آموزش زبان به کودکان

5 آموزشگاه برتر کلاس زبان برای کودکان (حضوری و آنلاین)

گاما

انتخاب یک آموزشگاه برگزارکننده کلاس زبان کودکان از اهمیت و حساسیت بیشتری نسبت به بزرگسالان برخوردار است. موسسه ای که انتخاب می کنید چه برای آموزش آنلاین و چه حضوری، باید مطمئن، دارای محیطی شاد و جذاب و اساتیدی باشد که تخصصشان آموزش کودکان است. در غیر این صورت کودک از یادگیری سرخورده می شود. در این مطلب ما بهترین آموزشگاههای آموزش زبان کودک برای زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه و بقیه زبانها را معرفی می کنیم اما تاکید بیشتری روی زبان انگلیسی داریم.

نکاتی بسیار مهم برای آموزش زبان به کودکان

قبل از هر چیز توصیه می کنیم این صفحه را در مرورگر خود ذخیره کنید زیرا همه منابع مورد نیاز یادگیری کودکان تان را در خود دارد. چه کودک تان به کلاس برود یا نرود به دانلود منابع رایگان زیر برای یادگیری بهتر نیاز دارید:

  • کودکان برای یادگیری بهتر زبان نیاز به ریتم، موسیقی و محیط شاد دارند نه سخت گیری و نظم آنچنانی.
  • حتما برای یادگیری سریع تر کودکان، روزانه، در ماشین یا در هر جایی، آهنگ و ریتم های شاد کودکانه را برای شان پخش کنید. بسیار به یادگیری شان کمک می کند. از اینجا می توانید آهنگ های کودکانه را دانلود کنید
  • گوشی و تبلت جزء جدایی ناپذیر از زندگی کودکان در دوران مدرن و امروزی ست. یکی از بهترین راهها به عنوان مکمل یادگیری کودکان نصب اپلیکیشن و بازیهای جذاب روی این وسایل دم چشم و دم دست کودکان است. این 5 اپلیکیشن را حتما برای شان نصب کنید
  • کودکان به فیلم و کارتون علاقه زیادی دارند. کارتون ها و فیلم هایی که به زبان کودکانه و شمرده و آهنگین، به صورت ناخودآگاه عبارات زبان و کلمات را به کودک یاد می دهند. بهترین کارتون ها را از اینجا و بهترین فیلم ها (برای تقویت مکالمه) را از اینجا برای کودک تان دانلود کنید و روزانه برای او پخش کنید.
  • شعر، ریتم و موسیقی را والدین باید در زمانهایی غیر از کلاس با کودک کار کنند. در این مطلب شعرهای کودکانه با معنی را معرفی کرده ایم.
  • کودکان عاشق قصه و داستان هستند. چه چیزی از این بهتر که برای او داستان های کوتاه انگلیسی بخوانید؟ مثلا این داستان های کوتاه را دانلود کنید و برای کودک بخوانید!
  • برای یادگیری حرفه ای و کامل تر، بهترین بسته های آموزش زبان انگلیسی کودکان را اینجا مشاهده نمایید

معیارهای ما برای انتخاب بهترین ها

  • نظر والدین و خود کودکان در فضای مجازی و اساتید
  • امنیت کودک، محیط شاد و روش آموزشی منظم
  • رزومه و سابقه تدریس و موفقیت اساتید و مراکز مختلف
  • هزینه های کلاس

3 نکته مهم

نکته بسیار مهم ۱: اگر در شهرستانها یا هر جایی بجز تهران ساکن هستید و می خواهید به صورت آنلاین کودک تان زبان یاد بگیرد حتما حتما در یکی از موسسات زیر که در تهران واقع هستند ثبت نام کنید (فقط به اینترنت و یک گوشی یا تبلت یا لبتاب نیاز دارید). نه تنها از نظر تجربه اساتید، متریال های آموزشی و برنامه آموزشی قابل قیاس با هیچ موسسه ای نیستند بلکه هزینه های معقول تری هم دارند و کودکان با سطح بالاتر و برنامه های متنوع تری زبان را یاد می گیرند.

نکته بسیار مهم 2: یادگیری زبان برای کودکان اهمیت بسیار زیادی بخصوص برای یک آینده روشن دارد. به هیچ وجه توصیه نمی شود از موسسات و کانون هایی که در سرتاسر کشور شعبه دارند کودک را ثبت نام کنید. از اساتید جوان، بی تجربه استفاده می کنند و برنامه آموزشی بسیار ضعیفی دارند. کلاس ها بسیار شلوغ هستند و حتی ممکن است محیط ناامنی داشته باشند.

نکته بسیار مهم 3: گاهی ممکن است کودک شما نسبت به معلم یا کلاس ناراضی باشد. اگر احساس می کنید کودک از سر تنبلی یا بهانه گیری این حرف را میزند نیازی به تغییر کلاس و معلم نیست اما اگر حس می کنید که به خوبی با معلم و همکلاسی ها ارتباط برقرار نمی کند حتما کلاس او را تعویض کنید. از تعویض متعدد معلم و کلاس اجتناب کنید زیرا هم کودک از یادگیری عقب می افتد و هم یک برنامه منسجم یادگیری را تجربه نمی کند.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

1- آموزشگاه زبان اسپیکان

آدرس و تماس شعبه یوسف آباد: خیابان فتحی شقاقی، مابین خیابان بیستون و میدان سلماس، پلاک100، تلفن: 02188017039

آدرس و تماس شعبه تهرانپارس: فلکه اول، خیابان گلبرگ (امیری طائمه)، مابین چهارراه کیخسروی و رشید، پلاک56، تلفن: 02177742004

آدرس و تماس شعبه تجریش: میدان قدس، ابتدای خیابان شریعتی، جنب کوچه مهنا، بالای بانک رفاه، پلاک2005، تلفن: 02128111165
آموزشگاه زبان اسپیکان

از دلایلی که موجب شده تا اسپیکان در ابتدای این لیست معرفی شود، داشتن بیش از یک دهه سابقه درخشان با بیش از 5000 زبان آموز در سال و برگزاری کلاسهای حضوری در شعب متعدد تهران و کلاسهای آنلاین برای سراسر ایران و جهان با متد دانشگاه آکسفورد انگلستان است. رضایتمندی 98.5درصدی زبان آموزان دلیل محبوبیت اسپیکان و استقبال بی شمار والدین برای ثبت نام فرزندانشان در این آموزشگاه باکیفیت شده است. برخی از ویژگی های عالی این موسسه:

  • اساتید تحصیلکرده و آموزش دیده برای تدریس به کودک و نوجوان
  • کلاسهای جذاب با تماشای کارتون و بازی و سرگرمی
  • آموزش زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و ترکی استانبولی
  • برنامه ریزی منظم مطابق با تقویم دقیق شروع و پایان ترم ها
  • پیگیری مستمر روند پیشرفت با پشتیبانی و رفع اشکال رایگان
  • ارائه کارنامه اینترنتی با نمودار مقایسه ای پیشرفت در هر ترم
  • امکان ثبت نام در روز و ساعت دلخواه از طریق وبسایت موسسه
  • اعطای مدرک معتبر پایان دوره

website   اطلاعات بیشتر درباره کلاسهای این موسسه

2- آموزشگاه نصیر

آدرس و تماس آدرس و تماس: كرج – گوهردشت، ابتداى قائم، گلشهر، ابتداى خيابان انوشيروان، عظيميه، ميدان بعثت، مهرشهر، نبش خيابان ٢٢٢، فرديس، بين فلكه ٢ و ٣ كوچه توحيد، تهران، شهرك گلستان تماس 02634206606 و 02636177

آموزشگاه نصیر

این آموزشگاه را هم بعنوان یکی از بهترین آموزشگاه های زبان کودکان معرفی می کنیم. آموزشگاه زبان نصیر که با 6 شعبه دائمى در کرج و تهران دارای سالها سابقه در آموزش زبان انگلیسی کودکان می باشد، آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان با استاد متخصص  با اساتيد مجرب استان تهران و البرز و براى تمامى سطوح، تمامى سنين بخصوص کودکان از ویژگی های این موسسه است. برخی از ویژگی های این موسسه ممتاز:

  • ٢٦ سال سابقه درخشان و دارای مجوز وزارت علوم ، وزارت ارشاد و وزارت آموزش و پرورش
  • سیستم آموزشی مناسب برای تمامی سنین بخصوص کودک و نوجوان
  • تخصص در آموزش کودکان سه سال تا ۷ سال با متد شبیه‌سازی محیطی
  • سابقه بیش از بیست سال در برگزاری انواع کلاس فشرده و عادی
  • مجهز به آمفی‌تئاتر و سالن اجتماعات

website   اطلاعات بیشتر درباره کلاسهای این موسسه

3- آموزشگاه زبان گات

آدرس و تماس آدرس و تماس: شعبه مرکزی: آیت الله کاشانی بین شقایق و ستاری رو به رو مجتمع فرهنگی نور پلاک 466 طبقه اول شماره تماس:44038846-44038557
شعبات: کاشانی، جنت آباد، پونک، جردن، ولیعصر، رسالت، گرگان(گلستان)

آموزشگاه گات

مرکز زبان گات جزو یکی از بهترین موسسات آموزشی به کودکان در سطح های مختلف آموزشی می باشد. در این موسسه آموزشی بیش از 20 زبان رایج دنیا اعم از  زبان انگلیسی، آلمانی، کره ای، فرانسوی، چینی، ترکی و غیره به تمام گروه های سنی در 6 شعبه در تهران و 1 شعبه شهرستان گرگان (گلستان) آموزش داده می شود. دوره های آموزش زبان انگلیسی به تفکیک رده سنی می باشد:

  • گروه سنی نونهالان 4 تا 7 سال می باشد با کتابهای phonics for kids
  • گروه سنی کودکان 7 تا 11 سال با کتابهای super minds
  • گروه سنی نوجوانان 11 ال 17 سال با کتابهای solution
  • در این دوره‌ها تمرکز بر تدریس هر ۴ مهارت اصلی زبان انگلیسی (Reading ،Writing ،Listening ،Speaking) و زیرمهارت‌های (Vocabulary،Grammar،Pronunciation) است.

website   اطلاعات بیشتر درباره کلاسهای این موسسه

4- دوره های زبان ویژه کودکان موسسه آفاق (تخصصی کودک و نوجوان)

آدرس و تماس تماس از سراسر کشور با تلفن مشاوره رایگان  0215148

افاق کودکان

اگه به دنبال آموزش هدفمند فرزندانتان تا رسیدن به مقام استادی در سن بسیار پائین هستید، بهترین گزینه برنامه‌های جامع و هدفمند موسسه زبان آفاق است. موسسه آنلاین زبان انگلیسی آفاق با بهره‌گیری از سیستم میکروبرنامه‌ریزی میزان سن و قدرت یادگیری فرزندان شما را آنالیز نموده و در گروه مختص خود جای می‌دهد. این پروسه مدون برای هر لحظه از یادگیری فرزندان شما برنامه مشخصی دارد و با توجه به توانایی فرزندان شما، ایشان را به مراحل بالاتر هدایت می‌کند. قطعا شما با پیشرفت چشمگیر فرزندانتان پس از گذشت چند ترم بسیار شگفت زده خواهید شد و مشتاق ادامه تحصیل ایشان در دوره‌های عادی یا خصوصی آفاق خواهید بود.

دوره های آنلاین تخصصی، ویژه آموزش زبان کودک موسسه بزرگ آفاق یکی از مهمترین دوره های آموزشی مجموعه است. تفکیک کلاس های زبان کودک در دو گروه های سنی مختلف کودک انجام می‌گردد.

برای مشاوره رایگان روی آدرس سایت کلیک کنید: www.afaq-lc.com

دوره های زبان کودک:

  • گروه سنی 9 تا 11 سال ارتقا تا سطح زبانی A1
  • گروه سنی 12 تا 14 سال ارتقا تا سطح زبانی A1

جهت ادامه در مقاطع بالاتر یا شروع در دوره‌های زبان نوجوان:

  • گروه سنی 15 تا 18 در رده سنی نوجوانان و جوانان هستند که شرکت در این دوره یا در امتداد دوره کودکان انجام شده یا از ابتدا با تعیین سطح کتبی و شفاهی امکان پذیر است.
  • سطح این دوره: ارتقا از سطح زبانی Pre-A1 تا سطح زبانی  C2

برای مشاهده دوره های کودکان از این قسمت وارد شوید.

website https://afaq-lc.com/online-kids-language/

5- مدرسه میس یاسمن (آکادمی زبان کوروش فر)

آدرس و تماس تهران، فرمانیه، دیباجی شمالی، بن بست شکری، انتهای کوچه پلاک 4 تماس 09101793373

مدرسه میس یاسمن (آکادمی زبان کوروش فر)

مدرسه میس یاسمن (آکادمی زبان کوروش فر) جزو آموزشگاه هایی ست که اموزش زبان کودکان را بصورت تخصصی دنبال می کند و با حفظ فضاسازی زبان انگلیسی برای دانش اموزان و با به کار گرفتن بهترین معلمان شاد با سطح اموزشی بالا که دارای مدرک آیلتس و دولینگو هستند در حال فعالیت است.
در این مدرسه چند هدف اصلی به شدت مورد تاکید است از جمله شاد بودن ،اعتماد به نفس ، انگیزه دانش اموزان.

فضا سازی محیط انگلیسی بسیار اهمیت دارد. در واقع در این موسسه دانش اموزان عمیقا و به صورت غیرمستقیم به شرط حضور مستمر تا پایان سال تحصیلی با مباحث آموزشی و با جشن و رویداد های اموزشی مانند روز جهانی غذا،روز جهانی فضا،روز مادر،روز پدر،روز دوست و… با توجه به تقویم میلادی آشنا خواهند شد.

اردوهای اموزشی که نیازمند تثبیت موارد اموزشی در ذهن دانش اموزان است و به صورت خلاصه تیر نهایی یادگیری محسوب می شود برای دانش اموزان تدارک داده شده است که این امر یکی دیگر از خصوصیات بارز این مجموعه و مدرسه می باشد.

website   اطلاعات بیشتر درباره کلاسهای این موسسه

اگر حتما می خواهید کودک تان به صورت حضوری در کلاس های آموزش زبان حضور پیدا کند و در شهرستان ها هستید یکی از موسسات بالا را انتخاب نمایید در غیر این صورت به شعب سفیر یا کانون زبان مراجعه کنید.

همانطور که در ابتدای مطلب هم گفتیم موضوع امنیت، شاد بودن و منظم بودن روند آموزش به کودک را در انتخاب کلاس مناسب برای او در اولویت قرار دهید. بسیاری از نگرش ها و طرز فکر کودک در همین کلاسها شکل خواهد گرفت. حتما اگر سوالی در زمینه کلاسهای آموزش زبان کودکان دارید در بخش نظرات با ما مطرح کنید تا پاسخ دهیم.

زبانمهر

حتما بخوانید!

3 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • سلام خسته نباشید کانون زبان ایران در شهرما شعبه داره میخواستم بدونم نحوه آموزششون برای کودکان 8ساله خوبه یانه؟

    پاسخ
  • وحید امیری
    مرداد 5, 1401 1:34 ب.ظ

    کسی در مورد آموزشگاه آنلاین المپ ، نظری داره ؟ می گن کودکانش خیلی خوبه ولی من برای آیلتس می خوام

    پاسخ
    • حضور استاد توی کلاس ها بی نهاااااایت بی نظمی داره، یا دیر میان سرکلاس یا اصلا نمیان و از کادر موسسه کسی این موضوع رو پیگیری نمیکنه. چندبار هم خودم اطلاع دادم ولی هیچ تاثیر چشمگیری ندیدم. در صورت تاخیر استاد تایم جایگزین یا جبرانی گذاشته نمیشه و پولی که دادیم هدر میشه به نحوی. ولی نحوه آموزششون بدک نیست. در کل من راضی نبودم و پیشنهاد نمیکنم.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست