وکیل

8 بهترین وکیل شهر اهواز (زن و مرد خبره)

گاما

انتخاب یک وکیل مناسب در هنگام مواجهه با مسائل حقوقی و حقوقی بسیار مهم است. وکلا تخصص‌های مختلفی دارند از وکیل ملکی گرفته تا گمرک، کیفری، حقوقی، طلاق و … و هر کدام برای حل مشکلات مختلف تخصص دارند و شما هم بهتر است بسته به پرونده خود وکیل انتخاب کنید. این راهنما به شما کمک می‌کند تا وکیلی که بهترین تطابق با مسئله شما را دارد را در اهواز پیدا کنید.

بزرگترین کشور جهان+ پرجمعیت ترین+ کوچک ترین و کم جمعیت ترین

وکیل حقوقی یا وکیل کیفری؟ تفاوت و تخصص‌های آنها

وکیل حقوقی و وکیل کیفری دو نوع وکیل هستند که در حوزه‌های حقوقی مختلف تخصص دارند. این دو نوع وکیل تفاوت‌هایی در زمینه تخصص و مسائلی که به آنها می‌پردازند دارند. در ادامه، به تفاوت‌ها و تخصص‌های وکیل حقوقی و وکیل کیفری پرداخته می‌شود:

وکیل حقوقی (Civil Lawyer):

  1. تخصص در امور حقوقی مدنی: وکیل حقوقی به حل مسائل حقوقی مرتبط با مسائل مدنی می‌پردازد. این مسائل ممکن است شامل قراردادها، مالکیت معنوی، طلاق، میراث، تنازعات مالی، حقوق ملکی و غیره باشند.
  2. مشاوره حقوقی: وکیل حقوقی به مشتریان خود مشاوره حقوقی ارائه می‌دهد. او کمک می‌کند تا مسائل حقوقی مرتبط با تعهدات مالی، حقوق مالکیت، قراردادها و دیگر امور مدنی را حل کنند.
  3. نمایندگی در دادگاه: وکیل حقوقی می‌تواند مشتری را در دادگاه نمایندگی کند و در مقابل دیگر طرف‌ها یا وکلا نیز در دادگاه حضور داشته باشد.

وکیل کیفری (Criminal Lawyer):

  1. تخصص در امور کیفری: وکیل کیفری به حل مسائل حقوقی مرتبط با امور کیفری و جرم‌ها می‌پردازد. او مشتریان خود را در پرونده‌های جرمی نمایندگی می‌کند.
  2. نمایندگی در دادگاه کیفری: وکیل کیفری می‌تواند مشتری را در دادگاه‌های کیفری نمایندگی کند و به دفاع از حقوق مشتری در مواجهه با اتهامات جرمی بپردازد.
  3. پیگیری پرونده‌های کیفری: وکیل کیفری به تحقیق در مورد جزئیات پرونده‌های کیفری، بررسی شواهد، مشاوره در مورد بهترین راهکارهای دفاعی، و تلاش برای حفظ حقوق مشتری اختصاص دارد.

در نهایت، انتخاب بین وکیل حقوقی و وکیل کیفری بستگی به نوع مسئله حقوقی شما دارد. اگر مسئله‌ای مرتبط با حقوق مالی، مالکیت، یا قراردادهاست، وکیل حقوقی ممکن است بهترین انتخاب باشد. اما اگر مسئله‌ای جرمی و مرتبط با اتهامات کیفری دارید، وکیل کیفری نیاز دارید. همچنین، در برخی موارد، وکلا می‌توانند در همکاری با یکدیگر بهترین نتیجه را برای مشتریان فراهم کنند، به عنوان مثال، در پرونده‌هایی که شامل جنبه‌های مدنی و کیفری هستند.

حتما بخوانید: قواعد رفتاری انگلیسی زبان ها

نکاتی که باید در تعیین قیمت وکیل مراقبت کنید

تعیین قیمت وکیل یک موضوع مهم در فرآیند انتخاب وکیل برای مسائل حقوقی است. در ادامه نکاتی را که باید در تعیین قیمت وکیل مراقبت کنید، معرفی می‌کنم:

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزشی چرب زبان، هرررر زبانی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان زبان مدنظرتو مثل بلبل حرف بزن!


 

  1. تعیین ساعت کاری و نرخ ساعتی: بسیاری از وکلا بر اساس ساعت‌های کاری خود و نرخ ساعتی خود قیمت‌گذاری می‌کنند. قبل از انتخاب وکیل، مطمئن شوید که از نرخ ساعتی او آگاهی دارید و در صورت امکان، تعهد مالی را با وکیل به صورت کتبی بررسی کنید.
  2. هزینه‌های اولیه: بیشتر وکلا هزینه‌های اولیه‌ای را برای مشاوره اولیه یا تعیین وضعیت مالی پرونده درخواست می‌کنند. از وکیل سوال کنید که آیا هزینه اولیه و یا هر گونه هزینه دیگری وجود دارد.
  3. سیاست هزینه‌ها: بپرسید که وکیل چگونه هزینه‌ها را محاسبه می‌کند. آیا به نرخ ساعتی کار می‌کند یا هزینه ثابت دارد؟ چگونه هزینه‌های اضافی مثل هزینه دادگاه یا متخصصان حقوقی دیگر محاسبه می‌شود؟
  4. ساعات مشاوره رایگان: بعضی وکلا مشاوره اولیه رایگان ارائه می‌دهند. از این فرصت استفاده کنید تا وکیل را ملاقات کرده و پرونده خود را برای او توضیح دهید.
  5. تعداد وکلا: اگر پرونده شما به تیمی از وکلا و کارشناسان حقوقی نیاز دارد، از وکیل سوال کنید که چگونه هزینه‌ها محاسبه می‌شوند و آیا هر کدام از اعضای تیم دارای نرخ جداگانه‌ای هستند.
  6. هزینه دادگاه: اگر پرونده شما به دادگاه می‌رود، هزینه‌های دادگاه نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. از وکیل بپرسید که چگونه این هزینه‌ها محاسبه می‌شوند و چه مقدار به عهده شما است.
  7. تعهد مالی و قرارداد کتبی: همه شرایط مالی باید به صورت کتبی در یک قرارداد با وکیل ثبت شود. این قرارداد باید شامل نرخ ساعتی، هزینه‌های اولیه، شرایط مرتبط با هزینه دادگاه و دیگر جزئیات مالی باشد.
  8. مختصر و روشن بودن: وکیل باید به شما هزینه‌ها و سیاست هزینه‌ها را به طور روشن و مختصر توضیح دهد تا از هر گونه ابهامات جلوگیری شود.
  9. پرسش از وکیل‌های دیگر: قیمت‌گذاری وکیل را با وکلا دیگر مقایسه کنید. این به شما کمک می‌کند تا یک تصمیم اطلاع‌رسانی‌تر در مورد تعیین قیمت کنید.

در نهایت، مهمترین نکته این است که شما باید از همه جزئیات مرتبط با هزینه‌ها و تعهدات مالی خود در مورد پرونده حقوقی خود مطلع باشید و همچنین تمامی مسائل را به صورت کتبی و قانونی ترتیب دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا از همه مشکلات مالی جلوگیری کرده و بهترین خدمات حقوقی را دریافت کنید.

وکیل

جمعیت آمریکا و ایالت های آن به تفکیک و 20 آمار جالب

بهترین وکلای شهر اهواز

برای اینکه بهترین وکیل های یک شهر را بشناسید باید تجربه کافی در این زمینه، حضور کافی در دادگاه و دعاوی مختلف و موارد از این قبیل زیاد داشته باشید. ضمنا نظرات و بازخورد موکل های آنها را که در دعاوی مختلف، وکیل گرفته اند را بررسی کنید.

رزومه و تجربه نیز در کنار این موارد بسیار مهم است ضمن اینکه انصاف، پایبندی و اخلاق وکیل نیز بسیار مهم است. اینها نکاتی هستند که ما در نظر گرفته ایم تا بهترین وکلای اهواز را معرفی کنیم اما این نکته مهم را همین الان بگوییم که ممکن است برخی از این وکلا، هر پرونده ای را قبول نکنند یا گاها پرونده های ارزان یا زیر فلان قیمت را نپذیرند. اکثر وکلای معروف و ماهر همینطور هستند پس بهتر است چند نفر از وکلای زیر را تماس بگیرید، مورد خود را با آنها تلفنی یا حضوری در میان بگذارید بعد تصمیم بگیرید چه کسی وکیل تان باشد.

1-آقای ایمان موسوی

  • آدرس و شماره تماس دفتر: خوزستان، اهواز، امانیه، خیابان منصفی، نبش پودات،مجتمع صدرا، طبقه4، واحد8. تماس: 09163138751

آقای ایمان موسوی

دکتر سید ایمان موسوی با سابقه کاری بیش از 13 سال یکی از بهترین وکلای شهر اهواز می باشد. دکتر موسوی در طول این 13 سال در بیشتر پرونده های خود به موفقیت رسیده و پرونده‌ها را به نتایج مطلوبی رسانده است.

در طول سابقه کاری ایشان 500 پرونده جریانی و مختومه در حوزه های مختلف اعم از ملکی، کیفری، حقوقی و… را به نتایج مطلوب رسانده است. از خصوصیات دیگر دکتر موسوی می‌توان به تحلیل دقیق پرونده با توجه به رویه حاکم حقوقی و شرایط زمانی و مالی اشاره کرد.

بهترین دانشگاه های جهان در رشته حقوق (آپدیت 2023)

2-خانم ندا زالی کاهکش

  • آدرس و شماره تماس دفتر: اهواز، خیابان ده شرقی اصلی کیانپارس، مجتمع سپهر، طبقه چهارم، واحد ۱۴. تلفن: 09163189480

خانم ندا زالی کاهکش

خانم ندا زالی کاهکش وکیل پایه یک دادگستری در اهواز، مشاوره حقوقی، و دارای 13 سال سابقه در زمینه‌های مختلف وکالت اعم از کیفری، ملکی، خانواده و… می باشند.

برخی از تخصص خانم ندا زالی کاهکش شامل وکالت در دعاوی حقوقی شامل تنظیم انواع قرارداد ها، مشاوره تخصصی حقوقی به شرکت ها، مطالبه وجه چک و…، وکالت در دعاوی کیفری؛ مواد مخدر، قتل،کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت و…، وکالت در دعاوی ملکی، خانواده و… می باشد.

3-آقای صادق دادک

  • آدرس و شماره تماس دفتر: خوزستان، ملاثانی، بلوار امام خمینی، نبش خیابان دوم، طبقه فوقانی بانک سپه تماس: 09163002838

آقای صادق دادک

جناب آقای صادق دادک وکیل پایه یک دادگستری در استان خوزستان می باشد. ایشان در حوزه های مختلفی مشغلول به فعالیت می باشند. و بسیاراصولی و کاربردی به مراجعه کنندگان خود مشاوره می دهد. و تعاملات خوبی با آنها برقرار می کند تا مردم بتوانند مشکلات خودشان را با آقای وکیل دادک مطرح نمایند.

برخی از مهارت ها و تخصص های ایشون شامل بیش از 15 سال سابقه وکالت، دارای مدرک کارشناسی علوم قضایی، متخصص در اسناد رسمی و تجاری، اعسار، تملک آپارتمان‌ها، دعاوی ملکی، دعاوی خانواده و… می باشد.

جالبه بخونید: مزایای گرین کارت آمریکا (و معایب آن)

4-خانم فاطمه زارع

  • آدرس و شماره تماس دفتر: خوزستان، آبادان، امیری، روبروی داروخانه هندیجانی، ساختمان پارسیان، طبقه 4، واحد 16 تماس: 09173235361

خانم فاطمه زارع

سرکار خانم فاطمه زارع یکی از وکلا مجرب و شناخته شده در استان خوزستان می باشند. خانم فاطمه زارع یکی از وکلای پایه یک و مشاوران حقوقی می باشد که با پیگری دقیق سریع در کوتاه ترین زمان ممکن پرونده را به نتایج می رساند.

برخی از سوابق و حوزه های تخصصی خانم زارع عبارتند از مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، اخذ پرونده های حقوقی، نوشتن اوراق قضایی و ارائه مشاوره های حضوری و غیر حضوری، متخصص در دعاوی شفعه، دعاوی تصرف عدوانی، دعاوی سرقفلی و حق کسبه و پیشه، متخصص در دعاوی ملکی، دعاوی کیفری، دعاوی خانواده، ارث و میراث و…

5-آقای امیر کروشاوی

  • آدرس و شماره تماس دفتر: خوزستان، اهواز، خیابان انقلاب، نبش خیابان ولیعصر، مجتمع وکلا، طبقه 2، واحد 4 تماس: 09166110390

آقای امیر کروشاوی

آقای امیر کروشاوی وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقیمی باشد. ایشان 15 سال تجربه وکالت را دارا می باشد و موفقیت های بسیاری را بدست آورده و رضایت موکلین را جلب نموده است.

از جمله سوابق و حوزه های تخصصی میتوان به 15 سال سابقه کار، اخذ پروانه وکالت از سوی قوه قضائیه، دارای مدرک کارشناسی حقوق قضائی، متخصص دعاوی ملکی، دعاوی خانوادگی، دعاوی کیفری، دعاوی ثبتی، دعاوی راهنمایی و رانندگی و… می‌باشد.

حتما بخوانید: چرا نباید مهاجرت کنیم؟ 14 دلیل

6-خانم شیما صالحی وند

  • آدرس و شماره تماس دفتر: اهواز، زیتون کارمندی، خیابان اصلی کمیل، روبروی پارک زیتون، ساختمان پاستور، طبقه 4 تماس: 09163367128

خانم شیما صالحی وند

خانم شیما صالحی‌وند وکیل پایه یک دادگستری و دارای مدرک ارشد حقوق و جزا و جرم شناسی در اهواز می باشند ایشان با بیش از 10 سال سابقه در زمینه های مختلف حقوقی از جمله پرونده های قضائی دارای حضور مستمر در عرصه وکالت می باشد.

خانم صالحی تسلط بسیار قوی بر قوانین و روندهای قانونی دارد و با پیگیری و مسئولیت پذیری خود و همچنین اتکا بر تجربه های کسب شده سعیبر این داشته تا موکلین خود را به نتیجه مطلوبی برساند.

7-بقیه وکلای خوب شهر که پیشنهاد می کنیم

  • آقای مجتبی صالحی نژاد: اهواز، 24 متری روبروی خیابان شهید شمخانی، ساختمان نگین، طبقه دوم، پلاک 8 تماس: 09166001809
  • خانم مریم گودرزی : خیابان آزادگان (۲۴ متری)، بین رضایی و اهوازیان، مجتمع اداری دیپلمات، طبقه دوم، واحد ۹(حضور در دفتر فقط با هماهنگی و تعیین وقت قبلی) تماس: ۰۹۱۶۳۰۷۸۵۷۱
  • آقای علی تقی‌زاده : اهواز، كيانپارس، نبش خيابان ١٩غربی، ساختمان رامين، طبقه دوم، واحد ٨ تماس: 09161180073
  • خانم زهرا عسگری: اهواز، امانیه، نبش خیابان منصفی، جنب بانک مسکن، جنب پمپ بنزین، طبقه اول تماس: 09166368709. تماس: 09139839999

بلد باشید: آسان ترین کشور ها برای اقامت (برای ایرانیان)

8 نکته برای موفقیت در هر پرونده ای (حتما بلد باشید)

برای موفقیت در پرونده‌های دادگاه، شما باید نکات مهمی را رعایت کنید و به اهمیت نکات حقوقی و روش‌های موثر در دادگاه توجه داشته باشید. در ادامه چند مرحله کلیدی برای موفقیت در پرونده‌های دادگاه را مطرح می‌کنم:

1- مشاوره حقوقی: اگر می‌خواهید در یک پرونده دادگاه موفق شوید، بهترین اقدام اولیه این است که با یک وکیل یا مشاور حقوقی مشورت کنید. وکیل شما را راهنمایی می‌کند و نکات حقوقی مربوط به پرونده را برای شما توضیح می‌دهد.

2- تحقیق و جمع‌آوری اطلاعات: باید اطلاعات کامل و دقیقی در مورد پرونده خود جمع‌آوری کنید. این شامل مستندات، شواهد، شاهدان و هر نوع مدرک مرتبط با پرونده است. تحقیق و جمع‌آوری اطلاعات می‌تواند در دادگاه به شما کمک کند.

3- آماده‌سازی به خوبی: برای ظاهر در دادگاه، باید خود را به خوبی آماده کنید. این شامل تمرین و تمهید جلب به خوبی، آماده کردن شواهد و اسناد، و یادگیری قوانین مربوط به پرونده شما می‌شود.

4- پیروی از مراحل دادگاه: باید به دقت از مراحل دادگاه پیروی کنید. این شامل ارائه اسناد و شواهد در زمان تعیین شده، پیروی از دستورات دادگاه و رعایت قوانین دادگاه است.

5- ارتباط مؤثر با وکیل: ارتباط مؤثر و مداوم با وکیل شما بسیار مهم است. باید با وکیل خود مشورت کنید و از وی خواهش کنید تا تمامی جزئیات مرتبط با پرونده را برای شما توضیح دهد.

6- احترام به دادگاه: هنگام حضور در دادگاه باید احترام و ادب را رعایت کنید. این شامل ارتباط محترمانه با داوران و احترام به قوانین دادگاه می‌شود.

7- تدابیر امنیتی: اگر پرونده شما نیازمند تدابیر امنیتی خاصی است، باید آنها را به دقت اجرا کنید. این ممکن است شامل حفظ حریم شخصی یا ایمنی شما در دادگاه باشد.

8- تدابیر پس از دادگاه: پس از جلب در دادگاه، باید تدابیر لازمی را اتخاذ کنید تا تصمیم‌نامه دادگاه را اجرا کنید یا در صورت نیاز در دعواهای قانونی بعدی اقدام کنید.

8 بهترین وکیل شهر اصفهان (وکلای زن و مرد اصفهان و کاملا خبره)

توجه داشته باشید که هر پرونده دادگاه ممکن است وضعیت و خصوصیات خاص خود را داشته باشد. بهتر است با وکیل خود تماس بگیرید و نکات مرتبط با پرونده‌تان را مشورت کنید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست