تصویر پکیج آموزش نصرت زبان آلمانی

قبل از خرید بسته آموزش نصرت زبان آلمانی، حتما این پست را بخوانید! (مهم)

German-gama-min

همه ما می دانیم که بسته آموزش زبان نصرت، یکی از بهترین های موجود در کشور می باشد. اما قبل از خرید بسته آموزش نصرت برای مکالمه زبان آلمانی دست نگه دارید و این پست مهم را بخوانید. این پست مهم در مورد مزایای بسته آموزشی نصرت، معایب آن، شیوه صحیح استفاده و همچنین نکات دیگری است که در ادامه بر اساس تجربه تنی چند از اساتید زبان آلمانی برای شما زبان آموزان عزیز تدوین شده اند. 

در ابتدا در مورد مزایای این پکیج آموزش زبان آلمانی و سپس معایب و … صحبت می کنیم.

۱- مزایای مجموعه آموزش زبان نصرت آلمانی ورژن جدید (نسخه کامیپوتر و اندروید)

این بسته آموزشی همانطور که می دانید برتری های زیادی نسبت به سایر نرم افزارهای آموزش موجود در بازار دارد. بیش از ۵۰ ساعت آموزش شامل محاوره ، آشنایی با لغات ، آموزش حروف اضافه ، آشنایی با جمله سازی دروس در این سیستم آموزشی به صورت فایلهای صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید.

 

در این آموزشها با تکرار هوشمندانه و برگشتی (زمان بندی طبق تحقیقات انجام شده صورت می گیرد)  ،لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت . شنیدن دروس این مجموعه بسیار لذت بخش و پر انرژی است و به طور مداوم از شما تمریناتی میخواهد (تکرار برخی از جملات )که خود این مساله برای شما بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود.

 


german

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی چرب زبان، آلمانی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان آلمانی مثل بلبل حرف بزن!


 

این بسته هم برای کامپیوتر و هم برای گوشی های هوشمند قابل استفاده است و هرجایی که هستید بصورت قابل حمل (Portable) آن را در اختیار دارید.

محتویات بسته آموزش نصرت آلمانی

در نسخه آلمانی شما موضوعات متنوعی را آموزش خواهید دید. مکالمه شما در تمام زمینه های زیر تقویت خواهد شد:

  • اسکان : امکانات ، مایحتاج ابتدایی کمپ ،امکانات اولیه ،امکانات کمپ ، سوالات مربوط به کمپ
  • ،پیدا کردن تسهیلات ،مشکلات ،اجاره اولیه ، سولات اجاره ، رزرو اتاق
  • گفتگو:امکانات اولیه ، توضیحات ، احساسات ،منافع ، معرفی ، مشاغل نظرات ، آب و هوا
  • سرگرمی : پایه ، فیلم ، سوالات ،موزه ، موزیک ، برنامه ریزی ،ورزش
  • غذا : غذاهای اصیل ایرانی ،نوشیدنی ها ه سفارش غذا دادن ،رزرو غذا ، خدمات غذا خوری ،
  • میوه ، گوشت ،پروتئین ،سبزیجات ،
  • ارجاع : اعداد ، ساعت و تاریخ ، بیست عبارت کلیدی
  • خدمات و خرید : کمک ، بانک ، اصول پایه ، خرید کردن ، اورژانس ،‌سوالات ، اینترنت
  • پزشکی: داروخانه ،‌اداره پست ، تلفن
  • مسافرت و حمل و نقل : هواپیما ، پایه ، مرز ، اتومبیل ،‌اتوبوس ،‌تعمیر و نگهداری
  • کرایه ماشین : جهت ،‌ بلیط ،‌ قطار
  • و …

پس این مجموعه یکی از بهترین ها در نوع خود است و فرقی نمی کند مبتدی هستید یا پیشرفته، این بسته را برای یادگیری زبان آلمانی نیاز خواهید داشت.

خرید اینترنتی نسخه کاملا اورجینال (جدیدترین نسخه) نصرت زبان آلمانی با بهترین قیمت ممکن

۲- معایب این مجموعه برای بعضی از کاربران فارسی زبان

در کنار تمام مزایای ذکر شده این مجموعه ممکن است برای کاربران فارسی زبان که در حال یادگیری زبان آلمانی هستند مشکلاتی را هم ایجاد کند.

  • اپلیکیشن چرب زبان را به عنوان مکمل پیشنهاد می کنیم که البته فعلا فقط برای اندروید و آیفون موجود است (کلیک کنید)
  • هر زبان آموزی، روش های خاص خود را برای یادگیری زبان آلمانی دارد (تحقیقات این موضوع را ثابت کرده اند). بعضی افراد زبان را با عکس ها بهتر یاد می گیرند، بعضی ها با شنیدن و بعضی ها با سرگرمی. اگر بدنبال یادگیری زبان از طریق بازی و سرگرمی هستید این پکیج برای شما ایده آل نیست.
  • این مجموعه نرم افزاری معمولا ترجمه فارسی کلمات و جملات را هم برای شما بصورت آماده نمایش می دهد. (حتما و حتما! معانی فارسی را خودتان توسط دیکشنری پیدا کنید و در لیستی یادداشت کنید وگرنه در یادگیری زبان آلمانی تنبل می شوید و دایره واژگانتان کاهش می یابد)
  • یک مشکلی که ممکن است برای کاربران تیزهوش که خیلی سریع یاد می گیرند پیش بیاید این است که زمان یادگیری باید طبق توصیه خود این نرم افزار باشد و اگر شما سرعت یادگیری تان خیلی زیاد است ممکن است به مشکل بر بخورید. ولی باور کنید با سرعتی که نرم افزار پیشنهاد می دهد در طول ۹۰ روز مکالمه زبان آلمانی شما زیر و رو خواهد شد!

 

  • learning_german

۳- نحوه صحیح استفاده از بسته آموزش نصرت

نرم افزار آموزش زبان نصرت به تنهایی برای تقویت ۱۰۰ % زبان آلمانی شما کافی نیست و در کنار آن باید کارهای دیگری هم انجام دهید. مثلا مطالعه بهترین کتاب های خودآموز زبان آلمانی . باور کنید هیچ نیازی به کلاس های حضوری یا مجازی نخواهید داشت. فقط کافی است مثل خود من از نرم افزار و کتاب بصورت خودآموز استفاده کنید.

  • یک زمان مشخص بصورت روزانه برای یادگیری تعیین کنید و به آن پایبند بمانید! مثلا روزانه حداقل یک ساعت را به کار با این پکیج اختصاص دهید. زمانی که تعیین می کنید بستگی به خودتان دارد ولی تحقیقات و تجربیات به شما می گویند که بیش از ۳ ساعت مطالعه زبان آلمانی کمک آنچنانی به یادگیری شما نمی کند.
  • دروس را هر ماه یک بار تکرار کنید. این یک بسته نرم افزاری است و یکی از مزیت های عمده آن نسبت به کلاس های حضوری همین است که شما می توانید یک درس را ده ها بار ببینید و تکرارکنید و خیلی راحت یاد بگیرید. رمز یادگیری پایدار همین تکرار کردن است.
  • حتما یک دیکشنری آلمانی در کنار خود داشته باشید یا از گوگل ترنسلیت استفاده کنید تا معانی واژه های جدید را با واژه های جدیدتر بیشتری یاد بگیرید.

۴- نکات مهم دیگر

برخی از شرکت های ترجمه کننده این نسخه از نرم افزار، بخش هایی از آن را حذف کرده اند! به هر دلیلی… یا اینکه نظم برنامه زمانی را با دستکاری نرم افزار بهم ریخته اند یا حتی نسخه های قدیمی تر را بعنوان نسخه جدید به شما معرفی می کنند. پس حواستان به این موضوع باشد. پس در انتخاب نسخه اورجینال دقت کامل را داشته باشید.

ضمنا اگر نسخه جدید و اورجینال بسته آلمانی را تهیه نکنید، محیط نرم افزار فارسی نخواهد بود و مدام مجبورید بدنبال معنای لغات و جملات بگردید که وقت زیادی از شما خواهد گرفت. بنابراین توصیه می کنیم که حتما نسخه اصلی را تهیه کنید.

buy shop icon   خرید اینترنتی نسخه کاملا اورجینال (جدیدترین نسخه) نصرت زبان آلمانی با بهترین قیمت ممکن

ترفندهای کاربردی زبان آلمانی

دانلود منابع مفید زبان آلمانی

زبانمهر

حتما بخوانید!

21 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • Salam.ozr mikham dar website ke tavasote charb zaban bud gablan man didam ke dar ertebat ba zabane Spanish shoma ketab gozashtin baraye download va raygan va hatta tamame dars ha ro gozashte budin ama dar babe zabane almani chinin chizi nadidam man

    پاسخ
  • لیلی کاتب
    تیر 14, 1397 9:20 ق.ظ

    من app iOS آموزش زبان آلمانی نصرت را می خواهم برای گوشی اپل چطوری می تونم تهیه کنم

    پاسخ
  • سلام من میخواستم این پکیج ۹۰ روزه رو بخرم ولی نمیخوام داخل دی وی دی باشه . یعنی من پول رو پرداخت کنم و شما اجازه دانلود بدید و من بصورت ام پی تری دانلودش کنم . این امکان وجود داره ؟

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید.
    من دیسک آموزش زبان آلمانی نصرت رو مخصوص رایانه از سایت خودتون تهیه کردم؛ لینک دانلود نسخه‌ی iOS رو میخواستم که علاوه بر رایانه‌ام، در تلفنم هم داشته باشمش.
    ممنون میشم لینکش رو بذارید🙏

    پاسخ
  • سلام وقت بخیر من میخوام پکیج زبان المانی رو تهیه کنم اما به صورت فایل میخوام که توی گوشی و ماشین بهش دسترسی داشته باشم امکانش هست که من اینطوری خرید کنم
    و اینکه کتاب هم داره این پکیج یا خیر چون من نوشتار این زبان برام مهمه
    تصویری ست یا صوتی؟
    متشکرم

    پاسخ
    • درود بر شما
      این آموزش در ۴ پکیج مجزا عرضه شده است
      ۱- نسخه صوتی
      ۲- نسخه سیستم عامل اندروید
      ۳- نسخه قابل پخش در رایانه
      ۴- نسخه با سیستم عامل آیفون
      شما میتوانید یکی از این پکیج ها رو انتخاب کنید و از آنها استفاده کنید.
      موفق باشید

      پاسخ
  • سلام دوستان، کسانی ممکنه باشن که هر دو آموزش با نصرت و هم با دی وی دی اشکانو تجربه کرده باشن؟ کدوم بهتره؟

    پاسخ
  • سلام ، من بدنبال صوتی سطح b1, b2 هسم . و این ۹۰ تا در حد b1 هستن. آیا سطح b1 , b2 هم موجوده ؟
    تشکر

    پاسخ
  • سلام،شماره پشتیبانی رو لطف کنید

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید یه سوال داشتم من یه پکیج نصرت المانی از تلگرام دانلود کردم و اینکه سی قسمت اولش خوب بود و خیلی با کیفیت ولی سی قسمت بعدیش انگار گوینده عوض میشه و کیفت اموزشی به نظرم به قوت سی قسمت اول نیست سوال من اینه نسخه ای رو که شما برای فروش گذاشتین همون نسخه ای است که در مسنجر ها قابل دانلود هست؟؟ یا نه کله نود قسمت موجود تو این پک توسط یه گوینده و با یه کیفیت مشخص شده ظبط شده؟؟ لطفا اگه جوابمو بدین ممنون میشم با تشکر از سایت خوبتون

    پاسخ
  • سلام
    آیا من با کمک این محصول میتونم به سطح B2 یا حداقل سطحB1 برای محاجرت تحصیلی برسم؟

    پاسخ
  • مسلم تنگستانی
    مرداد 19, 1401 5:43 ق.ظ

    سلام سفارش دادم هنوز به دستم نرسیده

    پاسخ
  • سلام وقت بخیر من پکیج تصویری نصرت رو تهیه کردم
    اما متاسفانه خیلی غلط و اشتباه گرامری داره و اینکه بعضی جاها متن با صوت اصلا هماهنگی نداره متن یه چیز نوشته و صوت یه چیز دیگه میگه
    منو راهنمایی کنید
    مگه میشه اینقدر بی مسئولیت پکیج تهیه کنین ؟!

    پاسخ
  • سلام میخواستم بدونم بعد کامل یاد گرفتن این کتاب ایا به سطح b1 میرسم یا کلا بعد خوندن این کتاب به چه سطحی از زبان المانی میرسم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست