یادگیری سریع

بهترین روش یادگیری سریع زبان انگلیسی (اصولی+ دانلود منابع)

گاما

در این مطلب بهترین روشهای یادگیری زبان انگلیسی طبق متدهای جدید معتبرترین موسسات آموزش زبان در دنیا را معرفی می کنیم. همچنین بهترین منابع یادگیری را به صورت رایگان جهت دانلود قرار داده ایم.

بعد از این مطلب مجددا به صفحه اصلی آموزش زبان انگلیسی برگردید و مطالب بعدی را استفاده کنید. اگر در حال یادگیری زبان از صفر هستید، منابع این  صفحه را نیازی نیست دانلود کنید و فقط روشها را مطالعه کنید و به صفحه آموزش زبان انگلیسی برگردید.

سوالات رایج کاربران

اگر هیچ زمینه ای از زبان ندارید حداقل روزانه ۱ تا نهایتا ۴ ساعت تمرین کنید تا در ۴ ماه به سطح متوسط برسید. بدون کلاس

۱- یک هدف تعیین کنید

برای داشتن شور و اشتیاق، باید یک دلیل قانع کننده برای یادگرفتن زبان داشته باشید. قبول شدن در یک امتحان، دلیل به اندازه ی کافی قانع کننده ای نیست. همچنین پیدا کردن یک کار هم دلیل کافی نیست. به یک دلیل بزرگ برای انجام اینکار نیاز دارید. اگر مشوق شما میتواند پول باشد، تصور کنید که زبان انگلیسی چگونه میتواند شما را پولدار کند. خانه رویایی، ماشین رویایی و زندگی رویاییتان را تجسم کنید. اگر عشق محرک شماست، تصور کنید که چه انسان های فوق العاده ای را میتوانید در دیگر کشورها ملاقات کنید. به رابطه با خارجی های زیبا و جذاب فکر کنید! دلیل تان را بر روی یک کاغذ بزرگ بنویسید و در اتاق تان بچسبانید.

۲- خواندن و گوش کردن به زبان

وقتتان را برای تلاش جهت صحبت کردن و گرامر و لغت هدر ندهید، به جایش سعی کنید بیشتر وقتتان را برروی گوش کردن (listening) و خواندن متون (reading) بگذارید. این یک راه سریعتر و کارامدتر برای تسلط بر زبان انگلیسی است. همیشه یک کتاب انگلیسی با خود به همراه داشته باشید و بخوانید. همچنین به داستان های کوتاه، درس های تصویری و مقاله های صوتی گوش کنید. اینها درس های قدرتمندی هستند و به شما کمک میکنند که سریعتر یاد بگیرید. باید رمان های انگلیسی آسان بخوانید، میتوانید از رمان های انگلیسی زیر شروع کنید. به طور کامل وقتتان را برای خواندن کتاب های درسی هدر ندهید.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

حتما دانلود کنید: ۱۱ رمان انگلیسی برای یادگیری زبان از صفر

۳- حداقل روزانه ۴ ساعت تمرین

برای اینکه در عرض ۲-۳ ماه مسلط شوید، باید پشتکار زیاد داشته باشید؛ به عبارت دیگر شما باید ۸-۱۴ ساعت در روز زبان تمرین کنید. بهتر است ۱ ساعت لغت بخوانید، ۱ ساعت مکالمات ساده کتاب ها را روبروی آینه با خود تمرین کنید. سپس ۲ ساعت انگلیسی گوش کنید و ۲ ساعت متن های انگلیسی را بخوانید؛ و به همین ترتیب ادامه دهید. اگر بیشتر روی مکالمه تمرکز کرده اید، گوش کردن را بیشتر انجام دهید؛ اما نگران نباشید چون خواندن هم به توانایی صحبت کردنتان کمک میکند. برای بعضی ها ۲ ساعت خواندن و گوش کردن در روز کافی است؛ اما اگر میخواهید خیلی سریع به زبان مسلط شوید، بهتر است از روش ما استفاده کنید.

حتما دانلود کنید: ۱۰۰ آهنگ انگلیسی که باید دائما گوش کنید

۴- استفاده از موسیقی های مخصوص

تحقیقات جدید نشان داده است که هنگام مطالعه، سکوت کردن یا گوش دادن به موسیقی تمرکز را بالا می برد، بسیاری معتقدند بازی کردن و گوش دادن به نوع خاصی از موسیقی ” مانند این موسیقی ها ” می تواند به زبان آموزان برای بکار بردن بخشی اضافی از مغزشان به آنها کمک کند. برای این کار باید از موسیقی به عنوان صدای پس زمینه استفاده کنید یعنی ولوم را در حد ۱ یا ۲ نگه دارید و سپس زبان تمرین کنید.

در حال مطالعه

۵- زمان بندی درست مطالعه

  1. اولین بار که مطلب جدیدی از زبان را مطالعه میکنید (مثلا یک لغت)، اگر همان مطلب را در ۲۴ ساعت آینده هم یک بار مرور کنید، تا ۸۰٪ آنچه را که جدیداً یاد گرفته اید حفظ میکنید
  2. پس از یک هفته، می توانید تنها پس از پنج دقیقه مرور همان مطلب، بدون فراموشی همه آن را به خاطر بیاورید. این مطلب تا ۳۰ روز در ذهن شما می ماند.
  3. بعد از چهل روز اگر همان مطلب را مجددا مطالعه کنید، ماندگاری آن در ذهن تان تا ۶ ماه خواهد بود!
  4. پس یک بار همان شبی که مطلب را یاد می گیرید مرور کنید، هفته بعد هم یک بار و چهل روز بعد هم یک بار

۶- تفسیر و خلاصه نویسی کنید

این روش یکی از جدیدترین متدهای کشف شده مطالعه زبان در سالهای اخیر است که یادگیری و سرعت یادگیری را به طرز بی نظیری افزایش می دهد. برای این کار کافی است هر زمان دو یا سه پاراگراف زبان را مطالعه نمودید، در حد ۳-۴ خط نظر خودتان را به زبان انگلیسی راجب آن پاراگراف ها بنویسید و یا اینکه آن را خلاصه نویسی کنید. همیشه در جزوه تان یک جای خالی کنار یادداشت هایتان بگذارید تا تفسیر خودتان از آن موضوع را بنویسید. بعدها هنگام مطالعه مجدد همزمان همان پاراگراف و ۳-۴ خط خودتان را هم مرور کنید تا تاثیر آن را به وضوح ببینید!

۷- عادت دادن ذهن و گوش و زبان

هر روز در هر شرایطی هم که شده، حداقل به یکی دو مکالمه گوش کنید یا مطالعه کنید یا صحبت کنید و نگذارید اعضای بدنتان از عادت کردن به شنیدن زبان انگلیسی غافل شود. میتوانید از برنامه های رایگان صوتی روزانه مخصوص گوشی ها استفاده کنید یا اینکه روی لینک زیر کلیک کنید که مکالماتی برای شروع از صفر است:

دانلود کنید: مکالماتی برای عادت کردن به زبان انگلیسی (از صفر)

۸- تمرین با صدای بلند

یک راه عالی برای بهبود صحبت کردن به انگلیسی این است که هر زمانی میتوانید، متن ها را با صدای بلند و شمرده بخوانید. حتی اگر اشتباه کنید، بلند خواندن به شما کمک میکند که راحتتر انگلیسی صحبت کنید. برای بلند خواندن از کتاب یا روزنامه یا هرچیزی که به زبان انگلیسی است، استفاده کنید. حتی اگر شما همه ی لغات را نمیفهمید، اینکار باعث میشود که زبان و مغزتان، گفتن کلمات انگلیسی را تمرین کند و متوجه میشوید که وقتی انگلیسی صحبت میکنید میتوانید سریعتر و آسانتر جملاتتان را بسازید. بلند خواندن همچنین به دلیل اینکه شما از کلمات انتخابی خودتان استفاده نمیکنید، مفید است.

دانلود کنید: این مطالب فوق العاده کاربردی را هر روز با صدای بلند تمرین کنید

۹- صحبت با خودتان یا با دوستان

وقتی در حال انجام کارهای روزانه هستید، میتوانید با خودتان به تنهایی انگلیسی صحبت کنید. این باعث میشود به انگیسی فکر کنید. برای مثال میتوانید بگویید: I’m going to the kitchen, now I am making a cup of tea, I love tea because it refreshs me! و مانند اینها. میدانم این روش کمی غیر معمول به نظر میرسد اما کمک کننده است. فقط کافی ست امتحان کنید!.

دانلود کنید:  این انیمیشن های ساده را با زیرنویس دانلود کنید و از حرف های آنها تقلید کنید

۱۰- تهیه دفترچه یادداشت

یک نوت بوک کوچک به همراه داشته باشید تا زمانیکه لغت جدیدی یاد میگیرید، آن را سریع یادداشت کنید. اگر وقت اضافه دارید، لغاتی که نوشته اید را مرور کنید. در هر هفته تعدادی لغت مشخص برای خودتان تعیین کنید و هر هفته تعدادشان را افزایش دهید. فقط خود لغت را یاد نگیرید بلکه کاربرد آن در متن و املای آن را هم بیاموزید همچنین در مورد آن کلمه یک جمله بنویسید؛ مثلا I am interesting in learning English and I find learning English interesting! پیشنهاد میکنم که ترجمه ی لغات را جلوی خود کلمه ننویسید. بلکه در دفتر دیگر یا پشت همان برگه آن را یادداشت کنید.

۱۱- گوش کردن به اخبار

رادیوی بریتانیایی (بی بی سی)

  • احتمالا بی بی سی را میشناسید، پیج آموزش زبان آنها بسیار قدرتمند عمل می کند.بی بی سی پادکست ها (فایل های صوتی) بسیار باکیفیتی را در زمینه آموزش زبان انگلیسی تهیه می کند که میتوانید از آن برای تقویت مهارت شنیداری خود و همچینین از ویدیوهای دارای متن آن استفاده کنید. حتما روزانه حداقل ۱-۴ فایل آن را تمرین کنید. برای ورود به سایت کلیک کنید

رادیوی آمریکایی (وی او ای)

  • جدای از دروغ های این رسانه آمریکایی، بهترین فایل های تقویت مهارت شنیداری و حتی گفتاری را در زمینه لهجه آمریکایی به صورت روزانه به صورت رایگان در اختیار کاربران می گذارد. حتما روزانه حداقل ۱-۴ آن را تمرین کنید. برای ورود به سایت کلیک کنید

۱۲- انتخاب موضوعات کاربردی

در مورد موضوع هایی که دوست دارید در زبان خودتان در مورد آنها صحبت کنید، فکر کنید سپس چیزهایی که برای صحبت کردن آن به زبان انگلیسی لازم دارید را پیدا کنید؛ مثلا اگر دوست دارید در مورد فوتبال یا هر چیز دیگری صحبت کنید، میتوانید آنها را در وبسایت ها و مجلاتی که این موضوعات را پوشش میدهند پیدا کنید. لیست لغات مورد نیاز درمورد موضوعتان را بنویسید و کلمات و عبارات را یاد بگیرید. سعی کنید در جواب سوالهای فرضی با خودتان در مورد این موضوعات صحبت کنید. در گروهها و کلاسهایی که افراد با علایق مشابهی با شما دارند عضو شوید.

حتما ببینید: یک وب سایت فوق العاده برای یادگیری صحبت راجب موضوعات مختلف

۱۳-کتابهای انگلیسی بخوانید

کتاب های داستان یا درسی انگلیسی را در سطح خودتان بخوانید. بعد از اینکه آنها را آرام خواندید سعی کنید با صدای بلند بخوانید و لغات جدید آن را یادداشت کنید. برای اینکه از اول و به صورت اصولی شروع کنید، اکثر موسسات معتبر دنیا از کتاب های زیر استفاده می کنند. آنها را به صورت فیزیکی (نه پی دی اف) خریداری کنید و شروع به کار کردن کنید. برای یادگیری آنها نیاز به هیچ مهارت خاصی نیست و فقط کافی است با خود کتاب پیش بروید. اگر هم دوست دارید می توانید راهنمای فارسی همین کتاب ها را هم خریداری کنید:

حتما ببینید: بهترین کتاب های زبان انگلیسی برای شروع از صفر

۱۴- این برنامه ها را نصب کنید

اپلیکیشن های زبان انگلیسی که اکثر آنها زبان انگلیسی را از صفر به شما آموزش می دهند کمک زیادی به یادگیری می کنند. این اپلیکیشن ها و سایر نرم افزارهای زبان انگلیسی به دلیل اینکه باعث می شوند همزمان از فکر، صدا و گوش خود استفاده کنید، توانایی یادگیری شما را به طرز شگفت آوری افزایش می دهند.

حتما دانلود کنید: بهترین اپلیکیشن ها و نرم افزارهای یادگیری زبان از صفر

۱۵- نکات کاربردی دیگر

  • مقابل آینه با صدای بلند تمرین کنید (یا اینکه صدای خود را ضبط کنید تا به اشکالات خود پی ببرید)
  • در مواقع بیکاری، رانندگی و … ترانه های انگلیسی گوش کنید و تمرین کنید
  • اصطلاحات رایج زبان انگلیسی را یاد بگیرید (منطورمان این اصطلاحات است)
  • در شبکه های اجتماعی مثل reddit یا اینستاگرام با انگلیسی زبان ها چت کنید (حتما این مخفف ها که انگلیسی ها در چت هایشان زیاد استفاده می کنند را بلد باشید)
  • سعی کنید هر چیزی را که می بینید به زبان انگلیسی بیان کنید (مثلا این یک پرنده است را به انگلیسی بگویید)
  • در وبسایت blogfa.com یک اکانت ایجاد کنید و یک وبلاگ انگلیسی زبان راه اندازی کنید (مطالب را از خودتان بنویسید-با اشکال یا بدون اشکال فرقی نمی کند)

جمع بندی

با توجه به روش گفته شده در بالا، پیشنهاد شده است که زبان آموز بصورت خودآموز از کتاب های فورکورنرز یا اینترچنج سطح مبتدی شروع می کند. همزمان از دی وی دی های آموزشی به کمک کامپیوتر و گوشی نیز استفاده می کند و همه انها را با صدای بلند تکرار کرده و به همین صورت جلو می رود. حتی بسته های آموزش زبان انگلیسی از صفر وجود دارد (مثل این بسته یا این کتاب) که شما را از هر کلاسی بی نیاز می کند. نهایتا بعد از یادگیری و رسیدن به یک حد قابل قبول از نظر خودتان، در کلاس های رفع اشکال زبان در حد دو سه جلسه شرکت می کنید. اگر هم فقط از طریق کلاس یاد میگیرید، ابتدا دایره واژگان خود را به حد قابل قبولی برسانید که وقتتان در کلاس ها هدر نرود. همین!

حتما بخوانید: روشی دیگر برای یادگیری زبان

امیدوارم که این ایده ها برای شما کمک کننده باشد. مطمئن باشید با این روش ها سرعت یادگیری زبان شما تا دو برابر افزایش می یابد (این نتیجه جدیدترین تحقیقات دنیاست!). هر سوال یا تجربه ای در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

116 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • خدا کنه سایت تون همیشه عالی و بروز و تخصصی و حرفه ای بمونه

    پاسخ
  • درود بر شما عالی بود

    پاسخ
    • مرضیه براتی
      تیر 4, 1402 7:08 ب.ظ

      با خواندن درسهای چرب زبان می توانیم کنکور ارشد زبان تنگلیسی بدهیم

      پاسخ
      • محمد فیروزبخت
        تیر 17, 1402 9:30 ب.ظ

        خیلی کامله و کمک زیادی هم کرد ممنونم از شما و سایت بی نظیرتون ♡

        پاسخ
        • سلام آقای حیدری من مشکلی که داشتم این بود که مطالب واسم فررار بود و اصلا انگلیسی تو مغزم نمیرفت! البته دو دوره کلاس انلاین رفته بودم یه پک سه میلیونی اموزش کامل انگلیسی هم خریدم که فوق العاده ضعیف و غیر اصولی بودن انگار زورشون میاد یاد بدن. دوماه پیش این اپلیکیشن چرب زبان خریدم و اون دو کتاب که پیشنهاد کردین بعنوان مکمل، توی دوماه واااقعا زبانم زیر و رو شده هم صحبت می کنم هم براحتی درک اما هنوز رایتینگم اونطوری که نیاز دارم نشده چیکار کنم منبع خوبی سراغ دارین؟

          پاسخ
      • خیر دروس رایگان کافی نیستند. حتما اپلیکیشن چرب زبان + کتاب 1100 واژه بارونز رو از فروشگاه خریداری کنید برای اینکار

        پاسخ
    • سمیه رحیمیان76
      مرداد 1, 1402 10:24 ب.ظ

      روش یادگیری زبان فقط کتاب های فور کورنرز+ اپلیکیشن چرب زبان همین!

      پاسخ
      • اینها منابع یادگیری زبان هستند نه روش! روش ها رو در همین صفحه ملاحظه می فرمایید که فوق العاده به افزایش سرعت یادگیری و ماندگاری ش کمک می کنن

        پاسخ
  • سایتتوون خیلی خیلی خیلی خوبه 🙂
    خدا قوت

    پاسخ
  • سلام ، ممنون از اینکه مطالب فوق العاده ی سایتتون رو به رایگان در اختیارمون میگذارید .
    خدا قوت .

    پاسخ
  • یکی از بهترین سایت های اموزش زبان که تا حالا دیدم
    درجه یک هستید :))))))))))))))))

    پاسخ
  • سلام ممنون از راهنماییهاتون عالی بود،خسته نباشید

    پاسخ
    • حرفاتون اینقدر قشنگ بود که همینجوری اومدم یک نگاه بندازم ولی بهم انرژی دادین که شروع کنم…حرف وقتی از دهن ادم با سواد در میاد فرق داره با بقیه صحبت هایی که میشنوه…مرسی

      پاسخ
    • سلام ، واقعا خیلی ممنونم از سایت بی نظیرتون چندوقتی بود با اینکه کلاس زبان میرم ولی تو خونه هیچ تمرینی ندارم ، نمیدونستم از کجا شروع کنم و چه جوری خودم تنهایی بخونم، الان که سایت شما رو خوندم ، کلی راه و روش یادگرفتم ، خیلی ممنونم ازتون ، براتون آرزوی موفقیت میکنم😉❤
      راستی همه ی نظرات رو هم خوندم از دوستان هم تشکر میکنم کامنت های قشنگی گذاشته بودن.

      پاسخ
    • حسین بیدکی
      مرداد 22, 1402 5:06 ق.ظ

      سلام من بخوام انگلیسی سریع یاد بگیرم چقدر زمان میبره و هزینه چقدر میشه

      پاسخ
  • یاسر سجادینیا
    خرداد 26, 1399 1:48 ب.ظ

    سلام بسیار بسیار عالی و کاربردی
    پیروز و پایدار باشید

    پاسخ
  • عالی بود

    پاسخ
  • ممنون از پیشنهادات عالیتون

    پاسخ
  • سلام ببخشید واقعا ب معلم نیاز نیست یعنی حتی هیچی بلد نباشم و از اول شروع کنم میتونم خودم وقت بزارم یاد بگیریم؟

    پاسخ
    • بله حقیقتا برای بسیاری روش خودخوان جوابگوست. هر چند قرار گرفتن در کلاس و تمرین و مکالمه با همکلاسی ها مزایای خاص خود را دارد ولی بدون آن هم کاملا شدنی ست

      پاسخ
    • بسیار متن کمک کننده ای بود ممنون

      پاسخ
    • اگر میخوای از اول شروع کنی و هیچی بلد نیستی از کتاب Let’s go یا familly friends استفاده کن من خودم معلمم به دانش اموزان پیشنهاد میکنم این کتاب رو مطالعه کنن
      و اینکه بعد از یادگیری الفبا میتونی برای تقویت شنیداری و یادگیری کلمات بیشتر فیلم های زبان اصلی و با زیرنویس ببینی

      پاسخ
  • مهدی جهان
    مهر 9, 1399 1:49 ق.ظ

    میخوام زبان رو از سایت شما شروع کنم به یادگیری امیدوارم بتونم توی مدت کمی مسلط بشم.
    راستی در متن اگه اشتباه نکنم I am interested صحیحه جای interestin

    پاسخ
  • شما فوق العاده اید ممنون که هستین خیلی وقت بود دنبال همچین سایتی بودم مممنووووون

    پاسخ
  • خیلی ممنون مطالب مفیدی بود

    پاسخ
  • ممنون ازتون خیلی کاربردی بود، پیش به سوی یادگیری زبان😍😋💪🏻

    پاسخ
  • You are the best

    پاسخ
  • عالی سایتتون دست همه شمایی که مجانی و رایگان آموزش میدین درد نکنه عالـــــــــــی خدا قوت

    پاسخ
  • فقط میتونم بگم بهترین سایتی هس ک دیدم، و در بهترین زمان هم شمارو پیداکردم♡

    پاسخ
  • خیلی جامعو کامل براتون آرزوی موفقیت دارم من ناامید شده بودم الان میخوام ازسایت شما شروکنم
    دلتون خوش تنتون سالم❤️

    پاسخ
  • خیلی ممنونممممممم
    شما فوق العاده هستین ❤❤❤😢

    پاسخ
  • صفی الله ناصری
    بهمن 20, 1399 11:04 ق.ظ

    میخواهم زبان را یاد بگیرم

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید واقعا مطالب بدرد بخور و با ارزش ورایگانی رو گذاشته بودید رفتم کانادا دعاتون میکنم😉

    پاسخ
  • Mohammad Amin Naji
    بهمن 27, 1399 3:36 ب.ظ

    از زحمات همه شماممنونم!

    پاسخ
  • مطالب بسیارعالی⚘

    پاسخ
  • سلام ازتون یک راهنمایی می خواستم . من می‌خوام یادگیری زبان رو به صورت خود آموز با سری کتاب امریکن انگلیش فایل شروع کنم . میخواستم بدونم کتاب های مکمل که حتما لهجه امریکن داشته باشن و در کنار سری امریکن انگلیش فایل استفاده می شن چیا هستن؟ مثلا برای گرامر و گسترش دایره کلمات و گوش دادن و حرف زدن و
    ……

    پاسخ
  • خداکنه بدرد بخوره مطالبتون من الان نگاه کردم و میخوام از الان شروع کنم

    پاسخ
  • بابت این عشق بلاعوض شما بی نهایت ممنون.خدا بهتون آرامش و سلامتی بده .

    پاسخ
  • چطوری بگم تنها سایتی که مطالبش رو تونستم درستی حسابی درک کنم سایت عالیتون هست

    پاسخ
  • محمدارمین لک
    خرداد 12, 1400 7:20 ب.ظ

    من میخوام سال بعد برم المان برای همین از این سایت استفاده کردم ممنون از سایتتون

    پاسخ
  • واقعا کارتون عالی ممنون بابت زحماتی که برای سایت کشیدین.
    لطفا همین طور خوب بمونید

    پاسخ
  • ببخشید برای کسی ک مبتدی هست بلد نیس جمله بندیش از لحاظ گرامری مشکل داره چجوری خلاصه برداری کنه؟یا مثلا داستان میخونه نباید اول ترجمه فارسی نگاه کنه ک معنیشو بفهمه؟چون من خودم صفرم خیلی از لغاتیم ک تو دبیرستان و راهنمایی خوندم همشونو تق ولق بلدم و یجورایی شک دارم و درواقع همه چی یادم رفته

    پاسخ
  • مرسی واقعا نکات خیلی خوبی بودن. thanks for your Kindness

    پاسخ
  • سلام خدا قوت
    واقعا انشالله خدا خیرتون بده که سایتتون رایگان هستش

    پاسخ
  • سایت شما خیلی فوق العادست

    پاسخ
  • عالی بود ممنون

    پاسخ
  • نمیشه سایت شما رو دنبال کرد؟؛)
    هرچی گشتم چیزی ندیدم.
    عالی هستید.
    هرچند در زبان کره ای ایراداتی وجود داره؛)

    پاسخ
  • خوب بود و کار بردی

    پاسخ
  • روش های بسیار کاربردی و مفید را در اختیار مون قرار دادید.
    میخام از همین امروز شروع کنم به خودآموزی زبان
    خدا قوت
    ممنون تان

    پاسخ
  • من اینکارا رو انجام دادم البته من فقط صحبت کردن و گوش کردن رو نیاز داشتم اما من قوووووولللللل میدم اگر اینکارا رو کنید قطعاااااااا پیشرفت عجیبی میکنید که خودتون تعجب میکنید نه بعد از یک ماه بلکه بعد از 10 روز پشماتون میریزه من که واقعا جواب گرفتم و همینطور سعی کنید کم کم عبارت های چند خطی از متن مورد نظر دربیارید و توی دیکشنری گوگل تمرینش کنید تلفظش رو و برید پادکست بدون متن گوش بدید و کاملا تمرکز کنید 3 بار برا خودتون بذاریدش اصلا هم مهم نیست نفهمید تمام رو فقط درک کردن کافیه اما فوقالعاده است انجام بدید پس

    پاسخ
  • Basira hashimi
    دی 4, 1400 3:19 ب.ظ

    لطفن ما مهاجر هستیم به ترکیه زبان بلد نسیتم با ما همکاری کنید تا حضوری یا انلاین درس بخانم لطفن

    پاسخ
  • عالی very well

    پاسخ
  • سروناز ایمانی
    اسفند 22, 1400 10:44 ق.ظ

    واقعا ممنونم ازتون که انقدر وقت گذاشتین

    پاسخ
  • درود و خداقوت بر شما
    بسیار عالی و سپاس فراوان

    پاسخ
  • بهزاد آزادی
    اردیبهشت 3, 1401 6:06 ب.ظ

    سلام
    واقعا عالی بود
    دقیقا همه چیز رو مرحله به مرحله توضیح داده و
    راهنمایی کرده بودین
    خیلی ممنونم ازتون

    پاسخ
  • جامع و کامل بود.ممنون از سایت خوبتان

    پاسخ
  • سلام
    ممنون از خدمات خوبتون
    فقط به عنوان یه پیشنهاد
    من خودم به شخصه زبان رو یاد میگیرم
    ولی چند وقت چون منبع درستی برای دوره کردن ندارم یادم میره
    اگه میشه داخل اپلیکیشنتون این. امکان رو هم اضافه کنید که بشه بعد از اتمام یادگیری چند ماه یکبار دوره انجام بدیم به صورت خیلی فشرده
    یا شایدم داخل فایل دوره یه سری رمز گذاری هایی بشه تا کلمات همیشه در ذهن باقی بمونن
    بازم ممنون

    پاسخ
  • ابوالفضل
    تیر 4, 1401 5:23 ق.ظ

    واقعا اموزشاتون خیلی خیلی عالی هستن فقط سایت یک مشکل خیلی کوچیک داره که اخر ادرس صفحه پسوند html هستش تو اینترنت راه هایی هستش که بشه html را از اخر ادرس سایت بردارید

    پاسخ
  • سلام یک سوال داشتم لطفا جواب بدید بنده دارم از اپیلکیشن چرب زبان درس های رایگان (انگلیسی) یعنی همون ۸۰ درس رو میخونم میخواستم بدونم بعد از این که کامل همشونو یاد گرفتم در چه سطحی قرار میگیرم؟؟؟ لطفا جواب بدید

    پاسخ
    • سلام اگر دروس رایگان (مقالات) رو هم در کنارش کار کنید میتونین در سطح آیلتس هم باشین منتها بستگی به خودتون داره. حتما توصیه می کنم مطلب مربوط به 450 اصطلاحات زبان، واژگان آیلتس و 100 درس رایگان رو هم در کنارش کار کنید

      پاسخ
  • از توضیحات تون واقعا سپاسگذارم،چند وقتی بود دنبالش بودم اما نمیدونستم از کجا باید استارت بزنم،وقت برای رفتن به کلاس نداشتم کما اینکه کلاسها فقط حدود ۴۰درصد بازدهی دارن.امیدوارم بتونم از توضیحات تون نهایت بهره رو ببرم،💪
    لطفا اگر امکان داشت آموزش زبان برای کودکان رو هم در منزل آموزش بدید

    پاسخ
  • انچه خوبان همه دارند تو تنها داری سایت بی نقص و بی نظیر آفرین واقعا آفرین لذت بردم

    پاسخ
  • Thanks for you

    پاسخ
  • خیلی توضیحات عالی و کاربردی بودن. تشکر می کنم.

    پاسخ
  • فاطمه عزتی
    شهریور 29, 1401 8:38 ق.ظ

    سلام بسیار عالی و بی نظیر متشکرم

    پاسخ
  • البته به جای BBC و VOA میشه از شبکه Press TV استفاده کرد به نظرم مناسب تره گوینده هاش با لهجه اصیل امریکن صحبت میکنن(چون اصالتا امریکایی اند)

    پاسخ
  • سلام
    من امسال پزشکی نیمسال دوم قبول شدم
    خواستم ببینم توی این سه ماه میشه با کمک شما به زبان انگلیسی مسلط بشم؟کلا جوابگو هستش؟
    و یه سوال دیگه اینکه باید از کجا شروع کنم

    پاسخ
  • خانم دکتر حدیث رزم آرا
    آبان 1, 1401 7:01 ب.ظ

    Hi🦄
    I’m hadith
    How are you

    Holla
    ComoteIIas?
    Mi nomberees hadith
    Encantado de Conocerte

    Cuantos años tienen
    Tengo17años
    Cuáles tu trabajo
    Soy estudiante

    Adios 😎
    سلام من خانم دکتر حدیث رزم آرا هستم در حال حاضر در یازدهم تجربی تیزهوشان در حال تحصلیم و نویسنده، رقاص و نقاش و اشپز وکارگردان و انیمیشن ساز فیلم ساز هستم .
    خیلی متشکرم♡از زحمات جناب اقای حیدری😏

    پاسخ
  • محمد ادبی
    آذر 6, 1401 11:14 ق.ظ

    پرینت گرفتم روش های شما رو
    به کمک شما احتایج دارم تا با دنیایی فراتر از این قفس امکان تعامل و گفتگو داشته باشم و بتونم عمق بدم به نگاهم به تفکرم و سطح خودم

    پاسخ
  • حرف نداشت 🙂

    پاسخ
  • صبوری علی
    آذر 13, 1401 10:49 ق.ظ

    با سلام ودرود خدمت شما
    خیلی ممنون از شما بخاط سایت مفید و کاربردی تان سپاس

    پاسخ
  • واقعن عالی بود ♥️

    پاسخ
  • امیر حسین
    دی 5, 1401 11:58 ق.ظ

    واقعا سایت بی نظیری و خیلی کارآمد درست کردید و دارید 👌👌👌🤓👍👍👍🙌

    پاسخ
  • باسلام، من تازه وارد سايت تون شدم و بلافاصله نظرات رو مرور کردم که اکثریت از سایت شما راضی بودند!!! خواهش میکنم جواب بدید وبنده رو راهنمایی کنید!! قصد دارم برای کار به یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس برم، زبان م کاملا صفره!!! آیا میتونم با استفاده از سایت شما زبانم رو خوب کنم و اینکه چقدر زمان میبره؟؟ با تشکر از شما

    پاسخ
  • شما فوق العاده ايد..
    نمى دونم چطور براى تك تك مطالبتون ازتون تشكر كنم ..

    پاسخ
  • محمد مجتبی
    دی 23, 1401 4:38 ق.ظ

    واقعابیهترین طریقه ها برای فهمیدن یک شخص بود

    پاسخ
  • بی نظیر و کاربردی و مفید بود 👍👍مرسی از سایت خوبتون🙌🙌😊💕

    پاسخ
  • سلام
    بیش از اندازه کلیشه ای بود
    از خوندن مطلب خسته شدم کمک زیادی هم نکرد
    ممنون

    پاسخ
  • با سلام و خسته نباشيد من دانلود رايگان آموزش مكالمه انگليسي را در كامپيوتر جستجو كردم اموزش چر ب زبان را پيدا و دانلود كردم و براي شروع مبلغ 170000 تومان مي بايست واريز كنم لطفا راهنمايي فرمائيد

    پاسخ
  • سلام من میخوام توی ۳،۴ماه حداقل بتونم بصورت دست وپا شکسته صحبت کنم و بفهمم مشاوره هم گرفتم از موسسه های زبان یکیگفت کلاس های فوق فضرده یکیگفت کلاس های فشرده یکی هم گفت کلاس خصوصی یا حتی آنلاین.آخر هم نفهمیدم کدوم کار رو انجام بدم زمان هم داره میره همینجوری.واقعا ممنون میشم کمک کنید و راهنمایبم کنید

    پاسخ
  • لیلا صادق زاده
    اردیبهشت 26, 1402 11:20 ق.ظ

    سلام و عرض ادب
    من ایران نیستم و فایل های شما را می خواهم ممکن راهنمائی کنید از استانبول پکیج های شما را تهیه نموده و با این متد ها زبان انگایسیمو عالی تر کنم.
    تجدید احترام صادق زاده

    پاسخ
  • فقط اونجا که نوشتید به رابطه با خارجی های جذاب فکر کنید😂😂این دقیقا محرک منه برای زبان😂

    پاسخ
  • با سلام و وقت بخیر خدمت شما ، ببخشید استاد من دنبال یک منبع آموزش زبان انگلیسی به طور رایگان میگردم ، کل این منبع رو هم مطالعه کردم و رفتم منبع بعدی که 100 درس بود یک درس رو خواندم ولی فکر نکنم با اینها چیزی نصیبم بشه اگه بتونید بگید از کجا کامل و حرفه ای شروع کنم خیلی ممنون میشم ، بنده 15 سالمه و تا الان زبان کلاس نهم رو بلدم..

    پاسخ
  • سلام وقتتون بخیر ممنونم از سایت خوبتون من یه سوال داشتم دختر من کلاس اول رو تمام کرده و میره دوم دبستان امسال میخوام زبان رو شروع کنم به نطرتون اموزشگاه ایران اروپا انلاین بزارم بهتره یا سفیر حضوری بهتره؟ میخوام ببینم که حضوری و انلاین بودن مهمتره یا اموزشگاه؟

    پاسخ
  • ای اس آی لایت
    تیر 22, 1402 11:22 ق.ظ

    ممنون از سایت خوبتون
    دیدن انیمیشن خیلی به یادگیری زبان کمک میکنه مخصوصا به لیسنینگ به من که خیلی کمک کرده.

    پاسخ
  • سلام وقت بخیر من پکیج بدون توقف رو خریداری کردم و الان ک مجددا وارد حساب شدم متوجه شدم که توی لیت دانلود ها وجود نداره و محصول رو ندارم لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
  • سلام وقتتون بخیر وخوشی، من اپلیکشن زبان چرب رو خریدم، و میخام بدونم نیاز هست کتابی در کنارش خریداری کنم، ممنون میشم راهنمایی کنید؟

    پاسخ
  • ابراهیم
    دی 30, 1402 7:29 ق.ظ

    سلام وقت بخیر
    دوستان من پک فایل صوتی نصرت را اینجا خریداری کردم اما متاسفانه ندارمش و نمیدونم از کجا باید پیداش کنم لطفا کمکم کنید ممنونم

    پاسخ
  • سلام ممنون از اطلاعات مفیدتون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست