time to learn german best1

۵ نکته بسیار مهم قبل از خرید اینترنتی آموزش زبان آلمانی نصرت

German-gama-min

شما که قصد خرید اینترنتی بسته آموزش زبان آلمانی نصرت را دارید صبر کنید! قبل از خرید حتما این پست را بخوانید. ۵ نکته بسیار مهم که کمک زیادی پیش از خرید شما و پس از خرید برای یادگیری بهترتان خواهد کرد.

بنده و برخی از همکارانم بعد از سال ها تجربه در زمینه تدریس زبان انگلیسی و آلمانی، لازم می دانیم چند تجربه شخصی و علمی را با شما زبان آموزان که قصد خرید آموزش نصرت آلمانی (جدیدترین نسخه) را دارید در میان بگذارم.

۱- بسته آموزش زبان نصرت آلمانی چه مزایایی دارد؟

قبل از اینکه راجب بقیه نکات صحبت کنیم، باید برای همه شما زبان آموزان عزیز از مبتدی تا حرفه ای، روشن کنیم که بسته آموزش زبان نصرت مزایای منحصر به فردی دارد. از جمله اینکه احتمالا در جای جای اینترنت شنیده اید که مکالمه زبان آلمانی از سایر بخش های آن دشوار تر است. بسته آموزش نصرت هم دقیقا بر این نقطه ضعف دست گذاشته و تاکیدش کاملا بر تقویت مکالمه زبان آلمانی می باشد. مکالمه زبان آلمانی در ۹۰ روز (فقط ۳ ماه!)

نصرت آموزش زبان آلمانی

خب اما این فقط یکی از مزایای مجموعه آموزش نصرت است. به برتری های زیر دقت کنید:

 


german

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی چرب زبان، آلمانی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان آلمانی مثل بلبل حرف بزن!


 

  • این نرم افزار با مطالعات گسترده و با دقت تمام طراحی شده است. کلمات و جملاتی که در سرتاسر نرم افزار می بینید کاملا کاربردی هستند و در شرایط مختلف مثل کار، تحصیل و گردش در کشورهای آلمانی زبان، کاملا به کار شما خواهند آمد (شک نکنید!)
  • تنوع موضوعات و مکالماتی که در مجموعه نصرت آلمانی یاد می گیرید به شکل قابل توجهی زیاد است. یعنی این بسته، شما را با شرایط مختلف مثل صحبت راجب آب و هوا، تلفن کردن، صحبت با یک دوست، پرسیدن آدرس، رفتن به بانک، گفتگو و چانه زنی با یک فروشنده، وضعیت های اضظراری و صدها موضوع دیگر آشنا می کند.
  • بسته آموزش نرم افزار نصرت از متد خاص و جدیدی استفاده می کند که ماندگاری مطالب را در ذهن شما به شکل قابل توجهی افزایش می دهد!
  • خوبی بسته های آموزشی زبان به این است که شما براحتی می توانید چندین و چند بار یک مطلب یا موضوع را گوش کنید و از طریق تکرار یاد بگیرید.
  • این بسته هم در کامپیوتر و هم در گوشی موبایل قابل استفاده است (پس هر جایی مثل مترو، اتوبوس، پارک و … می توانید آن را همراه داشته باشید و هر لحظه در حال یادگیری باشید).

و فواید دیگری که در خود نرم افزار توضیح داده شده و ما از آن رد می شویم.

نکته مهم! زبان آلمانی نصرت در کل بازار،نسخه تصویری ندارد و در حال حاضر فقط به صورت فایل صوتی در دسترس است.

از دست ندهید:

معایب پکیج های نصرت

نمونه ای از بسته آموزش نصرت زبان آلمانی

البته دقت کنید که تمام این جملات و مکالمات با متن آنها در بسته وجود دارد و شما در حال نگاه کردن به متون، با مکالمه ها آشنا می شوید.

۲- و اما نکاتی که موقع استفاده از بسته زبان نصرت آلمانی باید حتما رعایت کنید

شما در هیچ کجای اینترنت نمی بینید که کسی از بسته نصرت بد بگوید! اما تجربه بنده بعنوان یک معلم با تجربه و همکاران بنده، با قاطعیت به شما می گوییم که اگر نکات زیر را رعایت نکنید، این مجموعه تاثیر معکوس بر یادگیری شما خواهد داشت:

  • در نرم افزار معانی فارسی در کنار کلمات و جملات آلمانی وجود خواهند داشت و این یعنی دشمن یادگیری زبان آلمانی! باور کنید هیچ چیز بدتر از این نیست که زبانی را با معنای فارسی کنار آن یاد بگیرید. نه تنها شما را تنبل بار می آورد بلکه کلمات و جملات در ذهن شما فررار خواهند شد. پس حتما از بخش تنظیمات نرم افزار، معنای فارسی عبارات را غیر فعال کنید.
  • حال اگر معنای عبارتی را بلد نیستید چه؟ در این صورت به هیچوجه معنای فارسی نرم افزار را فعال نکنید و خودتان از دیکشنری های آنلاین یا لانگمن جیبی تان استفاده کنید. این خیلی نکته مهمی است تا در کنار آن کلمه جدید، چند کلمه جدیدتر هم یاد بگیرید.

۳- بسته نصرت آلمانی که تهیه می کنید باید …

وبسایت های مختلف، اخیرا با دستکاری نرم افزار اصلی (بدلایل مختلف همچون قرار دادن تبلیغات موسسات شان و …) کارکرد بسته اصلی را مختل می کنند و اجرای نرم افزار در بسیاری مواقع به مشکل بر می خورد یا اصطلاحا نرم افزار هنگ می کند. بسیاری از فروشندگان آنلاین نرم افزار نصرت نیز بخش هایی (که بنظرشان غیر ضروری بوده!) را حذف کرده اند و نرم افزار را بصورت غیر اورجینال و ناقص در اختیار کاربر قرار می دهند!

خرید اینترنتی نسخه کاملا اورجینال آموزش زبان آلمانی نصرت (جدیدترین نسخه) با بهترین قیمت ممکن

۴- در کنار آموزش زبان نصرت چه باید کرد؟

این بسته نرم افزاری همانگونه که گفتیم یک بسته فوق العاده مفید و کاربردی است. حتما آن را تهیه کنید ولی این کافی نیست. در کنار آن باید کارهای دیگری برای یادگیری بهتر زبان آلمانی انجام دهید. مثلا از بهترین کتاب های آموزش زبان آلمانی استفاده کنید.

یا اینکه موقعی که در حال یادگیری کلمات و جملات جدید هستید، آنها را با صدای بلند برای خود یا دوستتان تکرار کنید. باور کنید این روش فوق العاده مفید است!!

۵- هزینه و زمان لازم برای مجموعه آموزش نصرت؟

طبق موضوعی که خود مجموعه مطرح می کند زمان لازم برای یادگیری مکالمه در متد نصرت برابر ۹۰ روز است اما این موضوع بستگی به شما دارد. ممکن است با روش های ذکر شده مکالمه را در نصف این زمان یاد بگیرید، ممکن هم هست که وقت کافی را برای تمرین نرم افزار نگذارید و ۹۰ روز بشود یک سال! پس به شما می گوییم که تا می توانید باید تمرین کنید.

ممکن است برای برخی افراد، تمرین از طریق بازی های موبایل اموزش زبان راحت تر باشد و برای برخی دیگر استفاده از نرم افزار. روش مناسب خودتان را فقط خود شما می توانید پیدا کنید. هزینه تقریبی این بسته هم (اگر اورجینال باشد) بین ۳۵ هزار تا ۴۵ هزار تومان است.

 

خرید اینترنتی نسخه کاملا اورجینال آموزش زبان آلمانی نصرت (جدیدترین نسخه) با بهترین قیمت ممکن

 

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست