کلاس زبان انگلیسی

9 تا از بهترین اساتید زبان انگلیسی در تمام ایران

گاما

پیشرفت در آموزش یک زبان دوم همچون زبان انگلیسی مستلزم داشتن آموزش صحیح و یادگیری اصولی است. داشتن یک استاد خوب و یا شرکت در کلاس های با کیفیت آموزشی بالا میتواند بر پیشرفت و انگیزه شما تاثیر بگذارد. یک استاد زبان خوب میتواند انگیزه شما برای ادامه مسیر را افزایش دهد. انتخاب استاد خوب کار دشواری است اما ما در این مقاله سعی داریم تا معیارهایی برای شما تعریف کنیم که میتوانید به کمک آن ها انتخاب صحیح تری داشته باشید. همچنین میانگین هزینه های کلاس را برای شما شرح داده ایم.

ویژگی های استاد زبان انگلیسی

ویژگی های یک استاد زبان خوب

ویژگی های اخلاقی

1- یک استاد زبان انگلیسی باید صبر وشکیبایی داشته باشد، او باید این مسئله را درک کند توانایی و هوش افراد در یادگیری یک زبان جدید ممکن است متفاوت باشد و با صبر و شکیبایی بتواند نقاط ضعف کلاس را برطرف کند.

2- انعطاف پذیری یکی دیگر از ویژگی های استاد خوب است. در واقع استاد زبان انگلیسی باید خود را با شخصیت های متفاوت زبان آموزان، سن و سطح یادگیری آن ها و موارد دیگر تطبیق دهد و به روند آموزش و یادگیری آن ها توجه نماید و برنامه کلاس و نحوه تدریس خود را بر این اساس تنظیم نماید.

3- تعامل و گفتگو در کلاس زبان بسیار مهم است. یک استاد باید نسبت به انتقادات، نظرات و حرف زبان آموز خود توجه نشان دهد.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

4- استاد زبان انگلیسی باید بسیار پر انرژی و با انگیزه در کلاس ظاهر شوند تا حس اشتیاق به یادگیری را در زبان آموزان ایجاد کند و کلاس را از حالتی خشک و کسل کننده به سمت کلاسی پویا و سرگرم کننده همراه با آموزشی موثر تبدیل نمایند.

5- اخلاق مداری و تعهد کاری یکی دیگر از ویژگی های استاد زبان خوب است که میتواند در موفقیت زبان آموزان موثر باشد.

شیوه تدریس استاد زبان خوب

1- یک استاد زبان خوب میتواند دارای ذهن خلاق باشد. استادی که دارای قدرت خیال پردازی و ذهنی خلاق است. خلاقیت در کلاس زبان انگلیسی می تواند باعث برانگیخته شدن ذهن زبان آموزان شود. این موضوع موجب فعالیت و مشارکت بیشتر زبان آموزان در امور تدریس شود.

2- یکی از ویژگی های بهترین مدرس زبان انگلیسی نوآوری و خلق ایده های جدید است. یک معلم نوآور در برخی از مواقع از مسیر اصلی خارج می شود تا در مسیر درست قرار گیرد.

3- یک استاد خوب زبان انگلیسی باید دارای مهارت بالایی در مدیریت کلاس باشد. اگر مدرسین نتوانند به خوبی کلاسی را مدیریت کنند میزان کیفیت آموزش پایین خواهد آمد. در واقع استاد باید یک استراتژی مشخصی در برخورد با شخصیت ها، واکنش ها و اتفاقات داشته باشد تا بتواند کلاس را به راحتی مدیریت کند.

4- یک استاد زبان خوب باید بتواند از شیوه های سرگرم کننده برای آموزش زبان استفاده کند. در واقع شیوه های سرگرم کننده و خلق بازدهی کلاس را بالا برده و یادگیری زبان را آسان تر خواهد کرد.

5- یک استاد خوب، برنامه منظمی دارد و قبل از ورود به کلاس برنامه تدریس و آموش خود را تنظیم میکند و به راحتی میتواند با مدیریت زمان، کلاسی با بهره وری بالا داشته باشد.

6- یک استاد خوب از تکنولوژی به خوبی استفاده میکند و شیوه های تدریس خود را به روز و متناسب با نیاز زبان آموز تنظیم میکند. در واقع استاد خوب باید توانایی استفاده از اپلیکیشن ها، وب سایت ها و یا فضای مجازی را به درستی داشته باشد و بتواند شیوه تدریس نوینی را دنبال کند.

7- شیوه تدریس یک استاد خوب منسجم و گیرا است. استاد زبان خوب یک راه مشخصی دارد و براساس آن تدریس خواهد کرد، پراکنده گویی و ابهام میتواند شما را در زمره بدترین اساتید کند.

8- یکی از ویژگی های بهترین مدرس زبان انگلیسی توقف نکردن در یادگیری و کسب دانش است. زبان انگلیسی دانشی گسترده است و نیاز است تا یادگیری در سطح درستی صورت گیرد.

هزینه آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی به صورت گروهی و خصوصی انجام میشود که هزینه هر کدام با توجه به فاکتورهای گوناگون متفاوت است.

کلاس های گروهی معمولا به دو صورت حضوری و آنلاین تشکیل میشوند معیارهای زیر بر قیمت آموزش تاثیر خواهد گذاشت:

1- ساعت های آموزشی

2- سطح آموزش

3- تعداد نفرات کلاس

4- طول ترم و تعداد هفته

هزینه یک ترم کلاس گروهی زبان انگلیسی از 250 هزارتومان شروع میشود و به 1 میلیون تومان میرسد.

کلاس های خصوصی نیز با توجه به فاکتورهایی همچون استاد انتخابی، منطقه محل سکونت، شیوه تدریس و زمان تریس هزینه های متفاوتی را دارد.

قیمت و شهریه کلاس های تدریس خصوصی زبان به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و از 40 یا 50 هزار تومان برای 1 جلسه تا 300 یا 400 هزار تومان و بیشتر هم می تواند متغیر باشد.

بهترین اساتید زبان انگلیسی در ایران

دقت کنید اگر در هر جایی بجز تهران ساکن هستید، تقریبا همه این اساتید، کلاس های خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی آموزش زبان را به صورت آنلاین هم برگزار می کنند. کافی ست از استاد در خواست کلاس آنلاین بدهید و از هر جای ایران در کلاسهایش حاضر شوید!

به این موضوع دقت کنید که واقعا نمیتوان گفت چه کسی بهترین استاد است یا حتی مهارت بالاتری از دیگری دارد. اگر واقعا دنبال یادگیری هستید، بهتر است در موسسات برتر زبان، درخواست کلاس خصوصی کنید. به صدها دلیل این کار بهتر است و توان کنسل کردن کلاس، انتقاد از استاد و … را به راحتی خواهید داشت ضمن اینکه این موسسات دارای بهترین اساتید هستند. اما باز هم اگر به هر دلیلی دنبال “بهترین” و “استاد” هستید این مطلب را بخوانید:

ابتدا بهترین ها در تهران:

1- دکتر محمد بشردانش

آدرس و تماس  آدرس اینستاگرام و اطلاعات بیشتر شماره تماس ایران و واتس اپ ۰۹۱۲۱۹۳۰۰۸۳ شماره تماس اروپا و تلگرام ۰۰۳۹۳۶۶۴۱۶۹۳۸۴

 

از شناخته شده ترین اساتید ایران با سابقه‌ی درخشان میتوان به دکتر محمد بشردانش اشاره کرد که در عرصه زبان انگلیسی تحولی شگرف را رقم زده است. با توجه به نظرسنجی از زبان آموزان ایشان که نه تنها شامل فارسی زبانان، بلکه غیر فارسی زبانان میباشند، دکتر محمد بشردانش با استفاده از متدی کاملا متفاوت با آنچه تا کنون تجربه شده، گامی بسیار مثبت در راستای درک این جمله برداشته اند:

چگونه به انگلیسی فکر کنیم؟

ایشان که اولین فارغ التحصیل غیر بومی در رشته HBR از دانشگاه بلونیا و اولین ایرانی فارغ التحصیل در رشته ی یاد شده در سطح بین الملل هستند، بنیانگذار متد PLIRS (PUTTING LEARNERS IN REAL SITUATION) در کشور ایتالیا است که متدی ترکیبی از روانشناسی و زبان شناسی است.

ایشان زبان آموزان را به گونه ای هدایت میکند تا ایده پردازی که یکی از مهمترین مباحث نه تنها در مهارت اسپیکینگ بلکه رایتینگ است، به یکی از نقاط قوت آنها تبدیل گردد.

تخصص ایشان در تربیت زبان آموزانی که به دنبال شرکت در آزمونهای IELTS, TOEFL, PTE و همچنین DUOLINGO میباشند و یا قصد شرکت در مصاحبه کاری و مهاجرتی دارند و همچنین کسانی که به دنبال مکالمه ای روان هستند است.

از افتخارات او تدریس  زبان انگلیسی و برخی دروس اختصاصی در رشته های مهندسی در اروپا و به دانشجویان اراسموس است.

website   اطلاعات بیشتر از استاد و رزرو کلاس (با شماره های بالا تماس بگیرید)

2- دکتر مازیار گودرزی

آدرس و تماس   بهترین در ایران از نظر ما. شماره تماس 09122108101

دکتر گودرزی

دکتر گودرزی اگر بهترین نباشد، یکی از بهترین ها در تمام ایران است. تدریس تخصصی آیلتس، مکالمه پیشرفته و زبان انگلیسی کنکور و موارد مشابه توسط یک دکترای آموزش زبان انگلیسی از امریکا با 24 سال سابقه تدریس در سطوح مختلف دانشگاهی و آموزشگاهی یکی از بهترین ایده ها برای کسب نمره عالی آیلتس یا هر آزمون زبانی می باشد.

آیلتس 9 آکادمیک و مدرک Teaching IELTS از کالج لندن تنها از معدود افتخارات ایشان است. بجز این همچنین مدرک CPE از کمبریج انگلستان و با کارنامه بیش از هزار شاگرد آیلتسی با نمره بالای 7‌ در ایران ، کانادا ، امریکا و استرالیا ایشان را به یکی از بهترین ها در تمام ایران بدل کرده است.

بجز کلاسهای متنوع آیلتس، تدریس تخصصی Writing , Reading , Listening , Speaking از مبتدی تا پیشرفته، دوره های آمادگی آزمون های جامع دکترا ( EPT , MSRT , TOLIMO ) و دوره های آمادگی مصاحبه های شغلی و دانشگاه و سفارت را با بالاترین کیفیت برگزار می نمایند.

  • مهارت تدریس و انتقال مفاهیم به صورت کاملا ساده و گویا
  • آموزش آنلاین آیلتس و مکالمه پیشرفته به متقاضیان خارج از ایران
  • دوره فشرده 1 ماهه آیلتس و مکالمه پیشرفته با آخرین متد روز امریکا
  • قیمت کلاسها عالی و آمار نمرات عالی آیلتس زبان آموزان
  • رزومه کاملا عالی

website      برای اطلاعات بیشتر از استاد و رزرو کلاس با شماره بالا تماس بگیرید

3- استاد رضا آرش نیا (فقط برای سطوح مبتدی)

آدرس و تماس  تهران، سعادت آباد، خیابان سرو شرقی تماس 02191002122  پیج اینستاگرام

رضا آرش نیا

تسلط به زبان انگلیسی با تسلط به تدریس زبان انگلیسی کاملا متفاوت است! این استاد را از این جهت معرفی می کنیم که در تدریس زبان یکی از ماهرترین هاست هر چند سابقه علمی او عالی نیست، متد تدریس متنوع و باز دارد و از این جهت تا سطح یادگیری متوسط می تواند گزینه خوبی باشد.

گزیده ای از سوابق ایشان: کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه تهران. رتبه نهایی تک رقمی کشوری (رشته آموزش زبان انگلیسی) مدرس پر استقبال ترین دوره های غیر حضوری کشور. سابقه مدیریت آموزشی در موسسات برتر کشوری. سابقه ۱۰ سال تدریس در موسسات برتر کشوری.

  • آموزش زبان انگلیسی از پایه بصورت آنلاین (قیمت ها مناسب و کیفیت تدریس عالی)
  • ارائه تمرین های هدفمند به منظور پیشرفت شما
  • ارزیابی به صورت هر پنج جلسه به همراه گزارش وضعیت نمره
  • رضایت بالای زبان آموزان از او

website   اطلاعات بیشتر از استاد و رزرو کلاس

4- محمد اصل غفاریان (برای کنکور و آزمونهای دکترا و مکالمه)

آدرس و تماس  آدرس سایت و اطلاعات بیشتر-09121935770

محمد اصل غفاریان

چه برای زبان کنکور در مقاطع کارشناسی، ارشد و همه آزمونهای زبان دکترا یکی از بهترین اساتید زبان انگلیسی در ایران می باشد که کاربران از روش تدریس و موفقیت بعد از گذراندن دوره های ایشان به شکل بسیار بالایی راضی بوده اند.

نه تنها در زمینه های بالا بلکه زبان انگلیسی مکالمه زبان انگلیسی speaking english آیلتس زبان انگلیسی بحث آزاد گرامر زبان انگلیسی نگارش زبان انگلیسی زبان انگلیسی تخصصی مکالمه زبان انگلیسی با لهجه امریکایی آیلتس جنرال ielts آیلتس آکادمیک ielts نیز مهارت کافی دارد. کارشناس ارشد ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران دارد و در زمینه تدریس زبان بسیار مسلط و باحوصله است.

  • رضایت بسیار بالای زبان آموزان و روش تدریس عالی
  • خوش اخلاق، منظم و شفاف در کلاس ها
  • سابقه علمی او عالی نیست ولی نتایجی که زبان آموزان کسب کرده اند عالی ست
  • قیمت کلاس های آنلاین او کاملا قابل قبول است (فقط کلاس خصوصی و نیمه خصوصی دارد)

website   اطلاعات بیشتر از استاد و رزرو کلاس

5- مهدی ارکاک (برای مکالمه، تقویتی عمومی و مهاجرت)

آدرس و تماس  تدریس فقط به صورت آنلاین – آدرس اینستاگرام

مهدی ارکاک

یکی از بهترین ها در زمینه تدریس زبان در سطح کشور است که نه تنها آیلتس 8.5 دارد بلکه یکی از پرطرفدارترین ها در فضای مجازی ست. رزومه علمی او عالی نیست ولی به علت حضور زیاد در کشورهای انگلیسی زبان، انگلیسی را خوب می شناسد و بسیار مسلط به تدریس زبان است.

از آموزش گرامر، واژگان و سایر موضوعات عمومی که می تواند نه تنها به مکالمه شما کمک کند بلکه در آزمونهای مختلف داخلی و بین المللی نیز در موفقیت شما تاثیر زیادی داشته باشد:

  • شیوه تدریس متنوع و عالی
  • رضایت بالای زبان آموزان و سرعت پیشرفت مناسب
  • رزومه و سابقه علمی عالی ندارد
  • هزینه کلاس ها کمی بالاست

6- دکتر وحید طائب نیا (مکالمه، آزمونهای داخلی و تقویت عمومی زبان)

آدرس و تماس  آدرس اینستاگرام و اطلاعات بیشتر-۰۹۱۹۷۰۱۳۵۲۷

وحید طائب نیا

اگر زبان انگلیسی را برای تقویت مکالمه و برای کنکور می خواهید (در همه مقاطع) ما ایشان را توصیه می کنیم. دکتر طائب نیا یکی از بهترین رزومه های علمی را در میان سایر اساتید این لیست دارد و جزو بهترین ها در تمام ایران است.مدرس آزمونهای بین المللی زبان انگلیسی و مترجم همزمان کنفرانس ها و رویداد های بین المللی و دارای مدرک رسمی TESOL از استرالیا و با تجربه بیش از ۱۷ سال کار بر روی آزمون های بین المللی می باشد.

میزان موفقیت زبان آموزان پس از کلاس هایی که ایشان برگزار می کنند بسیار قابل قبول است و تقریبا همه زبان آموزان از کلاس های ایشان و نحوه تدریس او در هر 4 مهارت زبان راضی بوده اند. برگزاری workshop تخصصی در زمینه ترجمه همزمان ( فارسی به انگلیسی و بالعکس )و مترجم تالیفات بسیاری در سطح کشور بوده است:

  • میزان موفقیت بالای زبان آموزان در زبان انگلیسی و آزمونهای مختلف پس از گذراندن دوره های ایشان
  • رزومه علمی عالی و سابقه تدریس زیاد
  • روش تدریس او کمی خشک است ولی موثر می باشد
  • قیمت کلاس های او مناسب است

website   اطلاعات بیشتر از استاد و رزرو کلاس

7- دکتر برزآبادی (برای تافل و GRE)

آدرس و تماس  آدرس وبسایت و اطلاعات بیشتر-09367176007

برزآبادی

دکتر برزآبادی سالهاست در زمینه زبان انگلیسی فعال است اما ما فقط او را برای دو آزمون تافل و جی آر ای توصیه می کنیم. در این زمینه سابقه بسیار درخشانی دارد و اگر می خواهید در یکی ازاین دو آزمون شرکت کنید جزو پیشنهادات ویژه ماست.

میزان موفقیت زبان آموزان پس از کلاس هایی که ایشان برگزار می کنند بسیار قابل قبول است و تقریبا همه زبان آموزان از کلاس های ایشان و نحوه تدریس او راضی بوده اند.

  • یکی از موفق ترین ها در زمینه آزمون تافل و جی آر ای
  • تدریس منظم و کمی خشک
  • قیمت ها کمی بالاتر از سطح متوسط
  • سابقه علمی و عملی درخشان

website   اطلاعات بیشتر از استاد و رزرو کلاس

8- استاد آبتین تهرانی (فقط برای مکالمه یا برای تقویت عمومی زبان)

آدرس و تماس  همه مشخصات ایشان

آبتین-تهرانی

اگر زبان را برای مکالمه یا یادگیری از صفر و تقویت کلی نیاز دارید این استاد یکی از بهترین ها در ایران است که در اینستاگرام نیز پرطرفدار می باشد. نکته جالب درباره او داشتن اسپیکینگ 9 از 9 در ایلتس است و شیوه تدریس او نیز ثابت می کند تا چه حد به زبان مسلط است.

رزومه علمی او عالی نیست ولی شیوه تدریس، تنوع برگزاری کلاس و سرگرم کننده بودن آن، او را به یکی از اساتید پرطرفدار کشور تبدیل کرده است.

  • میزان موفقیت بالای زبان آموزان در آیلتس پس از گذراندن دوره های ایشان
  • رزومه علمی عالی و سابقه تدریس زیاد
  • روش تدریس او کمی خشک است ولی موثر می باشد
  • قیمت کلاس های او مناسب است

website   اطلاعات بیشتر از استاد و رزرو کلاس

9- دکتر امینی (فقط برای کودکان و نوجوانان)

آدرس و تماس  آدرس اینستاگرام و اطلاعات بیشتر-02166475086

دکتر-امینی

دکتر امینی یکی از شناخته شده ترین اساتید زبان انگلیسی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان است و سالهاست در این زمینه فعالیت می کند. کافی ست نظر والدین را در اینستاگرام پرطرفدار او ببینید. دقت کنید در زمینه کودک و نوجوان توجه به سرگرم کننده بودن کلاس و مهارت در زمینه انتقال مفاهیم نسبت به رزومه علمی استاد اهمیت بیشتری دارد.

میزان موفقیت زبان آموزان پس از کلاس هایی که ایشان برگزار می کنند بسیار قابل قبول است و تقریبا همه زبان آموزان از کلاس های ایشان و نحوه تدریس او در هر 4 مهارت آیلتس راضی بوده اند. برگزاری workshop تخصصی در زمینه ترجمه همزمان ( فارسی به انگلیسی و بالعکس )و مترجم تالیفات بسیاری در سطح کشور بوده است:

  • میزان موفقیت بالای زبان آموزان در آیلتس پس از گذراندن دوره های ایشان
  • رزومه علمی عالی و سابقه تدریس زیاد
  • روش تدریس او کمی خشک است ولی موثر می باشد
  • قیمت کلاس های او مناسب است

website   اطلاعات بیشتر از استاد و رزرو کلاس

10- سهیل سام (برای تقویت عمومی زبان و شروع از صفر)

آدرس و تماس  آدرس اینستاگرام و اطلاعات بیشتر-09109109145

سهیل-سام

سهیل سام هم از پرطرفدارترین مدرسان زبان انگلیسی در ایران است که سالهاست سابقه فعالیت در این زمینه را دارد. نسبت به اساتید دیگر این لیست در دسترس تر است و روش تدریس مناسبی نیز دارد.

این استاد رزومه علمی و عملی عالی ندارد ولی در زمینه تدریس بسیار مسلط است و اگر سطح مبتدی هستید یا برای مکالمه انگلیسی می خواهید زبان یاد بگیرید یکی از پیشنهادات اصلی ماست. در زمینه پادکست، تولید کتاب های آموزشی و بسته های آموزشی نیز فعالیت دارد:

  • رضایت بالای زبان آموزان و محبوب در شبکه های اجتماعی
  • رزومه علمی عالی و سابقه تدریس کمی پایین است (نسبت به سایر اساتید این لیست)
  • روش تدریس متنوعی دارد
  • قیمت کلاس های او مناسب است

website   اطلاعات بیشتر از استاد و رزرو کلاس

11- سایر اساتید ماهر تدریس زبان انگلیسی

12- بهترین ها در شهرهای بزرگ

نکته بسیار مهم: تجربه شخصی و نظر اساتید و کاربران نشان داده است که کیفیت اساتید زبان در شهرهای مختلف به جز تهران احتمالا پایین تر است. به نظر ما اگر در تهران نیستید و می خواهید نتیجه بهتری کسب کنید از طریق کلاس های آموزش آنلاین موسسات شهر تهران اقدام به آمادگی نمایید (کلیک کنید). در غیر این صورت ما بهترین هایی که می شناختیم را در شهرهای مختلف در زیر آورده ایم:

چند نکته برای یادگیری سریع تر زبان

  • مقابل آینه با صدای بلند تمرین کنید (یا اینکه صدای خود را ضبط کنید تا به اشکالات خود پی ببرید)
  • در مواقع بیکاری، رانندگی و … ترانه های انگلیسی گوش کنید و تمرین کنید
  • اصطلاحات رایج زبان انگلیسی را یاد بگیرید (منطورمان این اصطلاحات است)
  • در شبکه های اجتماعی مثل reddit یا اینستاگرام با انگلیسی زبان ها چت کنید (حتما این مخفف ها که انگلیسی ها در چت هایشان زیاد استفاده می کنند را بلد باشید)
  • سعی کنید هر چیزی را که می بینید به زبان انگلیسی بیان کنید (مثلا این یک پرنده است را به انگلیسی بگویید)
  • در وبسایت blogfa.com یک اکانت ایجاد کنید و یک وبلاگ انگلیسی زبان راه اندازی کنید (مطالب را از خودتان بنویسید-با اشکال یا بدون اشکال فرقی نمی کند)

برای اینکه در عرض ۲-۳ ماه مسلط شوید، باید پشتکار زیاد داشته باشید؛ به عبارت دیگر شما باید ۸-۱۴ ساعت در روز زبان تمرین کنید. بهتر است ۱ ساعت لغت بخوانید، ۱ ساعت مکالمات ساده کتاب ها را روبروی آینه با خود تمرین کنید. سپس ۲ ساعت انگلیسی گوش کنید و ۲ ساعت متن های انگلیسی را بخوانید؛ و به همین ترتیب ادامه دهید. اگر بیشتر روی مکالمه تمرکز کرده اید، گوش کردن را بیشتر انجام دهید؛ اما نگران نباشید چون خواندن هم به توانایی صحبت کردنتان کمک میکند. برای بعضی ها ۲ ساعت خواندن و گوش کردن در روز کافی است؛ اما اگر میخواهید خیلی سریع به زبان مسلط شوید، بهتر است از روش ما استفاده کنید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

14 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • الهام راشدین
    آذر 15, 1400 8:52 ق.ظ

    ارکاک تو سایتش هیچ توضیحی از اینکه چی تدریس میکنه و نقشه راه و سرفصل هاش نداده و تو اینستاگرام هم ازش بپرسی بلاک میکنه مثل دخترهای تین ایجر فقط دنبال فالور و خودنمایی است. قبل از تهیه آموزش این باشه، پشتیبانی بعدی اش خدا میدونه

    پاسخ
  • من دوره ارکاک رو دارم عالیه تدریسش پشتیبانیشو نمدونم ولی یه سری به کانال free zaban بزنید قبل انتخاب استاد و کلاس و ….

    پاسخ
    • سلام واقعا پکیجش خوبه؟خوب تدریس میکنه؟ میخوام بگیرم پکیمشو ولی خب خیلی نمیتونم اعتماد کنم به اینجور چیزا برا خرید انلاین
      ممنون میشم بهم جواب بدی

      پاسخ
      • یکی از به اصطلاح اساتید که در بالا به ایشان اشاره کردید را از نزدیک می شناسم. متاسفانه فوق العاده آدم بی فرهنگ و بی اخلاقی و فاقد شخصیت اجتماعی است. خدا به زبان آموز های ایشان صبر بدهد.

        پاسخ
  • توی انتخاب دکتر حامد رفیعی شک نکنید ، مدتها توی تلگرام درس میداد و حالا توی وبسایت دوره های عالی داره که من و همسرم شرکت کردیم و الان داریم میریم کانادا

    پاسخ
  • ارکاک یه کانال یوتیوب داره به اسم piece of cake english نمیدونم چرا میگه من maddy هستم و از خارجم.بگو مهدی هستم یک ایرانی😑😁
    اونجا هم به خارجی ها دوره میفروشه
    تدریسش هم تو اینستا و … اکثرا مطالب کم کاربردیه ک هیشکی تا حالا نشنیده

    پاسخ
  • علی عابدین زاده
    بهمن 3, 1401 10:19 ق.ظ

    من خیلی وقت پیش پکیج رویال اساطیر زبان مهدی ارکاک رو گرفته بود، شاید خیلی تخصصی آموزش نده ولی اگر مثل من سطح زبان انگلیسیتون مبتدی باشه و از پایه بخاین کار کنین واقعا میتونه مفید باشه. اول یک دوره زبان عمومی داره که سطح کلی زبانتون میاره بالا و بعد هم پکیج تخصصی اموزش آیلتس داره.

    پاسخ
  • چرااسم استادسعیدشاهی نیست

    پاسخ
  • مهدیه ایزدی
    تیر 4, 1402 7:39 ق.ظ

    سلام دوستان من میخوام زبان رو از صفر شروع کنم و تا صدش برم .. کدوم استاد واقعا خوبه و پیشنهاد میدین؟

    پاسخ
    • سعید مهدوی
      شهریور 13, 1402 8:43 ب.ظ

      به جرات می توان گفت که قالب افراد فوق فقط اهل شوآف و ذکر چیزهایی هستند که فقط مردم خوششون بیاد…نصفشون هم پیج هایی با فالوور و ویوو فیک دارند که دیگر بر کسی این روزها پوشیده نیست وگرنه حداقل یکیشون یه تیک آبی و واقعی (نه پولکی) می گرفت….تازگی ها هم که باب شده همش تبلیغات رو میبرن رو بیلبوردهای سطح شهر !!!!!!!!!!!

      خدا شاهده کسانی رو تو همین ایران داریم که اینا رو تو جیب بغلشون میزارند تو تدریس،فقط متاسفانه و یا خوش بختانه اهل تبلیغ نیستند و به این جور چیزها اعتقادی ندارند و معتقدند که زبان آموزان موفقشون براشون زبان اموزان دیگری میارند….حقیقتی تلخ ولی محض.

      پاسخ
    • بنظرم محمد بشردانش رو حتی شده برای یک جلسه پیشش کلاس بردار،من خودم برای مهاجرت ۲تا استاد عوض کردم خیلی تحقیق کردم برای استاد خوب،محمد بشردانش واقعا خیلی متفاوت آموزش میده یجوری که نه استرس میگیری هم اینکه خیلی سریع بدون اینکه متوجه بشی صحبت کردن واست خیلییی راحت میشه

      پاسخ
  • وای استاد محمد بشردانش فوق العادس،من که همیشه استرس صحبت کردن داشتم باورم نمیشد توو همون ترم اول با یه روش جدید که تابحال تجربش نکرده بودم خیلی راحت میتونستم صحبت کنم،با اینکه خیلی از موسسه‌ها ترم گذرونده بودم و ۲تا استاد خصوصی گرفته بودم برای مهاجرت،ولی ایشون انگار برای من معجزه کرد،انقدر که با ارامش و با حوصله براتون وقت میذارن که واقعا دلم میخواست ساعت های بیشتری با ایشون کلاس داشتم…

    پاسخ
  • سهیل دلیجانی
    آبان 6, 1402 7:25 ق.ظ

    من و چندتا از دوستان با بشردانش کلاس برداشتیم حضوری. همه هم از یه دانشگاه. نه اینکه فقط نظر من باشه، خدا وکیلی خیلی خیلی بیشتر از چیزی که ازش تعریف میکنن حرف داره واسه گفتن. فوق العاده آدم با شخصیت، جنتلمن و خیلیم پر هیجان خیلیم خاکیه. سوادشم که دیگه اسمشو انگلیسی سرچ کنین دیگه. قضیه ش فقط زبان نیست، یه جورایی اصلا فکر آدمو میبره یجا که ما هیچ کدوممون قبلا درگیرش نبودیم. اسپیکینگو آدم منفجر میکنه ولی نه با جمله های کلیشه ای حفظ کردن یا تکرار، اینجوریه که خود آدم ایده پردازی میکنه و اصلا انگلیسی فکر میکنی. نمیدونم چجوری بگم، باید تو کلاسش باشی بگیریی میگم

    پاسخ
  • دکتر بشر دانش فوق العاده است و یادگیری زبان انگلیسی در کنار ایشان بسیار آسان و لذت بخش است.
    و من با کمک ایشان بعد از 15 جلسه آموزش زبان توانستم صحبت کنم و مفهوم آنچه می شنوم را درک کنم و این برای من بسیار امید بخش است تا این مسیر طولانی را بدون استرس و نگرانی طی کنم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست