دانلود می توانید دریافت کنید.

۳- کتاب آموزش آلمانی German Demystified

german damistified 2

کتاب حاضر که در رابطه با آموزش زبان آلمانی است برای همه افراد چه سطه مقدماتی و چه پیشرفته مناسب می باشد. در واقع این کتاب یک کتاب مفید با متن ساده انگلیسی است که از سطح خیلی ابتدایی تا متوسط به آموزش زبان آلمانی می‌پردازد.

 این کتاب که با شعار Practice Make Perfect که با معنی کار نیکو از پر کردن است از انتشارات مک گروهیل به چاپ رسیده یکی از بهترین منابه آموزش زبان آلمانی برای همه ی مردم دنیا به حساب مب آید. که در بسیاری از آموزشگاه ها و دانشگاه هایی که زبان آلمانی تدریس می کنند در سرار دنیا این کتاب به عنوان منبعی برای آموزش زبان آلمانب به حساب می آید.

در این کتاب شما:

  • اصول گرامری و دانش خود را در ضمینه گرامر زبان آلمانی گسترش می دهید..
  • ساختار جملات مشکل تر آلمانی را می آموزید
  • با بیش از ۱۰۰ تمرین یادگیری زبان آلمانی را تمرین می کنید
  • شما به وسیله این کتاب به راحتی می توانید دامنه لغات زبان آلمانی خود را گسترش داده و به یتدگیری هر چه سریعتر این زبان بپزدازید.

۴-کتاب آموزش آلمانی (Learn German the Fast and Fun Way (Fast and Fun Way Series

fast and 1

آموزش سریع زبان آلمانی برای مسافران یا کسانی که قصد مهاجرت سریع را دارند. این کتاب، به کمک اصول و نکته‌های مفید برای مسافران بین‌المللی به‌روزشده است. ویرایش سوم این کتاب به عنوان یک کتاب آموزشی مناسب برای بزرگسالان و همچنین برای کودکان منتشر شده است.

کتاب “آموزش زبان آلمانی به روشی سریع و جذاب”، اصول خواندن، نوشتن،‌ درک و صحبت کردن به آلمانی را به مبتدیان می‌آموزد. این کتاب روال آموزش زبان را با تصاویر کارتونی، بازی‌های زبان و پازل‌ها آسان می‌کند.

نکته بسیار مهم: توصیه های بسیار کلیدی برای یادگیری بهتر و سریع تر زبان آلمانی

حالا بهترین کتاب های یادگیری آلمانی (در تمام دنیا- ترجمه نشده در ایران)

انتخاب بهترین کتاب‌ها برای یادگیری زبان آلمانی به سطح دانش فعلی شما، سبک یادگیری و اهداف شما بستگی دارد. با این حال، تعدادی از کتاب‌ها به طور گسترده به عنوان منابع مؤثر برای یادگیری زبان آلمانی شناخته شده‌اند. در اینجا بهترین کتاب های اموزش زبان المانی در دنیا که در ایران متاسفانه هنوز ترجمه نشده اند را معرفی می کنیم:

  1. “Deutsch als Fremdsprache” سری کتاب‌های “Themen aktuell”: این مجموعه برای مبتدیان طراحی شده و شامل تمرین‌های عملی است که به تقویت مهارت‌های زبانی کمک می‌کند.
  2. “Studio [21]”: این مجموعه کتاب‌هایی است که به طور خاص برای بزرگسالان طراحی شده و بر تقویت مهارت‌های ارتباطی تأکید دارد.
  3. “Begegnungen (Encounters)” و “Erkundungen (Explorations)” نوشته Anne Buscha و Szilvia Szita: این دو مجموعه برای زبان‌آموزان در سطوح متوسط و پیشرفته طراحی شده‌اند و تمرکز زیادی بر دستور زبان و واژگان دارند.
  4. “Grammatik aktiv”: این کتاب برای یادگیری و تمرین دستور زبان آلمانی مناسب است و شامل توضیحات دقیق و تمرین‌های متنوعی است.
  5. “Schritte International”: یکی دیگر از مجموعه‌های محبوب برای یادگیری زبان آلمانی که به خصوص برای مبتدیان مناسب است و تمرین‌های متنوع و جذابی ارائه می‌دهد.
  6. “Deutsch für Besserwisser”: این کتاب برای کسانی که دانش پایه‌ای از زبان آلمانی دارند و می‌خواهند دانش خود را بهبود ببخشند، مناسب است.

هر کدام از این کتاب‌ها رویکردهای مختلفی دارند و می‌توانند به تقویت مهارت‌های مختلف زبانی کمک کنند. به علاوه، استفاده از منابع تکمیلی مانند اپلیکیشن‌های آموزش زبان، دوره‌های آنلاین، و گروه‌های تمرینی می‌تواند در تقویت توانایی‌های زبانی شما مؤثر باشد.

۶- مطالب بسیار کاربردی زبان آلمانی

حواس تان را جمع کنید!

هنگام یادگیری زبان آلمانی باید از برخی از موارد اجتناب کرد:

  • از رایج ‌ترین اشتباهاتی که مبتدیان مرتکب می ‌شوند، اجتناب کنید.
  • بیش از حد جاه ‌طلب نباشید. اهداف واقع ‌بینانه برای خودتان تعیین کنید و قدم به قدم پیش بروید.
  • سعی نکنید این طور وانمود کنید که آلمانی زبان مادری است؛ زیرا واقعا اینطور نیستید. مثلا از به کار بردن شوخی ‌ها‌، فحش ‌هاو سایر خط قرمز های زبان آلمانی که می ‌توانند شما را احمق و بی ‌ادب جلوه دهند، اجتناب کنید.

باز هم هرگونه سوالی درباره کتاب های آموزش زبان آلمانی دارید در بخش نظرات با ما مطرح نمایید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

33 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • سلام.وقت به خیر
    ممنون از توضیحات کامل و جامعتون. من هیچ اشنایی با زبان المانی ندارم از بین این چهار کتابی که معرفی کردید کدام کتاب مناسب تر است.من حتی با حروف الفبای این زبان هم اشنایی ندارم .لطفا کمکم کنید.خیلی ممنون

    پاسخ
    • درود بر شما
      برای شما و سایر دوستانی که هیچگونه آشنایی با زبان آلمانی ندارند، یک پیشنهاد حرفه ای، استفاده از کتاب آلمانی در 30 روز است. البته الفبا را از همین سایت هم میتونین یاد بگیرید و موضوع سختی نیست. بعد از کتاب هم اپلیکیشن چرب زبان رو تهیه کنید که سالها وقت گذاشتیم و اکثر کاربران راضی بودن. میشه گفت برای مکالمه و قدرت فهمیدن مکالمات آلمانی معجزه میکنه. موید باشید

      پاسخ
  • پس فایل های صوتی کجا هستن؟ پیشاپیش از زحمتات شما بزرگواران تشکر میکنم فقط فایل های صوتی رو هم بزارین ممنون میشم

    پاسخ
    • سلام..سایتون بسیار عالیه
      فقط فایل صوتی کتاب dymistified رو کجا میشه تهیه کرد هرچی دنبال گشتم‌پیدا نکردم اگه بزاریدش داخل سایت ممنون میشم

      پاسخ
  • اقا برتامه چرب زبان تون خییییلی خفن بود . اینقد به زبان ساده مکالمات المانی رو توضیح داد و صفر تا صد تلفظ و کلمات رو باورم نمیشه به این راحتی به سطح مکالمه رسیدم. منتها دو تا انتقاد دارم اولا پشتیبانی تون اصلا نمیشناسه دوره های زبان تون رو بعدم این موزشای رایگانتون پیش پک تون خیلی داغونن :/ ملتو گذاشتین سرکار چی ن اینا؟؟؟؟؟

    پاسخ
  • سلام یک کتاب اموزش گرامر سطحa1برای المانی بهم معرفی میکنید؟

    پاسخ
  • 3 ماه پیش اپ چرب زبان رو خریدم فوق الااااده بود بی نظیررر منتها دیر ایمیل شد. این ویدیوهای رایگانتون چییی ن اخه؟ اون کجا ایناا کجا؟؟ راسته میگن هر چی پول بدی اش می خوری 😊😂 تمام تکنیکای مکالمه تلفظ و جملات کاربردی که تو کلاسها و پک های گرون قیمت دیگه یاد گرفته بودم یه جا داشت! البته کتاب منشن هم کار کردم گوته 84 شدم که همه میگفتن غیر ممکنه برای کسی مثل من که زبانش اینقد ضعیف 😊

    پاسخ
    • درود خوشحالم که مفید بوده بله سالها کار شده روی اپلیکیشن اما درباره اموزشهای رایگان هم متاسفانه خیلی از هموطنان توان خرید همین برنامه ارزان قیمت رو هم ندارن و این اموزشهای رایگان میتونه واسشون کمک کننده باشه

      پاسخ
  • سلام می خواستم ببینم کتاب های من شن رو هم می توان به صورت خود اموز خواند

    پاسخ
  • سلام من می خوام المانی رو یادبگیرم دنبال کتابی در سطح a1هستم …..ونکته ی دیگه اینکه کتابی می خوام که باسخش هم در دسترس باشه..یا مثلا ترجمه متن شو بتونم بیدا کنم

    پاسخ
    • کتاب منشن سطح A1-1از کتابها فروشی تهیه کن و دوتا کانال تلگرام هست که خط به خط و جمله به جمله ترجمش کردن عضو شو Deutsch mit Feresht ,و menschen

      پاسخ
  • من از سال ۲۰۱۵ المانی کار میکنم، تا امسال یعنی سال ۲۰۱۹ فقط با نرم افزار های دولینگو و ممرایز کار کردم و بک گراند خوبی ساختم، کتابای زیادی هم تو زبان المانی دیدم و خوندم، الان شروع کردم کتاب منشن از اولین سطح میخونم، واقعا این کتاب فوق العادست، هرکسی که میخواد المانی یاد بگیره پیشنهاد من اینه که اول یه بک گراندی بسازه با نرم افزارایی مثل دولینگو و ممرایز بعدش اصولی شروع کنه چون اگه بک گراند نداشته باشه کتاب منشن به تنهایی یاد گرفته نمیشه و نیاز به استاد داره استاد هم که هزینش خیلی زیاد میشه، در آخر باید بگم سطحی از زبان که هر فردی خودش به صورت خوداموز میتونه یادبگیره نامحدوده.

    پاسخ
    • سلام رفیق من میخوام زبان آلمانی رو شروع کنم میشه یکم بیشتر راهنماییم کنید…انشالله خدا هر چی بخواین بهتون بده…اگه کمکم کردین خیلی لطف بزرگی در حقم میکنین

      پاسخ
    • بنظر من میتونید توی یوتوب دنبال استاد خوب برای یاد گیری کتاب منشن پیدا کنید .. و با کم ترین هزینه ممکن و صر کمترین زمان از لحاظ رفت و امد و استهلاک و …. میتونید خیلی راحت با کتاب منشن و یک استاد خوب که باهاش راحت ارتباط برقرار میکنید و درک میکنید زبان رو یاد بگیرید

      پاسخ
  • سلام من زبان المانی رو تا حد کمی بلدم مثل اعداد و ساعت و رنگها برای اینکه رامر وکلمات رو به صورت کامل و جامع بلد بشم چه کتابی برام بهتره واینکه من میخوام در ۴ ماه زبان رو تا سطح b1 بلد بشم

    پاسخ
  • سلام و عرض ادب
    من تقریبا در آلمانی به سطح خوبی رسیده ام و می خواهم سال اینده آزمون DSH شرکت کنم

    شما چه کتابی پیشنهاد میدید؟

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید من در سطح مبتدی المانی بلدم ولی یه کتاب میخوام برای قوی کردن گرامر ولی به فارسی باشه چی پیشنهاد میکنین بهم؟

    پاسخ
  • با این کتاب میتونم به صورت خودخوان کار کنم اخه توی شهرمون معلم المانی ندارین

    پاسخ
    • کتاب conversational German in 20 lessons .که پی دی آف آن در اینترنت موجود است .کتاب قدیمی است و تلفظ ها را هم با صداهای آوایی نوشته .

      پاسخ
  • فراز دریانی
    تیر 30, 1398 5:48 ق.ظ

    سلام.من می خوام آلمانی را یاد
    بگیرم به صورت خیلی سریع و هیچ چیز در رابطه با این زبان نمی دانم

    پاسخ
  • درود .من زبان انگلیسی مسلطم واقعا این کتابها عالی اند

    پاسخ
  • داوود چوبینی
    مرداد 13, 1398 9:51 ب.ظ

    سلام من یه ایرانی نابینا هستم و برای خواندن کتاب Menschen نیاز به فایل ورد یا pdf استاندارد دارم. یعنی pdf که حالت اسکن و عکس نداشته باشه. هرکی بتونه کمک کنه بدجوری به من حال داده.
    سطح آلمانی من b1 هست و برای دانشگاهی که پذیرش ازش گرفتم b2 میپذیره. من حتماً باید این کتاب رو بخونم. لطفاً اگر کسی می تونه دریغ نکنه.
    اگر هم کسی خواست باهام در ارتباط باشه این ایمیلم هست.
    d.d.choobiny@gmail.com
    آیدی در تلگرام: zaban_biamooz
    امیدوارم به خصوص مدیران این وبگاه بتونن کمکی بهم بکنن.
    چون اگر فایل ورد یا pdf استاندارد نتونم پیدا کنم، نمی تونم اون رو به به بریل تبدیل کنم.
    موفقتر از پیش باشید.

    پاسخ
  • حسین آورند
    خرداد 16, 1399 11:59 ق.ظ

    سلام مطالب مفید شما بسیار با ارزش بود.من یک نوجوان ۱۴ ساله ام و زبان انگلیسی رو کامل بلد نیستم و فقط ۵ ترمشو رفتم.کدوم کتابو باید خریداری کنم؟

    پاسخ
  • سلام من درسطح ابتدایی هستم ایمیل نویسی بلد نیستم میشه یه کتاب معرفی کنید که بتونیم ایمیل تمرین کنیم باهاش

    پاسخ
  • سلام لالا جان من می‌خواهم کی آلمانی رایاد بیکرم یک کتاب برای من نشان بتیه لالا

    پاسخ
    • کتاب بیست درس در مکالمه المانی conversational German in 20 lessons کتاب آلمانی را به انگلیسی آموزش می دهد .ساده و روان همراه با تلفظ لغات و جملات .فایل پی دی آف آن در اینترنت موجود است .اینستا من ketab.one است.

      پاسخ
  • سلام وقت بخیر
    من تازه میخواهم زبان آلمانی رو یاد بگیرم و سطح درسی ام تا اول راهنمایی است و میخواهم در مدت زمان کوتاهی بتوانم زلان المانی را روان صحبت کنم شما چه منبعی رو پیشنهاد میکنید؟ همه میگن با برنامه چرب زبان شروع کن دوستام تهیه کردن دارن کار میکنن اما من با کتاب راحت ترم

    پاسخ
    • نرم افزار برای یادگیری همیشه راحت تره. همزمان تلفظ و دیدن واژه و کلمه و … کتاب اینطور نیست اگر هم کتاب رو منبع اصلی می گیرید توصیه میکنم کتاب آلمانی در 30 روز رو تهییه کنید ولی کنارش حتما اپلیکیشن چرب زبان المانی رو کار کنید

      پاسخ
  • Mohammad Latif Kazimi
    آبان 26, 1402 1:08 ق.ظ

    i know alittle deutch .these books you mentioned are all very useful. thanks a lot.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست