اسپانیایی

بهترین روش یادگیری سریع زبان اسپانیایی (در منزل از صفر)

گاما

اسپانیایی یک زبان محبوب است که در سراسر جهان صحبت می شود. اسپانیایی یکی از زبان های خارجی است که یادگیری آن بسیار ساده می باشد – به خصوص زمانی که اولین زبان شما انگلیسی باشد. علی رغم ماهیت نسبتاً ساده زبان اسپانیایی، تسلط بر آن می تواند مدتی طول بکشد.

اگر می خواهید سریع اسپانیایی را یاد بگیرید، آموزش خود را متناسب با روشهایی که بهترین یادگیری را برای تان به ارمغان آورده است؛ تنظیم کنید. انواع مختلفی از تکنیک های یادگیری را انتخاب کنید تا به شما در راه صحبت کردن به زبان اسپانیایی کمک کنند.

۳ جنبه دشوار زبان اسپانیایی که اکثر زبان آموزان با آن درگیرند!

۷ فیلم فوق العاده برای تقویت زبان اسپانیایی +روش اصولی یادگیری

گام ۱- یادگیری از طریق غرق کردن خودتان در زبان

۱- چند عبارت پایه ی زبان اسپانیایی را یاد بگیرید. اگر بدانید که چگونه باید سلام و خداحافظی کنید ، و همچنین برخی از سؤالات اساسی را بپرسید، می توانید مکالمه ای کوتاه با هر کسی به زبان اسپانیایی داشته باشید.

 


اسپانیایی

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش اسپانیایی چرب زبان، زبان اسپانیایی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان اسپانیولی رو مثل بلبل حرف بزن!


 

  • به عنوان مثال ، با یادگیری “(¡Hola! ¿Cómo estás?” (OH-lah COH-moh es-TAHS شروع کنیدکه به معنی “سلام! شما چطور هستید؟” می باشد. وقتی دوستان و همسایگان تان می رسید، برای آن که تلفظ خود را تقویت کنید می توانید به جای انگلیسی از احوالپرسی اسپانیایی استفاده کنید.
  • اگر دوستان یا آشنایانی دارید که به زبان اسپانیایی صحبت می کنند ، از آنها بخواهید که فقط به زبان اسپانیایی با شما صحبت کنند. سعی کنید شما هم به زبان اسپانیایی به آنها پاسخ دهید و با پاسخ مناسب، از آنها کمک بگیرید.
  • اینها بهترین عبارات زبان اسپانیایی هستند (کلیک کنید). آنها را حتما دانلود کنید

یادگیری از طریق غرق کردن خودتان در زبان

۲- به موزیک اسپانیایی گوش بدهید. گوش دادن به موسیقی که متن ترانه های آن اسپانیایی باشد؛ روش خوبی برای عادت کردن به نحوه تلفظ صداهای اسپانیایی است و تکرار متن آهنگ ها به شما در یادگیری سریع کلمات کمک می کند. موسیقی های آهسته تر را انتخاب کنید تا بتوانید راحت تر کلمات را درک کنید.

  • اگر بلافاصله همه کلمات موجود در متن را تشخیص ندادید، نگران نباشید – فقط گوش بدهید و در صداهای زبان اسپانیایی غوطه ور شوید. هرچه واژگان خود را گسترش دهید، بیشتر و بیشتر زبان اسپانیایی را خواهید فهمید.
  • بهترین موسیقی ها در اینجا برای دانلود با زیرنویس

۳- فیلم ها و برنامه های تلویزیونی اسپانیایی را تماشا کنید. برنامه های تلویزیونی و فیلم های اسپانیایی می توانند راهی مناسب برای یادگیری سریع زبان باشند. شما می توانید برنامه های اسپانیایی را بصورت آنلاین و همچنین در شرکت های ارائه دهنده ی فیلم مانند نتفلیکس (Netflix) پیدا کنید.

  • به دنبال برنامه های تلویزیونی کشورهایی باشید که اسپانیایی در آن جا کندتر صحبت می شود، مانند کلمبیا.
  • در حالی که برنامه را تماشا می کنید، زیرنویس ها را به زبان اسپانیایی روشن کنید، نه زبان انگلیسی. شما نمی خواهید چگونگی ترجمه ی اسپانیایی به انگلیسی را یاد بگیرید ، بلکه می خواهید یاد بگیرید که چگونه به زبان اسپانیایی با دیگران ارتباط برقرار کنید. زیرنویس های اسپانیایی برنامه های تلویزیونی به شما کمک می کند کلمه نوشته شده را با صدا و تلفظ آن مرتبط کنید.
  • اینجا بهترین فیلم و سریالها برای دانلود رایگان

۴- زبان تلفن همراه و برنامه هایی را که استفاده می کنید به اسپانیایی تغییر بدهید. برای یادگیری سریع تر زبان اسپانیایی، باید آن را تا حد ممکن به بخشی از زندگی خود تبدیل کنید. با تغییر زبان در گوشی همراه و برنامه های خود ، این زبان برای شما طبیعی تر می شود.

  • تغییر تنظیمات تلفن همراه تان، لزوماً شما را در معرض تعداد قابل توجهی از کلمات و عبارات جدید قرار نمی دهد، اما به شما کمک می کند تا به جای انگلیسی ، بیشتر به اسپانیایی فکر کنید.
  • شما می توانید این اصل اساسی را در سایر زمینه های زندگی خود نیز گسترش دهید. به عنوان مثال، اگر هر هفته به کلاس یوگا می روید، می توانید به کلاسی بروید که در آن یوگا به زبان اسپانیایی تدریس می شود نه به زبان انگلیسی.

۵- کتاب های اسپانیایی بخوانید. از کتاب های کودکان شروع کنید، که با زبان ساده تر نوشته شده اند و برای کمک به کودکان در یادگیری زبان طراحی شده اند. اگر کتاب هایی را بخوانید که قبلاً نسخه انگلیسی یا فارسی آن را خوانده اید و آن کتاب را به خوبی می شناسید، به شما کمک می کند تا سریعتر به این زبان عادت کنید.

  • بیشتر رمان های کلاسیک و پرفروش دنیا به زبان اسپانیایی ترجمه شده اند. بسیاری از این کتاب ها به صورت آنلاین و با فرمت کتاب الکترونیکی در دسترس هستند. همچنین ممکن است بتوانید نسخه های ارزان قیمت را در کتابفروشی محلی تان پیدا کنید.
  • به جای خواندن در سکوت، متن ها را صدای بلند بخوانید. این به شما کمک می کند که گوش تان در زبان اسپانیایی پیشرفت کند و کلمات نوشتاری را با صدای کلمات و تلفظ آنها مرتبط می کنید.
  • همچنین می توانید کتابهای صوتی به زبان اسپانیایی را امتحان کنید. در کتابهایی که به صورت دیجیتال ضبط شده اند؛ می توانید سرعت را کم کنید تا بتوانید منظور گوینده را بهتر بفهمید.
  • بهترین کتابها و کتابهای پی دی اف رایگان در اینجا

علائم و فلش کارت های خودتان را بسازید.

۶- علائم و فلش کارت های خودتان را بسازید. به خصوص اگر شما یک یادگیرنده بصری باشید، فلش کارتها می توانند کمک زیادی به شما بکنند تا بتوانید آنچه که در اطراف تان می بینید به کلمات اسپانیایی ارتباط بدهید. تمرین هر روزه ی فلش کارت ها می تواند به تقویت کلمات و مفاهیم واژگانی که قبلاً آموخته اید کمک کند.

  • ممکن است از طریق جستجوی آنلاین بتوانید الگوهای رایگان فلش کارت را پیدا کنید و آنها را دانلود و سپس چاپ کنید.
  • روی اشیاء موجود در خانه تان؛ نام اسپانیایی آنها را برچسب بزنید. هر بار که به آن شیء نگاه می کنید، مهارتهای زبان اسپانیایی خود را تقویت خواهید کرد. با گذشت زمان، شما میتوانید هر شیء را به کلمه اسپانیایی مربوط به خودش و نه به کلمه انگلیسی آن؛ مرتبط کنید.

به اسپانیا یا یک کشور اسپانیایی زبان سفر کنید

۷- به اسپانیا یا یک کشور اسپانیایی زبان سفر کنید. اگر شرایط لازم برای این کار را دارید ، سفر به یک کشور اسپانیایی زبان می تواند یک تجربه عالی از غرق کردن خودتان در زبان جدید باشد. وقتی همه اطرافیان شما اسپانیایی صحبت می کنند، می توانید به جای فکر کردن به زبان انگلیسی، شروع به تفکر با زبان اسپانیایی کنید.

  • اگر دانشجو هستید ، برای اطلاع از فرصت های تحصیلی و مطالعه ی یک یا دو ترم در یک کشور اسپانیایی زبان، در دانشگاه خود؛ به دفتر تحصیل در خارج از کشور بروید. نه تنها ترم خودتان را می گذرانید، بلکه فرصت یادگیری زبان و فرهنگ اسپانیایی را نیز خواهید داشت.
  • در حالی که در این کشور هستید، سعی کنید فقط به زبان اسپانیایی صحبت کنید. وقتی خود را مجبور به صحبت کردن به زبان جدید کنید؛ می توانید آن را سریعتر یاد بگیرید.

آموزش زبان اسپانیایی با ۱۰۰ درس رایگان مشابه پیمزلر(+ متن pdf)

۶۷ عبارت کاملا کاربردی زبان اسپانیایی (ویژه توریست ها)

گام ۲- از نرم افزارهای موبایلی یا کامپیوتری استفاده کنید.

۱- به دنبال دوره های آموزشی آنلاین باشید. تعدادی دوره آنلاین وجود دارد که می تواند به شما در یادگیری زبان اسپانیایی و همچنین سایر زبان ها کمک کند. بسیاری از آنها رایگان هستند، در حالی که برخی دیگر هزینه اشتراک ماهیانه اندکی را از شما دریافت می کنند.

  • بسیاری از وب سایت ها ، مانند Memrise و Duolingo ، برنامه های تلفن همراهی دارند که به شما امکان می دهند دوره های یادگیری خود را هر کجا که هستید، با خود ببرید. به این ترتیب هر روز می توانید تمرینات اسپانیایی را انجام دهید.
  • برنامه های نرم افزاری مانند Rosetta Stone می توانند به سرعت زبان اسپانیایی را به شما آموزش دهند. روزتا استون توسط وزارت امور خارجه ایالات متحده مورد استفاده قرار گرفته است و آمریکا را قادر می سازد تا دیپلمات های جدید زبان را سریع بیاموزند.
  • بهترین اپلیکیشن ها را اینجا معرفی کردیم با لینک دانلود رایگان

۲- در برنامه های رایگانی ثبت نام کنید تا بتوانید لغات اسپانیایی را یاد بگیرید. اگر می خواهید سریع تر اسپانیایی را یاد بگیرید، یادگیری کلمات و واژگان می توانند به شما کمک کنند تا قوانین دستور زبان انتزاعی یا صرف افعال را نیز بهتر یاد بگیرید.

  • به عنوان مثال ، Memrise یک دوره آموزشی خاص است که ” ۵۰۰۰ کلمه ابتدایی به زبان اسپانیایی” نام دارد. استفاده از این دوره آموزشی می تواند واژگان شما را تا حد زیادی گسترش دهد و در صورتی که با پشتکار تمرین کنید کلمات بیشتری برای استفاده و یادگیری در اختیار شما قرار می دهد.
  • این برنامه ها به اندازه تلاشی که برای آنها انجام می دهید؛ خوب هستند. در حالی که می توانید کلمات زیادی را با استفاده از برنامه های آنلاین یا برنامه های تلفن همراه یاد بگیرید، هنوز باید کلمات تان را درمکالمه و سایر تکنیک های صحبت کردن تکمیل کنید. در غیر این صورت شما فقط تعداد زیادی کلمات اسپانیایی می دانید اما توانایی به کار بردن آنها را ندارید.

۳- هر روز درس های زبان اسپانیایی تان را مطالعه کنید. اگر سعی می کنید از طریق خودآموزی یک زبان جدید بیاموزید، باید کوشا باشید. تمرین هر روزه باعث می شود کلمات و عبارات اسپانیایی را که یاد می گیرید؛ در ذهن خود نگه دارید.

  • تمام آنچه که باید انجام دهید؛ چند دقیقه تمرین در روز است. به طور معمول اگر هر روز ۲۰ یا ۳۰ دقیقه وقت داشته باشید که به یادگیری زبان اختصاص دهید، زبان را سریعتر یاد می گیرید. نیمی از وقت خود را صرف مرور و تقویت آنچه که قبلاً آموخته اید، نموده و سپس سعی کنید موضوع جدیدی را برای یادگیری انتخاب کنید.
  • ما این 100 درس را توصیه میکنیم رایگان دانلود کنید

در وبلاگ ها و انجمن های اینترنتی اسپانیایی مشارکت کنید

۴- در وبلاگ ها و انجمن های اینترنتی اسپانیایی مشارکت کنید. اگر وب سایتی که از آن استفاده می کنید، انجمن هایی برای اعضا داشته باشد، شرکت در این انجمن ها می تواند یک روش مناسب برای تمرین اسپانیایی و همچنین پرسیدن سوال و دریافت راهنمایی از سایر کاربرانی باشد که آنها نیز سعی در یادگیری زبان اسپانیایی نیز دارند.

۵- اسپیکینگ (صحبت کردن) را تمرین کنید. برخی از برنامه های آنلاین و اپلیکیشن های تلفن همراه؛ روش هایی برای ارتباط شما با سایر کاربران ارائه کرده است تا بتوانید مهارت مکالمه خود را تمرین و تقویت کنید. در غیر این صورت ، با دوستان و همسایگان خود صحبت کنید تا کسی را پیدا کنید که به شما در تمرین حرف زدن به اسپانیایی کمک کند.

  • برخی از برنامه ها ممکن است دارای یک نرم افزار تشخیص صدا باشند که شما را قادر می سازد تا صحبت کنید و این برنامه مشکلات شما را شناسایی می کند؛ اما هنوز هم با مکالمه واقعی مطابقت ندارد.
  • اگر کسی را نمی شناسید که بتوانید با او به زبان اسپانیایی صحبت کنید، با خودتان صحبت کنید یا در حمام آوازهای اسپانیایی بخوانید. اینها به شما کمک می کنند در تلفظ و یادآوری کلمات بهتر عمل کنید.

کدام کتاب آموزش زبان اسپانیایی برای من مناسب تر است؟ (راهنمای کامل)

۲۰۰ کلمه و جمله پرکاربرد در زبان اسپانیایی بهمراه معنی

گام ۳- از دیگران کمک بگیرید.

۱- به دنبال کلاس های آموزشی باشید. اگر شما از آن دسته کسانی هستید که از طریق تعامل بهتر موضوعات را یاد می گیرید، شرکت در یک کلاس زبان؛ ممکن است بهترین گزینه برای یادگیری زبان اسپانیایی در اسرع وقت باشد. کلاس ها ممکن است یک روش گران قیمت برای یادگیری یک زبان جدید باشند، بنابراین قبل از شرکت در کلاس ها؛ بودجه خود را با دقت ارزیابی کنید.

  • کالج ها و دانشگاه ها اغلب کلاسهای زبان نسبتاً ارزان تری دارند که شرکت در آنها برای عموم آزاد است.
  • علاوه بر شرکت در کلاسهای گروهی ، امکان استخدام معلم خصوصی را نیز دارید. با این حال، آموزگاران خصوصی نیز ممکن است برای شما گران باشند.
  • بهترین کلاسها در ایران را اینجا معرفی کرده ایم

مردم اسپانیا

۲- یک فرهنگ لغت و اصطلاحات به زبان اسپانیایی بخرید. اگر در یک کلاس زبان ثبت نام و شرکت می کنید؛ داشتن یک فرهنگ لغت پایه برای تان لازم خواهد بود. در حالی که این کتاب می تواند به شما کمک کند سریعاً کلمه یا عبارت مورد نظر خود را برای یک موقعیت خاص پیدا کنید، سعی کنید اگر می خواهید به زبان اسپانیایی مکالمه کنید، زیاد به آن وابسته نشوید.

  • اگر در کلاس های زبان شرکت کرده اید، به طور معمول کتاب درسی نیز وجود خواهد داشت که انتظار می رود آن کتاب را بخرید. می توانید این کتابهای درسی را در کتاب فروشی ها پیدا کنید. پیشنهاد می کنم که حتی اگر در یک کلاس ثبت نام نکرده اید، آنها را خریداری کنید.
  • یک کتاب درسی مقدماتی می تواند به شما در یادگیری قوانین اساسی دستور زبان کمک کند که باید هنگام شروع کار بدانید. اما اگر می خواهید سریع تر اسپانیایی را یاد بگیرید، باید بیشتر به این زبان صحبت کنید. تلاش کنید که با مطالعه ی بیشتر؛ در به خاطر سپردن قواعد دستور زبان و انجام تمرینهای کتبی دچار مشکل نشوید.

۳- به یک گروه گفتگوی اسپانیایی در نزدیکی محل زندگی تان بپیوندید. در اکثر شهرها تعدادی از گروه ها و جوامع به زبان اسپانیایی وجود دارند که بطور منظم با یکدیگر ملاقات می کنند. عضویت در یکی از این گروه ها به شما امکان می دهد مهارت های زبانی خود را تمرین کرده و از دیگر اعضای گروه؛ بازخورد زنده دریافت کنید.

  • سعی کنید گروهی پیدا کنید که ترکیبی از بومی زبان های اسپانیایی و افرادی مانند خودتان باشد که در حال یادگیری زبان هستند. اگر این گروه کاملاً از زبان آموزان تشکیل شده باشد، شما ممکن است به طور تصادفی به برخی از اشتباهات تان عادت کنید.

۴-یک پارتنر برای یادگیری زبان پیدا کنید. برای آن که در نزدیکی محل زندگی تان؛ کسی را پیدا کنید که بتواند اسپانیایی حرف بزند و دوست داشته باشد در عوض زبان انگلیسی خود را تقویت کند، می توانید از رسانه های اجتماعی یا تبلیغ شخصی استفاده کنید. شما می توانید اطلاعات تان را مبادله کنید، بنابراین آنها به شما در یادگیری اسپانیایی کمک می کنند در حالی که شما به آنها در یادگیری انگلیسی کمک می کنید.

  • اگر دوست ندارید که در کلاس های رسمی شرکت کنید ، این می تواند یک روش در دسترس تر برای یادگیری زبان اسپانیایی باشد. با این حال ، این که کسی می تواند اسپانیایی صحبت کند لزوماً به این معنی نیست که وی بهترین معلم شما خواهد بود.
  • اگر نمی توانید شخصی را در نزدیکی خود پیدا کنید ، به صورت آنلاین جستجو کنید تا یک پارتنر برای یادگیری زبان پیدا کنید که مایل باشد با استفاده از یک سرویس چت تصویری با شما ارتباط برقرار کند.
  • بهترین و ساده ترین روش نصب اپلیکیشن تاندم است (لینک دانلود) این برنامه مخصوص یافتن پارتنر برای یادگیری زبانهای خارجی در تمام دنیاست

 

زبانمهر

حتما بخوانید!

6 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست