iPhone-apps-free

9 بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای آیفون (رایگان)

گاما

در این مطلب بهترین اپلیکیشن های رایگان آموزش زبان انگلیسی برای آیفون را جهت دانلود رایگان در اختیارتان قرار می دهیم.

7 نکته استفاده بهتر از اپلیکیشن برای تقویت زبان

  1. تعیین هدف: قبل از استفاده از هر اپلیکیشنی، هدف خود را مشخص کنید. هدف شما از یادگیری زبان هر چه هست آن را روی کاغذ بنویسید و روی دیوار اتاق نصب کنید تا همیشه متمرکز بمانید.
  2. انتخاب اپلیکیشن مناسب: با توجه به هدف شما، اپلیکیشنی که امکانات و محتوای مناسبی برای آن دارد را انتخاب کنید. در حال حاضر پرکاربرترین اپلیکیشن‌های زبان شامل Duolingo، Babbel، Rosetta Stone و Memrise می‌شوند اما لزوما پرکاربر به معنی خوب نیست! این برنامه ها نه تنها معنی فارسی ندارند بلکه اخیرا بخشی از اموزشها را غیر رایگان کرده اند و بعضا ای پی ایران را غیرفعال.
  3. ثبت زمان مشخص: وقت خود را برای یادگیری زبان در روزهای مشخص و به صورت منظم تعیین کنید و آن را به عنوان یک الگوی روزانه دنبال کنید.
  4. استفاده از ویژگی‌های تعاملی: بسیاری از اپلیکیشن‌ها دارای ویژگی‌های تعاملی مانند بازی‌ها، آزمون‌ها و چالش‌های روزانه هستند که می‌توانند یادگیری را جذاب‌تر کنند.
  5. گوش دادن به مکالمات زبان انگلیسی: گوش دادن به پادکست‌ها، آهنگ‌ها و فیلم‌های انگلیسی از روش‌های موثری برای بهبود مهارت شنیداری و گفتاری است. برخی از اپلیکیشن‌ها این امکان را فراهم می‌کنند. ما این پادکست ها را توصیه میکنیم.
  6. مراجعه به دیکشنری: اپلیکیشن‌های دیکشنری زبان می‌توانند به شما کمک کنند تا واژگان جدید را یاد بگیرید و معانی را به صورت سریع جستجو کنید. یکی از این دیکشنری ها را حتما روی گوشی نصب کنید
  7. پیگیری و پیشرفت: از قابلیت‌هایی که اپلیکیشن برای پیگیری پیشرفت شما فراهم می‌کند استفاده کنید. برنامه‌های پاداش‌دهی و آمارهای پیشرفت شما می‌توانند انگیزه شما را افزایش دهند.

بهترین ها برای زبان بطور کلی

1- اپلیکیشن چرب زبان

چرب-زبان

اپلیکیشن چرب زبان نتیجه 7 سال کار و تلاش گروه آموزشی چرب زبان و بهترین اپلیکیشن آموزش زبان با محیط کاملا فارسی است. با بررسی کامل، دقیق و همه جانبه اکثر اپلیکیشن های معروف، عیب و ایرادات آنها را رفع کرده ایم و با بهترین متد آموزشی موجود که نه تنها زبان انگلیسی را با کمک کاربردی ترین مکالمات و عبارات روزمره به شما یاد می دهد بلکه همزمان به تقویت حافظه شما نیز کمک می کند.

این اپلیکیشن نیاز به هیچ پیش نیازی ندارد و در حال حاضر به جز زبان انگلیسی برای 8 زبان دیگر و همچنین زبان کودکان کاربرد دارد. نکته جالب توجه اینکه با دانلود و خرید یک اکانت برای خود، نه تنها همه مکالمات کاربردی را به صورت تصویری دریافت می کنید، بلکه همه سایت چرب زبان را نیز یکجا در جیب خود خواهید داشت و هر مطلب جدیدی که درج شود، برای شما نیز نمایش داده خواهد شد! با بازخوردها و نسخه های متعدد آزمایشی، همه ایرادات رفع شده اند و فکر نمی کنم اشکالی در این اپلیکیشن فارسی پیدا کنید.

2- اپلیکیشن Babbel

اپلیکیشن Babbel

احتمالا نام بابل را شنیده اید، Babbel یکی از معروف‌ترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان است که برای یادگیری زبان‌های مختلف از جمله انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، و سایر زبان‌ها طراحی شده است. این اپلیکیشن از روش‌های تعاملی و کاربردی برای آموزش زبان استفاده می‌کند و امتیاز عالی هم در بین کاربران ایفون و هم اندروید کسب کرده است و رایگان است.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

از ویژگی های آن می توان به منابع آموزشی گسترده، یادگیری کاربردی بر اساس موقعیت های روزمره، تمرکز بر گرامر، واژگان، خواندن، نوشتن، و مکالمه و همچنین  آزمون و ارزیابی های دوره ای اشاره کرد.

3- اپلیکیشن دولینگو

تصویری از محیط نرم افزار آموزش زبان انگلیسی duolingo

این نرم افزار نسبت به بابلز برتری هایی دارد. از جمله اینکه بسیاری از امکانات آن رایگان است. ضمن اینکه یادگیری زبان در این نرم افزار با جنبه سرگرمی همراه است که برای بسیاری بهترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی است. همچنین کلمات و موضوعات پایه ای در زبان در این نرم افزار نسبتا مناسب توضیح داده شده اند.

4- اپلیکیشن واژه آموز

تصویری از محیط نرم افزار

بی نقص نیست اما بد هم نیست. واژه آموز برنامه‌ای ساده و کوچکی است که لغات کلیدی زبان انگلیسی را به صورت درس به درس و به کمک نمودارهای یادگیری و فلش‌کارت آموزش می‌دهد. منابع استفاده شده برای این برنامه دو کتاب ۵۰۴ و ۱۱۰۰ هستند. کسانی که در زمینه آموزش انگلیسی قدمی برداشته‌اند، حتما نام این دو کتاب را شنیده و با شهرت آنها آشنا هستند. با یادگیری لغات اصلی موجود در کتاب ۵۰۴ شما قادر خواهید بود که به راحتی محاورات روزمره را انجام داده و در موقع لزوم کلمه‌ی مناسب را به خاطر آورده و به کار ببندید.

5- اپلیکیشن ۶۰۰۰ واژه زبان انگلیسی بصورت تصویری

اپ آیتونز 1

اپلیکیشن رایگان برای یادگیری لغات انگلیسی رایج در گوشی شما. این اپلیکیشن هم مانند سایر اپ های این لیست امتیاز فوق العاده ای در گوگل پلی و استور بدست آورده است. وازه های کاربردی زیادی برای یادگیری دارد و اگر در بخش واژگان که حدود 70 درصد یادگیری هر زبانی را به خود اختصاص می دهند، مشکل دارید حتما از این برنامه هم بهره ببرید.

6- اپلیکیشن Hello English

هلو انگلیش

اپلیکیشن Hello English هم جزو اپ های جدیدتر، محبوب تر و هم یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های آموزش زبان انگلیسی است که برای افرادی که می‌خواهند زبان انگلیسی را یاد بگیرند یا مهارت‌هایشان را بهبود بخشند، طراحی شده است.

این اپلیکیشن دارای ویژگی‌ها و امکانات متنوعی است از جمله درس‌های تعاملی، استفاده از بازی و سرگرمی برای یادگیری، دارا بودن  آزمون و ارزیابی منظم،  ترجمه و تلفظ واژه ها و عبارات اما بدون ترجمه فارسی و ضمنا امکان دسترسی افلاین به دروس یا دانلود انها هست.

برای آزمون آیلتس

۱- اپلیکیشن گوشی موبایل British Radios

 

اپلیکیشن آیلتس

اپلیکیشن های موبایل معمولا فقط زمان یادگیری شما را افزایش می دهند چون تحقیق شده و با دقت طراحی نشده اند ولی این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن هاست که شما را با موضوعات متنوعی که در بخش های ۴ گانه آزمون آیلتس مطرح می شود آشنا می کند. فقط کافی است که به کلیپ های صوتی آن گوش کنید آن هم در زمانی که بیکار هستید !

۲- اپلیکیشن گوشی موبایل IELTS Prep App

نرم افزار آیلتس 8

احتمالا این اپلیکیشن را در پلی استور و اپ استور دیده اید که بالاترین امتیاز در میان برنامه های اندروید و آیفون را کسب کرده است. این اپلیکیشن که بطور رسمی توسط British Council ارائه شده است تمرینات مفیدی در زمینه لیسنینگ، اسپیکینگ و … بصورت صوتی و ویدیویی دارد.

برای آزمون تافل

۱- اپلیکیشن TOEFL Preparation

تافل

یکی از اپلیکیشن های گوشی است که بالاترین رنک در بین کاربران را به خود اختصاص داده است. یک اپلیکیشن رایگان. هر چند کیفیت مطالب در حد منابع پرمیوم نمی باشد ولی با موضوعات متنوعی آشنا خواهید شد. ضمن اینکه واژگان و فایل های صوتی موجود در آن برای آمادگی شما بسیار مفید خواهد بود.

۲- اپلیکیشن Magoosh Toefl app

اپلیکیشن تافل

یک اپلیکیشن معروف که متاسفانه برای کاربران ایرانی محدود شده است و برای دسترسی و دانلود آن از وی پی ان باید استفاده کنید. جزو بهترین ها در نوع خود است اما باز هم کامل نیست و فقط برنامه ای برای زمان بیکاری شماست.

حتما دانلود کنید برای یادگیری بهتر زبان

زبانمهر

حتما بخوانید!

3 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • من برنامه اول(رزتا استون )رو دانلود کردن از یک جایی به بعد نیاز به خرید اشتراک داره. اما چون تو ایرانیم نمیتونم بخرم. باید صبر کنم برم یه کشور دیگه اونجا بخرم. که فعلا کروناست. … راه دیگه داره؟؟ خیلی برنامه خوبی بود😞

    پاسخ
    • اره عزیز نسخه ویندوز در بازار موجود است که کرک داره و تمام لول ها رو شامل میشه از ساده تا پیشرفته

      پاسخ
      • میشه بیشتر توصیح بدید یعنی چی کرک داره ؟!
        روزتا استون فقط یه lavel قابل خوندن بود بقیش پولیه و خیلی هم گرونه به پول ما

        پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست