georgian

۳ نرم افزار و منبع مهم آموزش زبان گرجی (موبایل و کامپیوتر)

گاما

در این مقاله بیش از ۳ خودآموز کاربردی زبان گرجستانی برای اندروید، آیفون و کامپیوتر که سرعت یادگیری شما را افزایش می دهند معرفی میکنیم. دقت کنید که این نرم افزارها با معنای فارسی عرضه می شوند. به این نکته مهم دقت کنید که در حال حاضر به دلیل جدید بودن، خودآموز و منابع زیادی برای زبان گرجی در ایران عرضه نشده است و سه نرم افزار زیر بهترین های موجود هستند.

۱- آموزش زبان گرجی نصرت

نصرت گرجی

در حال حاضر در ایران این بسته بهترین خودآموز برای یادگیری زبان گرجی با تاکید بر مکالمه است. برای اولین بار در ایران بهترین پکیج آموزشی زبان گرجی به روش نصرت در ۹۰ روز را برای استفاده شما عزیزان در چرب زبان قرار داده ایم.این آموزش از مقدماتی تا پیشرفته مکالمات زبان گرجی را به شما به آسانی و بهتر از هر کلاس و استادی خواهد آموخت. آموزش زبان گرجی نصرت در حال حاضر تنها پکیج آموزش تصویری به فارسی در ایران است. با بسته آموزش گرجی نصرت به صورت تصویری زبان گرجی را از مقدماتی تا پیشرفته به شما آموزش می دهد.

point ico   اطلاعات بیشتر و خرید این خودآموز فوق العاده

۲- اپلیکیشن اندروید از تیناپردازش

آموزش زبان گرجی

این نرم افزار که در حال حاضر فقط برای اندروید عرضه شده است بصورت غیر رایگان عرضه شده است و برای یادگیری، باید هزینه پرداخت کنید. هر چند در حال حاضر تنها اپلیکیشن است که زبان گرجی را همراه با تلفظ و معنای فارسی آموزش می دهد. ‏‏فیلم های آموزشی این برنامه، به آموزش الفبا، لغات ، عبارات و مکالمات روزمره و پرکاربرد در زبان گرجی می پردازد.

point ico   لینک دانلود برای اندروید

۳- اپلیکیشن ۵۰ languages

اپلیکیشن ۵۰ languages

این اپلیکیشن که هم برای اندروید و هم آیفون ارائه شده است بسیاری از لغات کاربردی زبان گرجی را به صورت تصویری به شما آموزش میدهد. در واقع برای سطح مبتدی تا متوسط مناسب است. ترجمه فارسی ندارد ولی به راحتی می توان معنای کلمات در آن را متوجه شد. تلفظ هم در این اپلیکیشن پر امتیاز وجود دارد.

point ico   لینک دانلود برای اندروید

point ico   لینک دانلود برای آیفون

هرگونه سوال یا نظری راجب زبان گرجی دارید در بخش نظرات با چرب زبان مطرح نمایید.

بسیار کاربردی

8 گام اصلی برای یادگیری زبان گرجی که باید بلد باشید!

زبان گرجی یکی از زبان‌های مهم و باستانی است که در کشور گرجستان و بخشی از مناطق همجوار به آن صحبت می‌شود. گرجستان یک کشور در منطقه قفقاز جنوبی است و زبان گرجی، به عنوان زبان رسمی این کشور، تاریخچه‌ی طولانی و پیچیده‌ای دارد.اموزش هر زبانی به عنوان یک فرایند چند مرحله‌ای است و زبان گرجی نیز مستثنی نیست. در ادامه چند مرحله برای یادگیری زبان گرجی آورده شده است:

    1. آشنایی با الفبا و تلفظ زبان گرجی از الفبای خاصی به نام الفبای گرجی استفاده می‌کند. برای شروع، آشنایی با حروف الفبا و تلفظ صحیح آنها اهمیت دارد.
    2. استفاده از منابع آموزشی کتابهای آموزش زبان گرجی، منابع آنلاین، ویدئوها و پادکست‌ها می‌توانند منابع خوبی برای یادگیری باشند. انتخاب منابعی که به تدریج پیچیدگی زبان را افزایش دهند می‌تواند مفید باشد.
    3. درس‌های زبان گرجی می‌توانید به دوره‌های آموزشی زبان گرجی در موسسات آموزش زبان یا دوره‌های آنلاین مراجعه کنید.
    4. گفتگو و تمرین برقراری گفتگوهای عملی با افراد حاکم بر زبان گرجی یا همراهی با هم‌یادگیران می‌تواند به بهبود مهارت‌های شنیداری و گفتاری کمک کند.
    5. استفاده از نرم‌افزارهای آموزشی نرم‌افزارهای زبان گرجی آموزشی، اپلیکیشن‌های موبایل و وبسایت‌های آنلاین می‌توانند در یادگیری زبان کمک کنند.
    6. تمرین نوشتاری نوشتن متن‌ها، جملات یا حتی خودتان را به زبان گرجی ترجمه کردن می‌تواند تمرین مفیدی باشد.
    7. فهم فرهنگ گرجستان آشنایی با فرهنگ و تاریخ گرجستان می‌تواند در درک بهتر مفهوم‌های زبانی کمک کند.
    8. پیوستن به جمعیت محلی اگر امکانش وجود دارد، پیوستن به جمعیت محلی که زبان گرجی را به عنوان زبان اصلی خود دارند، می‌تواند تجربه یادگیری شما را بهبود بخشد.
زبانمهر

حتما بخوانید!

1 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • مریم اصلانی
    بهمن 21, 1399 7:37 ب.ظ

    سلام خسته نباشید.من این نرم افزار رو نصب کردم و واقعا عالی و کاربردیه,ازهمتون ممنونم و اینکه من خیلی برای دیکشنری گرجی به فارسی پی سراغ شدم ولی متاسفانه پیدا نکردم,شما میتونید کمکم کنید؟؟؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست