Swedish-Book-1440x700

۳ نرم افزار جدید یادگیری زبان سوئدی بصورت خودآموز (اصولی و سریع)

گاما

در این پست ۳ بسته نرم افزاری شامل دی وی دی و سی دی های آموزش زبان سوئدی بصورت خودآموز را به شما معرفی می کنیم. این بسته ها در حال حاضر بهترین و جدیدترین نرم افزارهای آموزش زبان سوئدی هستند که این زبان را بدون نیاز به کلاس و بصورت سریع و اصولی به شما آموزش میدهند.

۱-  آموزش زبان سوئدی به روش رزتا استون

Rosetta swedish

رزتا استون نرم‌ افزاری قدرتمند و تعاملی برای آموزش زبان با استفاده از تصویر، صدا و ویدیو و بهترین و ساده‌ترین راه حل برای یادگیری یک زبان دوم و بخشهای مختلف آن نظیر خواندن، نوشتن، مکالمه، تلفظ و گرامر می‌‌باشد.
شیوه آموزشی در رزتا استون بر این اصل ساده که یادگیری زبان باید آسان، موثر، سرگرم کننده و کاربر محور باشد، استوار است. در واقع این شیوه آموزشی از طریق ایجاد وابستگی کلمات و عبارات با تصاویر از طریق مثال‌هایی که در زندگی واقعی و روزمره با آن روبرو می‌‌شویم، مشابه یادگیری زبان مادری به صورت طبیعی و بدون ارائه ترجمه و شرح گرامر یا دستورات گیج کننده است. این مجموعه آموزشی به شکلی طراحی شده است که زبان‌آموز به سادگی و به صورت ناخودآگاه معنی و مفهوم کلمات و عبارات را درک کرده و آموخته‌های موجود ملکه ذهن او می‌‌شود.

اطلاعات بیشتر یا خرید اینترنتی

۲-  آموزش مکالمه سوئدی با متد نصرت

nosrat swiden

بهترین بسته آموزش زبان کره ای شامل چند دی وی دی، با تاکید بر تقویت مکالمات زبان سوئدی می باشد. آموزش زبان سوئدی نصرت یکی از بهترین ترین مجموعه هایی است که جهت آموزش کامل زبان سوئدی برای شما عزیزان فراهم گردیده است و بر روی تمامی مهارت های زبان سوئدی شامل گویش، تلفظ و مکالمات تاثیر بسزایی دارد. این مجموعه برگرفته از جدیدترین متد آموزشی روز دنیاست. با این مجموعه شما می توانید در هر مکان و موقعیتی که هستید مکالمه سوئدی خود را تقویت کنید زیرا این بسته قابل اجرا بر روی کامپیوتر، موبایل و دی وی دی پلیر (DVD Player) و MP3 می باشد. مجموعه ای که در این سایت برای شما فراهم کرده ایم، آخرین و کامل ترین نسخه سوئدی نصرت است که دارای ۳۰ درس و همراه با آموزش مکالمات صوتی زبان سوئدی نصرت است.

اطلاعات بیشتر یا خرید اینترنتی 

۳-آموزش زبان سوئدی پیمزلر Pimsleur Swedish

swedish

مجموعۀ پیمزلر سوئدی در ۳۰ روز از معتبرترین و موثرترین روش های آموزش زبان در دنیا می باشد. مردم در سرتاسر دنیا از متد آموزشی پیمزلر برای درک یک زبان جدید و صحبت به آن زبان در کوتاه ترین زمان ممکن بهره می برند. اگر تجربه ای در این زمینه ندارید، ممکن است در ابتدا چنین امر ساده ای که در عین حال بسیار نتیجه بخش هم است، برای شما غیر قابل باور به نظر برسد؛ اما حقیقت آن است که هر شخص می تواند زبان های خارجی را با استفاده از یک سیستم آموزشی درست، فرا بگیرد. با استفاده از متد آموزشی پیمزلر، شما از سال ها تلاش و پژوهش در امر آموزش زبان بهره خواهید برد. متد آموزشی پیمزلر سالهاست که مورد توجه و اطمینان نهادهای دولتی، سیاستمداران، شرکت ها و هر فردیست که می خواهد و یا نیاز دارد تا زبان جدیدی را در کوتاه ترین زمان ممکن و بطور کارآمد بیاموزد. تمامی اصول آموزشی در این مجموعه در نظر گرفته شده است که این امر آن را به مطمئن ترین راه برای فراگیری زبان تبدیل می نماید.

اطلاعات بیشتر یا خرید اینترنتی

۴- اپلیکیشن های موبایل

متاسفانه اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان سوئدی در سطح جهانی و ایران بسیار کم و یا خیلی ضعیف هستند. پیشنهاد می کنیم وقت تان را روی این اپلیکیشن ها هدر ندهید. از سه بسته آموزشی بالا استفاده کنید. هر چند اپلیکیشن Duolingo را برای یادگیری تا حدودی پیشنهاد  می کنیم:

اپ روسی

دانلود اپلیکیشن Duolingo برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Duolingo برای io

باز هم هرگونه سوالی در زمینه یادگیری زبان سوئدی بصورت خودآموز دارید در بخش نظرات با ما مطرح کنید.

مطالب بسیار کاربردی

زبانمهر

حتما بخوانید!

2 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست