افعال آلمانی

۶ درس آموزش افعال مهم زبان آلمانی (با تلفظ و ترجمه)

در این پست، تمام ۶ درس از مهم ترین افعال و سایر کلمات زبان آلمانی را بهمراه جمله سازی و تلفظ و معنای فارسی بصورت ویدیویی (فیلم) برای شما قرار داده ایم. می توانید این فیلم ها را بصورت رایگان دانلود کنید یا آنلاین تماشا کنید.

این ویدیوها از دو کانال محبوب یوتیوب گلچین شده اند و در اختیار شما زبان آموزان عزیز قرار گرفته اند. برای دانلود هر ویدیو باید نرم افزار IDM را نصب کنید و روی دکمه دانلود کلیک نمایید.

پست مرتبط! ۶ درس آموزش مهم ترین جملات کاربردی زبان آلمانی (با تلفظ فارسی+فیلم)

۱- درس اول (افعال مهم سری اول)

۲- درس دوم (افعال مهم سری دوم)

۳- درس سوم (افعال مهم سری دوم)

 

مطلب مرتبط: دانلود ۶ کتاب کاربردی آموزش افعال زبان آلمانی

۴- درس چهارم (افعال مهم سری چهارم)

۵- درس پنجم (افعال مهم سری پنجم)

۶- درس ششم (افعال مهم سری ششم)

 

مطلب مرتبط: آموزش تلفظ عبارات مهم زبان آلمانی بهمره فایل صوتی

8 راهکار موثر برای یادگیری بهتر و سریعتر افعال آلمانی

یادگیری افعال در هر زبانی بسیار مهم میباشد و فرقی ندارد که زبان آلمانی یا انگلیسی یا هر زبان دیگری باشد اگر افعال زبان را درست یادنگیرید قادر به گفتن جمله های درست نیز نخواهید بود ،ودچار مشکل خواهید شد.

یادگیری افعال مهم در زبان آلمانی، همانند هر زبان دیگری، نیاز به تمرین مکرر و استفاده از روش‌های مختلف دارد. در اینجا ما افعال رایج ومهم زبان آلمانی را در قالب ویدئو به شما زبان آموزان عزیر ارائه میدیم در این ویدئو ها املاء درست افعال، معنای فارسی و هم تلفظ درست افعال را خواهید داشت . در زیر 8 راهکار برای یادگیری افعال مهم زبان آلمانی نیز آورده شده است:

  1. استفاده از فعلهای رایج: برخی از افعال در هر زبان بسیار رایج‌تر از دیگرها هستند. از افعال رایج و پرکاربرد در زندگی روزمره استفاده کنید. به عنوان مثال، افعالی مانند haben داشتن sein بودن machen انجام دادن از جمله افعال مهم آلمانی هستند.
  2. مکالمه فعال: با دوستان یا هم‌زبانان آلمانی زبان صحبت کنید. از افعال مختلف در جملات خود استفاده کنید تا با ساختار جملات و کاربرد افعال آشنا شوید.
  3. خواندن متون: مطالعه متون زبان آلمانی، از جمله رمان‌ها، مقالات، یا حتی خبرها، به شما کمک می‌کند با افعال متنوع و ساختارهای جملات آشنا شوید.
  4. نوشتن جملات: افعال آلمانی را در جملات خود استفاده کنید و از آنها در نوشتن تکالیف یا یادداشت‌ها استفاده کنید. این کمک می‌کند که افعال را در ذهنتان تثبیت کنید.
  5. استفاده از منابع آموزشی: از منابع آموزشی مختلف مانند کتابها، ویدئوها، و دوره‌های آنلاین برای یادگیری افعال آلمانی بهره ببرید. بسیاری از منابع به شما لیست افعال رایج و کاربردی را ارائه می‌دهند.
  6. استفاده از کارت‌های حافظه: کارت‌های حافظه یا فلش کارت‌ها را برای یادگیری افعال استفاده کنید. هر کارت شامل یک افعال و ترجمه‌اش باشد تا شما بتوانید افعال را به یاد بیاورید.
  7. گوش دادن به موسیقی و فیلم: گوش دادن به موسیقی آلمانی یا تماشای فیلم‌های آلمانی به شما کمک می‌کند تا با تلفظ افعال و کاربرد آنها در موقعیت‌های مختلف آشنا شوید.
  8. حفظ و تکرار: افعال را حفظ کرده و به صورت مداوم تکرار کنید. تکرار باعث تثبیت اطلاعات در حافظه می‌شود.
زبانمهر

حتما بخوانید!

2 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • حسین اعتباری
    مهر 7, 1400 5:18 ق.ظ

    سلام ممنون ازشما وسایت عالی وبینظیرتون…درس ششم دانلودنمیشه ممنون میشم درستش کنیدکه برای همه قابل استفاده باشه

    پاسخ
  • سلام،متد شما بسیار جالب و فراگیری رو اسانتر میکنه ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست