یادگیری با اپلیکیشن زبان فرانسه

۸ نرم افزار آموزش زبان فرانسه آیفون و اندروید (ویژه فارسی زبانان)

گاما

یک راه آسان برای یادگیری زبان ها استفاده از نرم افزارهایی است که می توانید در تلفن همراه خود دانلود کنید. نرم افزارهای بسیاری وجود دارند که می توانند در یادگیری زبان فرانسه به شما کمک کنند، تعداد آنها آنقدر زیاد است که انتخاب یک مورد بسیار دشوار می شود. برای کمک به شما، لیستی از بهترین نرم افزارها برای یادگیری زبان فرانسه ویژه فارسی زبانان (دقت کنید همه نرم افزارها و اپلیکیشن ها برای زبان آموزان ایرانی مناسب نیستند-به دلیل نبود ترجمه یا نامفهوم بودن و …) به همراه شرح مختصری از هر یک گردآوری کرده ایم.

۱- اپلیکیشن و نرم افزار پیمزلر (آموزش در 100 روز)

france tell

در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین ها در سطح دنیاست. بیش از ۲۰۰۰ ساعت آموزش زبان فرانسه ! با این پکیج که بهترین نرم افزار آموزش زبان دنیاست شما به راحتی و در خانه و یا محل کار خود زبان فرانسه را به راحتی فرا میگیرید. آتل می مور فرانسه نرم افزاری فوق حرفه ای و قدرتمند در زمینه آموزش زبان فرانسه است که از سوی اکثر منتقدان نرم افزار دنیا، لقب برترین نرم افزار آموزش زبان فرانسه را از آن خود کرده است که نمونه بارز آن جایگیری در رتبه اول و کسب مدال طلای برترین نرم افزار آموزش زبان دنیا برای چندمین سال پیاپی در وب سایت نقد نرم افزاری دنیا TopTenReviews است .

خرید اینترنتی بهترین سی دی های آموزشی زبان فرانسه (۲۰۱۸)

۲- بهترین برنامه مبتنی بر بازی: Duolingo

word image 115

یکی از محبوب ترین برنامه های آموزش زبان، Duolingo است که ۲۶ زبان از جمله فرانسوی را تحت پوشش قرار می دهد. سازندگان این نرم افزار ادعا می کنند شما می توانید زبان را در عرض پنج دقیقه در روز بیاموزید. آنچه Duolingo را منحصر به فرد می کند، روش بازی مانند آن است که تعامل و سرگرمی ایجاد می کند.

 


french

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان فرانسه چرب زبان، زبان فرانسه رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان فرانسه رو مثل بلبل حرف بزن!


 

چندین روش و گزینه برای سفارشی کردن برنامه با سبک یادگیری و نیازهای خاص شما وجود دارد، و برای حفظ انگیزه جوایزی به شما اهدا می شود. سایر ویژگی های ارائه شده توسط Duolingo عبارتند از: خواندن، نوشتن، صحبت کردن، گوش دادن و مکالمه.

۳- بهترین برنامه ساخته شده توسط پارسی زبانان: چرب زبان

چرب-زبان

این برنامه بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسه ساخته شده برای ما فارسی زبانان می باشد. در واقع نرم افزار چرب زبان شامل ویدیوهای کاربردی ترین مکالمات و عبارات روزمره برای یادگیری زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی و ترکی استانبولی است. این نرم افزار دارای حجم شگفت آوری از محتوای طبقه بندی شده برای یادگیری زبان است.

برخلاف بسیاری از برنامه های فارسی که غلط ها نگارشی و معنایی دارند، کمترین اشتباه (میتوان گفت بدون غلط) را دارد و از بهترین متد ارائه شده رزتا استون برای اموزش زبان فرانسه بهره می برد. این اپلیکیشن برای یادگیری زبان فرانسه یک باید است.

۴- بهترین برنامه مبتنی بر مکالمه:  Babbel

word image 117

Babbel یکی از محبوب ترین برنامه ها برای یادگیری زبان است. بابل ۱۴ زبان را پشتیبانی می کند و زبان فرانسه نیز یکی از آنهاست. این برنامه مبتنی بر مکالمه است، به این معنی که از همان ابتدا با استفاده از مکالمات واقعی در مورد مباحث روزمره، شما را وادار به صحبت کردن می کند. سازندگان آن ادعا می کنند شما می توانید پس از تنها یک ماه استفاده از این نرم افزار، در مورد موضوعات پایه صحبت کنید.

Babbel کلاس های ۱۰-۱۵ دقیقه ای برگزار می کند، بنابراین می توانید آن را در برنامه کاری شلوغ خود بگنجانید. برخی از ویژگی های آن شامل فناوری تشخیص گفتار برای کمک به شما در تلفظ، نکات دستور زبان و بررسی فعالیت ها است. Babbel همچنین پیشرفت شما را بررسی می کند تا میزان یادگیری شما مشخص شود.

۵- بهترین برنامه یادگیری سریع زبان فرانسه با تاکید بر مکالمه: نصرت

word image 118

دروس در این سیستم به صورت فایلهای تصویری آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش کردن و دیدن این فایلهای تصویری دارید.

در این آموزش با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت

شنیسدن و دیدن همزمان دروس این مجموعه بسیار لذت بخش و پر انرژی است و به طور مداوماز شما تمریناتی می خواهد ‏(‏تکرار برخی از جملات و لغات‏)‏که خود این مسآله برای شما لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود.

۶- بهترین برنامه مبتنی بر حافظه: Memrise

word image 119

برنامه Memrise 16 زبان مختلف را پوشش می دهد. یکی از آنها زبان فرانسه است. سیستم Memrise با ترکیب فن آوری و علم با محتوای زبان واقعی، و با استفاده از تکنیک های صوتی، تصویری و حافظه مانند فلش کارت ها، یادگیری زبان را تبدیل به یک سرگرمی کرده است. روش مبتنی بر حافظه این نرم افزار با ایجاد ارتباط یا ارتباط بین کلمات و مفاهیم به شما در یادگیری مفاهیم جدید کمک می کند.

بهترین کانال تلگرام آموزش زبان فرانسه با متد جدید و زبان ساده

سایر ویژگی های موجود در برنامه شامل آزمون ها و بازی های مسابقه ای مانند Speed ​​Review، مهارت های گوش دادن، کلمات دشوار و Classic Review هستند. یکی دیگر از ویژگی های جالب نرم افزار کلیپ های ویدیوئی Learn with Locals است که در آنها می توانید فرانسوی زبانان واقعی را تماشا و گوش دهید. سپس می توانید تلفظ خود را ضبط کرده و آن را با گویندگان بومی مقایسه کنید.

۷- بهترین برنامه تعاملی: Busuu

word image 120

یک سیستم یادگیری زبان که ۱۲ زبان مختلف از جمله فرانسوی را پوشش می دهد. دوره های زبان فرانسه شامل فعالیت های گرامر، واژگان، صحبت کردن، نوشتن، خواندن و مکالمه هستند. موضوعات متنوعی برای شما انتخاب شده اند و فناوری یادگیری ماشینی این نرم افزار امکان استفاده از برنامه های درسی شخصی را برای شما فراهم می کند. Busuu به دلیل ویژگی های اجتماعی منحصر به فرد خود مشهور است، شما می توانید با میلیون ها زبان آموز دیگر و فرانسوی زبان بومی ارتباط برقرار کنید و از آنها بازخورد بگیرید.

به عنوان مثال، می توانید تمرین های نوشتاری و مکالمه ای را که انجام داده اید را برای گرفتن بازخورد برای آنها ارسال کنید. برنامه Busuu شامل چندین سطح آموزشی مختلف، به علاوه یک دوره زبان فرانسه برای سفر و یک دوره تلفظ فرانسوی است.

۸- بهترین برنامه مفاهیم اساسی: French by Nemo

word image 121

برنامه Nemo شامل ۳۴ نرم افزار مختلف برای ۳۴ زبان مختلف است! آموزش زبان فرانسوی نمو یک برنامه رایگان است که می تواند به شما در یادگیری زبان فرانسه کمک کند. این نرم افزار به صورت درس به درس پایه گذاری نشده، بنابراین شما می توانید بر حسب زمانی که دارید از آن استفاده کنید. سیستم نرم افزار کلمات و عبارات جدید را به صورت تدریجی ارائه می کند و هر از چند گاهی آنها را مرور می کند به طوری که شما می توانید آنها را به حافظه بلند مدت خود بسپارید.

۷ فیلم فوق العاده برای تقویت یادگیری زبان فرانسه (مقدماتی-متوسط)

این برنامه روی اساسی ترین مفاهیم مانند کلمات و عبارات متداول که برای صحبت کردن ضروری هستند متمرکز شده است. برخی از ویژگی های آن شامل امکان ضبط صدا و مقایسه تلفظ خود با افراد بومی، مکالمات صوتی و یک کتاب عبارت که می تواند به عنوان مترجم عمل کند می باشد.

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست